p2p Odesláno Červen 7, 2013 Sdílet Odesláno Červen 7, 2013 Trochu ti budu oponovat... Zdejsi velky bratr si nechal delat 2,9 TDI BKD... A dival jsem se do technicke dokumentace jak se delaji rozvody a jak se doserizuji... Viz navod... Ten postup co uvadis se serizovanim predvsriku se u PD nedela... dela se zakladni nastaveni.. v pripade ze mas vse OK... a udelas to bude hodnota skupiny 4 - 4 policko v nule ale urcite podle DP se to neserizuje jinak nez je v DP... To co tady popisujes samozrejme posune casovani vacky vuci klikove hrideli, ale standartni serizeni to neni... Jenom pro upresneni... v priloze je komplet popis toho nastaveni... serizeni rozvodu.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červen 7, 2013 Sdílet Odesláno Červen 7, 2013 Ach ty siláku, to bude mít aspon 250koní, :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
matesobart Odesláno Červenec 18, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 18, 2013 Tak to byla praskla hlava. Po vymene se spotreba snizila o cca 1,5 litru, nekdy i o 2l. Bez problemu se ted da podle predpisu jet za 5,3 dle PP coz jsem predtim nikdy nevidel:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 18, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2013 to čučím teda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
matesobart Odesláno Červenec 18, 2013 Autor Sdílet Odesláno Červenec 18, 2013 take jsem hledel. Po cipu mam dle palubaku spotrebu 6,3, jezdim ted 50% mesto, zbytek okresky. Na aute je chip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Červenec 19, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2013 Tak já jdu dneska na dodatečnou úporavu softu po hybridovi, tak jsem zvědav o kolik to klesne, mám tam už čip ale na klsický, a je to nic moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
brasel Odesláno Prosinec 2, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 2, 2013 zdravim tak sem take majitel BKD a co sem koukal tak to mam normal jizda kolem 110 a spotreba tam jezdi kolem 4,7 az 5,2,je to mozne ? pokud tomu nalozim tak sem koukal 6,3 promin spatne sem to vlozil pokud mohu poprosit o presunuti 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Prosinec 3, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 3, 2013 U BKD je te nějak málo. A když tomu náložíš(nemyslím jednou za 100 km pořádně šlápnout na plyn), tak 6,3 je nějak málo. Zkus to změřit poctivě od plný do plný po víčko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Prosinec 8, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2013 Záleží co tam má za pneu. Já jezdím v zimě o 3/4 litruu míň než v létě, protože mám 15" plechy se 195 a na léto mám 17" 225... Ale dlouhodobě se držím na 6,2L/100. Umím i za 5,2 ale to je nuda... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 Ale i kdyby na klasikách gumách, když jí šlapeš na krk, 6,2 l/100 km je nějak málo. Já mám kola jako ty, léto 225/45 R17, zima klasika 195/65 R15,ale na hlínách a když to nehonim, jsem schopnej se dostat pod šest, ale jinak ne, naož takhle nízký hodnoty. Al etřeba mám něco v čudu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Prosinec 9, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2013 Nebo má v čudu něco "brasel" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
brasel Odesláno Prosinec 22, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 22, 2013 jj ted mam nove rozvody a spotreba 4,7 hodim foto ,kdyz tomu nalozim tak 6,6 pneu 195,65 15 ,na leto tam dam 205,50,17 ze spotrebou sem hodne spokojny a auti take :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Prosinec 23, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2013 Nový rozvody přece nemají na spotřebu vliv. Ten motor jede přece furt stejně, jen máš po nových rozvodech klid, že se ti nepřetrhne řemen, nepřidřou kladky a řemenice a nepoteče pumpa, pokud si jí vyměnil taky. Ale se spotřebou to nemá co dělat. Leda by ti to zralo najednou hodně, to by pak chtělo hnout s vackou, ale aby to zralo málo, to někde :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Prosinec 23, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2013 Spatne nastavene rozvody na spotrebu maji velky vliv! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
brasel Odesláno Prosinec 23, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2013 no necham to projit a nrcham se prekvapit scim prijde 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Prosinec 23, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 23, 2013 Já samozřejmě myslel směrem nahoru, když ti to žere málo, tak je to určitě nastavené dobře. Za 4.7 se dá, ale je to šnečí svět! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Prosinec 24, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 24, 2013 (upraveno) Spatne nastavene rozvody na spotrebu maji velky vliv! Jasně že jo, ale jen směrem nahoru. A jak psal výše, jako šnek nejezdí, takže 4,7 litrů na sto je divný. Upraveno Prosinec 24, 2013 uživatelem CvencA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davcatuma Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 ahoj, mám po rozvodech a auto žere víc než před. Dnes diagnostika a vačka je na -0.5 je v normě? píšete všude že má být 0 v servise mi řekli že se řemen vytáhne či co a půjde to k té 0 samo. Po rozvodech najeto 300km a nedostanu se pod 6l dálka jízda klidná. Na volnoběh zahřátého motoru mi skáče 0.6 - 0.7l/hod motor BKD 16V 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napster Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 Ja s BKD v DSG elegance a combi dlouhodoba 5,5-6,5l a rychlosti 50/90/130 znam jen ze značek. Jezdim rychleji. Jinak ted si drzim dle tankovani na 6,4l a dle PP 6,3 obuto 225/45/17 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davcatuma Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 mě spíš zajímá ta vačka zda má být na 0 nebo -0.5 je v normě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 Jak jsem to nastavoval tak rozdil 0 a 0.5 byl minimalni... stacilo se na to blbe podivat a skakalo to mezi temato hodnotama... ondra jezdil nejakou dobu i s 3.5 a rozdil nepoznal... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 davcatuma: taky mi to po rozvodech zere, ale mozna to bude jinym problemem. Vacky mam na 5.4°, takze cokoliv ted srovnavat je asi irelevantni. Jinak norma je -3.0 az +3.0. Z vyroby jsem to mel jako mas ty, tedy -0.5 az 0.0. Jinak nepocitujes, ze by motor mel pomalejsi reakci na plyn? Napster: a mas po rozvodech? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davcatuma Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 nepociťuji spíš vidím jak ručička na budíku mi mizí před očima. Já chci aby to žralo jako před rozvodami tam jsem uměl jet i za 4.8 teď tu trasu dám za 5.9 kola mám stejné (16" 1kolo 15kg i s pneu) je to DSG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Napster Odesláno Červen 12, 2014 Sdílet Odesláno Červen 12, 2014 Auto jsem koupil 2000km po rozvodech. Z toho 3mesice stálo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jonas.Kaspar Odesláno Srpen 25, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2014 Probíral jsem to snad z celým servisem u autorizáku AUTO Heller v Ostravě a tam mi řekli, že tím, že to je celé počítačem řízené, tak si to ten motor umí sám srovnat (pumpu, vstřik apod.). Kdyby bylo něco někde uskočené o zub, tak to prý ani nenastartuje a neojedu ze servisu. Jediné, co je ještě napadlo, že odešlo jedno z čidel teploty (voda, vzduch) a tím pádem to jednotka špatně vyhodnotí a třeba neodpojí sitič a to udělá tu spotřebu.Další, co je napadlo, že je špatné čidlo, které posílá informace do PP, takže ten tu spotřebu jen špatně přepočítá, proto mi doporučil to v první řadě zkusit spočítat sám od víčka po víčko.Jinak já jsem na nových rozvodech najel zatím asi 400, většinou město a příjde mi, že to klesá tak 0,2l/100km po každých 100km ujetých. Takže je teda třeba možné, že se ten řemen vytáhne a "zapracuje" jak má? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
davcatuma Odesláno Srpen 25, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2014 mě si to sedlo po najetí cca 2tis km a teď zase krásných 4.8 na dálku a 5.5 město (DSG) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommyk Odesláno Listopad 22, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2014 kluci jak je to s těma rozvodama? Věděl jsem to, ale zapomněl a ted to nemuzu najit :D Nastaveni do + znamená že bude větší spotřeba nastavení do - menší? nebo naopak? mám to +0,5, ale zdá se mi že to papká víc. Bylo to v servisu a sundavali hlavu... Předtím jsem si dělal rozvody sám a vím že to bylo nastavený na 0,5, ale právě už si nejsem jistý, jestli do + nebo do - ( a teď nemam po ruce přípravky abych to zkontroloval) Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Listopad 22, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2014 naopak :) v minusovych hodnotach vic zere, lepsi odezva plynu, vetsi zaber z volnobehu, tvrdsi chod motoru v plusovych hodnotach min zere, horsi odezva plynu, vetsi zaber ve vyssich otackach, jemnejsi chod motoru tu hodnotu ma kazdej vyrobenej kus trochu jinou. Hodnotu vstrikovaneho mnozstvi si pamatujes? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommyk Odesláno Listopad 22, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2014 1. vstřik je trošku mimo - okolo 1mg na volnoběh, jinak se to motá kolem nuly, ale přesně to nevím. každopádně můžu kouknout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Listopad 22, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2014 moje chyba, myslel jsem v jednotce 01 Motor - kanal 01 - hodnota 2. pole 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.