Přejít na obsah

Olej do převodovky a do motoru


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Převodový olej jsem měnil v servisu, nechal jsem tam dát ten, který je předepsán - nevím, jaký to byl. Jinak podepisuji to, co píše zdenda2.0 - do motoru 10W40 od Shell. Ten splňuje předepsanou normu 502.00 (lehkoběžný), ale hlavně motor přestal tolik "žrát" olej. Od výměny do výměny cca. 15.000 km jsem dolíval ke konci 3 i víc litrů oleje. Motor začal fakt hodně brát olej. Já pořád dával 5W40, na který jsem měl zdroj za super kačky, takže mě to tak nevadilo. Pak jsem se přestal bát toho 10W40 a vloni už jsem dolil jen něco málo přes litr. Mám najeto 162.000 km a na 10W40 jsem přešel okolo 140.000 km.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Díky za informace pánové. Olej v motoru vyměněn a asi mám štěstí na motor po 2000km nesežralo skoro ani kapku. Měnil jsem taky olej v převodovce a můžu říct že je to luxus, řazení jde skoro samo a ztratily se i takové pohoukávání od motoru (převodovky). kdyby jste viděli co za "olej" z té převodovky vytekl (smradu přes celou garáž). olej jsem dával: Castrol Edge 5W-40, a zatím spokojenost(kupodivu mám kodovány prodloužené intervaly výměny, ale stejně měním po 15K). do převodovky samozřejmě originál.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Měl bych dotaz, používám do motoru 2.0 85kw AQY motorový olej Elf Evolution 700 STI 10W-40 který má specifikace API SL/CF, ACEA A3/B4, VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1 je to vhodný olej pro tento motor? http://www.oleje.cz/p/elf-evolution-700-sti-10w-40-1-l--17922 a druhý dotaz, na tachu mám natočeno 195 tis. km a v převodovce je pravděpodobně původní olej od výroby je nutné ho vyměnit? nebo je celoživotní?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...