Guest fetis Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Tak auto opraveno u Indiho v Bohumíně. Indi zjistil že můžeme poděkovat super kvalitě nafty od Slovnaftu co taťka bere, tak se odporoučela po 5 měsících tryska a teklo to tam jako z kanystru. Ještě že s tím taťka přes Vánoce vůbec nejezdil - mohla být díra v pístu. Všechno ostatní zkontrolováno, turbo, čerpadlo, rozvody - vše OK. Takže doporučení od Indiho: používat kvalitní naftu, benzina event OMV+aditivum VIF+časté výměny palivových filtrů. Je to hodně taky dáno vyšším obsahem biosložek v naftě, takže už není tak mastná jako byla kdysi - čímž trpí celá vstřikovací soustava. Já jezdím na naftu na Euro oil.Jako jediná společnost nabízí naftu bez BIOSLOŽEK.K tomu přidávám Super diesel aditivum(viz foto).Podle státní skušebny je to nejlepčí přísada... 0 Quote Link to comment
Guest afloat Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 zdravim, mam o1 r.v. 2001, 66kw. auto ide v poriadku, ale vsimol som si pri poslednych 2 dlhsich cestach (160km tam, 160km obden naspat, ze mi klesne rucicka teploty o nejake 2 mm, mozno na nejakych 85-87stupnov, je to nizsie 5-10 min. a potom sa to zase vrati na 90. a to sa pocas cesty zopakuje par krat. mam auto 2 tyzdne a jazdil som len ma benzinakoch tak sa chcem spytat ci je to pri diesloch normalne alebo mam hladat chybu? 0 Quote Link to comment
xshreck Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Hledat chybu, možná špatný termostat ... či čidlo. Spíš to první, diag by řekla víc :) 0 Quote Link to comment
Guest mirocervenak Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Nazdar chalani ja mam 1.9 tdi 66 kw r.v 99... a mam tam problem ked ju nakopnem tak otacki mi padaj a nedrzi je jak by mnelo a cele auto se pak trase ...... Nazdar chalani ja mam 1.9 tdi 66 kw r.v 99... a mam tam problem ked ju nakopnem tak otacki mi padaj a nedrzi je jak by mnelo a cele auto se pak trase ...... 0 Quote Link to comment
kure99 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 zdravim potreboval bych zkontrolovat log vahy vzduchu delal jsem to klasicky pres live log sand tam neco poznate diky za odpovet 1 obrazek je jizda do kopce a druhy po rovince vse na na 3 a do 3000 otacek 0 Quote Link to comment
xshreck Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Jdi do hodnot, nastav si správné kanály a dole je log ... kde se ti log uloží do souboru. Toto je takové všelijaké 0 Quote Link to comment
DJ.Mara Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ahoj, poslední dobou mám problém s nepravidelným chodem motoru. Mám AGR 04/99. Dělá to jak při teplým, tak studeným motoru. Nepravidelný chod se objeví vždy při zastavování a zastavení. Takže dobržďuji ke křižovatce, mám tam třeba trojku (ale zařazený rychlostní stupeň na to nemá vlil) spojka brzda a už cítím jak se auto chvěje a motor má nepravidelný zvuk. Po zastavení vyřadím, pustím spojku a motor jde pořád nepravidelně. Na otáčkách je vidět, že se malinko houpou. Stačí jen lehké přidání plynu a motor jde krásně v klidu. Zkoušel jsem i zastavovat s vyhozenou rychlostí a puštěnou spojkou ale také to na to nemá vliv. Prostě když po jízdě spadnou otáčky na volnoběh, tak jde ten motor nepravidelně. Taky z toho jde občas bílej kouř. Mechanik tvrdí, že to budou děla vstřiky a že je mám dát na repas. Tak se chci zeptat ještě tady odborníků na názor. 0 Quote Link to comment
Guest Demonko Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Ahojte mam problem Octavia 1 1.9 tdi 66kw r.v.1998 Svieti mi žhavenie na palubovke ... otáčky nemám 900 ale 1200 na voľnobeh /samovoľne sa zvýšia po takých 20sec od štartu motora/.... zaradím jednotku auto sa rozbehne ale nereaguje na plynoví pedál /aj keď tlačím na podlahu proste nič/ ... čiže idem tak 20tkou ... dám tam 2ku to isté len sa rýchlosť mierne zvýši .Niekedy to ide niekedy nie pomoze len vytiahnutie kluca a opetovne nastartovanie..Niekedy my odide aj pocas jazdy hlavne pri preradeny alebo len tak svojvolne tazko opisat je to riadne zvlaste .Dakujem za rady.Vag pise plynovy pedal ale cital som nieco aj ohladom RJ a kontaktov . 0 Quote Link to comment
p2p Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Vymen plynovy pedal... a budes mit klid 0 Quote Link to comment
Guest sniclik Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Ahoj, mohl bych vas poprosit o radu ?? Mam Skoda Octavia I 1.9. TDi 2002 r.v. najeto 230 000 Km kape mi olej od intercooleru po 10 000 Km mi zmiyelo cca 2,5 L oleje chci se zeptat jestli bude intercooler stacit vycistit a vzdrzi turbo jeste par tisic Km nebo mam koupit nove 0 Quote Link to comment
Martin_TDi Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Pokud Ti kape z intercoleru olej, tak jej vyměň-máš někde dírku a pokud se ztratilo 2,5 L oleje, tak nechej zkontrolovat turbo a celý sací trakt. Turbo nesmí mít velkou vůli. 0 Quote Link to comment
traclav Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Zdravim všechny, chtěl bych poradit, ma oct 1.9 tdi 66kw ALH r.v. 2001 vymenil jsem agr ventyl a z noveho mi nějak sere olej ale zas nic velkého. Čím by to mohlo být? A doporučil by mi někdo nějakého shopného mechanika v okolí Vyškova na Moravě klidně i Prostějov,Brno Mám najeto 300000 a asi by to chtělo menší generálku zatím vše origo z výroby 0 Quote Link to comment
Guest Erňa Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Zdravím všechný Octavaky.. :-) Panové 1.9 TDI 66kw ,mám takovej menší problém.. Studený start,obrovský oblak bíleho dímu. Připadám si jako bych startoval Tatru po padesati letech.. Měl jsem nejké typi co by to mohlo být,ale vše bylo ok.. typi (svičky,vstřikovací trisky,palivový filtr) a stale oblak.. :-( 0 Quote Link to comment
DjRaptor Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 předvstřik , volnoběžná dávka a čidlo teploty jukni přes vag 0 Quote Link to comment
Guest Erňa Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 vag..? nic mi to neříka.. 0 Quote Link to comment
DjRaptor Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 autodiagnostika vag-com 0 Quote Link to comment
henkel Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Zdar chlapáci octaváci,chci na mojí Octě 66kw vytáhnout ven starter ,zkontrolovat uhlíky,profouknout,vyčistit a namazat.V tom je ten problém ,co všechno se má ,,promazat,,ve starteru? A hlavně čím to promáznout,stačí obyčejná vazelina?Na co si dát pozor při tom než ho namontuji zpět? dík 0 Quote Link to comment
Pajda077 Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Ahojte nemá někdo návod jak se nejlépe dostat na hadičku k ŘJ bývá prý prasklá ..a mě to hází chybu ŘJ co může mít i vliv na váhu vzduchu..Není pod tím plastem řidičova stěrače? 0 Quote Link to comment
desos Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Ahoj měl bych dotaz, viz obrázek, co je to za "čep", prosím? :_) 0 Quote Link to comment
Martin_TDi Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 je to napínák řemene s tlumičem vibrací 0 Quote Link to comment
desos Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 Marťo, díky za super rychlou odpověď.. Linou semi z toho místa divné, suché / tupé zvuky. Nějak se mi to nelíbí, takže zkusím pozjišťovat, případně zítra dodám zvukovou stopu 0 Quote Link to comment
košin Posted April 14, 2015 Share Posted April 14, 2015 chytni ho a jestli se ty zvuky ztratí tak sháněj nový než ti to odjebe řemenice a rozvody :) 0 Quote Link to comment
psycho Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Caute chcel by som sa spytat, v okoli egr ventilu sa zacalo dymit, bolo to na stupani kedy bol motor v tahu a bolo to citit aj v kabine (strasne mi to pripominalo cerstvy asfalt) co by to mohlo byt? Vie mi niekto poradit? 0 Quote Link to comment
rychtera Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Ahoj, jak poznám, že mi přestává táhnout turbo ? 1.9 Tdi 66 kw r.v. 98Díky :) 0 Quote Link to comment
psycho Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 auto má ťah? turbo vydáva zvuk pri akcelerácií? 0 Quote Link to comment
trhan Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 (edited) Ahoj, jak poznám, že mi přestává táhnout turbo ? 1.9 Tdi 66 kw r.v. 98 Díky :) ...diagnostikou... ...omlouvám se,nečuměl jsem na datum...nejspíš už to nebude aktuální... Edited October 1, 2015 by trhan 0 Quote Link to comment
Gordy666 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Zdravim, mám OI r.v. 2001 motor:AGR 66kw s čipem na 81kw. Když jedu více jak 130km/h nebo když chci udržovat konstantní rychlost 130km/h,tak auto padne do ,,nouzového" režimu a přijde mi,že jedu bez turba. Ale turbo je pořád slyšet,akorát neni výkon. VAG mi napsal:Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 012 F Komponent: 0010SG 3313 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 14715 TMBBG41U212489584 SKZ7Z0A0819559 1 Nalezeny chyby: 17964 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez nedosazena P1556 - 35-00 - - Readiness: N/A Vyměnil jsem podtlakové hadičky(všechny),podtlakový ventil N75,váhu vzduchu a ted i Turbo. Měl někdo stejný problém? 0 Quote Link to comment
košin Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 regulace na turbu je taky nová? kdo ti dělal čip? 0 Quote Link to comment
Gordy666 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 regulace na turbu je taky nová? kdo ti dělal čip? Regulace je také nová a kontrolovalo se,jestli funguje jak má. Nemám nejmenší ponětí kdo nebo kdy se dělal chip. S chipem jsem to už koupil od otce. Každopádně,to 7 let s tím čipem jezdilo. 0 Quote Link to comment
elitk0 Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Ahojte,mam taky problem mam 1.9tdi 66kw alh,ide o to ze auto ma problem sa zohriat na prevadzkovu teplotu 90..aj ked sa mi to podari po 50km po dialnici tak staci ze len pridam na kureniu a mi to spadne na 70-60 proste nedrzi teplotu termostat by sa zasekol nie? By ani 90nedál,moze to byt nejaky snimac nevie poradit niekto dakujem 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.