Jump to content

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Recommended Posts

mrknu na to,diky za tip! :smich:

 

Jinak,kdyz js v servisu rekl,ze tankuju na LukOILu,tak se kamos zatvaril tak divne,ale kde tankovat kvalitni 98? U nas ji ma uz jenom Agip a hrozne drahou! Za ceny tech 1oo oktanu! :)

 

agip - dá se najít levnější benzinka, např od Příbrami do Prahy jsem ho tankoval před svátky po 30,-, nebo u Benziny, např Chlumec nad Cidlinou u D11, taky pod 30,- (dnes už to tak asi nebude, ale chce to koukat),

 

 

Vorlíku, jinak bych to dodporučil každých cca 60.000km vyčistit škrtící klapku, nikde to není sice psáno, ale skutečnost tomu chce, do nádrže se dají koupit čistící aditiva, mají je u značkových benzinek, osobně je jako čistící používám jednou za cca 80-90.000km

Link to comment

Jardo,ja mel prave v listopadu servis 60 k km...a to mi cistili tim cisticem palivovou soustavu...predpokladam,ze ta skrtici klapka bude to, o cem mluvil ten muj kamos v servisu...co to obnasi vycistit tu klapku?

 

Jinak nechapu,proc ma Agip v Usti n.L.tak drahy natural,kdyz na Luku je minimalne o 2 kc levnejsi...jinde ho vsak uz nenatankuju...:smich:

Link to comment
Podle mě hlavně Karlosův případ je o tom, že on těm autům dává neskutečně zabrat. Nemyslím tím, že by se k nim choval špatně, ale ten jeho nájezd je extrémní a 99% uživatelů se k němu ani zdaleka nepřiblíží. Vždyť jestli on najede těch 250tis km za tři-čtyři roky, tak svým způsobem u "normálního" řidiče to bude kolik - 8 let?? A to už myslím není zase tak strašný a dá se to považovat za adekvátní vzhledem k dnešní složitosti a tlaku na cenu. Asi žádný auto nebude dneska stavěný na nájezd milion km, to dost dobře prostě nejde.

 

 

Jenom pro upresneni mel ten nabeh za 2,5 roku... Ale vsude se pise ze nejvic dostava zabrat studeny motor, to v jeho pripade moc krat nebylo.... proto si rikam jestli tu specifikaci neposunout na 5W 40... a saqmo po 15tkm... :smich:

Link to comment
Horsi sou benzinky u nakupnich center a takove jako je TankoOno....kolega u TankoOno tankoval tady v Brne a porad mu auto padalo do nouzaku, tak jsem mu rekl at tankuje nekde jinde a od te dobyy ma pokoj.

Tak trochu OT: Kde je v Brně Tank Ono ? Já mám od nich tankovací kartu a nejbližší pumpu od Brna mají v Jihlavě (pokud teda nemají nějakou novou). Jinak u nás ve firmě máme od nich všichni lokální tank. karty, takže můžem tankovat pouze u nich a každé auto u nás najede cca 150 tis. km ročně a zatím žádné problémy s jejich palivem nemáme ...

Link to comment

Já taky u ONA beru a v pohodě, sice k tomu leju VIF.A při výměně palivového filtru jsme koukali jestli v baňce třeba není voda a taky dobry.Tak snad je to v pohodě, když už se je řeč o kvalitě, tak by měl někdo donutit tu skurvenou inspekci aby vždy zveřejnili jaky benzinky neprošli.

Link to comment

Kde je TankOno v Brne to nevim, ja tam prsote netankuju.

Ja si myslim, ze urcitouo ulohu ta kvalita paliva mit muze u tohoto problemu...pri nekvalitnim spalovani muze dochazet i k znecistovani oleje a vsech filtru, ale asi to bude to nejmensi co by zpusobovalo tento problem u TSi.

Link to comment
Dobre za predpokladu ze se ridici ke sluzebnim autum neumi chovat (ty Karlosovi) tak proc starsi O I 66 nebo 81 kw to jejich "prasacke" zachazeni v klidu prezila...

 

A ty znáš karlose osobně, že mu tohle všechno na 100% věříš? Co já vím ještě z dob SH, tak tam sice psal dlouho, ale nikdy se nikde osobně neukázal, kopie faktury nedal atp. Nechci ho tímhle nijak zpochybňovat, jen upozorňuju, že internety snesou hodně, ne-li všechno...

Link to comment

Osobne ho neznam, to mas pravdu ale proc by neco lakoval... Znam ho z prispevku uz dlouho a zatim co napsal tak sedelo ale to je jenom muj nazor... On byl jeden z prvnych co resil 2,0 TDI a potom se to potvrdilo... o tom zadna ze jo....

Link to comment
Guest karlos3

Tak určitě bych Vám všem co máte 1.8TSI přál aby se Vám to nestalo, ale přesně jak píše p2p....na druhém foru když se mě a JirkoviK začal srát 2.0TDI, tak jsme tam byli pomalu ukamenováni s tim, že si to vymejšlíme,bůh ví co s těma autama děláme apod., ale po čase nám dalo mnoho a mnoho lidí jen za pravdu. Abych pravdu řekl, tak tehdy to byl pro mě stejný šok asi jako pro každého, jak jsem psal už jinde, z VW auty jezdím bez mála 20let, najel s nimi už více jak 2,5mil.km a tohle jsem nikdy nezažil. ....S tim 1.8TSI se to u ostatních ukáže časem, věřim že 1.8TSI si zas moc dopravců či taxikářu nebo prostě těch co jezdí hodně km nekupuje, tak to prostě prověří čas, ale jak jsem už psal, přál bych aby se Vám to nestalo.

 

P2M: Chápu že mi nemusíš věřit, taky jsem takovej že když něco sám nezažiju a nebo pokud nemám info od svého spolehlivého zdroje, tak moc lidem nevěřim, ale mrkni se nikdy na staré forum....to jak píšeš že jsem nikdy nic nepředložil (fakturu apod.), tak to se mně celkem dotklo, ze starého fora jsem právě jeden z mála co když někdo něco takového potřeboval, tak jsem to tam vždy dal a nebo poslal SZ...nemluvě o tom, když někdo potřeboval sehnat nějaký orig.díl za dobrý peníze, takových lidí kterým jsem tam buďto něco doporučil a nebo dal kontakt na mého dodavatele dílů bych snad už ani nespočítal, jen od takových to lidí mám min.20 děkovných SZ!!!....a že jsem se nikde nikdy zatim neukázal?..no, u mě je to bohužel těžký, když pracuješ 7dní v týdnu, do toho mi denně dorazí kolem 70emailů na které musim z 90%reagovat a do toho všeho týdně najet min.2500km a to je opravdu min., tak to je prostě fakt těžký, taky jsem vždy při nějakém srazu nic nesliboval, ale hned jsem upozornil že uvidim jak mi to vyjde.

Link to comment

Myslím, že Karlos psal vždy velmi korektně - mělo to vždy hlavu a patu.. Na dotazy odpovídal jasně a srozumitelně. prostě že všech jeho příspěvku vždy čišelo že to má v hlavě srovnané... Aby taky ne, kočírovat firmu není zas tak jednoduchý a člověk musí myslet na všechno. A protože jeho firma jsou auta, je jasný že si nemůže dovolit nějaké myšlenkové úlety a teorie JPP ohledně aut.. Měl jsem na něj asi dva dotazy a vždy jsem dostal rychle 100% logickou a vyčerpávající odpověď. Přestože jsem se s ním nikdy nesetkal, považuji ho za jednoho z nejdůvěryhodnějších zdrojů informací na těchto webech a myslím že mnoho lidí čerpalo a využilo informace z jeho dlouhých článků. Jediné co bych možná viděl trošku nejisté je jeho takřka bezmezná důvěra v jeho řidiče.. Nevím, neznám je, Karlos opakovaně tvrdí že by za ně dal ruku do ohně, ale přeci jen... v tom autě s nimi 100% času nesedí. Nevím nakolik jezdí jeho auta vytížena a nakolik jen s řidičem, ale pokud by něco řidič vyváděl, asi by se to Karlosovi doneslo od pasažérů. Vím jak se můj šéf dozví od zákazníků sebemenší detaily jak jsme se my servisáci chovali a co jsme dělali... Zákazník se tváří že dělá svoji práci, ale stačí abych se trochu vrtěl a rozhlížel a už následuje otázka " Hledáte něco?" :-)

 

Podotýkám, že toto není Karlosem placená inzerce! :rolleyes: Do práce mna zadara nevozí a nejsem jeho zaměstnanec. :)

Link to comment
jarda ma pravdu tusim dokonce na 140kW/390Nm nebo kolik

přesně tak, už od novoty tam měl nasypáno 140kW a dával tomu čočku, to vím, už jsem si vzpoměl a taky měnil postupně vstřiky a turbo, takže to není zrovna vypovídající kousek pro posouzení

Link to comment
Guest karlos3

1.8TSI: Je to jak píšeš...navíc u mě to pro ty řidiče neni jen blbej služebák, ale tzv.jejich chleba...ano, pokud se na tom autě něco podělá vinou materiálu, nebo prostě opotřebením, tak tomu řidiči samozřejmě půjčím náhrad.auto aby o nic nepřišel, ale jakmile by se zjistilo že se něco podělalo vinou špatného zacházení apod., tak opravu z větší části hradí a po dobu opravy sedí ten řidič doma a nevydělá si navíc ani halíř a to mi věř že si to nikdo z nich nedovolí, protože např.kdyby stál 2dny a zrovna v těch dnech by měl jet např.do Německa, tak minimálně přijde o svých 6000kč které by s toho měl.

Jo, měl jsem tu šoumena před cca 10lety, navíc to byl syn známého a dal jsem mu Passata 1.9TDI-PD 96kw....no, jak mohlo asi dopadnout to, že za takové auto posadíš 20-21let.kluka který do toho přesedl ze svého favorita....hned třetí den mi volal můj stálej klient a šlušnou formou mi naznačil že se mu moc nelíbil ten let Jižn spojkou v Praze kde to s ním na té 80km/h pral skoro 140km/h...tehdy jsem mu jen rázně domluvil, ale za necel.2.týdny to mělo pokračování od jiného klienta, tak jsem se s nim rozloučil.

Dnes tu mám už přes 9let své stálé postarší pány řidiče, kteří opravdu umějí, znají a vědí jak se chovat k autu. A asi takhle, i když by např.vezl klienty do Německa, jel naprosto v klidu a po cestě zpět to trochu protáhl třeba 180km/h po dálnici, tak tohle mi vůbec nevadí, taky se někdy rád v Německu po dálnici projedu rychlejc a prostě tomu motoru by to nemohlo a nemůže ublížit, naopak, pořád lepší než nějaké drbání někde po městě, natož aby v tomto režimu odešla klika, to je prostě blbost. Tyhle řidiči mi tu už v minulosti odjezdiloo několik Passatů a nikdy žádnej takovej problém nebyl, proto jak řikám, zacházením to prostě neni, to je blbost.

Dnes jsem dopol.už vyzvedl dva Accordíky a hned se s nima frčelo pryč.. jeden už je na cestě zpět z Německa do Prahy a druhý je teď na cestě do Polska do Poznaně a od těch řidičů mi zatím chodí jedna sms za druhou s tim jaká je to bomba auto(prý zatim nejlepší co jsem jim kdy dal)....Já jen je bohužel dopol.vyzvedl a převezl 6km do garáží, tak jsem se s tim zatim moc nesvezl, ale zítra ještě vyzvedávám toho třetího, tak si ho nechám do pátku a prubnu to s nim do Bratislavy a zpět. Tak jsem zvědavej tak za cca 2roky co se z nich vyklube...jen doufám že to zas nebude další horor.

Link to comment

jj to ti preju at ti auta slouzi... Jenom z diskuze o tom problemu !,* TSI neni nijaky zaver... to mne stve....

Vcera jeste nez napadl snih jsem testoval na D! za vyskovem teplotu oleje... na trase cca 20 / 30 km na rychlosti kolem 180 byla teplota 106..mam log tak ho sem nahraju... Myslim si ze jakemukoliv autu rozhodne vic prospiva dlohodobe zatizeni nez stale studene starty ve meste... teplotom oleje ten problem nevznikl... Podle mne to auto ma vymenik voda olej...doufam...

Link to comment

Já nechápu, proč se tu pořád přetřásají karlosovi řidiči. Za tu dobu, co je zaměstnává, by už asi poznal jak s autem zachází a navíc ty motory musí taky nějaké to hrubší zacházení snést, nebo si snad myslíte, že ty motory vyrábějí pro důchodce ?

To jste nikdy neviděli, jak se ty motory testují a co všechno musí snést ? Jinak já mám taky služební auto, chovám se k němu jako kdyby bylo moje, protože s tím autem jezdím 500 km denně a potřebuju, abych se na to auto mohl vždy spolehnout a né abych pak někde v zimě zůstal viset a čekal na odtah.

Spíš bych to viděl na nějakej konstrukční problém a nesváděl bych vše jen na řidiče .....

Link to comment

Tak jsem to spocital.... je to presne 280 654 motohodin :lol:

 

Karlosovi verim.... nema duvod lakovat.

 

Tenhle topic jsem ale zalozil taky z duvodu ze to muze potkat kazdeho z nas... a nemusi to byt problem jenom TSI... Jestli fakt kvalita VW sla do prcic pociti to kady z nas...a zatim se tady pretrasaji blbosti typu jak jezdi karlosovi ridici atd... nema nekdo neco konstruktivniho k tomuto topicu pls... mne dosli napady :)

Link to comment
nema nekdo neco konstruktivniho k tomuto topicu pls... mne dosli napady :P

tak vychádzame všetci hlavne z toho, že sa serie na kvalitu dielov...aj dnes Skaja písal, že čidlo pri DPF(2.0TDI RS) je spravené nekvalitne a kazí sa asi 2x do roka. Doteraz na to nevedeli prísť, takže s kvalitou to bude súvisiet ;)

Link to comment
tak vychádzame všetci hlavne z toho, že sa serie na kvalitu dielov...aj dnes Skaja písal, že čidlo pri DPF(2.0TDI RS) je spravené nekvalitne a kazí sa asi 2x do roka. Doteraz na to nevedeli prísť, takže s kvalitou to bude súvisiet :P

No jo...taky když to čidlo dělají v USA, tak se není čemu divit ;) Nejhorší je, že to není problém pouze PPD, ale teď už je to prokázaný i u CR.

Link to comment
Guest karlos3

To jsem taky řikal ještě na druhym foru o tom čidle DPF, že se jim to sere i u CR, tehdy jsem to měl od známého z autorizáku a nikdo mi to starém foru nevěřil......

Link to comment

Tak mně taky borec v servisu už kdysi říkal, že ono to s těma CR nebude zase tak slavný...nicméně teď znám konečně první případ z praxe přímo od konkrétního člověka ;) Ale co - záruka na díly je u škodovky 2 roky, tak ať si to klidně mění, mi to je celkem jedno :P

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
    • Nic nemusíš demontovat,stači se zespoda podívat a vidíš.
    • Ahoj potřeboval bych poradit.Potřebuji objednat přední ložisko a jsem bezradnej. Podle vin: TMBBK61Z0A2007281 mi to ukazuje ložisko na 3 nebo 4 díry. Což o to to zjistím,až sundám kolo,ale nevím jak bez demontáže zjistit vnitřní průměr ,abych neobjednal špatný. Protože u různých výrobců jsou různé . A ještě jsou odlišný vnější průměry. A ještě podle průměru kotouče 280 nebo 288mm 1.8tsi cdaa 2009.
×
×
  • Create New...