Přejít na obsah

1,8TSI 132kW EA888


Doporučené příspěvky

Přesně jak říká Marian:

Spotreba podla nohy

Ta spotřeba je strašně závislá na noze. To je 1,8 TSI (obecně každý TSI). Můžeš jezdit na 1300 otáčkách (to už máš plný krouťák) a pak jezdíš i kolem 5 litrů (okresky, 90 km/hod), nebo ho necháš se vyřádit ale pak nesmíš spotřebu řešit. Má pravidelná jízda do práce, defenzivně, cca 45 km (10 Praha, 10 dálnice, 25 okresky) jezdím mezi 5,8 - 6,3.

 

Zapomněl jsem: mám manuál.

Odkaz ke komentáři

sou to emisní otáčky, na nic jiného to vliv nemá... je to benzín, sice mám starší verzi TSI ale řadím při běžné jízdě na 3000 otáček, prostě to nepodtáčím...

pak lidi mají 1400 otáček a plyn na 100%, a dostávají součásti auta zabrat... DSG taky při větší akceleraci nebo kopci, podřadí, akorát pak zase řadí na emise :(

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

A co takhle benzínové RS? Nesledoval jsem ceníky, ale snad někde psali, že cenově RS není zdaleka daleko od 1,8. jen takový námět.

RS je urcite krasne auto, ale vo firme to nemame povolene a navyse podvozok je priserne tvrdy (s 18). A 180k motoru mi staci :)

Uz len presvedcit vo firme ze mozem zobrat TSI nebolo lahke...(spotreba)

Odkaz ke komentáři

Nevím, snad ne. Ale podle manuálu má plný krouták od 1250 a i tak doporucuje displej radit. Ja radsi, kdyz jedu s temito otackami, tak to fakt jen udrzuji, kdyz potrebuji zrychlit, tak radsi podradim, i kdyz bych treba nemusel.

 

Rádce řazení radí kraviny, tím bych se vůbec neřídil, pokud chceš aby ti motor nějakou dobu vydržel.

Odkaz ke komentáři

Mám 1,8TSI 6° DSG 4x4 už nějaké tři měsíce a po 9,5kKm si ten motor pořád hodně užívám. Na druhou stranu mám spotřebu znatelně vyšší než uvádí ostatní a to i když nejezdím rychle a považuju se spíš za klidnějšího řidiče. Asi ten náhon na všechny čtyři. Po dálnici teď jezdím tak za 7,5l. Ve městě hodně záleží na provozu. Může to být 8,5l nebo taky 12l, když člověk popojíždí v Praze po Magistrále. Mimo město je spotřeba pod 7l.

Musím zaklepat, že zatím jsem s motorem neměl nejmenší problémy a ani olej nemizí. Jenom jsem si musel nechat dolít deci chladící kapaliny, ale to ve výrobě nalili hladinu na spodní rysku.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Mám 1,8TSI 6° DSG 4x4 už nějaké tři měsíce a po 9,5kKm si ten motor pořád hodně užívám. Na druhou stranu mám spotřebu znatelně vyšší než uvádí ostatní a to i když nejezdím rychle a považuju se spíš za klidnějšího řidiče. Asi ten náhon na všechny čtyři. Po dálnici teď jezdím tak za 7,5l. Ve městě hodně záleží na provozu. Může to být 8,5l nebo taky 12l, když člověk popojíždí v Praze po Magistrále. Mimo město je spotřeba pod 7l.

Musím zaklepat, že zatím jsem s motorem neměl nejmenší problémy a ani olej nemizí. Jenom jsem si musel nechat dolít deci chladící kapaliny, ale to ve výrobě nalili hladinu na spodní rysku.

Ahoj,prosim te,mam dotaz. Nepocitujes jemne vibrace ve volantu kdyz ma motor okolo 1250otacek jedes 40-50 km/h a dsg tam ma koplou 4 a ty chces zrychlit ?

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Nám šlape jak má, musím zaklepat ale vůbec žádné problémy dokonce i thermomanagment se nám vyhnul. Jediný co bylo tak v servisu na svolavacku měnili olej v DSG :)

Tak to je dobre az na ten olej.

Odkaz ke komentáři

U mně se objevily nějaké divné zvuky od motoru, v pátek to nechám na den v servise aby se zjistila konkretní příčina.

 

header009 : svolavačka byla kdy a o jakou DSG se jedna ? Já mám 6 rychlostní a nic. Děkuji

Daj potom vediet v com bol problem.
Odkaz ke komentáři

Takže zatím nic. Zavada se neprojevila/respektive projevila, ale ne dost, což mně úplně dostalo. Slyšet tam něco je, ale nejde určit odkud. Nahrát tento zvuk nejde-to aby jej mohli poslat do MB. No, k autohellerovi prostě už ne. Zkusím to někde jinde nejspíš, nebo možná počkám, až se tam něco úplně vysype, protože nemám nervy se bavit s těma kokot..ma.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak jsem se zase po čase podíval na dlouhodobou spotřebu. Mám Lifta, jezdím většinou ve 2 osobách a nějaké krámy, bez zahrádky na střeše. Z těch cca 2000 km je asi 40% dálnice (to jezdím 130-140), 40% okresky (a dost horské) a 20% Praha.

Spotřeba je skutečná, protože jsem to pomocí VCDS přizpůsobil a při tankování to fakt sedí.

post-36843-0-74535100-1415631367_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...