borlan Odesláno Září 26, 2011 Sdílet Odesláno Září 26, 2011 Najel jsem s novou Octou 1.9TDi 66kW O4 cca 4tkm a předevčírem se mi stalo poprvé - za jízdy se rozsvítil oranžový symbol motoru (na budíku rychloměru zhruba na osmi hodinách). V manu jsem přečetl něco o "systému kontroly...bla bla" (nemám teď u sebe) a že dojet opatrně do servisu. Svítilo to i po dvou krátkých zastávkách. Pak to po nastartování zhaslo ale za jízdy zase rozsvítilo. Další start a celý den už nesvítilo a je to ok doteď. Akorát si nejsem jistý jestli dřív po zapnutí zapalování symbol nezhasínal ještě před startováním. Teď zapnu klíček, vše se rozsvítí a postupně zhasne až na ten oranžový motor (a baterku samo). Ten symbol motoru zhasne až při startování. Tak jestli tohle není změna oproti původnímu, ale fakt si to už nevybavuju přesně... S čím to může vším souviset? Mám si z toho dělat velkou hlavu, když to zase vymizelo? Až se dostanu k někomu na VAG, tak tam asi přečtu nějakou podrobnost...co? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Září 27, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 27, 2011 Po dvou dnech klidu se zase kontrolka ozvala. Taky jsem si to v manu znovu pečlivěji přečetl - ta kontrolka řeší "systém kontroly výfukových plynů". Co se teda může pod tímhle varováním skrývat? Než se k někomu dostanu na kabel a (snad) vyčtu z chybových hlášení něco konkrétnějšího...lambda? Co dalšího? Mějte prosím se mnou trpělivost a zkuste se vyjádřit i k těm věcem z úvodu vlákna...dík předem... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Září 27, 2011 Sdílet Odesláno Září 27, 2011 Tohle se mi ještě nestalo tak nevím protže jsem to neřešil :( Žhaviče jsem musel vyměnit vloni touhle dobou tak můžu machrovat jak na to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Září 27, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 27, 2011 Njn, tak dík za ochotu...budu čekat dál jestli se tu něco urodí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Září 27, 2011 Sdílet Odesláno Září 27, 2011 Zítra ještě pohledám a poptám se ti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Říjen 12, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 12, 2011 Tak jsem to měl konečně na VAGu. Tam byla jen jedna sporadická: 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky Může to s tou kontrolkou souviset? A ještě jsem při diskuzích zaslechl, že se tak může projevovat přicpávání filtru pevných částic, že je potřeba ho občas pořádně "vypálit"... co? A taky se ukázalo, že průběh požadavku ŘJ a reálný tlak v turbu (snad to píšu dobře) spolu korespondují až do požadovaného maxima ŘJ, ale dál pak reálný tlak ještě stoupá a udělá dost velký "kopec" nad tím požadovaným maximem ŘJ. Po chvilce ten reál klesne k té požadované hodnotě ŘJ a dál spolu zase tyto hodnoty korespondují. Říkám si, že se asi lopatkám moc nechce hýbat, asi nějakou chvíli "visej" než se utrhnou a dají do požadované polohy...nebo to je projev něčeho jiného než polohy lopatek? Nějakého blbě fungujícího ventilu? Každopádně tento stav při mém stylu jízdy tak často nenastává, tak snad nějaká brzká destrukce turba (ložisek...) snad nehrozí...co? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olisoft Odesláno Říjen 12, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2011 DPF (filter pevnych castic) urcite nemas... takze to mozes vylucit. Snimac teploty sa napriklad mne na pristrojovke neukazal, mal som ale zly okruh do budikov. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Říjen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 Nemám filtr pevných částic? Jsem lama...jak to, že nemám? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Baurak Odesláno Říjen 13, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 tak jestli mas O1 tak tam fakt ten filtr nemas :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Říjen 13, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 13, 2011 Aha...tak tím lépe tedy... Jen matně si vybavuju jak jsem před cca dvěma měsícema na rampě koukal zdola na výfuk - co to je kousek před středním dílem, takové o něco silnější než vlastní potrubí a kovově opletené, je to v místě jak už to směřuje nahoru k motoru... ? Jsem si právě představoval, že by to mohl být ten filtr...tak není...že by nějaký pružný člen pro napojení ke svodům? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Říjen 21, 2011 Sdílet Odesláno Říjen 21, 2011 tomu se říká vlnovec výfuku.. a za ním pak je katalyzátor :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Říjen 21, 2011 Autor Sdílet Odesláno Říjen 21, 2011 OK, dík...zase chytřejší... Ale konkrétně s čím souvisí to moje rozsvěcení kontrolky stále nemám objasněno. Dnes se mi po asi 14-ti dnech klidu znovu rozsvítila za klidné plynulé jizdy cca 70-80kmh při ustálených otáčkách cca 2t. Už jsem si na ni tak nějak zvykl... Dnes mám domluvené znovu napojení na VAG, tak uvidím co za chyby se vrátily. Škoda, že ta kontrolka ještě dnes nevydržela. Zajímalo by mne totiž jestli by tam nějaká chyba chyběla pokud by se kontrolka ani jednou po výmazu chyb nerozsvítila. Takhle zjistím jestli chyby od výmyzu naskočily, ale jestli některá naskočila v souvislosti s rozsvícením té kontrolky nezjitím... Tak pěknej vík vespolek! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
alí Odesláno Prosinec 23, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2011 ahoj mela by to delat lamda sonda skuz vycistit jeji konektor jestly neni zaoxydovany 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Prosinec 24, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2011 Já jsem měl podobný problém s kontrolkou oleje.Zkontroloval jsem olej v motoru-toho bylo dost,když jsem nastartoval tak tlakoval do cca 5s-dal jsem tedy auto do servisu a tam mi vyměnily čidlo tlaku oleje,ale závada přetrvávala-pak jsem si vzpomněl,že na O1 dělají sem tam problém budíky(studený spoj)tak jsem je rozebral a přepájel kritické místa a vše je OK. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rohatej Odesláno Prosinec 24, 2011 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2011 Může to s tou kontrolkou souviset? Určitě. Měl jsem problémy s lambdou a s tím to ukazovalo i čidlo. Oboje se vyměnilo a po dvou (?) týdnech se mi zase objevila stejná kontrolka. Nejdřív jsem si myslel, že zas zlobí sonda, ale VAG ukázal, že to je od čidla. Chyba se vymazala a zatím je to stále ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Leden 9, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 9, 2012 Tak jsem se o víkendu dokopal konečně k výměně čidla teploty vody (mmch. pěknej porod - popíšu v jiném vlákně) a ejhle - kontrolka přestala strašit! Jen doufám, že to není náhoda a že to tak zůstane napořád. Ještě dodatek - stejná situace se řeší i v tomto vlákně (a jsou tam i foto té kontrolky, aby bylo úplně jasné o jakou jde): "žltá ikonka" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomáš Hrubý Odesláno Leden 18, 2012 Sdílet Odesláno Leden 18, 2012 Najel jsem s novou Octou 1.9TDi 66kW O4 cca 4tkm a předevčírem se mi stalo poprvé - za jízdy se rozsvítil oranžový symbol motoru (na budíku rychloměru zhruba na osmi hodinách). V manu jsem přečetl něco o "systému kontroly...bla bla" (nemám teď u sebe) a že dojet opatrně do servisu. Svítilo to i po dvou krátkých zastávkách. Pak to po nastartování zhaslo ale za jízdy zase rozsvítilo. Další start a celý den už nesvítilo a je to ok doteď. Akorát si nejsem jistý jestli dřív po zapnutí zapalování symbol nezhasínal ještě před startováním. Teď zapnu klíček, vše se rozsvítí a postupně zhasne až na ten oranžový motor (a baterku samo). Ten symbol motoru zhasne až při startování. Tak jestli tohle není změna oproti původnímu, ale fakt si to už nevybavuju přesně... S čím to může vším souviset? Mám si z toho dělat velkou hlavu, když to zase vymizelo? Až se dostanu k někomu na VAG, tak tam asi přečtu nějakou podrobnost...co? ahoj měl jsem s touto kontrolkou velké psychovypěťové starosti ale když jsem vyměnil lambda sondu vše bylo a je až do dnes OK. TomH 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Zdeněk 2911 Odesláno Červen 17, 2012 Sdílet Odesláno Červen 17, 2012 Čus lidi zkuste zkontrolovat pojistky také vlastním tuto krásku a dělala mi to samé už to nedělá a tak to má být né vše je za peníze. Doufám že to taky pořešíte :lool: B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Červen 18, 2012 Autor Sdílet Odesláno Červen 18, 2012 Jen potvrzuji - ode té doby, co jsem vyměnil to čidlo teploty vody (hlášeno VAGem) se kontrolka motoru nerozsvítila = bylo to tím čidlem i když neumím jasně říci jakou to má souvisloat (snad jedině - čidlo podávalo ŘJ špatný údaj, ta podle něho mylně řídila spalování a na konci byly špatné výsledky spalin...?). Takže i vadné čidlo teploty vody může být jednou z příčin rozsvícení té kontrolky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest IVAN4444 Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Zdravim. mne sa tiez dnes rozsvietila žlta konz trolka systemu kontroly vyf.plynov na octavii 1.9 tdi 77kw.a motor ma citelne obmedzeny vykon. takze mam ocakavat vymenu lambda sondy alebo nejakeho čidla?kolko cca stoji nova lambda sonda, dik . ivan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 7, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2012 Ivann - ty mas jednickovou nebo dvojkouvou oktavku. Prvne to napichni na vag a pak teprv spekuluj co menit nebo opravit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.