Přejít na obsah

VW T5 Multivitamín


LukášV

Doporučené příspěvky

No čím začít :dry:
Při cestě z Itálie auto přestalo topit na straně spolujezdce - super pocit, když máte v autě dvě webasta, dva vyměníky a manželka je zamotaná v dece :smich::angry:
Delší dobu se na diagnostice ukazovala sporadicky chyba servomotorku pro nohy a pro teplo spolujezdce.
Jelikož je super JOB sundat celou palubku a propracovat se až na servomotorky tak jsem se rozhodl striktně.
Když už to bude dole, tak koupím všechny. To znamená 6ks do předního topení a 2ks do zadního topení, když člověk veme v úvahu cenu 2.900,- /ks tak je to šílené, ale co máme přeci ty milované T5ky néé? :wub:
Agcm64.jpg
jtuhCC.jpg
acXJZY.jpg
Když se shodí palubka dolu, tak přístup na samotné serva je už OK, kluzné čepy jsem vzal rovnou vazelínou a zkusil hýbat i samotnýma klapkama v topení jestli není i v nich problém - vše OK, tak jsem si oddychnul, že jsou to ''jen ty serva''.
Celou dobu mě při pohledu na palubní desku nasíral pohled na poškrábané díly palubní desky a tak jsem si řekl, když už je vše dole tak se plácnu přes kapsu a budu to skládat z nových dílů?
A tak jsem opět jel do VW, kde jsem měl objednaný středový panel + popelník + horní přihrádku. (7H5 857 211A, 7H5 858 329 A, 7H5 857 922 D celkem necelých 4.900,-)
DFnt6i.jpg
LZCDOE.jpg
NuiZKs.jpg
Y2AEmK.jpg
Také jsem chtěl objednat plast, který je v okolí budíků, jenže... I když je šroubovaný do palubní desky, tak samostatně se to objednat nedá a jestli ex majitel u budíků vozil položený telefon, nevím, ale to pogumování bylo prostě podřené.
Takže plast ven, na zbytek pogumování smrtící koktejl :pinch: aceton + benzín + houbičky na nádobí. Zbytek jsem dorovnal brus. papírama 800-2000 a podklad byl.
Na to už taková ta klasika základ na plasty,... No ve výsledku bych, řekl že je to TOP a nikdo ani nic nepozná B)
JO3lzo.jpg

Samozřejmě, že očistou prošly také samotné budíky. Vadil mi napadaný prach kolem tlačítek.. Takže jsem budíky rozlouskl a prach očistil a když tak koukám na ty budíky tak mi blesklo hlavou! Vždyť ještě přeci doma musím mít někde ručičky z passata CC, které jsem před 3roky rouboval do jedničkové octavie No přehrabal jsem vše, ale našel je! Pořád jsem ještě nebyl, dokud jsem nesundal starou ručičku a zjistil, že ručičky tam padnou jak ušité a v tu chvílí nastalo drama. Ručičky jsou fešné, sedí tam suprově, ale chybí mi dvě malé díky highline budíkům :D Začal jsem tedy nahánět po republice sadu ručiček a sehnal. Cvakl jsem je tam, vykalibroval ručičky a skládal zpět.
Odkaz ke komentáři
uGBDP7.jpg
KBaZu0.jpg
eeVfJ0.jpg
4635y4.jpg
Ani ventilátor se nevyhl inspekci a vyčištění :)
4I4rNs.jpg
V tuhle chvíli jsem měl už vše připravené na zpětnou montáž palubky a všech plastů.
Jen jsem ještě objevil hnusnej svazek společně s nepoužívanou HF, takže šlo vše ven vč. antény,..
No a v tu chvíli mi už jen chybělo přidělat jednotku telestartu na důstojnější místo, než měla předtím.
BaCm1Z.jpg
4KGRxD.jpg
A6aATs.jpg
Výměna serva v zadní části byla již brnkačka, ale stejnak kvůli serva na rozdělení vzduchu se musí odcvakat polovina tapece.
ynUP4D.jpg
PTrMyO.jpg
Když to celé úsilí shrnu. Auto topí :lol: , vše funguje jak má a hlavně, když je zaplé topení na minimum a je v autě ticho tak už není slyšet neustalé cvakání motorků.
Odkaz ke komentáři

Díky chlapci :beer:

 

jar_do: ty přední dost odchází cena je také ''příjmená''

No věř tomu, že já v tu chvíli byl tak nasranej, že bych to auto z fleku prodal :loool:

 

krocan: mezi nohama diamant nemá, ale ještě jednou připomenu, že s autem jezdí jen a pouze ona :jelen: Přes léto jezdí cécéčkem, to půjde začátkem listopadu do garáže na depozit a mulťák bude opět v pohotovosti ;)

Odkaz ke komentáři

Jelikož mám téma i na t5 klubu, tak se mi ozval jeden člen, že shání t5ku a začal mi posílat odkazy co já na to, když jsem si svoje tak šťoural a měnil to minimum co se na t5 sere :smich:

Po nějaké době se ozval a volal mi a ptal se jestli o nějaké nevím ? Vzhledem k tomu, že mulťák už je zase hotovej, tak už se rozhlížím na mobile :facka: a řikám mu, že mě akorát napadla myšlenka jít zase někam dál. No to jsem mu neměl říkat, protože na mě hned uhodil jak má celé téma 10x prolezlé a že to je jeho vysněné auto,.. Takže se v pátek přijeli podívat, řekl jsem mu cenu s tím, že to prostě nepotřebuji prodat a kdybych řekl, že s ním může odjet tak snad už odjel. Chci s ním ještě zažít zimu a jet do termálů,.. takže jsem se domluvil na prodeji v březnu. On to bere jako 100%, chtěl mi dávat zálohu. Ale je to ještě daleko a stát se může cokoli ^_^

Odkaz ke komentáři

No ty woeee!!!! Tak to si delas srandu, nejdriv dotahnes tu Audinu a pustis na Moravu a ted zase? Ty ses jasnej! Ale jako palec a respekt!!! Me cvakajici servo taky rmouti (cti se*e!), ale porad funguje, vsechno chladi/topi a 3000czk za kousek je mi za takovej malej nesmysl proste lito. Prijdo mi to silene neadekvatni cena.

 

Jinak jestli mate nekdo link a cas, kde to bylo, rad bych mrkl na autosalon. Diky.

Odkaz ke komentáři

Tak už jsem to konečně také viděl, jojo mávala, dokonce tam multak byl ještě jednou a pak kouká malej u toho ferdy jak je zamotanej ve strečce :-)

 

Jak se vůbec audi má ?

Cvakáním to začíná :loool: Ta cena je opravdu out, ale co se dá dělat....

 

http://play.iprima.cz/autosalon/vw-transporter-sraz-2014-i

http://play.iprima.cz/autosalon/vw-transporter-sraz-2014-ii

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Vždy na jaře a před zimou při prezouvani kontroluji rezervu. Na gumě byli boule a disk za ty roky hnus. Takže písek, komax a nová pneu :)

iOIcJv.jpg
IOAZgp.jpg
Oh3GEQ.jpg


Také se z ničeho nic ozval spínač brzdového pedálu. Žhavení blikalo, diagnostika psala chybu, ale brzdovky svítili normálně :woohoo:

Takže vyměněno, jen připomínám je nunto doržet montážní postup !!! :)

I9BAE9.jpg


Aby se neřeklo, že se nic neděje :facka:

Nový ventil N75, auto mělo o 0,05menší podtlak než bylo zapotřebí. Co jsem se dozvěděl tak prý je doporučno ventil měnit okolo 160tis km. Hold člověk se pořád učí :)

tUxcxZ.jpg

Když už se měnil ventil, tak se rovnou měnilo i celé turbo. Né z důvody potřeby, ale z důvodu posunout výkon o něco výš :ph34r:
Po doladění jsme se dostali na 240hp/500Nm

8AShxn.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...