Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

při výbavě a technice Golfa 7 je uvažování o posunu OIII do vyššího segmentu směšné. Větší kufr by asi neměl být argumentem pro vyšší ceny, když celý zbytek je stejný (u Golfa však pokročilejší, ať už el. parkovací brzda, multilink od 90kW, duální autoklima a dálkový centrál v základu, start/stop pro všechny motorizace standardně, atd.).

 

Rapid slevnit o 20-30 tKč, balíčky ExtraPLUS nechat za desítku a bude se prodávat výrazně líp.

 

Rapid měl být náhradou Octavie tour, ne Octavie jako takové. Jednoduše horší technika za stejný peníz - ve finále ale ona horší technika je za výrazně vyšší peníz.

Odkaz ke komentáři

Cenova politika Skoda neni se cemu divit... Oni totiz pocitali ze RApid bude nastupce Octavia a Octavia III se posune do vysiho segmentu a tim padem bude podstatne drazsi...

 

To ani nepocitali. Rapid je pro cilovou skupinu Octavie Tour. Jenom jaksi totalne zpackali uvedeni na trh. Od predstaveni ubehlo vic nez ctvrt roku bez toho, aby byly zname ceny. Poradny podrobny test pri uvedeni na trh jsem necetl, probehly dojmy z novinarske prezentace. V okamziku oznameni cen prisel s vyrazne nizsi cenovkou Peugeot a Citroen. Tesne pred oznamenim cen prisel na trh velmi laciny Golf. Stale trva masivni reklamni kampan korejcu. V ceniku nesmyslne figuruje motor 1.2/55kW, ktery je pri danem cenovem odstupu neprodejny. V zakladni vybave (resp. paketu plus) chybi radio, auto ma 14ti palcova kola. V salonech jsou jako vystavni auta prave vetsinou zakladni vybavy. Auto bylo dano do prodeje par mesicu pred predstavenim nove Octavie, na kterou rada lidi ceka. V doprodeji je stara Octavia za podobne ceny, byt s chudsi vybavou. Motorizace 1.4TSI jen s DSG jako nejdrazsi motorizace za skoro pul milionu atd. atd.

 

Pomerne dost prehmatu a vlivu najednou. Rapid je slusne auto a fakt si nezaslouzi tretinove prodeje oproti Roomsteru.

Odkaz ke komentáři

Kámen úrazu je právě cena, výbava ani tak nevadí, protože v paketů Plus, které jsou teď zdarma, je toho celkem dost. Pokud nepůjde cena na 260tis. pro TSI, včetně paketu Plus, prodeje se nezlepší.

Cena francouzů je podle mě až nepřirozeně nízká. Já bych si sice kvůli odporu k francouzským autům nic z toho nekoupil (nemluvě o designu), ale chápu, že pro mnohé je určující cena...ale i tak si nemyslím, že to u nás bude nějak velkým hitem.

Odkaz ke komentáři

IVG se z tý diskotéky letos probral a české ceny upravil. Škodovka má odpovídající ceny u akcí Champion, Edition CZ nebo Trumfů, ale to by měly být ceny standardní, nikoliv akční. Rapid akci nemá (jen pakety, nyní naštěstí již smysluplné), proto logicky prodeje nemohou být nijak závratné.

Přitom je to auto s již zaplacenou technikou, takže prostor pro snížení ceny je nemalý. TSI Active s paketem ExtraPLUS za 260, to by bylo snad již konkurenceschopné, i když levní frantíci jsou na tom pořád v kombinaci cena/výbava o dost líp.

U příležitosti změny DPH bude šance s ceníky zahýbat, tak uvidíme ...

Odkaz ke komentáři

GeorgeWWW: Nevím, jestli se pohybuješ i kolem akčních nabídek a nebo to jde mimo tebe. Na mě pakety PlusExtra působí jako dočasné řešení do snížení cen. Na můj vkus jsou totiž horní dva stupně až "převybavené", naopak u verze Active je rozsah konečně odpovídající.

 

Pokud by byl Rapid Active 1.2TSI/63kW se současnou výbavou za 260 000Kč, fakticky by tím odrovnal Fabiu. Pokud Fresh Ambition dostane výbavu jakou by měl dostat, tím spíš. Část lidí by navíc zřejmě skončila místo OIII právě u Rapidu.

 

Chápu problém Škody - nepokazit si zavedený business, přitom atraktivní cena pro neloajální zákazníky je úplně jinde. V práci se potýkám s tím stejným problémem dnes a denně.

Odkaz ke komentáři

ajif: to není jen krok IVG (teď už vlastně Porsche Česká republika), ale celého VW. Na příští rok se hledí s velkými obavami co vůbec bude. Proto zůstávaly více či méně stejné ceny i se srovnatelnou výbavou. Možná se od VW v budoucnosti dočkáme překvapení.

 

A frantíky bych vůbec nebral v potaz, ale právě z důvodu ceny je třeba se jich bát. I když oni prodávají takhle za levno jen z toho důvodu, že je výroba dotovaná státem, aby byla uměle držena zaměstnanost.

 

A korejce celkově: většinou jsou ve srovnatelných výbavách dražší. Když vedle sebe postavíš např. G7/Rapida (OIII nejsou dosud známé ceny) a odpovídající modely z Koree, a navolíš všude stejnou výbavu, tak se občas člověk nestačí divit

Odkaz ke komentáři

Pánové, ono to není jednoduché. Ceny tvoří naše oddělení ve spolupráci s cenovým oddělením a controllingem. A jestli má controlling za úkol přinést určitou sumu peněz, se kterou fabrika počítá a najednou se řekne, že Rapid bude o 40 000,- levnější, tak je jasné, že ty peníze se musí najít jinde...a je opravdu snažší to dělat přes produkt než přes cenu, je totiž větší šance dostat do auta paket v hodnotě 30 tis. zdarma, než dosáhnout zlevnění 10tis. na modelu.

 

Ale nebojte, prodeje (jak se psalo na idnes) jsou opravdu katastrofální (nejen ČR, ale celý svět), s tím se bude MUSET něco dělat, takže je to je otázkou času...

 

Rapida přímo já na starosti nemám, to má kolega - já dělám Octavii a Superba

Upraveno uživatelem GeorgeWWW
Odkaz ke komentáři

Súhlasím s tým, čo bolo napísané - uvedenie Rapidu na trh bolo úplne zlé, zle načasované a zbytočne natiahnuté. Ceny boli nastavené veľmi sebavedomo, a na vlne marketingu od Škody sa zadarmo zviezlo PSA so svojimi lacnými sedanmi v štýle "my vám dáme skoro to isté, ale o 3tisíc eur lacnejšie". Kompetentný človek od PSA by si za toto zaslúžil medailu :palec:

 

Čo sa týka SK trhu, tak prekvapivo sa Rapid vcelku predáva. Počty neviem, ale vídať na cestách nepolepené autá už vcelku bežne. Húfy zákazníkov sa ale zatiaľ nekonajú, situácia s OII Tour sa nedá ani porovnať...

 

Tak, ako veštím výraznú úpravu cien smerom dole u CG, bude toto isté musieť nastať aj u Rapida. Tipujem, bude to niekedy na jar.

Odkaz ke komentáři

Jenom k cenám v zahraničí, Rapid s TSI startuje na cifře přes 15 000EUR plus 1000EUR za paket s klimatizací - http://www.skoda-auto.de/index.php?e=348-9-35-7. Celkově je hladina v Německu výrazně vyšší, akční model Fabia Family je zhruba za podobnou cenu.

 

Na Slovensku jsou ceny Rapidu o něco horší než u nás, ačkoli proletěla kachna o tom, jak je tam Rapid levnější. Týkalo se to přitom základní motorizace, protože 1.2/55kW měla větší odstup od TSI. Po zavedení paketů PlusExtra je rozdíl ještě větší.

Odkaz ke komentáři

Súhlasím s tým, čo bolo napísané - uvedenie Rapidu na trh bolo úplne zlé, zle načasované a zbytočne natiahnuté. Ceny boli nastavené veľmi sebavedomo, a na vlne marketingu od Škody sa zadarmo zviezlo PSA so svojimi lacnými sedanmi v štýle "my vám dáme skoro to isté, ale o 3tisíc eur lacnejšie". Kompetentný človek od PSA by si za toto zaslúžil medailu :palec:

 

Čo sa týka SK trhu, tak prekvapivo sa Rapid vcelku predáva. Počty neviem, ale vídať na cestách nepolepené autá už vcelku bežne. Húfy zákazníkov sa ale zatiaľ nekonajú, situácia s OII Tour sa nedá ani porovnať...

 

Tak, ako veštím výraznú úpravu cien smerom dole u CG, bude toto isté musieť nastať aj u Rapida. Tipujem, bude to niekedy na jar.

No ceny su vyssie ako sa ocakavalo.

My mame na firmu objednane 3 kusy rapidov. Pridu uz do dvoch tyzdnov. Som vedavy. Budem informovat ako sa osvedcia.

Odkaz ke komentáři

Tak ceny se museli upravit nejprve na nové DPH, podraží všechno...případné slevy se budou dělat dodatečně, ale tohle nešlo obejít.

přijde mi to zvláštní, protože VW ceny drží, byť se zvedlo DPH - koukal jsem na Tiguana, Polo a Golfa, viz aktuální ceník Golf:

http://app.volkswagen.cz/pdf/cenik_novy_golf.pdf

 

Sazba DPH 21%, ceny platné od 5.12.2012. U Tiguana uvedeno, že ceny platí do 28.2.

Odkaz ke komentáři

faktem je, že spousta lidí čeká na ceník OIII, takže pak se buď přikloní k nové Octavii nebo k Rapidu, ale stejně tak je fakt, že Rapid používá spousty starší techniky, takže cena by mohla být nižší. 1,2MPI za 289 000!!?? k tomu paket Plus za 10 000...

 

U TSI to chápu, ale proč starý HTP, který se dělá už 10 let musí být tak přišponovaný v ceně...to teda nechápu :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Zapomínáš na to, že paket Plus byl od začátku zdarma... teď je navíc paket Extra Plus, taky zdarma.

 

Takže za 350 000,- už máš hezky vybavený TSI

 

viz. http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-cenik.pdf

To nezapomínám. Ale akce na Paket Plus byla-nebo měla být-do konce prosince 2012.

Jak vidno v ní pokračují dál. Protože kdyby ne, tak by se jim na to lidi už tuplem vysrali B)

 

No právě proto - za 350 000,- už máš hezky vybavený kde co z konkurence Rapida...takže to bude asi kámen úrazu číslo dvě.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...