Jump to content

cisteni egr ventilu zaslepit nebo ne


jenifer

Recommended Posts

zdar jen bych podotknul jen co jsem slyšel že pokud se egr vypne nebo zadělá či úplně odstraní musí být turbo apsolutně v kondici a sání čistý pokud tomu tak není tak to bude mít za čas turbo spočítaný prej se tam díky tomu tvoří mnohem víc karbonu, ja osobně nechal vše vyčistit v jablonci nad nisou v Turbosportu za 3000kč. Což si mýslím že je cajk i když mé auto má i jíné mouchy ale co se týče jak to jede tak pohoda.

Link to comment
  • 1 year later...

vycisteno ponechan zapnuty jede lepe odspodu na 170000 km to nebylo zase tak hrozne jeste dotaz kde koupim servo sampon diky za radu

 

sehnal jsem ho normalne na vesnicky benzince, tak bych taky zkusil stesti...na fotce je pred a po pouziti

post-22458-0-45205700-1390307606_thumb.jpg

post-22458-0-57728500-1390307630_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr

 

mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt

nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit

ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod

 

sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit

 

Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ?

 

co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit

3m - 3,5mm

0,5 - 4mm

1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček


 

nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ?

 

 

Děkuji všem za rady a názory

kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný :palec:

 

post-6366-0-11621100-1391541944_thumb.jpg

post-6366-0-64203500-1391541954_thumb.jpg

Link to comment

Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr

 

mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt

nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit

ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod

 

sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit

 

Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ?

 

co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit

3m - 3,5mm

0,5 - 4mm

1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček

 

nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ?

 

 

Děkuji všem za rady a názory

kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný :palec:

 

Ahoj,hadičky jsem kupoval od Dieselpower ,Siliconhoses,úpravu jsem dělal už 2008 a stále jsou v pohodě.

http://race.dieselpower.cz/Produkty/produkty-siliconhoses.php

EGR šel ve stejné době pryč,nahradil ho kit také od Dieselpower

http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php

Po odstranění klapky se motor trochu při zhasnutí oklepe,nic dramatického.Vzhledem k tomu,že jsem neměl problém od roku 2008 a pár desítek tisíc km,mohu s klidným svědomím napsat,že se odstranění klapky bát nemusíš.Na videu zhasnutí motoru bez klapky.

http://www.youtube.com/watch?v=vmRqCE3qsCg&feature=youtu.be

Hadičky jsou zapojené přesně jak máš na tom schemátku.Aby Tě nepletla ta jedna co mám navíc,vede z kitu jenom kolem N75 do kabiny na budík.

post-43-0-23226300-1391613985_thumb.jpg

post-43-0-35211200-1391614010_thumb.jpg

post-43-0-42298900-1391614041_thumb.jpg

post-43-0-82853900-1391614106_thumb.jpg

post-43-0-82858000-1391614277_thumb.jpg

Edited by mikl
Link to comment
  • 3 weeks later...

tak dneska sem to urobil ,auto funguje jak má :palec: a při chcípnutí auta se mi to chová stejně jako před tím možná lehce je to jiný ale neni to znatelný

 

spíš mi přijde žo to líp jede :D táhne nebo to je taková ta vsugerace

post-6366-0-65949000-1393179651_thumb.jpg

post-6366-0-58153300-1393179659_thumb.jpg

Edited by ciimaa
Link to comment
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Kluci nechci zakladat nove thema zeptam se tady mam OI 81kw a nechal sem si zaslepit egr ventil a chci se zeptat nemate nejake foto ktera hadicka ma byt odpojena a zadelana. Vim ze sem to tu cetl ze to ma byt ta hadicka odpojena ale nevim ktera a stane se neco kdyz ta hadicka neni odpojena a egr ventil je zaslepen?

Link to comment

...je to ta hadice,co odpojíš z ventilu...pokud ji necháš zapojenou při zaslepeném ventilu,nic se nestane,ventil bude chodit ale přepouštět se nic nebude,pokud hadici odpojiš,je nutno ji zaslepit [ne šroubkem jak to mnozí dělají...] protože jinak by nefungovala podtlaková regulace turba....

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Kluci prosim vas koupil sem si Svet motoru a je tam tema zaslepeni egr ventilu adt. No tak se zeptam ve svete pisou ze se tim zkurvy turbo ale zalezi pry v jakym je stavu. Tak ja uz jezdim bez egr ventilu cca 3 roky a vse vpohode mam mit nejake obavy? Vim ze to tu hodne lidi ma tak se vas ptam jak to tedy je. Dik za info mam Octavku I. 1,9tdi 81kw.

Link to comment

Světu motorů se nějaký ten pátek raději vyhýbám :D ! Jsou to zbytečně vyhozené peníze a ztráta času to číst podobně jako sledovat v TV Autosalon. Je někdy až neskutečné, jakými bludy jsou schopni ovečky (lidi) krmit :wallbash:. Zaslepení egru bylo to první, co jsem na oktávce dělal hned jak jsem ji koupil a to je nějakých 7let. Nic se za ta léta nestalo. Sám vidíš, že ani Tobě se turbu za tři roky nic mimořádného neudálo. Egr nech klidně zaslepen a doporučuji méně číst bláboly v časopisech ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • mám CDAA a měly by mi tam sedět tyhle; https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407621f-naboj-predniho-zadniho-kola-s-loziskem-fag-14398.html  
    • Ahoj no ano mám 4 šrouby a 288 kotouč.Ale nevím vnitřní průměr mají 27.5 nebo 29mm.Sondoval jsem kolik tak stojí v Kelly, protože snad všichni opravny to tam objednávají,alespoň tam kam chodím já.A píšu frajerovi jestli mi vymění ložisko a že mají teďka akci v Kelly ve slevě ložisko že 3500 na 730kč. A on,kde jsem to vzal a poslal mi foto tý druhý společnosti co je s Kelly to samý za 3500kč.Poslal jsem mu foto s Kelly,že je za 730kč.Už mi ani neodepsal.Tak jsem si říkal,že si ho objednám sám a půjdu do servisu ať mi ho tam dají. A ušetřil bych dost. Ale narazil jsem na ten problém s vnitřním průměrem.Tak mám smolíka a musím to nechat komplet na servisu.Počítám,že budu platit tak cca 2500 za ložisko a tak cca 2000 za práci.
    • Jelikož máš 118 kw, tak máš 288 brzdy a skoro bych řekl 100% máš 4 šroubové ložiska. Hoď si VIN do škoda dílů, tam ti to vyfiltruje podle toho, co máš na autě
×
×
  • Create New...