Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Guest Jan Praha

a musiš mit 100% vyplněnou servisku že? ja koupil auto mělo nalitano 17000km 3 roky stari ted už 4 a chibi mě kontrola po 2 letech a vyměna oleje to se neda s falšovat že?

 

Ahoj. Mam najeto ca. 106 000 km. 1,8TSI výroba leden 2008. Nechal jsem si ted v lednu vymenit retez a novy napinak- cena ca. 8-10 000 Kc, dle toho kolik nauctujou hodin prace. Celou dobu chodim do autorizovanych servisu. Tam mi nikdo o zadnych problemech nic nerekl. Ale na nemeckem Octavia Foru jsem se docetl, ze 15 lidem preskocil retez a totalne se znicil motor (meli najeto mezi 20 000 - 100 000 km). 14 lidi melo motor rok vyroby 2009, jeden rok vyroby koncem 2008 (model 2009). Tento rok 2009 je asi nejrizikovejsi. Jinak asi od roku 2010/2011 by tam mel byt novy napinak. Takze jsem nevydrzel s nervama a nechal si radeji vse vymenit.

Byl jsem osobne u vymeny, ten novy napinak vypada mnohem lepsi konstrukce, ale ruku do ohne za nej nikdo neda.

 

Mam ted jednoho znameho v autorizovanem servise, ten mi rikal do 3-4 let stari by to mohli vymenit na kulanci, servis musi napsat na skodu, ze motor chrasti a pockat na potvrzeni od skody, ze to lze udelat na kulanci. samozrejme clovek musi mit nove auto z CR a chodit pravidelne do autor. servisu skoda.

 

Pristup Skodovky v tomuto problemu je katastrofalni. kdyby mi preskocil retez a znicil se motor, uz bych si nikdy skodovku nekoupil. Nechapu ze neudelali svolavaci nebo alespon kontrolni akci.

 

Technik mi doporucil v budoucnu radeji kupovat koncernove auta s remenem a nechat remen po 120-150 tkm vymenit.

 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem také šťastlivcem s přeskočeným řetězem... Večer jsem dojel bez jakýchkoliv příznaků, ráno při startéru několik kovových cvaknutí.. žádný náznak že by to jen naskočilo. Udělal jsem jen jeden pokus o startování... věděl jsem o co jde a dál jsem to nezkoušel. Následoval odtah do servisu, prozatím to neotevřeli, tak nevím... pročetl jsem toto forum,, a různé články... nicméně několik dotazů:

 

Pokud Vám to někomu skočilo rovnou při startování aniž by motor vůbec naskočil - doufám v šanci že to na startér a pomalé otáčky je jen přeskočené, popř že by na startér to nemělo tolik síly zohybat/urvat ventily... Vy co jste ráno zastartovali, zacvakalo a motor ani neškrtl a dál jste to neskoušeli - jak jste dopadli? Jen řetěz a nebo polomotor?

 

Kolik je současná (orientačně) cena polomotoru - kolovaly různé cifry 70-90tis Kč.

 

Pokud to bude za 90 tisíc, tak co udělat s autem které je r.v. 2007 a má najeto 133kkm... V bazaru to má cenu (ambiente) 150tis kč a investovat do výměny motoru 90tis se mi zdá jako blbost... Koupí to někdo vylágrovaný za třeba 60tis - někdo kdo se tomu věnuje a sežene si motor na vrakáči a vymění ho... Co byste dělali?


 

Odkaz ke komentáři

Otazka jaky napinak si mel v aute... to mne zajima nejvic... dal starter ti urco klidne ohne ventily jestli je to moc skocene... jestli neco nabidnou chtej videt tu hlavu a dej sem fotky...jak to vypada.. nekdy staci koupit new ventily a jezdi se dal... kdyz to nekdo orostuje je i ponicena hlava a musi se kupovat new hlava ... dle stavu pistu se delaji dalsi veci... ale bacha skodovka umi jenom hlavu new a nebo cely polomotor... a to je darda ... mam jeden motor v zaloze az mne to potka... ty motory se hrozne tezko schaneji...

Odkaz ke komentáři

No až tak sa asi riskovať nemá. Cena preventívnej výmeny je určite ďaleko nižšia ako cena opravy preskočeného motoru. Teraz ti ostáva sa iba modliť aby to bolo "len" preskočené a nič viac. Všetci tu vedia a v príspevkoch je to písané, že napínáky do K-čka sú problémové. Takže určite nie je dobré čakať. Lebo ako sa vraví - kdo si počká, ten se dočká....

Odkaz ke komentáři

No chlapci, věděl jsem o tom... zvažoval jsem to... ale nikde se nedozvíš kolik 1,8TSI to nepostihne... nikdo nikam na net nepíše "mě to jezdí a neměnil jsem.." Každý píše, až když ho to postihne..... Takže tahle myšlenka mi šrotovala jaký je ten poměr... byl jsem se v prosinci zeptat v servisu, jestli bych to měl udělat... studovali to podle vinu a řekli že ne, že to hlavně postihovalo novější motory s dvoutlakovým olejovým čerpadlem což bylo cca od 2010...

 

Obecně v prosinci jsem před technickou zvažoval že to tradičně před druhou technickou obměním... pak jsem si ale vzpoměl na svoji 1,8 T a jak jsem si říkal že po 6letech a 150ttkm to bylo brzo ji prodat.... že tohle funguje a že to ještě 1,5 roku pojezdím a pak prodám... Už ted moc nejezdím, cca 15000 ročně, doufal jsem že to těch 30kkm ještě přežije... No hlavně že jsem tomu koupil nové zimáky a v pátek vylepil známku.. :loool:

 

Pojďme tedy k věci... rozebrali to a prý se to potkalo moc, díly prý 130 000 a práce asi 10 000 :loool: :loool: :loool:

To docela jde na auto co je v bazarech za 160 000 ne?

Podle mne to ani moc nerozebrali a prostě koukli kolik stojí nový motor... je pravda že mi ten technik radil garážisty, že se tohle nevyplatí... byl alespoň takhle férový....

Závěr pro mne je jasný - nové auto... ale hlavní problém je co s tímhle.... vykupují někde nepojízdé auta s vylágrovaným motorem? Nechat to někde garážistu opravit a pak prodat.. stejně jsem uvažoval o prodeji.... nechcete to někdo na součástky? :-) Je to ambiente, obyč origo rádio, interier dynamic (sportovnější sedadla) nebourané, jinak nic zvláštního, nic se nesypalo ani nehrozilo....

nechce to někdo z klubových servisů že si to dá dohromady?

Je mi jasný, že na tom tratím kalhoty, ale to už je život... alespoň to prodat líp než na kila do kovošrotu... Nechci to moc řešit i za cenu ztráty...

 

Jinak nová auta NEJSOU! Škodovka dodává auta za 3měsíce - všechny modely a tak jsou roční a skladovky přebraný - slabé motory a buď žádná a nebo spíš nesmyslná a předražená výbava... Line asistent, odemykání bez klíče, greentec a podobné hovadiny, a k tomu vzadu švihadla! Pokud vezmete eleganci co už má elektriku, tak jste na 550tis za 1,4TSI...

 

Odkaz ke komentáři

Ak si to len pretočil na starér bez naskočenia motora, zdá sa mi tá cena strelená od boku. Pravdepodobne to nemali otvorené. Treba zájsť do servisu a pozrieť sa na to osobne. Ak to mali otvorené, tak to asi zložené ešte nebude a budú čakať na tvoje vyjadrenie. Načo by to znova hneď skladali.

Odkaz ke komentáři

Jak bych měl tlačit na škodovku? Je to 6,5 roku staré a můžu jednat tak akorát se značkovými servisy...

 

Když o tom tak přemýšlím jak po 3dnech nečinosti najednou za hodinu a půl věděli že je to zmasakrované... podle mne akorát sundali kryt řetězu a viděli že to je skočené a dál to neřešili... normálně se podle vinu podívali do etky na celý motor aby to měli co nejjednodušší... jinak nechápu 130 000...

Nezávislí autoeservisy co jsou trochu strojaři mi řekli 50000 v tom nejhorším případě....

 

Mohli byste se mi někdo kdo máte etku podívat kolik stojí hlava a kolik blok - co se dá objednat za komplety a kolik stojí? Kod motoru je BZB...

Díkes

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...