jenifer Odesláno Říjen 11, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2012 chystam se cistit egr mam ho zaslepit nebo nechat puvodni jakou silu ma mit zaslepka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
guzu86 Odesláno Říjen 11, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2012 dej ho vypnout přes VAG a nemusíš ho čistit :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 11, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2012 záslepku je nej udělat podle šířky původní příruby, myslím kolem 6mm. Pak ti nedou zašroubovat šrouby apod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenifer Odesláno Říjen 11, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2012 ano je to jasne jenom nevim proc ho po vycisteni nepouzivat jako pred tim vydrzel 170000 tak myslim ze zase neco vydrzi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 11, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2012 Tak po vyčištění se používat může, to je pak na každém jestli ho zaslepí nebo ne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Říjen 12, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2012 já ho zaslepil a a i odpojil do hadičky sem nacpal šroub a těsnění udělal ze silnějšího klingeritu a těsnění sem dal jak dolu tak nahoru k EGRU jo a EGR sem samozřejmě vyčistil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Neználek Odesláno Říjen 12, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2012 dej ho vypnout přes VAG a nemusíš ho čistit :P Nevím jestli ti dobře rozumím :o ,když ho necháš zapranej tak máš menší průměr na průtok nasávaného vzduchu :( . A tím pádem menší výkon. :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
guzu86 Odesláno Říjen 13, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2012 mě ho vypnul tdifun při chipování a čištění neříkal nic :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sinor29 Odesláno Říjen 13, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2012 zdar jen bych podotknul jen co jsem slyšel že pokud se egr vypne nebo zadělá či úplně odstraní musí být turbo apsolutně v kondici a sání čistý pokud tomu tak není tak to bude mít za čas turbo spočítaný prej se tam díky tomu tvoří mnohem víc karbonu, ja osobně nechal vše vyčistit v jablonci nad nisou v Turbosportu za 3000kč. Což si mýslím že je cajk i když mé auto má i jíné mouchy ale co se týče jak to jede tak pohoda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenifer Odesláno Říjen 14, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2012 jeste jeden dotaz cisteni parohu slysel jsem ze je dobre nalit benzin a nechat vypalit a potom vyklepnout co vy na to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Říjen 15, 2012 Sdílet Odesláno Říjen 15, 2012 hořákem zapálit a ono se to vypálí samo )pomoct třeba kompresorem) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenifer Odesláno Říjen 16, 2012 Autor Sdílet Odesláno Říjen 16, 2012 vycisteno ponechan zapnuty jede lepe odspodu na 170000 km to nebylo zase tak hrozne jeste dotaz kde koupim servo sampon diky za radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest ulcik Odesláno Leden 21, 2014 Sdílet Odesláno Leden 21, 2014 vycisteno ponechan zapnuty jede lepe odspodu na 170000 km to nebylo zase tak hrozne jeste dotaz kde koupim servo sampon diky za radu sehnal jsem ho normalne na vesnicky benzince, tak bych taky zkusil stesti...na fotce je pred a po pouziti 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Únor 4, 2014 Sdílet Odesláno Únor 4, 2014 Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ? co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit 3m - 3,5mm 0,5 - 4mm 1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ? Děkuji všem za rady a názory kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Únor 4, 2014 Sdílet Odesláno Únor 4, 2014 Dle mého to cenu nemá. Radši bych to nechal bych tak jak to je a necpal tam zbytečně náhradu, páč si stejně ničemu nepomůžeš ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Únor 4, 2014 Sdílet Odesláno Únor 4, 2014 Už tu o tom bylo spousta diskusí. Ciimaa - ty ne že chceš odstranit EGR ventil ,ale ty s ním současně odstraníš zhášecí klapku. A to není dobré ta tam má svůj význam . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Únor 5, 2014 Sdílet Odesláno Únor 5, 2014 (upraveno) Ahoj,použiji toto téma abych zbytečně nezakládal nové stejně se jedná o Egr mám na egru preš rok záslepku ale chci ten egr vyhodit úplně , dát tam místo toho kitt nechci zaslepovat ty hadičky nějakým šroubkem ale rovnou ty hadičky vyměnit ale nevím jak to propojit na nějaký ten jednoduchy obvod sice sem od jednoho člena získal náčrtek (psal že tam sou 2 průměry hadiček)ale lepší pro mě by bylo foto abych to mohl podle toho propojit Jakou značku Festa , Samco nebo od DP ? co sem hledal na netu tak by mě mělo stačit 3m - 3,5mm 0,5 - 4mm 1m - 5mm hadiček ale tato volba je pro ponechání egru jen vyměna hadiček nebo to nemá cenu a mám to nechat tak jak to mám zaslepeno a egr normálně zapojený ? Děkuji všem za rady a názory kdo by poradil propojení s fotkami bych byl moc v děčný Ahoj,hadičky jsem kupoval od Dieselpower ,Siliconhoses,úpravu jsem dělal už 2008 a stále jsou v pohodě. http://race.dieselpower.cz/Produkty/produkty-siliconhoses.php EGR šel ve stejné době pryč,nahradil ho kit také od Dieselpower http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Po odstranění klapky se motor trochu při zhasnutí oklepe,nic dramatického.Vzhledem k tomu,že jsem neměl problém od roku 2008 a pár desítek tisíc km,mohu s klidným svědomím napsat,že se odstranění klapky bát nemusíš.Na videu zhasnutí motoru bez klapky. http://www.youtube.com/watch?v=vmRqCE3qsCg&feature=youtu.be Hadičky jsou zapojené přesně jak máš na tom schemátku.Aby Tě nepletla ta jedna co mám navíc,vede z kitu jenom kolem N75 do kabiny na budík. Upraveno Únor 5, 2014 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Únor 5, 2014 Sdílet Odesláno Únor 5, 2014 Díky za názory mikl - díky za vyčerpávající odpověď a hlavně za fotky vzhledem k tomu že kit už mám doma tak koupím hadičky a vyměním vratit to tam můžu vždicky ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ciimaa Odesláno Únor 23, 2014 Sdílet Odesláno Únor 23, 2014 (upraveno) tak dneska sem to urobil ,auto funguje jak má a při chcípnutí auta se mi to chová stejně jako před tím možná lehce je to jiný ale neni to znatelný spíš mi přijde žo to líp jede :D táhne nebo to je taková ta vsugerace Upraveno Únor 23, 2014 uživatelem ciimaa 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Září 26, 2014 Sdílet Odesláno Září 26, 2014 (upraveno) Kluci me to v celku hlava nebere,ono prace ten egr tam neni pro srandu a jeho odstraneni musi mit nasledky na funkci motoru ne?pokud mi nekdo poda pozitiva pro funkci motoru tak se omlouvam http://www.tipcars.com/magazin-skoda-octavia-i-lze-jezdit-s-odpojenym-egr-ventilem-5158.html vyřešeno Upraveno Září 26, 2014 uživatelem Radas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinwylde Odesláno Říjen 17, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2014 Ahoj všichni. Zeptám se, auto při akceleraci nemá nijak oslnivý zátah a nad 2tis. otáček to znatelně kopne do vrtule. Mohl by to být EGR? Turbo má pár tisíc km po repasu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
312 Odesláno Prosinec 2, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2014 Kluci nechci zakladat nove thema zeptam se tady mam OI 81kw a nechal sem si zaslepit egr ventil a chci se zeptat nemate nejake foto ktera hadicka ma byt odpojena a zadelana. Vim ze sem to tu cetl ze to ma byt ta hadicka odpojena ale nevim ktera a stane se neco kdyz ta hadicka neni odpojena a egr ventil je zaslepen? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
trhan Odesláno Prosinec 5, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 5, 2014 ...je to ta hadice,co odpojíš z ventilu...pokud ji necháš zapojenou při zaslepeném ventilu,nic se nestane,ventil bude chodit ale přepouštět se nic nebude,pokud hadici odpojiš,je nutno ji zaslepit [ne šroubkem jak to mnozí dělají...] protože jinak by nefungovala podtlaková regulace turba.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest WHITE-CZ Odesláno Prosinec 24, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2014 Proč by neměla fungovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cinek Odesláno Prosinec 26, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2014 Proč by neměla fungovat? Protoze by mu utikal podtlak , takze regulace turba by nefungovala jak ma, to samy posilovac 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest WHITE-CZ Odesláno Prosinec 26, 2014 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2014 Já jsem tu hadičku utěsnil pořádně takovým železným kolíkem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
312 Odesláno Duben 10, 2015 Sdílet Odesláno Duben 10, 2015 Kluci prosim vas koupil sem si Svet motoru a je tam tema zaslepeni egr ventilu adt. No tak se zeptam ve svete pisou ze se tim zkurvy turbo ale zalezi pry v jakym je stavu. Tak ja uz jezdim bez egr ventilu cca 3 roky a vse vpohode mam mit nejake obavy? Vim ze to tu hodne lidi ma tak se vas ptam jak to tedy je. Dik za info mam Octavku I. 1,9tdi 81kw. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kocka87 Odesláno Duben 10, 2015 Sdílet Odesláno Duben 10, 2015 Světu motorů se nějaký ten pátek raději vyhýbám :D ! Jsou to zbytečně vyhozené peníze a ztráta času to číst podobně jako sledovat v TV Autosalon. Je někdy až neskutečné, jakými bludy jsou schopni ovečky (lidi) krmit . Zaslepení egru bylo to první, co jsem na oktávce dělal hned jak jsem ji koupil a to je nějakých 7let. Nic se za ta léta nestalo. Sám vidíš, že ani Tobě se turbu za tři roky nic mimořádného neudálo. Egr nech klidně zaslepen a doporučuji méně číst bláboly v časopisech ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekstod Odesláno Duben 10, 2015 Sdílet Odesláno Duben 10, 2015 Ahoj kluci, chci se zeptat, jaký typ hadiček jste kupovaly? Mám možnost si z práce vzít Festo... ale bojím se že se propálí. .. :-/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lordweb24 Odesláno Duben 11, 2015 Sdílet Odesláno Duben 11, 2015 Ja osobne budu kupovat tyto. Maji stejne rozmery jako tam jsou a navic jsou to originaly.... http://www.skoda-dily.cz/eshop/047133990-hadice-3-5x2.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.