Jump to content

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Recommended Posts

2ks šli někdy ve 120tkm a zbylé 4ks šli teď v 227Tkm takže ještě rok a půl a uvidíme. Někde v 80tkm se na X5 dělali ložiska prý kvůli velký kolům jsou tam na léto 20" já je na turkovy střídal s 22 a není problém. Jsem rád že turek drží a že snad nebude těch vytycenych 300Tkm+ problém

 

 

Link to post
  • 2 weeks later...

tak včera zadní kotouče a destičky, musím někde najít kolik se na nich najelo. Takže z seznamu o par postu vyse zustava:

- olej v automatu

- olej v obou diferákach

- klasika motorový plus všechny filtry - do toho zbýva 7000km což tu bude raz dva, takže jsem začal zvažovat zda z MO EE LONGLIFE 5W-30  nepřejit na EE LONGLIFE 5W-40 při zachování výměny po 15 000km, motivací pro mě je fakt, že když tomu víc dávám na delších trasách a letím víc než je zdrávo většinou musím mezi výměnou dolít cca  litr oleje. Ta 5W-40 by měla zvládat vyšši teploty tak by to nemuselo nastat vůbec nebo by ho nesežral "tolik", ale ten litr je v pohodě při dnešních cenách olejů, možná je downgrade z 507.00 na 505.01 zbytečný risk za získání litru oleje, mohlo by to ale prospět DPF i když oba oleje jsou mid SAPS.

Začnu nějak monitorovat teplotu oleje při těch přeletech a uvidíme co zjistím, bohužel budu muset jít cestou nějakeho OBD adaptéru.

Link to post
On 11/6/2018 at 6:31 PM, Ol@f said:

2ks šli někdy ve 120tkm a zbylé 4ks šli teď v 227Tkm takže ještě rok a půl a uvidíme. Někde v 80tkm se na X5 dělali ložiska prý kvůli velký kolům jsou tam na léto 20" já je na turkovy střídal s 22 a není problém. Jsem rád že turek drží a že snad nebude těch vytycenych 300Tkm+ problém

 

 

Ja ted nechaval v ramci velkeho servisu delat vstriky na hrochovi - tam meli cca 330tKm a to se menily az po promereni. Jinak v tehle KM se dela pretesneni hlavy, nove turbo, intercooler, komplet silentbloky motoru a na podvozku a kompletni ovladani ventilu.... je toho celkem dost, ale pokud to vydrzi dalsich 330, tak mi to nevadi :-)

Link to post
  • 1 month later...

pred dovolenou jsem jeste udelal predni desky protoze to zaclo svitit a deska doslo na z pohledu rozmeru na downgrade ale jinak upgrade, nove zimni pneu a disky, presel jsem na zimu z 275/45R20 na 255/55R18 a vratil jsem se ke svemu oblibenemu vyrobci Michelin, nejak jsem tusil ze Latitude 2 bude dobrej dezen a kdyz mi to jeste Palo potvrdil jsem rad ze jsem objednal.

 

 

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.57.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.57 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.21.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 18.24.00.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 17.30.37.jpeg

WhatsApp Image 2019-01-04 at 15.42.35.jpeg

 

Link to post
  • 3 weeks later...

tak si tu udělám další záznám do své digitalní servisky - 25.1.2019 - po necelých 4 měsících od poslední výmeny oleje a najetých 15 300 km proběhla opět výměna za MO EE LL 5w-30 na tachometru 188 000 km, k tomu palivový filtr. Příší servis bude i s větší prohlídkou, do te doby a snad do konce tohoto měsíce bude vyměněn olej v automatu a po té vlítnu na ty diferáky.

Link to post
  • 4 weeks later...

rozhoduju se na cem budu letos brazdit silnice

275/45 R20 MICHELIN LATITUDE SPORT 3 110Y XL - tahle znacka me nikdy nezklamala
275/45 R20 GOODYEAR F1 ASYMMETRIC SUV 110Y XL AO MFS - byly na aute z vyroby, vydrzeli docela dost, kdyz uz byla guma sjetejsi zacaly se vytrhavat kusy gumy na velkovnim prechodu bocnice / dezen ale to uz fakt i prostredek gumy byl sjetej takze vlastne pri dojizdeni
275/45 R20 DUNLOP SP QUATTROMAXX 110Y XL MFS - naposledy jsem mel dunlopy na fabii v roce 2004 a byla s nima spokojenost

Link to post
  • 2 weeks later...

ne ne, RZ na přání má jen hulk, taky už jsem ho viděl napadlo mě že to může být někdo z terrinvestu což je pořadatel Ampéru a nebo tam má hybrida

Link to post
  • 4 weeks later...

Nějakou chvíli to zabralo nějaké úsilí také ale bez finančních nákladů se nakonec podařilo rozchodit čtení dopravních značek (VZE).

Teď ještě zjistit jestli to má umět i jiné než značky na omezení rychlosti a případně zkusit upravit adaptace tak aby je to četlo.b0c6debd8707492e9c416acacf5acb74.jpg9d557faa5bc48049412fe841e6a55098.jpg6c2f8e0205414501b2611e20c311ab91.jpg

Link to post
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...