Jump to content

Padajici ručičky na budíkách (O1)


swistik

Recommended Posts

V 1. 7. 2021 at 22:34, ŠimonOOO napsal:

Zdravim, nezna nekdo nekoho z Ostravy a okoli, kdo by umel prendat budiky z jine oktavky (Mam rok 1999 1.6 74 kw a "nove" budiky jsou z roku 98) ? 

Čím začít...

Jsou budíky shodné? Výrobní čísla a rozsahy otáčkoměru/rychloměru sedí?

Jestli ano, výměna zabere 10/15 minut. Zezadu jsou dva konektory. Vycvacknout, zacvaknout.

Po výměně je potřeba udělat spárování s klíčky a výbavou. Je třeba mít diagnostiku a kabel. Většinou ten kdo to prodává, tak dá SW zdarma k HW. Zní to hrozivě, ve skutečnosti je to jen pár kliků. Vše je popsaný ve VISu, příručka pro diagnostiku VAG-COM.

Ve VISu by to mělo být pod Elektronika > palubní deska > výměna palubní desky. Pin lze vyčíst programem VAG-Commander, přes K-Line (u novějších přes OBD2?). Kilometry lze nastavit též.

Ve VAG COMu (ne Commanderu) se pin zadá po spojení s autem > Login. A dál se postupuje podle VISu. Není na tom co zkazit, když se postupuje postupně a pomalu. Záležitost na půl hodiny/hodinu.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ahoj,

chtěl bych se zeptat, zda jste už někdo neřešil níže uvedený problém. 

Nastartuji auto, tachometr funguje. Cca po 10ti vteřinách mi přestane fungovat "ukazatel" otáček, rychlosti, paliva a teploty. Hodiny a počítání kilometrů funguje. Občas se třeba při jízdě stane, že vše začne fungovat a po chvilce opět "spadne". Někdy jsou ručičky dole i po nastartování. 

 

Děkuji za odpověď. 🙂

Link to comment

Oredpokladam, ze mas predface budiky. To je casta zavada. Na tistaku je studeny spoj a pak padaji rucicky. Budiky se musi rozdelat a propajet to urcite misto, kde je ten studenak. Na internetu jsou bud navody nebo jsou borci, co to opravuji. Me to jeden borec z Brna opravil na pockani. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...