Jump to content

Padajici ručičky na budíkách (O1)


swistik

Recommended Posts

záleží na tom jak moc jsi zručnej, zjednodušeně řečeno to obnáší demontáž budíku, které je pak třeba komplet rozdělat, pod lupou projít tišťák a najít inkriminované místo, které se musí znovu proletovat a je přitom třeba dbát zvýšené opatrnosti, abys neproletoval některé spoje dohromady a na závěr to zase celé složit a namontovat

Link to comment
ne facelift budíky tam nedáš, pohledej je tam i návod jak to opravit, nebo oprava cca 5OO, Mělník

 

 

Proč by je tam nedal? mam je tam taky na předface octě, jediný co je problem tak komunikace budiků s RJ airbagu (svítí kontrolka) a pokud se nepřepinujou svorkovnice tak nesvítí kontrolka tlumenejch světel. dokonce nám jedny šlapou i v trojkovým golfu.

Edited by Art Car Design
Link to comment

Zdarec, mám oct I 1,9 TDi 81 kW a tu samou závadu. Na Vagu mi to neukáže žádnou závadu, při akčních členech se objeví hláška Chyba: Funkce není dostupná. Jedná se o tu samou závadu, nebo bude špatnýho i něco dalšího?

Dik

Link to comment
Guest Tomas_ek
Proč by je tam nedal? mam je tam taky na předface octě, jediný co je problem tak komunikace budiků s RJ airbagu (svítí kontrolka) a pokud se nepřepinujou svorkovnice tak nesvítí kontrolka tlumenejch světel. dokonce nám jedny šlapou i v trojkovým golfu.

 

 

ano dáš cokoliv kamkoliv, to bez debat

 

ale nefunguje to korektně

 

Patrik: jestli chceš budíky co máš opravit, pošli mi v SZ tvoje číslo, je to na počkání.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Ja ma tedy uz dlouho stejny problem, prepajel jsem ten svab, ktery to udajne zpusobuje nejcasteji + dva odpory dle navodu a po trech tydnech sli rucicky do kytek. Mozna je ten svab poskozeny a bylo by potreba ho vymenit uplne, nebo se prehriva stale. Nevim, ale asi ve finale prehodim za faceliftove.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Čau, mám podobný problém. Padá mi ručička teploty vody, ale jen než se voda ohřeje, pak už je to ok. vyšplhá se to třeba na 70, pak to zase psadnde a po chvili to vyleze na 90 a uz to zustane, nekdy to nespadne nekdy i vickrat... Může to být taky tim tišťákem, nebo to bude něco třeba s termostatem? Díky za rady!! :)

Link to comment
  • 10 months later...

chci se zeptat, když vám spadnou ty ručičky, tak všechno ostatní funguje jak má? tím myslím čas, palubák atd? Mě se totiž dneska stalo, že se dneska začaly třást rafičky,postupně šly na nulu, k tomu začalo svítit EPS a ABS a airbag a všechno se mi vynulovalo. za vteřinu se to vzpamatovalo, akorát že airbag zůstal svítít s hláškou "závada na airbagu". Hodil jsem to na vag a vyhodilo mi chyby "18058 pohon datové sběrnice chybí odezva sdružených přístrojů, 17978 řídící jednotka motoru zablokována, 18062 vypište prosím pamět závad sdružených přístrojů" Pamět přístrojové desky je čistá. nevíte někdo co s tím?

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...

zdravím,mám problém(oct 1 agr 2000) se sekajícím se rychloměrem.V rychlosti nad 80, se začne sekat rychloměr ukazuje stejnou rychlost a pak trhavě poskočí o jeden až dva dílky.při zpomalování vše funguje jak má.Měl jsem to u Váši kvůli padajícím ručičkám to bylo opraveno.Co s tím,vyměnit budíky?

Link to comment
  • 1 month later...
Guest zdeba

Zdar chlapi, tak mě taky potkal prolém padajících ručiček, oprava podle návodu vypadá jednoduše, ale v podstatě neodstraní příčinu a tou je přehřívání čipu. Neřešil jste někdo dodělání chlazení čipu, eventuelně jak to májí udělané novější budíky když už chladič mají?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Protože tam mám nějakou tlustou.Po předchozím majiteli.A možná to může mít i na něco vliv.Ale nevím.Možná to je jen esteticky udělané,když je tam slabá hadička a vejde se do toho držáku.A ta tlustá co mám já ničemu nevadí.
    • Dobrý deň. Mám Škoda Octavia 1 1,9tdi 81kw ročník 2002. Je tam climatronic, kde bohužiaľ treba vymeniť kompresor nakoľko zavíja pri zapnutí klímy a treba aj napustiť klimu. Včera som však chcela zapnúť kurenie na okná a po chvíľke začal ísť taký smradľavý vzduch ako keby horela nejaká umelina. Je možné že pokým nevymenim kompresor tak nepôjde ani kúrenie? Prípadne vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť a či teda sa dá kúriť aj bez kompresora? Mám prvýkrát auto s automatickou klimatizáciou. Samozrejme budem riešiť aj s mechanikom v budúcnosti no myslela som si že to počká ešte do jari. Ďakujem 
    • Asi mi ušlo, proč jí chceš měnit? 😄
×
×
  • Create New...