Přejít na obsah

Padajici ručičky na budíkách (O1)


swistik

Doporučené příspěvky

Takže Pepík vezme kulmu,nebo trafopájku, neví jakou teplotu, neví jakou pájecí pastu, neví jak dlouho. Pravda je, že po propájení bude fungovat. Ne vždy už fungují motorky ručiček a další. Pepík předá Joudovi odvedle/100% odborník/ který vše opraví. Po Joudově zásahu většinou konečná, takže shánění dalších budíků atd. Myslím, že ani FUN ani já s tohoto nežijeme, ale aspoň disponujeme pořádným vybavením. Už jsem kdysi někde našel v angličtině instruktážní video na odstranění slepého střeva. Chvíli jsem to prohlížel a musel jsem si říct, to bych dokázal i doma. Takže pokud budete mít zájem tak přijeďte není čeho se bát. Kdyžtak sem pak dám i návod jak pitvat. :D

Odkaz ke komentáři

Jestli tím pětistovkovým opravářem narážíš na mě, tak jsem těch budíků taky pár udělal a ani jedny se mi nevrátily, kdyby přecejen tak každýmu říkám kdyby náhodou něco, tak zavolej, takže záruku dávám taky.

Neznám tě a máme demokracii takže tvorba cen je na každém, ale pokud to děláš opravdu dobře a ručíš si za práci..tak si myslím, že je to zbytečná skromnost. Příklad,,přišli mi budíky po předchozí opravě nešly udělal jsem standart...nešly...výměna stabilizátoru...nešly...výměna odpoeů..už šly, ale nešel motúrek teploty...výměna a vše OK Majitel byl rozumný asi tušil která bije a akceptoval cenu 1500,- Odjel...za dva mměsíce zpět, že mu auto startuje jen někdy. A co nyní?? Pokud jsi jich udělal víc než cca 100ks tak víš , že k tomu dochází vinou špatné instal v autě, Je paradox ,že na neopravených je špička při startu cca 17až dvacet V, po opravě nebo výměně za nové je to až 38V to už člen pro immo nepřežije a nutná výměna. Nevím jak ty, ale to už řeším vypnutím imma na všech motorizacích. Umíš to?? Před časem jsem to bral jako prohru diagnostika, ale pochopil jsem , že u těchto starších aut je to lepší. Vliv na zcizení auta je zanedbatelný. Cca 10až 20vteřin. Rozhodně se nestane , že něco rozvrtám a potom povím , že to nejde tak jak to potom řekne spousta těch laciných. Pokud se do toho pustí radioamatér je šance vyšší, přesto je, zde jak jsem popsal dost úskalí. Něco jsem zapomněl?? Jo zapomněl..když to podělám úplně znám na budíky dva mágy a to šance ještě zvyšuje. Normálně bych k tomuto asi nepsal,píšu nerad, ale marodím a tohle a domácí čiptuning mě zaujalo...mot

Odkaz ke komentáři

Tolik jako ty jsem jich neudělal, spíš několik desítek. Cenu jsem si určil dle mých podmínek. Vybavení na vypnutí immo taky mám, ale zatím jsem to nepotřeboval. Navíc mám udělátko pro nastavení ručiček pěkně na stole v klidu a ne třeba v zimě jako je teď. Když náhodou něco podělám tak taky vím kam jít. Na čiptuning v garáži u nějakýho čudli mám svůj názor... Neživí mě to a navíc na to teď a ani v budoucnu moc času mít nebudu, takže to udělám max když se někdo ozve.

Odkaz ke komentáři

Takže Pepík vezme kulmu,nebo trafopájku, neví jakou teplotu, neví jakou pájecí pastu, neví jak dlouho. Pravda je, že po propájení bude fungovat. Ne vždy už fungují motorky ručiček a další. Pepík předá Joudovi odvedle/100% odborník/ který vše opraví. Po Joudově zásahu většinou konečná, takže shánění dalších budíků atd. Myslím, že ani FUN ani já s tohoto nežijeme, ale aspoň disponujeme pořádným vybavením. Už jsem kdysi někde našel v angličtině instruktážní video na odstranění slepého střeva. Chvíli jsem to prohlížel a musel jsem si říct, to bych dokázal i doma. Takže pokud budete mít zájem tak přijeďte není čeho se bát. Kdyžtak sem pak dám i návod jak pitvat. :D

tak co se vztekáš když z toho nežiješ myslím kdyby tomu vůbec nerozuměl tak se do toho nepouští :wallbash:

Odkaz ke komentáři

tak co se vztekáš když z toho nežiješ myslím kdyby tomu vůbec nerozuměl tak se do toho nepouští :wallbash:

A řekni mi kde jsi přišel na to , že se vztekám. Mě se to dokonce v době, kdy jsem míval tyto budíky nové líbilo. Čím víc se jich pomršilo tím lépe pro byznys. Spíš mě zajímá, že když napíšeš návod tak proč také nenapíšeš popis co a kde. Co hrozí atd. Spíš jsi někde stáhl s polských stránek obrázky a myslíš si jak jsi přínosný. Pokud se mýlím tak doplň o své zkušenosti. Já jsem ty budíky dělal již před deseti lety a prokousal jsem se k tomu sám. Proto asi nejsem tak sdílný a hraju si na mistra světa/bohužel jím nejsem/. Každý ať si přebere zda je lepší dělat pokusy či zaplatit a mít jistotu.

K Petr PM no koment, ta hlava tě musí bolet.

Odkaz ke komentáři

A řekni mi kde jsi přišel na to , že se vztekám. Mě se to dokonce v době, kdy jsem míval tyto budíky nové líbilo. Čím víc se jich pomršilo tím lépe pro byznys. Spíš mě zajímá, že když napíšeš návod tak proč také nenapíšeš popis co a kde. Co hrozí atd. Spíš jsi někde stáhl s polských stránek obrázky a myslíš si jak jsi přínosný. Pokud se mýlím tak doplň o své zkušenosti. Já jsem ty budíky dělal již před deseti lety a prokousal jsem se k tomu sám. Proto asi nejsem tak sdílný a hraju si na mistra světa/bohužel jím nejsem/. Každý ať si přebere zda je lepší dělat pokusy či zaplatit a mít jistotu.

K Petr PM no koment, ta hlava tě musí bolet.

 

todle se řeší jakou dobu

a tenhle návod tady někde je už dva roky ne li dýl ale inkasovat za takovou blbost prachy ??? nezdá se ti to nefér myslím že si tady vyměnujem zkušenosti ne? nějakej chytrák na něco příde a hned chce za to prachy proč teda ostatním neporadíš ? chceš my namluvit že to děláš jinak ha ha ha neděláš protože víš že ten problém je zrovna tady jo a letovat to budu fénem na vlasy a jako pastu použiju sádlo

Odkaz ke komentáři

Přesně podle tohoto návodu jsem to dělal, když mi to spadlo a paráda. Koupil jsem k tomu jen mikropájku a rovnou změnil i odsvícení, nikdy v životě jsem to dřív nědělal a dopadlo to dobře. Nevidím v tom nějakou složitost, spíš mě štve, že to nechtějí opravovat v autorizovaném servise a mění celý budíky.

Odkaz ke komentáři

motorpower, trochu skromnosti by neškodilo, nejseš jedinej kdo to umí udělat bezchybně a to že jseš dražší, ještě automaticky neznamená lepší, jak jsi přišel na to, že každej kdo to dělá levnějc než ty je amatér, kterej tomu nerozumí a podrbe to? :rolleyes:

 

každej holt za max. hodinu práce nemá potřebu brát litr

 

samozřejmě je hodně kutilů, co si hrajou na odborníky, ale podle ceny to nepoznáš, jsou i fušéři, kteří to taky lepí za 1000Kč ale pájkou z Tesca

 

ale jinak nic ve zlým, odborník jseš o tom žádná :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest Pepa112

Kluci,za rozumnou cenu v Brne,najde se nekdo? Kdo uz jich aspon par udelal a vi co dela ??? Padajici rucicky a pred tim mi blbla rucicka teploty uz asi pul roku,,,, Da se menit i podsviceni??? Pripadne nejak odpojit svetylko airbagu??? Diky za radu,mail starousek(zavinac)seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Guest Pepa112

Ta ručička teploty je špatný čidlo, podsvit se dá měnit jak je libo, jinak musíš hledat někoho z moravy.

 

Ahoj,hledam nejakeho Moravaka,zatim nic... Cidlo myslis ze zavinuje tu teplotu? Chvili jde,pak pomalu pada k nule, nekdy zas vyleze,ale pomalinku.. Padajici rucicky,jasne to je klasika... Snad se nekdo ozve z Moravy... Ty jsi odkud,zdaleka ???

Odkaz ke komentáři

Nazdár chlapáci, mam problém na své OI 1.6 74kw, rv. 1997. Nevím zda se jedná konkrétně o padající budíky a proto to sem rozepíšu.

 

Problém nastal včera, kdy se mi rozsvítil airbag a do toho jemně začala problíkavat kontrolka dobíjení. Při rozjedu zhasla, ale budíky spadly a neukazovali žádný údaj, jako otáčky, rychlost, stav paliva a ani teplotu. Následně se mi rozsvítila kontrolka ABS, svítila mi také kapalina. Při brždění mi blikal znak ruční brzdy a při zastavení jen svítil.

Následně mi zůstala svítit kontrolka ABS, AIRBAG a zhaslo osvětlení budíku + dveří (prostřední panel svítil).

Poté mi praskla přední levá žárovka a na pravé pouze dálková. Nevíte co by to mohlo být? Zda se popřípadě nejedná o pouze schodu náhod s žárovkama, či je to problém alternátoru a přebíjení?

Samozřejmě sem zkusil následně odpojit kabel od altíku (aby nesvítilo dobíjení) a dělalo to ten samej problém. Po sundání řemenice, se problém neprojevil a po dání ji zpět se mi závada projevila ve stylu padání ručiček (není zapojen kabel k alternátoru). Do 40km/h ukazují a pak spadnou (neukazuje vůbec nic). Když se dostanu na 40km/h zpět, tak opět naskočí. Díky za rady!

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Odkázali mě s mým problémem na toto téma, tak to s dovolením ještě jednou přepošlu:

 

Dobrý den ve spolek.

Potřeboval bych si od Vás nechat poradit. Mám Octavii, 66kw, elegance, po fl. 2001. S vozem jsem absolvoval docela vážnou nehodu, vůz nechal opravit, ale bohužel po nehodě začal nedopisovat display palubního pc (v otáčkoměru)... Ze začátku bylo vše špatně čitelné (do úplnosti znaků vždy chyběla nějaká ta čárka), vše se však zhoršovalo až do dnešního stádia, kdy se na zeleném podkladu při procházení položek občas mihne černá čárka... V servise mi na dotaz ohledně opravy řekli, že si jedině můžu nechat vyměnit celý přístrojový štít za 8000,- což pro mě, jako studenta, není reálné. Celý štít jsem měl venku z palubní desky, bláhově se domnívaje, že bude povysunutý nějaký konektor. Konektory vypadaly ok, neměl jsem odvahu pokoušet se ten zalisovaný celek jakkoli rozebírat nebo s něčím hýbat... Máte někdo s něčím podobným zkušenosti? Dal by se třeba vyměnit samotný display? Nebo je možné že je opravdu jen něco povyskočené, povytažené? Display mechanicky poškozen není. A ještě jeden poddotaz. Taky mi přestalo fungovat podsvícení ovládání ventilace, klimy... Jak se dá ten panel vytáhnout? Díky předem za odpověď

post-19759-0-84390000-1332461711_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

tak tady je návod :palec:

Je potreba pochvalit tento navod. Ano to to je skutecne ono, jen upresnim - v prevazne vetsine 95% jsou to ty mrnave valecky - odpurky pod stabilizatorem z druhe strany desky. Da se to i bez vyndani rucicek, staci odklapnout tri plastove packy co drzi plast a podlozit si to, tak aby to drzelo a vesla se tam pajka - beznou hrotovkou se tam da opatrne dostat a hlavne pridat trochu cinu. Jelikoz tistak dela masina cinu moc neni - nasledujou studenaky. Jinak samozrejme odstrojeny tistak je pro opravu vyhodnejsi, ale sundavat rucicky neni pro urcite kazdeho - ve velke vetsine pripadu jsou to tyto odpurky a da se k nim dostat. Prokoveni desky hned vedle stabilizatoru urcite proletovat take. Najdou se zde i dalsi mista - hlavne odpory kde je malo cinu a nasledne i studenaky. Castokrat je prasklinka - studenak videt i pouhym okem. Presto radeji pokud jste nekdo nedrzel pajku v ruce, tak to po odmontovani sverte radeji nekomu znalemu kdo se umi hrotovkou ohanet. Beznou trafopajkou do toho vubec nesahejte - elmag.pole okolo pajeci smicky umi nadelat velkou skodu.

Jinak tuto opravu - pokud si to dotycnej vynda sam a prinese to az na stul hodnotim max na jedny az dvoje cigara LM.

Pokud by jsem to musel vymontovat tak max petikylo. Samozrejme to jsme mi bastliri, pokud pujdete do servisu - ŽID vas radne odrbe.

Odkaz ke komentáři

No to je přesně to co si myslí všichni.Připájíš tři odpory a hodnotíš to na dvoje LMka.

Jde o to,že tuto vadu už před tebou někdo musel najít a dal si s tím práci.Ty jsi si o opravě jen přečetl na netu.Kdyby jsi tu chybu muse najít sám,tak ji na dvě LMka neohodnotíš. :wallbash:

Ta zavada je znama zhruba asi tak dlouho, jako se dela octavia 1. Samozrejme ze tu zavadu nekdo identifikoval a asi to nebylo az tak slozite, kdyz si uvedomis ze pada napeti pro krokove motorky, jdes po napajeni. Ten nekdo mel mozna pristup i ke schematu, tak to mel jednoduche. Ten nekdo si to tedy mel nechat patentovat nebo bejt potichu, ale zapominas ze v cechach je spoustu schopnejch lidicek a ne jen ten nekdo. Tenkrat se za to platil balik penez a ja rikam byla to a je zlodejina. Jenze v dnesni dobe je to proflaknute, zrovna tak jako mikrospinace v zamku dveri, relatka v dver. jednotkach a td. Dela to spoustu lidicek, takze ceny jdou dolu a nekdo tezce nese, ze se nemuze pakovat sam. Ja delal svuj prvni budik pred sesti roky, kdyz si kamos dotahnul skodovenku od spagetaku. Tenkrat jsem take patral a dostal i radu od znameho. Ten ma na konte budiku dost a tvrdi, ze jinou pricinou teto zavady jeste nenasel. Sem jsem zabloudil ciste nahodou a jen jsem chtel vzdat poklonu tomu kdo to nafotil a posal pro vsechny a nenechal si to pro sebe. Klobouk dolu takovejch moc neni. Ale muzes bejt v klidu. Prevazna vetsina lidi se do toho poustet nebude, tak se muzes pakovat dal.

Odkaz ke komentáři
Guest Jak se mate

Odkázali mě s mým problémem na toto téma, tak to s dovolením ještě jednou přepošlu:

 

Dobrý den ve spolek.

Potřeboval bych si od Vás nechat poradit. Mám Octavii, 66kw, elegance, po fl. 2001. S vozem jsem absolvoval docela vážnou nehodu, vůz nechal opravit, ale bohužel po nehodě začal nedopisovat display palubního pc (v otáčkoměru)... Ze začátku bylo vše špatně čitelné (do úplnosti znaků vždy chyběla nějaká ta čárka), vše se však zhoršovalo až do dnešního stádia, kdy se na zeleném podkladu při procházení položek občas mihne černá čárka... V servise mi na dotaz ohledně opravy řekli, že si jedině můžu nechat vyměnit celý přístrojový štít za 8000,- což pro mě, jako studenta, není reálné. Celý štít jsem měl venku z palubní desky, bláhově se domnívaje, že bude povysunutý nějaký konektor. Konektory vypadaly ok, neměl jsem odvahu pokoušet se ten zalisovaný celek jakkoli rozebírat nebo s něčím hýbat... Máte někdo s něčím podobným zkušenosti? Dal by se třeba vyměnit samotný display? Nebo je možné že je opravdu jen něco povyskočené, povytažené? Display mechanicky poškozen není. A ještě jeden poddotaz. Taky mi přestalo fungovat podsvícení ovládání ventilace, klimy... Jak se dá ten panel vytáhnout? Díky předem za odpověď

 

Ahoj.Displej v otáčkoměru je připojený přes takovou speciální gumu, která spojuje plošňák s displejem a vše k sobě aby to kontaktovalo spojuje kovový rámeček , který vede skrs desku a tam je ohnutý. Je možná že se při nárazu nějak uvolnil a teď ti bude špatně kontaktovat. Vyndat budíky a rozdělat je. Pak uvidíš plechové rámčky co drží displej na každé straně jeden. Jinak pokud by jsi měl špatný jen dispej (rozbrazovací část) tak není problém vyměnit pokud seženeš někde jiný. Víc ti neporadím, ale nebát se toho a podívat se na to - nic složitého.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...