wrccko Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 Osobne mením obe žiarovky naraz keď vyhorí, ale je to sila. Mal si si dať skontrolovať napätie v svetlometoch či preto nepraskajú žiarovky - ináč si tu trošku OT v sekcii motor. Mohol si to napísať do svojho vlákna :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dutch Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 Osobne mením obe žiarovky naraz keď vyhorí, ale je to sila. Mal si si dať skontrolovať napätie v svetlometoch či preto nepraskajú žiarovky - ináč si tu trošku OT v sekcii motor. Mohol si to napísať do svojho vlákna :lool: Je asi jedno kde to napisem.Podstatne je to ze som vycaloval 35 euro za vymenu ziaroviek,sam som to nezvladol.Mozno ak by tu niekto hodil navod aby sme nezivili servisy za taku blbost akou je vymena ziarovky.Praca v servise bola za 13 ero na kazdu ziarovku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 Ak si to nevedel meniť stačilo ísť napr. do AutoŠtangl a pod. vyšlo by ťa to lacnejšie :lool: - návod máš pri servisnej knižke pri dokumentoch :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
wrccko Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Zaujímavá a nemilá informácia http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...t&p=1350457 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Oskar1 Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Tak jsem byl dnes u známého ve škodovce napojili jsme to na velkej počítač a opravdu se ukázala chyba ve snímači otáčení G85. Udělali mi nové nastavení muselo se pak jed krátce 20km rychlostí a muselo se otočit doprava doleva a nechat volant v ose a nakonec to bylo v pohodě. :D Taky mi ten počítač napsal že baterie je málo nabytá cca 11.6v. Jo a taky mi to napsalo že mám špatnou žhavící svíčku na druhém válci tak jsem dal novou. Alespoň se vyřešíl ten problém s tím špatným startováním. Tak je to alespoň všechno vyřešeno jedním vrzem. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zet Odesláno Březen 5, 2010 Sdílet Odesláno Březen 5, 2010 Pridam aj ja svoj postreh :D Presedal som na toto vozitko zo 14 rocneho auta a ked mam porovnat priestor, pohodlie a pocit z jazdy tak moja 77 kw Octavia straca v kazdom smere. O vykone, ktory som mal pod nohou ani nehovorim. Najviac sa mi nepaci, ze na octavii mam 2000 otacok a chcem predbiehat tak hned musim radit vyssi prevod. Predtym som vklude jazdil na 1500 a tahalo to do 4000 a od 4000 do 6000 to vystrelilo ako besne. Tu mozem len snivat. A ake to bolo auto? BMW E39 528i so 142 kw Spotrebu zatial porovnat neviem, este som to na octavii nezmeral. Ale BMW pri jazde mimo mesta a dialnice štýlom že som takmer vsetkych predbiehal a jazdil nieco malo nad limitom (ak neratam predbiehanie :) ) okolo 9l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Březen 27, 2010 Sdílet Odesláno Březen 27, 2010 Tak po najezdu cca 5tis dalsi komentare: oteplilo se a spotreba se mi zacala libit, naucil jsem se jezdit a dostanu se ze spotrebou na vzdalenost 30km na nejakejch prijemnejch 4,5-5,5l coz je super, i delsi trasy mne mile prekvapili. Co se tyce vrzani palubovky tak dle vsech ruznejch prectenejch for - vystrikal jsem pod celnim sklem ofuky WDckem, rozebral tunel a podlepil gumovym tesnenim, podotahoval a rekl bych ze jsem eliminoval vrzani na minimum - nerikam ze si to uz nevrzne ale je to 100 a 1. Dal jsem si vymenil radio za Bolero - sice podsviceni nic moc ale SDkarta je bomba. Tempomat je uz doma a cekam jenom na volat multifunkcni abych ho mohl prehodit a zprovoznit. Okrasne listy na dverich a vepredu uz vim jak rozdelat tak pujdou na lak, a rez mi snad opravi. Dal jsem si otvirani kufru pres pruziny na dalku, nadsen. Jinak pristitejden objednam elektrony a gumy a jeste bych chtel folie ale bojim se te palky. Tod zatim vse jak pododelavam zbytek dam vedet jeslti se mi auto zacina libit vic - jo malem bych zapomel, jeste musim udelat predni napravu, hold najezd je cejtit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Duben 10, 2010 Sdílet Odesláno Duben 10, 2010 Zdravym kolegy dvojkovich octavek. Mnel bych dotaz k tomu 1,9 motoru. Ma nejake skrite vady z vyroby (chlavne r.v. 2008 a 2009)? Neco kvuly cemu byla udelana svolavaci akce nebo se k tomu ofiko skoda nechtela vyadrovat? Naskitla se my jedna r.v. 2009 za smesne penize, prvni majitel 60tkm najeto a tak bych chtel vedet jestly to muze myt neco posrane aniz by behem prohlidly vedel o tom. A aniz by o tom mechanici neco vedeli. Jako jestly tam nebyla nejaka skrita vada jako treba to olejove cerpadlo na passatu 2,0 TDI, nebo nejak zvlas nachilne turba nebo prevodovky? Podobne veci. A take mne zajima ten facelift zacal presne gdy? V roce 2009 nebo 2008? A od ktereho mesice? Dik za odpoved. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Duben 11, 2010 Sdílet Odesláno Duben 11, 2010 Facelift sa začal vyrábať 45KT/2008, takže ak bolo auto naozaj vyrobené v roku 2009, už to bude facelift. Čo sa týka problémov, tak žiadne extra problémy by byť nemali. Na 1.9 TDI nie je žiadna servisná akcia, jedine na prevedenie s DPF je online aktualácie RJ motora. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Duben 14, 2010 Sdílet Odesláno Duben 14, 2010 Dik moc za odpoved pane! Cena te octy (r,v, 2009, prvni majitel, 60tkm, koupena v skodovce) je 9500 euro tak se my to zda velmy nizka cena ale uz ji overuju v policii jestly nemnela nejakou tezkou havarii nebo podobne. A jak je to se setrvakem u tech 1,9? Je tam dvojhmota to vym ale mne zajima co v pripade gdyz odejde? Tatkovemu kamosi se na jeho 1,9 pri 160km/h v nemecku utrhl setrvak a kompletne vysipal prevodovku, znicil blok motoru a jeste nejake drobne veci ;) ! Mnel to v zaruce takze neplatil nic krome dovozu z nemecka do cerne hory ! Je to fakt tak hrozne u nich? Treba jsem slisel ze u jednickove octavy se rozipat nemuze, proste bouha, mlati ale nedokaze se utrhnout. jedste jednou dik za info. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest slaja Odesláno Duben 19, 2010 Sdílet Odesláno Duben 19, 2010 Tak ako to dopadlo, prišli ste na príčinu toho hukania? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
misanek147 Odesláno Duben 22, 2010 Sdílet Odesláno Duben 22, 2010 zdravím ve spolek, rád bych se zeptal na starty motoru. mám oct2 rv 11/04 nafta. Při studenem motoru zapnu žhavení začnu startovat a motor naskočí. Při teplem motoru při cca 80- 90 stupnu startuji až 3-4 sec a teprve motor chytne. chci se zeptat jestli je to normal nebo by tam mohlo něco být. děkuji za odpovědi. Mám podobnej problem..při studenym naskočí hned, při zahratym ne 3-4 sekundy jako tobě, spíš tak max 2s. Mělo by se to vyřešit vyšší startovací dávkou nafty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Duben 26, 2010 Sdílet Odesláno Duben 26, 2010 Zdravim panove, mel jsem stejny problem, stacilo zajet ke znamemu a ten mi upravil startovaci davku a vse ok, protoze mi zase znamy rikal ze to neni uplne dobre upravovat davku, tak pri prilezitosti ze auto bylo v servisu jsem je poprosil o nahrani noveho softu do ridici jednotky cca 250kc v autorizovanem servisu, zde mi sice pan ktery je pry odbornik rekl ze u meho auta nelze zvysit startovaci davku, a neveri ani kdyz jsem mu rekl ze mi to znamy delal predemnou, nicmene prehrali sw za novejsi a opet auto startuje i za tepla v pohode, dokonce mam pocit ze i lepe jede odspoda ale to muze byt subektivni. Takze to neni zadna velka pecka, je pry i mozne ze toto nepomuze a musi se repasovat starter, to mi nabizeli v brne za cca 6tis kc, znamy automechnik co mi zvysoval davku mi rikal ze staci starter rozebrat profoukat promazat a vse je opet ok. Tak si z toho vyberte v pripade kontaktu na opravu v okoli Blanka kontaktujte na SZ dohodim vam cislo na cloveka ktery mi to upravil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Květen 7, 2010 Sdílet Odesláno Květen 7, 2010 (upraveno) Zdarec panove, tak sem tu zase ja, vcera me to nedalo - porad hledam koniky bez chipu :) - a mrkl sem na vahu jeslti neni zasrana, ta byla celkem ok takze sem sel dal a podival sem se na EGR ventil a trochu sem se zdesil, protoze dle meho nazoru je trocha spinavej, nevim teda jak by mel vypadat - dle me by mel bejt cistej - cistejsi - ale pravdou je ze nevypada tak jako ventily co ukazuji na fotkach kde EGR ventil zaslepuji. A proto par otazek na odborniky: 1) vycistit?? muze to mit vliv na vykon?? a pokud ano v kterem spektru otacek?? Jak to poznat?? at to necistim zbytecne - vetsinou u skodovky nekde neco uleti a pak je vysledek horsi nez to bylo predtim 2) zaslepit?? jakou to bude mit vyhodu?? u PD by se muselo neco smaznout v RJ aby nesvitila kontrolka a RJ nehlasila chybu prej. CO bude s hadici ktera de do EGR ventilu?? bude se plnit sajrajtem jen tak nazdar buch?? 3) nemate nekdo zkusenosti s kitem na zaslepeni EGR?? jakym stylem to funguje?? je hadice ktera vchazi do EGR tlakova?? tj plni se tlakem turba ci je opravdu jen zpetna od vyfuku ?? Dekuji za vysvetleni plus pripadne navody na vycisteni. Foto: Upraveno Květen 7, 2010 uživatelem Ciza 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo-Kolín Odesláno Květen 18, 2010 Sdílet Odesláno Květen 18, 2010 Ano, O2 má servo elektricko mechanické. Volnoběžku bych koupil asi tady: http://www.cc-autodily.cz/ Se servem bude asi ještě jiný problém. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Květen 18, 2010 Sdílet Odesláno Květen 18, 2010 Originál je INA, výpadky serva mohou být od vadného kroužku až po vadu serva, chce to diagnostiku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ciza Odesláno Květen 20, 2010 Sdílet Odesláno Květen 20, 2010 Tak panove, po ujisteni ze to takto zaprasene bejva a ze to cistit nemam, sem to vzdal, zaverel a kaslal na to. Sice se mi porad nezdalo jak se motor chova ale prikladal jsem to tomu ze je to TDI a ze ten se hold sem tam trese a sem tam si nahlas brouka. Vcera sem ale narazila na starym foru na cloveka kterej tam popisoval klepani a pak radu jak je vyresil, tak sem se ho optal a on mi poslal tento link (diky mu moc) http://www.apm.cz/link_files/FEBI_Hydrauli...tka_ventilu.pdf A svete div se, dvakrat sem provedl zakrok odvzdusneni a auto - respektive motor - je jak vymenenej, auto v nizkejch tockach prestalo vybrovat, ventily ci co bylo slyset se uplne stisilli a pocit kterej mam od doby co sem auto koupil poprve je nepopsatelnej, takze s tim dneska porad machruju a kazdymu to pisu a rikam tak sem se podelil i s vama, snad vam to taky nekomu pomuze. Jeste jednou diky chlapovi co mi to dohodil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 po dlouhé odmlce zdravím chlapáci. co znamená tahle hláška na maxíkovi? mladá ráno sedla do auta a prej jí to hodilo tuhle hlášku. mě to nikdy nenapsala. aktuálně najeto 190tis km, měsíc zpátky jsem byl na pravidelný prohlídce, jezdím teď docela dost, tak jestli to může bejt nějakej průser (po čase to údajně zhaslo) nebo jenom nějaký zpitomělý čidlo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 pokud máš DPF tak na VAG,on řekne,jinak z99% klapka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 DPF nemám. je klapka velkej problém? mě trošku štve, že měsíc zpátky bylo auto na prohlídce a ujedu pár tisíc a začne to hlásit tohle. potřebuju najet ještě cca 800km než můžu dát auto do servisu, je to reálný nebo je lepší to nedráždit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 cosby je to ta sama klapka ke ktere se trha ten drat ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RichardD Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 (upraveno) Mě to auto taky 2x dřív zahlásilo a bylo to špatným brzdovým spínačem (svítili mi brzdy při vypnutém a zamčeném autě). Tak jsem si vyměnil onen spínač a hlášení o motoru do dílny jsem už neviděl. O souvislosti spínače a této hlášky jsme se dočetl tuším právě tady na fóru a byla to pravda. To ale neznamená, že nemůže být chyba u tebe opravdu v motoru, jen říkám že to může být jen i takovouhle pitomostí ;) Upraveno Květen 24, 2010 uživatelem RichardD 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Květen 24, 2010 Sdílet Odesláno Květen 24, 2010 hm, uvidim, jestli to už nenapíše, nebudu to řešit, jestli jo, tak holt servis... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jiri001 Odesláno Květen 25, 2010 Sdílet Odesláno Květen 25, 2010 Mě to dělal vadný plynový pedál. Ale při té hlášce "motor do dílny" mi to ještě spadlo do nouzáku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Květen 25, 2010 Sdílet Odesláno Květen 25, 2010 otazka zda je rozdil mezi motor do dilny nebo emise do dilny, chce to podle me aspon na VAG at se vi v cem je zakopanej polo zdechlej pes. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Květen 25, 2010 Sdílet Odesláno Květen 25, 2010 od tý doby nic, zejtra mám vejlet krz republiku, tak uvidíme...v pátek to odvezu na diagnostiku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rstd Odesláno Květen 25, 2010 Sdílet Odesláno Květen 25, 2010 Me to taky uz dvakrat napsalo MOTOR DO DILNY a blikalo mi zhaveni a spadlo to do nouzaku kdyz jsem vypnul a pak nastartoval tak uz to jelo normalne sjel jsem do servisu a tam mi rekli sporadicka zavada nic s tim neni tak nevim co tomu bylo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Květen 25, 2010 Sdílet Odesláno Květen 25, 2010 Je to ta samá klapka na které se trhal drát.Pokud je to klapka,klidně můžeš jezdit,cena ve šodovce snad okolo 8-9000 myslím,ale jak píšou kluci,chce to na VAG,je tam moc možností včetně třebas ventilátoru atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luke288 Odesláno Květen 26, 2010 Sdílet Odesláno Květen 26, 2010 dneska cca 550km docela ostrýho tempa a nic, takže pokud to nenapíše ještě jednou, asi na to zatim kašlu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Klfree Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Cau chlapy. Mám ten problém trošku jiný. Studený start v pořádku, teplý start během několika minut po vypnutí motoru také, ale jakmile to nechám déle odstavené tak motor naskočí až po delším držení klíčku (3-4 s.). Myslel jsem palivový fitr, vyměněn - ale nic. Byl jsem totiž na Schelce - ale nafta už je vyjeta, dána jiná. Nanapadá Vás něco? r.v. 2006 TDI Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.