Jump to content

cisteni egr ventilu zaslepit nebo ne


jenifer

Recommended Posts

zdar jen bych podotknul jen co jsem slyšel že pokud se egr vypne nebo zadělá či úplně odstraní musí být turbo apsolutně v kondici a sání čistý pokud tomu tak není tak to bude mít za čas turbo spočítaný prej se tam díky tomu tvoří mnohem víc karbonu, ja osobně nechal vše vyčistit v jablonci nad nisou v Turbosportu za 3000kč. Což si mýslím že je cajk i když mé auto má i jíné mouchy ale co se týče jak to jede tak pohoda.

Link to post
  • 1 year later...

vycisteno ponechan zapnuty jede lepe odspodu na 170000 km to nebylo zase tak hrozne jeste dotaz kde koupim servo sampon diky za radu

 

sehnal jsem ho normalne na vesnicky benzince, tak bych taky zkusil stesti...na fotce je pred a po pouziti

post-22458-0-45205700-1390307606_thumb.jpg

post-22458-0-57728500-1390307630_thumb.jpg

Link to post
  • 2 weeks later...

Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr

 

mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt

nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit

ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod

 

sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit

 

Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ?

 

co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit

3m - 3,5mm

0,5 - 4mm

1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček


 

nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ?

 

 

Děkuji všem za rady a názory

kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný :palec:

 

post-6366-0-11621100-1391541944_thumb.jpg

post-6366-0-64203500-1391541954_thumb.jpg

Link to post

Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr

 

mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt

nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit

ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod

 

sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit

 

Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ?

 

co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit

3m - 3,5mm

0,5 - 4mm

1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček

 

nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ?

 

 

Děkuji všem za rady a názory

kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný :palec:

 

Ahoj,hadičky jsem kupoval od Dieselpower ,Siliconhoses,úpravu jsem dělal už 2008 a stále jsou v pohodě.

http://race.dieselpower.cz/Produkty/produkty-siliconhoses.php

EGR šel ve stejné době pryč,nahradil ho kit také od Dieselpower

http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php

Po odstranění klapky se motor trochu při zhasnutí oklepe,nic dramatického.Vzhledem k tomu,že jsem neměl problém od roku 2008 a pár desítek tisíc km,mohu s klidným svědomím napsat,že se odstranění klapky bát nemusíš.Na videu zhasnutí motoru bez klapky.

http://www.youtube.com/watch?v=vmRqCE3qsCg&feature=youtu.be

Hadičky jsou zapojené přesně jak máš na tom schemátku.Aby Tě nepletla ta jedna co mám navíc,vede z kitu jenom kolem N75 do kabiny na budík.

post-43-0-23226300-1391613985_thumb.jpg

post-43-0-35211200-1391614010_thumb.jpg

post-43-0-42298900-1391614041_thumb.jpg

post-43-0-82853900-1391614106_thumb.jpg

post-43-0-82858000-1391614277_thumb.jpg

Edited by mikl
Link to post
  • 3 weeks later...

tak dneska sem to urobil ,auto funguje jak má :palec: a při chcípnutí auta se mi to chová stejně jako před tím možná lehce je to jiný ale neni to znatelný

 

spíš mi přijde žo to líp jede :D táhne nebo to je taková ta vsugerace

post-6366-0-65949000-1393179651_thumb.jpg

post-6366-0-58153300-1393179659_thumb.jpg

Edited by ciimaa
Link to post
  • 7 months later...

Kluci me to v celku hlava nebere,ono prace ten egr tam neni pro srandu a jeho odstraneni musi mit nasledky na funkci motoru ne?pokud mi nekdo poda pozitiva pro funkci motoru tak se omlouvam

 

http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-i-lze-jezdit-s-odpojenym-egr-ventilem-5158.html

 

vyřešeno

Edited by Radas
Link to post
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Kluci nechci zakladat nove thema zeptam se tady mam OI 81kw a nechal sem si zaslepit egr ventil a chci se zeptat nemate nejake foto ktera hadicka ma byt odpojena a zadelana. Vim ze sem to tu cetl ze to ma byt ta hadicka odpojena ale nevim ktera a stane se neco kdyz ta hadicka neni odpojena a egr ventil je zaslepen?

Link to post

...je to ta hadice,co odpojíš z ventilu...pokud ji necháš zapojenou při zaslepeném ventilu,nic se nestane,ventil bude chodit ale přepouštět se nic nebude,pokud hadici odpojiš,je nutno ji zaslepit [ne šroubkem jak to mnozí dělají...] protože jinak by nefungovala podtlaková regulace turba....

Link to post
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Kluci prosim vas koupil sem si Svet motoru a je tam tema zaslepeni egr ventilu adt. No tak se zeptam ve svete pisou ze se tim zkurvy turbo ale zalezi pry v jakym je stavu. Tak ja uz jezdim bez egr ventilu cca 3 roky a vse vpohode mam mit nejake obavy? Vim ze to tu hodne lidi ma tak se vas ptam jak to tedy je. Dik za info mam Octavku I. 1,9tdi 81kw.

Link to post

Světu motorů se nějaký ten pátek raději vyhýbám :D ! Jsou to zbytečně vyhozené peníze a ztráta času to číst podobně jako sledovat v TV Autosalon. Je někdy až neskutečné, jakými bludy jsou schopni ovečky (lidi) krmit :wallbash:. Zaslepení egru bylo to první, co jsem na oktávce dělal hned jak jsem ji koupil a to je nějakých 7let. Nic se za ta léta nestalo. Sám vidíš, že ani Tobě se turbu za tři roky nic mimořádného neudálo. Egr nech klidně zaslepen a doporučuji méně číst bláboly v časopisech ;)

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...