Přejít na obsah

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Doporučené příspěvky

2ks šli někdy ve 120tkm a zbylé 4ks šli teď v 227Tkm takže ještě rok a půl a uvidíme. Někde v 80tkm se na X5 dělali ložiska prý kvůli velký kolům jsou tam na léto 20" já je na turkovy střídal s 22 a není problém. Jsem rád že turek drží a že snad nebude těch vytycenych 300Tkm+ problém

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak včera zadní kotouče a destičky, musím někde najít kolik se na nich najelo. Takže z seznamu o par postu vyse zustava:

- olej v automatu

- olej v obou diferákach

- klasika motorový plus všechny filtry - do toho zbýva 7000km což tu bude raz dva, takže jsem začal zvažovat zda z MO EE LONGLIFE 5W-30  nepřejit na EE LONGLIFE 5W-40 při zachování výměny po 15 000km, motivací pro mě je fakt, že když tomu víc dávám na delších trasách a letím víc než je zdrávo většinou musím mezi výměnou dolít cca  litr oleje. Ta 5W-40 by měla zvládat vyšši teploty tak by to nemuselo nastat vůbec nebo by ho nesežral "tolik", ale ten litr je v pohodě při dnešních cenách olejů, možná je downgrade z 507.00 na 505.01 zbytečný risk za získání litru oleje, mohlo by to ale prospět DPF i když oba oleje jsou mid SAPS.

Začnu nějak monitorovat teplotu oleje při těch přeletech a uvidíme co zjistím, bohužel budu muset jít cestou nějakeho OBD adaptéru.

Odkaz ke komentáři
On 11/6/2018 at 6:31 PM, Ol@f said:

2ks šli někdy ve 120tkm a zbylé 4ks šli teď v 227Tkm takže ještě rok a půl a uvidíme. Někde v 80tkm se na X5 dělali ložiska prý kvůli velký kolům jsou tam na léto 20" já je na turkovy střídal s 22 a není problém. Jsem rád že turek drží a že snad nebude těch vytycenych 300Tkm+ problém

 

 

Ja ted nechaval v ramci velkeho servisu delat vstriky na hrochovi - tam meli cca 330tKm a to se menily az po promereni. Jinak v tehle KM se dela pretesneni hlavy, nove turbo, intercooler, komplet silentbloky motoru a na podvozku a kompletni ovladani ventilu.... je toho celkem dost, ale pokud to vydrzi dalsich 330, tak mi to nevadi :-)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

pred dovolenou jsem jeste udelal predni desky protoze to zaclo svitit a deska doslo na z pohledu rozmeru na downgrade ale jinak upgrade, nove zimni pneu a disky, presel jsem na zimu z 275/45R20 na 255/55R18 a vratil jsem se ke svemu oblibenemu vyrobci Michelin, nejak jsem tusil ze Latitude 2 bude dobrej dezen a kdyz mi to jeste Palo potvrdil jsem rad ze jsem objednal.

 

 

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.57.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.57 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.21.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.00.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 17.30.37.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 15.42.35.jpeg

 

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

tak si tu udělám další záznám do své digitalní servisky - 25.1.2019 - po necelých 4 měsících od poslední výmeny oleje a najetých 15 300 km proběhla opět výměna za MO EE LL 5w-30 na tachometru 188 000 km, k tomu palivový filtr. Příší servis bude i s větší prohlídkou, do te doby a snad do konce tohoto měsíce bude vyměněn olej v automatu a po té vlítnu na ty diferáky.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

rozhoduju se na cem budu letos brazdit silnice

275/45 R20 MICHELIN LATITUDE SPORT 3 110Y XL - tahle znacka me nikdy nezklamala
275/45 R20 GOODYEAR F1 ASYMMETRIC SUV 110Y XL AO MFS - byly na aute z vyroby, vydrzeli docela dost, kdyz uz byla guma sjetejsi zacaly se vytrhavat kusy gumy na velkovnim prechodu bocnice / dezen ale to uz fakt i prostredek gumy byl sjetej takze vlastne pri dojizdeni
275/45 R20 DUNLOP SP QUATTROMAXX 110Y XL MFS - naposledy jsem mel dunlopy na fabii v roce 2004 a byla s nima spokojenost

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Nějakou chvíli to zabralo nějaké úsilí také ale bez finančních nákladů se nakonec podařilo rozchodit čtení dopravních značek (VZE).

Teď ještě zjistit jestli to má umět i jiné než značky na omezení rychlosti a případně zkusit upravit adaptace tak aby je to četlo.b0c6debd8707492e9c416acacf5acb74.jpg9d557faa5bc48049412fe841e6a55098.jpg6c2f8e0205414501b2611e20c311ab91.jpg

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...