Přejít na obsah

Rez předních dvěří u řidiče


joe4090

Doporučené příspěvky

prechod na jinej system, schvalovani teto opravy pravdepodobne uz nebude nutne bude to mit podobu "klasicke reklamace". Bohuzel zatim nevim vic. Jo mimochodem moje auto neni v zaruce mobility od 19.11.2009 a dostanu to prelakovany. Podle me to totiz ani nema se zarukou mobility nic spolecneho, jednou je to technologicka vada pri vyrobe tak by to meli udelat i bez toho a taky to vypada ze udelaji. Objevuji se uz i auta MR08 co to maji takze to asi vypada ze gumy nejsou tvrde od vyroby ale tvrdou behem starnuti auta.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

sice to trvalo o něco déle a musel sem o lakové hlášení žádat nadvakrát a tak i já sem uspěl s reklamací sedřeného laku od gumiček na svém MR2006, navrch sem k reklamaci přidal i rašící korozi kapoty. předběžně sme se dohodli že jim tam dám auto v září, takže pak dodám fotky před a po.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj, minulý týden jsem byl reklamovat stejný problém - zrezlé prahy zadních dveří a lehce chycená kapota(v místech pod maskou). Trval jsem na výměně těsnění a přelakování a výměnu kapoty kus za kus. Dnes mi technik volal s tím, že těsnění a přelakování prahů neni problém, ovšem u kapoty se začal cukat. Ve čtvrtek tam chci zajít znova. Chci se Vás zeptat, stahuje se ta výrobní vada i na tu kapotu? Nevím, čím mu mám argumentovat a jestli je to vůbec v jeho kompetenci.

Odkaz ke komentáři

Moje zkušenost - technik kapotu nafotil a poslal na vyhodnocení do Bolky. Tam si vžádali další fotky, že prý je to otlučené od těch plastových čepů, co jsou na nárazníku, že se s kapotou při zavírání moc mlátilo. Rez byla ale přesně mezi čepama, takže nebylo o čem. Ptal jsem se technika, jestli to budou opravovat. Vzhledem k tomu, že je to výměnný díl, tak se neopravuje, rovnou se mění, kus za kus. Takže objednal kapotu, nalakoval, přehodili masku, deku, a vzpěru, namontovali to na auto a bylo.

Těsnění měnili automaticky na všech čtyřech dveřích a odřená místa lakovali.

Odkaz ke komentáři

Tak moje zkusenost tu nekde uz je ale pro sichr:

 

prelakovani samozdrejmost, gumy vymenili jen vzadu a tvarili se ze vse OK, musel sem dojet pozdeji a reklamovat pac sem si vsiml ze gumy jsou spinave od vazeliny kterou sem tam strikal ja. Po reklamaci byli uznany i predni gumy a vymeneny.

Kapotu se cukali a rekli ze opravi, ale ja po radach zde nebo ze staryho fora, myslim od Doda, sem trval na tom ze opravu neprijmu ze je to vymenej dil a ze chci novou kapotu. Tak mi ji nakonec dali.

Popravde sem zprvu totiz brblal ze i kastla je vymenej dil tak ze lakovani nene ale novou kastlu :palec: ale to sem jim nerikal to sem delal machra jen doma a v salunu uz sem byl pri zemi. :lol:

Odkaz ke komentáři

Ale existuji servisy co muzou delat "autorizovanej servis" a nejsou primo Skoda autorizovanej servis sem slysel, cetl a i od nich plati zaznam, dokonce mozna i treba auto kelly, a tak jeslti tam nekoho znas tak by ti popr. mohli servisku dopisat :lool:. To je jen napad jeslti by to slo v praxi nevim :)

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Tak už jsem taky v "reklamačním řízení" ohledně odřené barvy na zadních prazích vše proběhlo naprosto v pohodě nafoceno a technik říkal že by s reklamací neměl být vůbec žádný problém takže čekám co přijde z Bolky :angry:

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann

Takže vše schváleno škodovka bez problémů uznala záruku budou mi lakovat komplet prahy +kus zadních blatníků a samozřejmě gumy ve dveřích :palec: jsem objednán až na říjen a bude to u nich 14 dní

Odkaz ke komentáři

A co takhle zkusit jinej servis? Je to jasný - Bolka dává kapotu novou, udělaj reklamaci, dostanou kapotu, tobě to přecáknou a mají novej plech k dobru na melouchy. Já bych se nedal. A klidně napsal, nebo zavolal do bolky na podporu.

Proč to v jinejch servisech jde bez problémů a někde dělaj drahoty?

 

Takže vše schváleno škodovka bez problémů uznala záruku budou mi lakovat komplet prahy +kus zadních blatníků a samozřejmě gumy ve dveřích :) jsem objednán až na říjen a bude to u nich 14 dní

Vidíš chlape, sem ti to říkal, ne? :lool: Akurát já to měl za 6 dní hotový. Asi se stříbrnou není tolik sra.í :angry:

Upraveno uživatelem Holy
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...