Seda Odesláno Prosinec 6, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2012 Je to tak jak píšeš :) lepší mít 2.0 a 100kw než 1.2 100kw co asi dýl vydrží že ?:)) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dix Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/automoto.aspx?c=A121221_143049_automoto_fdv 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 .... s tím se dalo počítat, že to takhle dopadne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Cenova politika Skoda neni se cemu divit... Oni totiz pocitali ze RApid bude nastupce Octavia a Octavia III se posune do vysiho segmentu a tim padem bude podstatne drazsi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 při výbavě a technice Golfa 7 je uvažování o posunu OIII do vyššího segmentu směšné. Větší kufr by asi neměl být argumentem pro vyšší ceny, když celý zbytek je stejný (u Golfa však pokročilejší, ať už el. parkovací brzda, multilink od 90kW, duální autoklima a dálkový centrál v základu, start/stop pro všechny motorizace standardně, atd.). Rapid slevnit o 20-30 tKč, balíčky ExtraPLUS nechat za desítku a bude se prodávat výrazně líp. Rapid měl být náhradou Octavie tour, ne Octavie jako takové. Jednoduše horší technika za stejný peníz - ve finále ale ona horší technika je za výrazně vyšší peníz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bojler Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Cenova politika Skoda neni se cemu divit... Oni totiz pocitali ze RApid bude nastupce Octavia a Octavia III se posune do vysiho segmentu a tim padem bude podstatne drazsi... To ani nepocitali. Rapid je pro cilovou skupinu Octavie Tour. Jenom jaksi totalne zpackali uvedeni na trh. Od predstaveni ubehlo vic nez ctvrt roku bez toho, aby byly zname ceny. Poradny podrobny test pri uvedeni na trh jsem necetl, probehly dojmy z novinarske prezentace. V okamziku oznameni cen prisel s vyrazne nizsi cenovkou Peugeot a Citroen. Tesne pred oznamenim cen prisel na trh velmi laciny Golf. Stale trva masivni reklamni kampan korejcu. V ceniku nesmyslne figuruje motor 1.2/55kW, ktery je pri danem cenovem odstupu neprodejny. V zakladni vybave (resp. paketu plus) chybi radio, auto ma 14ti palcova kola. V salonech jsou jako vystavni auta prave vetsinou zakladni vybavy. Auto bylo dano do prodeje par mesicu pred predstavenim nove Octavie, na kterou rada lidi ceka. V doprodeji je stara Octavia za podobne ceny, byt s chudsi vybavou. Motorizace 1.4TSI jen s DSG jako nejdrazsi motorizace za skoro pul milionu atd. atd. Pomerne dost prehmatu a vlivu najednou. Rapid je slusne auto a fakt si nezaslouzi tretinove prodeje oproti Roomsteru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Kámen úrazu je právě cena, výbava ani tak nevadí, protože v paketů Plus, které jsou teď zdarma, je toho celkem dost. Pokud nepůjde cena na 260tis. pro TSI, včetně paketu Plus, prodeje se nezlepší. Cena francouzů je podle mě až nepřirozeně nízká. Já bych si sice kvůli odporu k francouzským autům nic z toho nekoupil (nemluvě o designu), ale chápu, že pro mnohé je určující cena...ale i tak si nemyslím, že to u nás bude nějak velkým hitem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Kájo, nevím kdo u škodovky tvoří ceny, ale ti lidé žijí ve vlastním světě. A to není pouze problémem škodovky, ale i ve Vlkohradu jsou na tom stejně. Tím se nechci nikoho ve škodovce dotknout, sám jsem tam byl a pár lidí znám, ale občas by jim prospěl střet s realitou mimo Bouli 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 IVG se z tý diskotéky letos probral a české ceny upravil. Škodovka má odpovídající ceny u akcí Champion, Edition CZ nebo Trumfů, ale to by měly být ceny standardní, nikoliv akční. Rapid akci nemá (jen pakety, nyní naštěstí již smysluplné), proto logicky prodeje nemohou být nijak závratné. Přitom je to auto s již zaplacenou technikou, takže prostor pro snížení ceny je nemalý. TSI Active s paketem ExtraPLUS za 260, to by bylo snad již konkurenceschopné, i když levní frantíci jsou na tom pořád v kombinaci cena/výbava o dost líp. U příležitosti změny DPH bude šance s ceníky zahýbat, tak uvidíme ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bojler Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 GeorgeWWW: Nevím, jestli se pohybuješ i kolem akčních nabídek a nebo to jde mimo tebe. Na mě pakety PlusExtra působí jako dočasné řešení do snížení cen. Na můj vkus jsou totiž horní dva stupně až "převybavené", naopak u verze Active je rozsah konečně odpovídající. Pokud by byl Rapid Active 1.2TSI/63kW se současnou výbavou za 260 000Kč, fakticky by tím odrovnal Fabiu. Pokud Fresh Ambition dostane výbavu jakou by měl dostat, tím spíš. Část lidí by navíc zřejmě skončila místo OIII právě u Rapidu. Chápu problém Škody - nepokazit si zavedený business, přitom atraktivní cena pro neloajální zákazníky je úplně jinde. V práci se potýkám s tím stejným problémem dnes a denně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Honza9007 Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 ajif: to není jen krok IVG (teď už vlastně Porsche Česká republika), ale celého VW. Na příští rok se hledí s velkými obavami co vůbec bude. Proto zůstávaly více či méně stejné ceny i se srovnatelnou výbavou. Možná se od VW v budoucnosti dočkáme překvapení. A frantíky bych vůbec nebral v potaz, ale právě z důvodu ceny je třeba se jich bát. I když oni prodávají takhle za levno jen z toho důvodu, že je výroba dotovaná státem, aby byla uměle držena zaměstnanost. A korejce celkově: většinou jsou ve srovnatelných výbavách dražší. Když vedle sebe postavíš např. G7/Rapida (OIII nejsou dosud známé ceny) a odpovídající modely z Koree, a navolíš všude stejnou výbavu, tak se občas člověk nestačí divit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 (upraveno) Pánové, ono to není jednoduché. Ceny tvoří naše oddělení ve spolupráci s cenovým oddělením a controllingem. A jestli má controlling za úkol přinést určitou sumu peněz, se kterou fabrika počítá a najednou se řekne, že Rapid bude o 40 000,- levnější, tak je jasné, že ty peníze se musí najít jinde...a je opravdu snažší to dělat přes produkt než přes cenu, je totiž větší šance dostat do auta paket v hodnotě 30 tis. zdarma, než dosáhnout zlevnění 10tis. na modelu. Ale nebojte, prodeje (jak se psalo na idnes) jsou opravdu katastrofální (nejen ČR, ale celý svět), s tím se bude MUSET něco dělat, takže je to je otázkou času... Rapida přímo já na starosti nemám, to má kolega - já dělám Octavii a Superba Upraveno Prosinec 29, 2012 uživatelem GeorgeWWW 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Ale jo, však víme, jen to tu tak rozebíráme kolem dokola, sám určitě víš co a jak by šlo a nemůžeš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Však jo. Já jen chtěl vysvětlit, že ne všichni ve škodovce to nevidí, jen prostě s tím kolikrát nic nezmůžou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Když vedle sebe postavíš např. G7/Rapida no a je divné, že zrovna G7 stojí stejně peněz jako Rapid 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Súhlasím s tým, čo bolo napísané - uvedenie Rapidu na trh bolo úplne zlé, zle načasované a zbytočne natiahnuté. Ceny boli nastavené veľmi sebavedomo, a na vlne marketingu od Škody sa zadarmo zviezlo PSA so svojimi lacnými sedanmi v štýle "my vám dáme skoro to isté, ale o 3tisíc eur lacnejšie". Kompetentný človek od PSA by si za toto zaslúžil medailu Čo sa týka SK trhu, tak prekvapivo sa Rapid vcelku predáva. Počty neviem, ale vídať na cestách nepolepené autá už vcelku bežne. Húfy zákazníkov sa ale zatiaľ nekonajú, situácia s OII Tour sa nedá ani porovnať... Tak, ako veštím výraznú úpravu cien smerom dole u CG, bude toto isté musieť nastať aj u Rapida. Tipujem, bude to niekedy na jar. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bojler Odesláno Prosinec 29, 2012 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2012 Jenom k cenám v zahraničí, Rapid s TSI startuje na cifře přes 15 000EUR plus 1000EUR za paket s klimatizací - http://www.skoda-auto.de/index.php?e=348-9-35-7. Celkově je hladina v Německu výrazně vyšší, akční model Fabia Family je zhruba za podobnou cenu. Na Slovensku jsou ceny Rapidu o něco horší než u nás, ačkoli proletěla kachna o tom, jak je tam Rapid levnější. Týkalo se to přitom základní motorizace, protože 1.2/55kW měla větší odstup od TSI. Po zavedení paketů PlusExtra je rozdíl ještě větší. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Leden 1, 2013 Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 Rapid ode dneška odvážně zdražil o 3-4 tisíce: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-cenik.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Leden 1, 2013 Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 Tak ceny se museli upravit nejprve na nové DPH, podraží všechno...případné slevy se budou dělat dodatečně, ale tohle nešlo obejít. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Leden 1, 2013 Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 Súhlasím s tým, čo bolo napísané - uvedenie Rapidu na trh bolo úplne zlé, zle načasované a zbytočne natiahnuté. Ceny boli nastavené veľmi sebavedomo, a na vlne marketingu od Škody sa zadarmo zviezlo PSA so svojimi lacnými sedanmi v štýle "my vám dáme skoro to isté, ale o 3tisíc eur lacnejšie". Kompetentný človek od PSA by si za toto zaslúžil medailu Čo sa týka SK trhu, tak prekvapivo sa Rapid vcelku predáva. Počty neviem, ale vídať na cestách nepolepené autá už vcelku bežne. Húfy zákazníkov sa ale zatiaľ nekonajú, situácia s OII Tour sa nedá ani porovnať... Tak, ako veštím výraznú úpravu cien smerom dole u CG, bude toto isté musieť nastať aj u Rapida. Tipujem, bude to niekedy na jar. No ceny su vyssie ako sa ocakavalo. My mame na firmu objednane 3 kusy rapidov. Pridu uz do dvoch tyzdnov. Som vedavy. Budem informovat ako sa osvedcia. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ajif Odesláno Leden 1, 2013 Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 Tak ceny se museli upravit nejprve na nové DPH, podraží všechno...případné slevy se budou dělat dodatečně, ale tohle nešlo obejít. přijde mi to zvláštní, protože VW ceny drží, byť se zvedlo DPH - koukal jsem na Tiguana, Polo a Golfa, viz aktuální ceník Golf: http://app.volkswagen.cz/pdf/cenik_novy_golf.pdf Sazba DPH 21%, ceny platné od 5.12.2012. U Tiguana uvedeno, že ceny platí do 28.2. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 1, 2013 Sdílet Odesláno Leden 1, 2013 faktem je, že spousta lidí čeká na ceník OIII, takže pak se buď přikloní k nové Octavii nebo k Rapidu, ale stejně tak je fakt, že Rapid používá spousty starší techniky, takže cena by mohla být nižší. 1,2MPI za 289 000!!?? k tomu paket Plus za 10 000... U TSI to chápu, ale proč starý HTP, který se dělá už 10 let musí být tak přišponovaný v ceně...to teda nechápu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kane13 Odesláno Leden 2, 2013 Sdílet Odesláno Leden 2, 2013 Zapomínáš na to, že paket Plus byl od začátku zdarma... teď je navíc paket Extra Plus, taky zdarma. Takže za 350 000,- už máš hezky vybavený TSI viz. http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-cenik.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mira Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 mě strašně fascinuje ta jejich všude promílaná škrabka na led ve víčku:na to jim seru!šrabka mě nezajímá...bože kdo tohle vymyslel...kokotiny prostě.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krocan Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 náhodou škrabka ve víčku je dobrej detail, na kterej nikdo dřív nepřišel, maličkost, která potěší, nelítá ti ve dvěřích....... stejně jako twin-door nebo jak se to píše u supa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 Až ti zamrzne otevírání víčka,co se taky dost stává,tak ti i tam bude naprd :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
GeorgeWWW Odesláno Leden 3, 2013 Sdílet Odesláno Leden 3, 2013 (upraveno) Jestli ti zamrzne víčko nádrže, tak je dost pravděpodobný, že už budeš mít zamrzlé i dveře ;) Upraveno Leden 3, 2013 uživatelem GeorgeWWW 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 4, 2013 Sdílet Odesláno Leden 4, 2013 nejlepší škrabka je webasto, jinak párkrát seklé víčko nádrže jsem už u pump viděl .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vorlajz Odesláno Leden 5, 2013 Sdílet Odesláno Leden 5, 2013 tak to měli dát dozadu pod nárazníky rozmrazovací sprej... :D faktem je, že si snad nikdo nekoupí auto kvůli škrabce ve víčku nádrže... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 5, 2013 Sdílet Odesláno Leden 5, 2013 Zapomínáš na to, že paket Plus byl od začátku zdarma... teď je navíc paket Extra Plus, taky zdarma. Takže za 350 000,- už máš hezky vybavený TSI viz. http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-cenik.pdf To nezapomínám. Ale akce na Paket Plus byla-nebo měla být-do konce prosince 2012. Jak vidno v ní pokračují dál. Protože kdyby ne, tak by se jim na to lidi už tuplem vysrali B) No právě proto - za 350 000,- už máš hezky vybavený kde co z konkurence Rapida...takže to bude asi kámen úrazu číslo dvě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.