Přejít na obsah

2.0 tdi BKD - pomerne vysoka spotreba


Doporučené příspěvky

Trochu ti budu oponovat... Zdejsi velky bratr si nechal delat 2,9 TDI BKD... A dival jsem se do technicke dokumentace jak se delaji rozvody a jak se doserizuji... Viz navod... Ten postup co uvadis se serizovanim predvsriku se u PD nedela... dela se zakladni nastaveni.. v pripade ze mas vse OK... a udelas to bude hodnota skupiny 4 - 4 policko v nule ale urcite podle DP se to neserizuje jinak nez je v DP... To co tady popisujes samozrejme posune casovani vacky vuci klikove hrideli, ale standartni serizeni to neni... Jenom pro upresneni... v priloze je komplet popis toho nastaveni...:rolleyes:

 

serizeni rozvodu.pdf

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 měsíce později...

Ale i kdyby na klasikách gumách, když jí šlapeš na krk, 6,2 l/100 km je nějak málo. Já mám kola jako ty, léto 225/45 R17, zima klasika 195/65 R15,ale na hlínách a když to nehonim, jsem schopnej se dostat pod šest, ale jinak ne, naož takhle nízký hodnoty. Al etřeba mám něco v čudu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nový rozvody přece nemají na spotřebu vliv. Ten motor jede přece furt stejně, jen máš po nových rozvodech klid, že se ti nepřetrhne řemen, nepřidřou kladky a řemenice a nepoteče pumpa, pokud si jí vyměnil taky. Ale se spotřebou to nemá co dělat. Leda by ti to zralo najednou hodně, to by pak chtělo hnout s vackou, ale aby to zralo málo, to někde :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

ahoj,

mám po rozvodech a auto žere víc než před. Dnes diagnostika a vačka je na -0.5 je v normě? píšete všude že má být 0 v servise mi řekli že se řemen vytáhne či co a půjde to k té 0 samo. Po rozvodech najeto 300km a nedostanu se pod 6l dálka jízda klidná.

Na volnoběh zahřátého motoru mi skáče 0.6 - 0.7l/hod

motor BKD 16V

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Probíral jsem to snad z celým servisem u autorizáku AUTO Heller v Ostravě a tam mi řekli, že tím, že to je celé počítačem řízené, tak si to ten motor umí sám srovnat (pumpu, vstřik apod.). Kdyby bylo něco někde uskočené o zub, tak to prý ani nenastartuje a neojedu ze servisu. Jediné, co je ještě napadlo, že odešlo jedno z čidel teploty (voda, vzduch) a tím pádem to jednotka špatně vyhodnotí a třeba neodpojí sitič a to udělá tu spotřebu.
Další, co je napadlo, že je špatné čidlo, které posílá informace do PP, takže ten tu spotřebu jen špatně přepočítá, proto mi doporučil to v první řadě zkusit spočítat sám od víčka po víčko.

Jinak já jsem na nových rozvodech najel zatím asi 400, většinou město a příjde mi, že to klesá tak 0,2l/100km po každých 100km ujetých. Takže je teda třeba možné, že se ten řemen vytáhne a "zapracuje" jak má?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

kluci jak je to s těma rozvodama? Věděl jsem to, ale zapomněl a ted to nemuzu najit :D

Nastaveni do + znamená že bude větší spotřeba

nastavení do - menší?

 

nebo naopak?

 

mám to +0,5, ale zdá se mi že to papká víc. Bylo to v servisu a sundavali hlavu...

Předtím jsem si dělal rozvody sám a vím že to bylo nastavený na 0,5, ale právě už si nejsem jistý, jestli do + nebo do -

( a teď nemam po ruce přípravky abych to zkontroloval)

 

Díky :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...