Přejít na obsah

Rez předních dvěří u řidiče


joe4090

Doporučené příspěvky

Tak typický přístup Škodovky.. přijímacímu technikovi jsem říkal, že bylo auto lakovaný po kroupech, dnes jsem jim dal auto a volají mi z lakovny "pane, vy jste nám neřekl, že bylo auto lakované, reklamaci vám neuznáme". Narazil jsem na to, že jsem to nedal tehdy opravit do autorizáku, ale netušil jsem, že budu někdy něco takového řešit. Lakovaný jsou sloupky, škrábe se to ale až k prahům a oni se chytnou čehokoliv, jen aby nemuseli něco uznat.

Tenhle přístup mě opravdu odrazuje od toho, abych si Škodovku ještě někdy koupil. Zajímalo by mě, jestli se takhle chovají třeba i u Audi.

No tak teď to každopádně oblepím transparentní fólií a zvažuju, jestli má cenu kupovat i nové těsnění, když i to škrábe. Ono to bude asi hlavně o tom, že se tam prostě dostává prach a písek.

Odkaz ke komentáři
Jako obtištěný to tam asi může být, ale vydřený na plech? Co myslíš že udělá asi nechráněný plech? :palec:

jo i Q7 to má myistama sedřene až na plech,řikam že tet okukuju každe auto co meju a ma to co druhe bez rozdilu značky.Tak nevym,skusim stim nekam zajit co nato řekne škoda že auto 2roky stare se šoupe kolem těsněni dveři.

Odkaz ke komentáři
hlavne je potreba to nekde nahlas (cti treba emailem) rict na zakaznicke lince aby panove v SA vedeli proc. Priste halt auto pro lidi nebo olympiadu no.

Přesně tak. Aspoň jeden technik, který mi vracel auto, pro to měl porozumění a říkal, že to tak dopadá, když jsou zákazníci takhle nespokojení, ale on s tím nic nenadělá, takový je přístup ŠA.

Odkaz ke komentáři
Tak typický přístup Škodovky.. přijímacímu technikovi jsem říkal, že bylo auto lakovaný po kroupech, dnes jsem jim dal auto a volají mi z lakovny "pane, vy jste nám neřekl, že bylo auto lakované, reklamaci vám neuznáme". Narazil jsem na to, že jsem to nedal tehdy opravit do autorizáku, ale netušil jsem, že budu někdy něco takového řešit. Lakovaný jsou sloupky, škrábe se to ale až k prahům a oni se chytnou čehokoliv, jen aby nemuseli něco uznat.

Tenhle přístup mě opravdu odrazuje od toho, abych si Škodovku ještě někdy koupil. Zajímalo by mě, jestli se takhle chovají třeba i u Audi.

No tak teď to každopádně oblepím transparentní fólií a zvažuju, jestli má cenu kupovat i nové těsnění, když i to škrábe. Ono to bude asi hlavně o tom, že se tam prostě dostává prach a písek.

 

Pracoval sem nějakej rok u autorizovanýho prodejce Land Rover a Jaguár,a můžu Ti říct,že je to všude stejné!!!Rozdíl je asi jen v tom,že ten frajer co má auto za 3 mega,si to dokáže vyřvat.Holt,my máme jen škodovky,i když stály třeba milion.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Omlouvám se, špatně jsem to pochopil. To byl jen neúspěch jednoho z členů při reklamaci. Zatím asi ještě doplňují seznam lidí, tak jsem zvědavej, jak dopadnou. Jak vidno, tak se tam cukaj stejně jako u nás. Taky chtějí vyplňenou servisku, jeden servis se vyjádřil, že záruka na těsnění je 2 roky, ale co mě pobavilo - chytli se i přetočených kilometrů :palec:

Odkaz ke komentáři

Ty kilometry tu už někdo popisoval - je zajímavé, že při servisu samotném jim to nevadí a záruku mobility a další klidně potvrzují dál a pak se chytají kde jaké capiny.

 

Taková technická, koukal jsem na kilometry, kdy jsem měl prohlídky, vždy v intervalu 30 - 31 tis. km, tak jak radí palubák, by mě docela zajímalo, jestli to je OK nebo se ŠA striktně drží intervalu 30 k km nebo 2 roky, podle toho, co nastane dřív :-D

Odkaz ke komentáři

Já myslím, že je to nejen u Škodovky. Asi 2 měsíce zpátky jsem řešil rezavějící páté dveře na Mém Passatu, klasická nemoc u modelu B5,5. U osvětlení SPZ se držela voda azačalo to reznout. Auto je rok 2005, najeto 100 tis a po celou dobu jezdilo na servis pouze do VW. Tak jsem se sebral a zajel do Auto-Jarov, kde se na to mechanik kouknul a povídá, že je to vada toho osvětlení a že se na to vztahuje záruka jen 3 roky. Když jsem se ho zeptal, jestli si ze mě dělá srandu nebo to myslí vážně, tak mi zopakoval to samé. Tak jsme se rozloučili, nasedl jsem do auta a zastavil u Auto-Exner, kde vše nafotili, okopírovali servisku a poslali na posouzení. No a týden na to jsem měl fungl nové páté dveře.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak se taky přidávám se svou troškou do mlýna. Auto jsem koupil loni od našich,do 90 tis. bylo servisovane ve ŠA u nas. od te doby do teď (najeto 140 tis) mi auto spravoval strejda,který má servis,takže veškeré díly a práce byly levné. Do servisky jsem si to poctivě všechno psal,ale od 90 tis tam chybi razitka od autorizáku,strejda mi tam svoje naštěstí taky nedával,takže teď musím sehnat někoho,kdo mi tam ty 4 razítka,nebo kolik tam chybí dá a zkusím zajet do škodovky to reklamovat,přední kapota už je pravda trošku více,kolem obou zadních dveří je to odřené,ale nerezne to...zatím. Tak jsem schválně zvědavý,co mi řeknou,až tam půjdu...přikládám fotky na nákuk:)

post-4188-1312816052_thumb.jpg

post-4188-1312816061_thumb.jpg

post-4188-1312816072_thumb.jpg

post-4188-1312816081_thumb.jpg

post-4188-1312816089_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

nechci ti kazit plán, ale ty razítka asi neseženeš, nejde jen o razítko, ale taky o zavedení do evidence na server škody a to tam dodatečně asi nedopíšou, ale třeba se mýlím,

právě v případě reklamace si vyjíždí vše z jejich databáze,

na tu kapotu jsem slyšel nadávat už víc lidí

Odkaz ke komentáři

Je to sice tak jak píše Jarda-při servisních úkonech to autorizák zapisuje do databáze servisů Škoda, nicméně platí nařízení komise ES 1400/2002. Kousek o tom zde.

Tedy tím že dáš auto do neatoriz.serv. neporušuješ záruku :)

 

Podle mě tedy stačí to u strejdy nebo v jiném neautor.serv. obouchat a tradá do autorizáku! ;)

Upraveno uživatelem Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři

...a pak tradá ze servisu s rezatou kapotou ke strejdovi, prt. mu řeknou, že kdyby přijel na prohlídku jak měl a servis byl správně vybavený a zkušený, už by se to řešilo a nedošlo to do tohoto stádia.

 

Škodovka se brání i u těch, co jezdili do autorizáku, takže pochybuju, že strejdy servis vezmou s poklidem a odvoláním na směrnici.

Odkaz ke komentáři

Michale je pravda že se cukali i u mě-kdy jsem to měl stále servisované v autorizáku, nicméně to svědčí o tom jak dělají autorizáky (kdyby dělali servisní úkony řádně, nedošlo by to do toho stadia co jsem měl).

Doufám že aspoň oleje mění... ;)

Nicméně zpětně to do databáze Maik nedostane-prt. to umí asi jen pár ajťáků... (a kdoví jestli vůbec).

 

Tedy navrhuju obouchat u strejdy, zkusit to na Škodu a po neúspěchu to i u strejdy opravit (ŠA nabízí i různé alternativy jako 30% podíl na opravách apod.) - ale cukají se :)

Odkaz ke komentáři

No,uvidime. Kazdopadne zarucni podminky v servisce mluvi jasne...zaruka neplati,pokud auto neopravujes v autorizaku...Kazdopadne napisu,az neco poresim. Ale je to dost na prd,proc by si lidi nemohli svobodne vybrat servis,ve kterem to chteji servisovat? Davali jsme to auto na opravu do skodovky po bouracce a po oprave melo dve rozdilne barvy,montovali do neho zadni repro a misto,aby tam dali vse origo,tak dozadu praskli bedny sony,ktere pridelali natvrdo na plech dveri a natahli k nim prasacky hrube zlate kabely,ktere by mohly napajet 300w zesilovac. A to vsechno delali v autorizaku. Kdejaky Pepa z dediny by to udelal 100x lip. Je to hold bordel,no...Clovek dava auto do autorizaku,ptz chce mit jistotu kvalitni a znackove prace,ale bohuzel ve vetsine pripadu dostane pravy opak...

Upraveno uživatelem Maik
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Líbí se mi, jaká se tu kvůli výměně čelního skla rozvinula diskuse ... . Má zkušenost je taková, že mi nikdy nikdo nenutil "zalepení" skla, vždy se sklo měnilo. Ano, vím, že výměna skla má svá rizika, ale stejně to sklo je po nějaké době  a porci kilometrů "osekané" a poškrábané, navíc u staršího auta se už začíná i odlepovat, takže vždy výměna. Mě tedy ca 1000,-kč/rok a spoluúčast 1000,- nezabije, takže sklo mám pojištěné a měním, když je potřeba. 
    • bigfavo vaša objednavka je už pripravena a zajtra ju posielam
    • tak potom si treba nastudovat, ze kedy sa opravuje a kedy meni a ked s tym ides do servisu, tak predsa zhodnotia, v akom je to sklo stave a navrhnu nejake riesenie. ci co len tak niekde das auto s tym, ze netusis, co sa s nim bude diat? to pochybujem.
×
×
  • Vytvořit...