Přejít na obsah

G6 tornado


jar_da

Doporučené příspěvky

Daji new lamelu a old prevodovku??? to mi teda hlava nebere...

 

Převodovku nechají tu co tam je, resp. tu novou co mi už dali minule, má najeto cca 1500 km,

 

Jo Romane, k pláči, sere mě to neskutečně, ale co můžu dělat, tak nějak jsem to trochu i čekal, co můžu chtít od autorizáku,

bohužel jsem to tam dát musel, auto je v záruce, navíc v kombinaci s řešením tý převodovky ....

kdyby bylo po záruce, beru opravu rozpočtem a dělám to sám, to je tak, když nabouráš nový auto no ....

Na druhou stranu vím, že si to nepřeberu už teď, je to VW, tak ať se smekají a budou lakovat do tý doby, než to bude ok, zpětné broušení budu chtít vidět, to auto stálo prachy, oprava taky ranec, tak to bude opraveno do stavu A+, navíc je to roční auto pest.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

k posrání, kdyby sme si to zavinili sami, tak držím hubu a krok, ale vždy kvůli nějakému blbcovi....

 

jak jsem ti říkal včera, když budeš mít auto do konce roku, tak to bude zázrak

jim pěkně zajedeš 1,2 TSIčko

Odkaz ke komentáři

Jj, jezdit mám čím, mám od nich zadarmo půjčené auto, takže vlastně šetřím, protože jezdím jen za vlastní benzín biggrin.gif, ale rád bych už svoje vybavené auto, navíc jsem si pořizoval Webasto kvůli zimě, která má příští týden přijít a nechci v autě zimu ......

 

Dnes audience u šéfika servisu, vše dají do pořádku, prý jsem viděl auto pouze po laku bez jeho konečného leštění a broušení (biggrin.gifrolleyes.gif), prý na předání bude vše o.k., ráno dali komplet nový spojkový set a auto je teď zpět na lakovně a dopasovávání zbytků dílů,

v pondělí nebo úterý bude k vyzvednutí na testování, máme dvě varianty, buď jim ho nechám (a budu jezdit pro změnu autem importera) a oni najedou tak cca 1000 km, aby se vidělo jestli je převodovka ok, anebo si ty kilometry najedu sám, s tím, že je pak nebudu buzerovat, že to neopravili - kdyby něco. Asi si ty km najedu raději sám.

Zajímavé ale je, co jsem se dozvěděl od technika importu, moje převodovka resp. to rachtání není jen můj problém, prý teď současně řeší takových aut šest, u všech výměna převodovek, všichni jsme časově od sebe cca 14 dní, já jsem první, který jim to opět vrátil, protože se tím závada nevyřešila, je okolo toho docela hukot, proto tak rychlá výměna spojky u mě, aby se vědělo jestli to bude řešením, čekají, že když jsem to já opakovaně reklamoval, tak budou i další případy .....

Soudruzi z NDR si s tím prý nevědí rady, už zaznívají takové teorie, že by tam měla být asi dvouhmota .... no potěš koště, jestli budu

každých 50.000 km měnit spojku, všechny případy jsou ve spojení s manuálem, u DSG zatím nic,

docela pěkně jsme si pokecali na téma řetězů, rozvodů apod., ...... ty řetězy, jejich výrobce je vyrobil přesně podle specifikace požadovanou VW, včetně materiálové, takže není vina u výrobce, ale u vývojářů.

Jinak důvody pro instalaci rozvodů řemenem, co se teď začali do benzínových motorů VW začaly dávat, je z větší části ekonomický než odstranění potíží s řetězy, vyjdou totiž levněji výrobně .....

 

jim pěkně zajedeš 1,2 TSIčko

 

tak to zase jo, už mají najeto 3.000 km, mnou 2.500 biggrin.gif, pomalu aby ho dali do prodeje .....

Odkaz ke komentáři

Jardo, veškerá radost z auta už je asi v prd*li, co? :wallbash: No co říct, snad jen že s tebou soucítím.

 

no já ti ani nevím, je to tak napůl, jednou je radost pryč a jednou se na něj už zase těším, přeci jen to jede líp, než současné půjčené,

navíc mám pohodovou výbavu, která mi chybí, no uvidíme co bude dál .... každopádně mě už nakousnuly další věci na dovybavení biggrin.gif

 

Taky jsem nechaval lakovat FRS tenkrat na 2x, debilove u Auto Brejla...ja to mel pulrocni...

 

At to mas Jardo uz brzy ok a tech 1000 test km si urcite najezdi sam, ja bych to z ruky teda nedal...

 

jj, najedu si to sám, pokud s tím budou souhlasit, mají ze mě trochu lufta, protože jim tam v podstatě to auto můžu nechat, 3x a dost totiž už bylo a jsou si toho moc dobře vědomi, i tohle asi v pátek rozhodlo, že zůstane v mým autě nová převodovka, byl totiž pokus mi tam dát zpět tu moji původní, když to totiž převodovkou nebylo .... biggrin.gif, je to neskutečná sranda kdo z koho, navíc moc dobře vědí o vráceném Turkovi lol.gif

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Jardo Turek je prozatím v pohodě,drží ;)

 

to je dobře, však sleduju jak ho vylepšuješ a jsem nakonec rád, že padnul do takových ruk, v bazaru v AAA-čkách mě trochu mrzel,

přeci jen .... wub.gif

 

Mirecku aspon vis jaka G6 tornado te casem ceka <;o))))

 

Oli už věřím že je možné všechno :D

 

nee, G6 zůstane, zatím, uvidíme, podle mě to byl problém spojky od začátku, ale co mám dělat, když je to v záruce, tak to musejí řešit oni a ne já, každopádně na mou otázku, co bude dál, když bude rachtat opět? vyměníme motor, nic jiného už tam není biggrin.gif,

uvidíme, ono totiž vrátit auto není rovno vzít si za něj jiné - takhle to nefunguje, vždy tam je finanční ztráta, kterou zaplatíš .... sad.gif

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

tak nový lak na škodu není ale hlavně musí sedět odstín a to je často problém.

 

nejvíc mě sere, že přední kapota to přežila, bohužel jsem to zjistil až pozdě v servisu, po prohlídce, to by byl jediný díl o kterým jsem uvažoval, že ho nechám časem přestříkat, protože byla neskutečně pobitá od šutrů, nevím jak, ale přežila, ani škrábaneček biggrin.gif,

lak snad trefí, už to mají nacvičené ze zrcátka - první netrefili, druhé následně už ano rolleyes.gif

Odkaz ke komentáři

Keramika - keramický vosk od Štěpána

Při vrácení auta ti napočítají amortizaci, kterou musíš zaplatit, pak ti dají to samé auto s tou samou výbavou nové, u Turka to bylo za cca 60.000 km tuším okolo 240.000,- Kč a pokud to máš na leasing, tak se ti zvýší o procenta leasingu.

Ano, Turek byl vrácený pro opakovanou závadu prodejci, následně mu importer vyměnil celý motor a prodal ho dál a tak se dostal po šesti letech k Neználkovi.

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

dva roky, ale musíš to umývat tak, aby jsi ten vosk nesundal (jako každý jiný), tedy příslušnou koncentrací šamponu, pokud stihneš zajebané auto pokaždé ostříkat, než zaschne, tak nebudeš mýt vůbec často, třeba na srazu v tom počasí ta cesta do Žamberka nebyla na autě ani vidět, tam to opršelo ... mokrá špína jde dolů v podstatě sama

Odkaz ke komentáři

Keramika - keramický vosk od Štěpána

Při vrácení auta ti napočítají amortizaci, kterou musíš zaplatit, pak ti dají to samé auto s tou samou výbavou nové, u Turka to bylo za cca 60.000 km tuším okolo 240.000,- Kč a pokud to máš na leasing, tak se ti zvýší o procenta leasingu.

Ano, Turek byl vrácený pro opakovanou závadu prodejci, následně mu importer vyměnil celý motor a prodal ho dál a tak se dostal po šesti letech k Neználkovi.

 

Keramika - keramický vosk od Štěpána

Při vrácení auta ti napočítají amortizaci, kterou musíš zaplatit, pak ti dají to samé auto s tou samou výbavou nové, u Turka to bylo za cca 60.000 km tuším okolo 240.000,- Kč a pokud to máš na leasing, tak se ti zvýší o procenta leasingu.

Ano, Turek byl vrácený pro opakovanou závadu prodejci, následně mu importer vyměnil celý motor a prodal ho dál a tak se dostal po šesti letech k Neználkovi.

Jo přesně tak ,Turek je u mě :palec: a na toho Golfika čekat nebudu je to malé autičko :lol: Jardo doufám že jsi už smůlu vybral nadosmrti,a držím palce ať je vše v naprostém pořádku. ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...