Luke Odesláno Únor 5 Sdílet Odesláno Únor 5 Zdravím po spotřebě oleje a pak tlaku oleje teď řeším další věc na O2 1.8tsi, cdaa 2010. Najeto 160k. Jde o takové "diesel" klepání které se nepravidelně ozývá z motorového prostoru. Nejdřív jsem si myslel ze je to slyšet až po ohřátí auto a že zvuk vychází někde z oblasti horního krytu rozvodů. Měl jsem podezření na přestavovač vačky nebo nějaký z těch řídících ventilů. Teď jsem ale zjistil že to tím nejspíš nebude. Zvuk je někdy slyšet víc, někdy min a někdy vůbec a je jedno jestli je auto ohřáté nebo studené. Zjistil jsem že po vyslapnuti spojky zvuk zmizí a že na to má vliv i natočení kol. Pokud jsou kola v rejdu, tak je to slyšet opravdu hodně a zvuk se otáčením volantu mění a při vyslapnuti spojky úplně zmizí. Takže mám podezření na převodovku, hřídel převodovky, nějaký ložisko, vůle na ložisku. Nemá s tím někdo zkušenosti? Případně neví někdo o někom, kdo by jsi s tím dokázal poradit? Třeba Garny? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 6 Sdílet Odesláno Únor 6 Pokud jsi v Praze, tak Garny může pomoct. Pak je tu ještě Petr Petřík v Chuchli. A ten zvuk mám asi taky, ale přijde mi to spíš jak posilovač :)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke Odesláno Únor 6 Sdílet Odesláno Únor 6 Nejsem z Prahy ale ke Garnymu to mám blíž. Kdyby to dělal posilovač, tak jak by to ovlivnila spojka? Napadla mě i ta která byla dělaná kromě setrvačníku. Ten prý byl ok a bylo mi řečeno že kdyby byl špatný tak by to na volnoběh klepalo a vibrovalo s celým autem. To se u mě neděje. Na volnoběh je to klidný mimo ten zvuk. Ani posilovač bych neřek že nějak kňučí nebo něco takovyho. Zapomněl jsem napsat že je to manuál. Zkusil jsem trochu pátrat a údajně je u těchto převodovek často problém s ložiskem hnací hřídele které má po nějakým čase vůli. Sám si na tohle netroufám, tak asi zkusím kontaktovat toho Garnyho 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 7 Sdílet Odesláno Únor 7 To by asi chtělo video, jestli máme stejné zvuky upřímně 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke Odesláno Únor 7 Sdílet Odesláno Únor 7 Nejsem si jistej jestli bych to dokázal zachytit, jestli by to bylo slyšet. Dokonce i mladá mi tvrdí že nic neslyší a to sedí přímo v autě:D já sem tady fóru našel video kde to zní podobně jako u mě ale nemůžu říct jestli je to ten samej zvuk.. můžeš sem zkusit hodit ten svůj zvuk a já ti řeknu:D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Emwen Odesláno Únor 23 Sdílet Odesláno Únor 23 (upraveno) Ahoj kluci, pořídil jsem si klasický problém Cda 11/09. Auto jsem kupoval zapadané sněhem a moc jsem ho neprojel, moje blbost. Každopádně když sníh roztál, ukázalo se že zadek je kompletně zaházenej olejem. Dokázal by mi někdo poradit s písty. Chápu že se to řešilo asi milionkrát ale jak běží čas, tak hromada odkazů nefungují a předpokládám že spousta věcí už se přestala vyrábět. Je v dnešní době možné ještě sehnat písty s čepem 21mm a vysokými stíráky? Případně jak by se tvářil motor na osazení písty jeté v motoru bzb? Děkuji PS. Pokud by se mě někdo zkušený ujal a trochu by mi to objasnil třeba v soukromé zprávě byl bych vděčný Upraveno Únor 23 uživatelem Emwen 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Únor 23 Sdílet Odesláno Únor 23 úplně přesně ti neodpovím, spíš obecně aby sis udělal představu co znamená generálkovat tento motor... měl jsem bzb. Olej to ve 130kkm nežralo vůbec, zato se to potkalo. Ve značkovým servisu měli ŠA nařízeno neopravovat, ale měnit celé motory repasované přímo ŠA. Cena 130tis kč i s prací. Nakonec to opravil soukromý motorář, za cca 70tis, ale byl z toho zoufalej protože se na to nedaly koupit díly (ŠA nedodávala, kupte si motor..). radili mu kámoši z ŠA, protože ty rozvody - jejich načasování s vyvažovacími hřídely, to je fakt orloj, i on toho měl plný brejle... Vačku mu kupovali a dovezli až z Maďarska, kde se tento audi motor vyráběl.. Je to 11let zpátky.. Obávám se, že na to díly neseženeš, výměna pístů z bzb - co víš co všechno je tam jinak než jenom čep 21mm (a ojnice jsou tedy stejný?) Náklady na takový experiment s nejistým výsledkem... Spíš jestli by ti povolil dát tam celý starší bzb a doufat, že bude OK, což u takhle složitého motoru je dost nejistý.. Osobně bych do toho nešel, i když musím uznat, že to byl fantastický motor a lepší jsem nikdy neměl. Tichounký že volnoběh nebyl slyšet, dalo se s tím jet za 6,5L a jelo to jako kráva... Držím palce.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 Pokud jsi pražskej, tak pro normální lidi jedině Petřík; https://www.autoservispetrik.cz/kontakt/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 Zdravím. Tenhle týden budu chtít zařídit někoho, kdo udělá tu moje zihadlo, jelikož mám konečně druhé auto. Půjde opravdu nejspíš o nějaké klepání v převodovce. Tady v okolí nemám k servisům moc důvěru. Tak přemýšlím že budu kontaktovat Garnyho a nebo toho Petříka. Ty s nimi máš nějakou zkušenost? Taky mi jde o to abych na to nečekal měsíc protože auto potřebuji. Denně jezdím 40km do práce a zpět. A taky bych potřeboval vědět, jestli by tam byli ochotní vyměnit i díly které bych si dovezl já sám. Vím že se to standardně nedělá ale dost by mi to pomohlo když už by to bylo rozdelane. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 (upraveno) Garny co vím, tak nemá problém vyměnit díly, co si dovezeš (sám mi to nabízel). U něj jsem byl, jak jsem koupil svoje, udělal základní servis a pak na mě už čas nějak neměl, neodepisoval na zprávy, ani na telefonáty. Tak jsem oslovil Petříka na kontrolu motoru. Z toho vznikla generálka, měl hotovo za necelý měsíc. A od té doby jsem u něj byl na brzdy. Tady z těchto zkušeností můžu Petříka doporučit. Se svými díly s jistotou nevím, jak to má, ale předpokládám, že ti za to logicky nebude dávat záruku, ale bude to s ním o domluvě bych řekl. EDIT. Mám pocit, že Garny GO nedělá, že to někam posílá 🙂 Pro upřesnění. Ale ověřil bych si to. Upraveno Únor 24 uživatelem MorDecaY 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 U Petříka nejsou vlastní náhradní díly problém. Taky mu je tam pravidelně vozím - je to aspoň taková jistota, že to, co chci vyměnit, opravdu vymění a ne pouze vyčistí/promaže a dá zpět (majitelé druhých Superbů si asi vzpomenou na typický evergreen v podobě motorku víčka palivové nádrže). Jediné s čím tě asi vyhodí jsou díly vázané na životnost motoru a auta celkově - např. olejové filtry dává pouze originální od VW, s čímkoliv jiným nepochodíš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 K tomu promazání... Máš nějaký konkrétní případ, kdy tě "ojebal"? Mi právě ty brzdy prvně promazal, vyčistil a až potom došlo na výměnu třmenu. To jsem já třeba ocenil, že to není "měnič" 😄 A jo, s tím filtrem potvrzuju. Po předání auta; "Je mi jedno, kde budete měnit olej, ale prosím jen origo. Funguje nejlípe a nepadá z něj olej, když spadne tlak" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 To možná vyznělo zbytečně kriticky.. určitě neojebal, rozhodně ne. Spíš to bylo myšleno tak, že než něco vymění, tak prvně zkusí opravit zadarmo. Což je určitě fajn, ale bohužel byly případy, kdy to vyřešilo problém pouze krátkodobě, takže zanedloho se problém objevil zase a já se s tím akorát vztekal do další návštěvy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke Odesláno Únor 24 Sdílet Odesláno Únor 24 To ne, olej s filtrem zvládnu sám a do výměny ještě je ještě daleko. Chtěl bych vyměnit ložiskovou stěnu (origo), oba ty řídící ventily(Ina) a pružiny(H&R). Všechno kromě pružin ze škoda díly. A pokud jde o ten origo filtr, tak jsem ho tam jednou dal a měl jsem problém s tlakem oleje.Teď bosch a žádný problém. Příště tam dám Mann a vyměním i ten trn pod filtrem(origo). Tak díky za zprávy kluci. Pak sem hodím jak to celé dopadlo. Třeba se to někomu někdy bude hodit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 25 Autor Sdílet Odesláno Únor 25 Pls k tematu... Garny GO dela... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MorDecaY Odesláno Únor 25 Sdílet Odesláno Únor 25 Mi řekl, že ho nedělá. Tak jsem se mu asi nelíbil :)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martynkos Odesláno Březen 7 Sdílet Odesláno Březen 7 Zdravím před nedávnem jsem psal o tom jak mi auto vynechává konkrétně 2 a 3 válec a střílí do sání za studena teď jsem delší dobu nic nepsal nikdo si neví rady už spíš jen tapaji a tlaky má na všech 9baru někdo v okolí Ostravy kdo by se na to podíval ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sideA Odesláno Duben 11 Sdílet Odesláno Duben 11 V 12. 4. 2023 at 10:20, sideA napsal: Zdravím páni, po 20 rokoch presviedčania manželky aby si spravila vodičák sa mi to nakoniec podarilo, a zhodou okolností u nás vo firme odpredávali Superb2 DSG, 1,8tsi, CDAA, 10/2012, 247tis km s pravidelným servisom, pridelene bolo vždy len 1 osobe na služobné a súkromné účely, jasný pôvod, servisná história, interiér a exteriér maximálne zachovaný, diagnostika pred kúpou len s chybami z R.J dverí a nejaká chýbajúca odozva od klímy. Po výpovedi z práce posledného ,,používača“ stálo auto nepridelené/nevyužité od konca decembra 22 do konca marca 23. Hovorím si fajn, spravím radosť manželke, môže začať naberať prax, skúsiť aj automat a tak som auto kúpil. Prišla prvá jazda mimo mesto na chalupu a keďže už 11 rokov jazdím svoju oct2FL,TDi 77kW, tak si jazdu so 118kW benzínom trošku užijem, kým ho odovzdám manželke. Prišlo prvé predbiehanie a ….strata výkonu preložená zlým pocitom so signalizáciou kontrolky EPC. Zvyšok večernej jazdy som si ,,užíval” s poriadnym stiskom zadele a iba hladkaním plynového pedálu s myšlienkou, či vôbec s rodinou na miesto určenia docestujeme. Po nasledovnom pátraní po problémoch motorov CDAA som narazil na toto vlákno, po prečítaní ktorého ma už opustili aj posledné zvyšky radosti z výhodnej kúpy. Preto Vás chcem touto cestou požiadať o rady k mojim 2. problémom s motorom. 1. Pri prudšej akcelerácií prepad výkonu, signalizácia kontrolky EPC. Následné ďalšie prudšie akcelerácie bez uvedeného problému. Vypnutím motora sa problém ,,reštartuje”, kontrolka EPC zhasne do opätovného výskytu problému pri prudšej akcelerácii. Po naskočení kontrolky EPC je nefunkčný tempomat. K chybám 000801 a 004998 na adrese 1 sa v rámci tohto problému vyskytli ďalšie na adresách 09, 16, 17, 19. 2. Pred pár dňami sa k uvedenému pridala aj absolútna strata výkonu, bez odozvy plynového pedálu sprevádzaná trasením vozidla a signalizáciou kontrolky motora. Po reštarte zapaľovania funkčnosť ok, kontrolka motora zostala svietiť - chyba 000136 na adrese 01. log_bl315ek.pdf 156 kB · 4 stáhnutí Takze konstatujem po roku a cca 8tis km, sice na zazraky neverim ale…. . Od dna kedy sa prejavilo chovanie popisane v bode c.2 a vymaze chyb z pamate zavad, motor slape ako hodinky, bez najmensieho problemu. Pamet zavad od inkriminovaneho dna stale cista, ziadna kontrolka, proste nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.