Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

To je fuk jaký olej, ten na to nemůže mít vliv.

 

Netvrdím, že má olej vplyv na životnosť rozvodov. Určite má ale vplyv na čistotu motoru. A keď je motor čistý, určite dlhšie vydrží ako keď je pokrytý čiernym sajrajtom. Na starej okte som používal Agip a po 300 000 km bo motor zvnútra čistý. To sa bohužiaľ nedalo povedať o manželkinom Peugeote 206 1,4, do ktorého bol dávaný iný značkový olej. Nikomu nepredpisujem aký má dávať olej, ja dávam Shell AVL a zrovna som objednal novú dávku na výmenu. S Castrolom nemám dobrú skúsenosť.

Odkaz ke komentáři

Debata jaky plej je lepsi je bezpredmetna... V olejich je takovy bordel a konkurence ze nikdo nema sanci zjistit jaky je nejlepsi olej... proto at si dava do sveho auta kazdy co chce... nekdo shell, nekdo Castrol atd.... rozdil podle mne minimalni... radeji menit ale po 15 tkm a bude mit klid...

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

auto přišlo do provozu 8.11.2010. Dnes padnulo rozhodnutí, ze ŠKODOVKY posílají úplně nový celý motor, snad do konce příštího týdne budu mít BĚLOUŠE doma ;-) V pátek jedu do servisu tak zjistím přesně. Zatím čus bus

 

 

Ahoj,

 

tak BĚLOUŠ doma s novým motorem s maďarska :lool: :lool: jo jo hoši naše motory vyrábějí MADE IN HUNGARY ;) Každopádně motor nový, auto jezdí tak jsem teď zvědav. Doufám, že teď snad už to vydrží ;-) Ale šel jsem na magistrát nahlásit do TP změnu značení motoru a tam na mě koukali jak kdybych spadl z višně. Po 3/4 hodině a 50,- poplatku, ve velkém TP 3 záznamy a nový malý TP. Je to síla jít na úřady ...... :)

Odkaz ke komentáři

Vždy lepšie motor z Maďarska ako z Číny. Pre Európu sa tieto motory robia v Maďarsku a pre Áziu v Číne. Ono je to asi jedno, keď motor spacká konštruktér a následne ekonóm, aby boli čo najmenšie výrobné náklady :(

Ešte k oleju: nikoho nepresvedčujem, len som napísal, čo používam. Toť vsjo...

Odkaz ke komentáři
Na starej okte som používal Agip a po 300 000 km bo motor zvnútra čistý. To sa bohužiaľ nedalo povedať o manželkinom Peugeote 206 1,4, do ktorého bol dávaný iný značkový olej.

 

Bobo Tsi: Co je špína v motoru? Kde se tam bere? Proč si myslíš, že za špínu v motoru může zrovna olej?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...