Jump to content

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Recommended Posts

Zda se ze uz se nic nemuze pokazit (tuk tuk na drevo) a po urputnem cekani od 22.5. kdy jsem podepsal kupni smlouvu, tak auto dorazilo konecne k prodejci minulej Ctvrtek. V patek jsem ho byl pohladit a domluvit se na instalaci nejakych dalsich doplnku.

MR2014
Motor 3.0TDI 180kW
Prevodovka 8st. TT
Seda Canyon
VW R20 Mallory
Navigační systém RNS 850 s DAB
Paket R-Line
Paket R-Line Exterier
Vzduchové pérování
Soundsystem "Dynaudio Confidence"
plus dalsi featurky pro pohodlne cestovani


Nemuzu uz dospat termin predani :wallbash: :wallbash: :wallbash:laugh.gif

p1010005.jpg

P1010019.JPG

P1010020.JPG

P1010016.JPG

P1010015.JPG

p1010011.jpg

Link to post

Konečně je to venku a můžu ti oficiálně pogratulovat k novému autu.

Je to moc pěknej kočár s parádní výbavou :palec: :palec: :palec:

Ale teď ty naše přejezdy nebudou mít moc velkej smysl, protože ti nebudu absolutně stačit :(

Link to post

Chlape veliká paráda, krásná barva, zaexperimentoval jsi barevně i v interiéru nebo černá klasika? Ale teda to je solidní televize, pamatuju si, když mi displej na Columbusu přišel děsně obrovskej. :) Takže veliká gratulace! :palec:

Link to post

cerna klasika, chtel jsem i cernej strop ale ten bohuzel nejde nejak v te vybave co mam s V6, uz jsem vlatne zapomel ve kterejch kombinacich to jde vim ze jeste 14 dni po podpisu KS prodejce zkousel nejak vselijak na importerovy ten cernej strop tam dostat.Nakonec neuspesne

 

Stejnej boj byl i s sedackama tvarilo se to ze v cerne a s ventilovanejma sedackama jde jen Nappa a ze Vienna ( trosku hrubsi kuze) jde jen v nejake vyblite bezove ale to se nakonec podarilo. Chtel jsem tu drsnejsi protoze ta Nappa mi prisla takova moc jemna takova akurat na volant na tehle nebude tolik videt nejakej jemne skrabanec nabo tak.

Link to post

Na tyhle divnosti kolem typu/tvaru/materiálu a jde/nejde jsme narazili i u Mercedesu kolem C-čka. Bylo to tak divný a divoký, že vlastně nešlo nic, co člověk chtěl. Nad černým stropem nezoufej - přečalounění do alcantary to jistí. :) I když teda nevim, asi to nebude tak jednoduchý jako u Octy - koukám panorama atd. A je jasný, že u novýho vozu se ti do něčeho podobnýho asi ani nechce. Z jakýho je ten strop vlastně materiálu? Snad už ne ta odporná koncernová tlakem nalisovaná textilie, která prakticky nejde vyčistit. :blink:

Vienna je praktičtější, ale snadněji se láme než třeba Nappa, tak musíš dobře ošetřovat.

Link to post

Jsem zvědavej jak to budeš snižovat a u jaké velikosti kol skončíš :)

 

No doufam nejakou chvili nepobezim s typacem na urad aby mi zapsali 22" vyprdnul jsme se i na priplatkove 21" protoze tam zustala sire stejna (275) a profil sel z 45 na 40.

 

gratulujem k novému mazlovi.. :palec: tiež som zvedavý aké bude konečné zníženie a veľkosť kolies.. tie 20" budú asi len na zimu... :D

 

jste se zblaznili ne ? 20" na zimu :lool: koukal jsem ze nejmesi co na to jde je 17" tak uvidime je fakt ze zdalky i ty 20" na tom vypadaji maly. :lool: :lool: :lool:

Link to post

Tak se přidávám ke slintalům a přeji mnoho šťastných km a už ať si ho můžeš převzít a jezdit palec.gif

 

Ty kombinace barev a kůží není úplně jednoduchá, ale vzhledem k výrobním postupům si dovedu představit, proč to tak je ;)

Link to post

marekczek & raym0n ano je to Touareg

 

dakie: diky. V8 ma stejne kombinace interieru a cernej strop tam jde

 

Petr: prej to do Soboty dolakujou a poklicky jsou v kufru spolu s steracema :lool: :lool:

 

badys: diky

Link to post

:lol: mas sterace ala greenline

Jinak moc gratuluju k novymu vehiklu! Myslmim ze jak si to chtel tak to asi skoro mas ;)

Zapadnes dokonce i do MIVW :lool:

A budese jezdit a delat pfff pfff :D

Jinak BTW tady to zazracna krabicka :lol:

Link to post

Ondro, tak já ti už asi ke koupi a výběru gratulovat nemusím, to máme chlape za sebou :D ....

 

takže, ať slouží dobře a nemusíš mi nikdy nadávat, ostatní ať chodí a jezdí okolo tebe v uctivé vzdálenosti, konečně poznáš co to je do auta nastupovat (alespoň trochu :lol:) a především užívej si radosti z jízdy, protože jak už víš, tenhle podvozek nikdo lépe neumí, ostatní dělají v této kategorii pouze kompromis v porovnání s Turkem .... ;).

 

Vzpomněl jsem si na zimní Apaluchu a tvoje cesta byla od Turka (už tehdy jsme ho statečně zapili) k Turkovi (a po žních už je :D).

 

Pořád si myslím, že lepší auto s takovou výbavou a vlastnostmi není a navíc tak kde ty s cenou končíš, tak ostatní začínají v základu.

 

Přeju ti tu radost chlape a fet nového auta :prcprc:.

 

K těm konfiguracím a výběru čalounění - Ondra má akčně poskládaný model Executiv, který je předem nadefinován a narván výbavou, tenhle bohužel černý strop neumí, pokud by zvolil klasiku a výbavu si poskládal zvlášť, tak černý strop lze, ale cenovka by byla vyšší, podstatné je, že je to R-line zvenčí i uvnitř a na vzduchu ....

 

Barva je to nejhorší na výběr, ale myslím, že se povedla neskutečně, v porovnání s tmavě modrou podle mě hezčí, ale bohužel je to "jen malej Touareg" (Ondra ví a chápe .... :P)

 

 

Link to post
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Ahoj, Snad nebude vadit když tohle téma ještě otevřu a že nemám škodu ale vw se stejným motorem, konkrétně Golf 5 BKD 2004. Jedná se mi o to, při zahřátem motoru "těžkopádně chcípá". Nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru a po diag. byla zjištěna vadná klapka. Klapku jsem vyměnil (koupil jsem FEBI), motor už nesvítí, ale jakmile se auto ohřeje na provozní teplotu, tak tězkopádně chcípne, zdá se mi i občas že je slyšet, jako kdyby klapka nedokázala držet zavřená a párkrát se pootevřela na vypnutí klíčku. Na studeném motoru, když potřebuju třeba jen kousek popojet tak chcípne nádherně. Je tedy trochu slyšet dvouhmota na sešlápnutou spojku, ale snažím se přijít na to, jestli se někdo s tímhle už takhle nesetkal i po výměně klapky. Jestli tedy jít po další klapce a tuhle vyreklamovat, i přes to, že na diagnostice už to nic neřekne, nebo se zaměřit spíš už směrem spojky a setrvačníku.  
    • Ten volant je pecka 👍
    • Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
×
×
  • Create New...