Jump to content

Das Auto mit Luft aneb prostě touareg ...


Ol@f

Recommended Posts

Tak částečný úspěch, jinak jsem klidnej až budou v autech asistenti na omezení rychlosti na zaklade dopravních značek tak tady se bude lítat jedna báseň, takové ty přenosné na červeno bílém podstavci vysokém cca metr, používané při práci na silnici tu to snad nepřečetlo ani jednou a ten signalizovany zákaz předjíždění tam byl ale rozhodně to nebyl první kolem kterého jsem jel takovej 3. nebo 4. cca.

Co mi ale přijde, že se zlepšilo jsou automatické dálkové světla, když už teď auto zase ví že je povolena rychlost 90km/h dává adaptivní dálkové při zrychlování dřív než překročí 60 km/h.566bda5a72e0d2bd8fd0d7416bfdd0d2.jpg

Link to post

Tyhle budíky jsou top velký display na "sradičky" a přitom okolo klasické budíky, pro mne lepší jak ty celo displayové s nehezkými stupnicemi vody a paliva.

Jak to určuje konec omezení rychlosti např. na dálnici, kde není značka konec omezení ale jen MÚK?

Link to post

Kde není značka konec omezení nebo zákazu předjíždění tak to většinou zruší křižovatka v případě dálnice tedy sjezd.

Link to post
  • 5 weeks later...

nepodarilo se mi mi chytit same 0 při výročí tak aspoň takto, dofám v dalších aspon 100 100 km bez problémů ideálně i více

20190507_164339.jpg

Link to post
  • 3 weeks later...
V 22. 11. 2018 at 12:21, Mezonek napsal:

Ja ted nechaval v ramci velkeho servisu delat vstriky na hrochovi - tam meli cca 330tKm a to se menily az po promereni. Jinak v tehle KM se dela pretesneni hlavy, nove turbo, intercooler, komplet silentbloky motoru a na podvozku a kompletni ovladani ventilu.... je toho celkem dost, ale pokud to vydrzi dalsich 330, tak mi to nevadi 🙂

Ještě prodáváš Hrocha?

Link to post

Hroch má sice najeto asi dost, ale jestli to je vygenerálkovaný a myslíš, že by to mělo dlouho vydržet, vím o někom, kdo hledá něco do 400 na tahání koně, tedy 2t na kouli. Sice chce nájezd kolem 100tkm, ale třeba by se mu to mohlo líbit. Máš někde inzerát? 

Link to post
  • 2 months later...
V 1. 8. 2013 at 22:50, Ol@f napsal:

No ja jsem jednim slovem unesen, to je kára jako prase uchcavam z toho jak to automaticky naklání natáčí přepíná a kdo ví co ještě světla. Jsem strasne rad se ta cesta byla z poloviny po tmě naprostej orgasmus. K tomu adaptivní tempomat, pustena ventilace sedacek, otevřena panorama a podvozek na komfort. Tohle je fakt kus mrdozni techniky.

IMG_00000368.jpg

IMG_00000370.jpg

tak dnes na den přesně 6 let co jsem si ho dovezl domů, máme za sebou 208tkm na kterých mě nikdy nenechal ve štychu, všechno projel, sjel a vyjel, a viděl jsem díky němu a komunitě kolem těhle aut místa která jsou užasné. Pořád si myslím, že je to komfortní přibližovadlo a budou- li provozní náklady pořád jen v řádu spotřebního materiálu tak nemám důvod předpokládaný prodej po 300tkm posunout na třeba 400tkm. Jsem poslední půl rok koukal za co by se dalo vyměnit a zjistil jsem, že ceny aut v tomto segmentu jsou tak vysoko, že by to bylo zbytečné vyhazovaní peněz. 

Takže dnes STK bez potíží po poctivé přípravě .... vtipné že 20km po odjezdu se rozsvítila kontrolka brzdového obložení takže další spotřebák ...

Link to post

To to letí! Nejen SUV šly tak nahoru, příprava na elektro, bohužel.. Ta STK je k nas.ání, zbytečně ztrhávat samolepky kvůli jednomu idiotiovi.. Jo, mě loni po STK spadlo okno - lanka na stahovačce KO, taky docela vtipný :)))

Link to post
  • 1 month later...

tak se zase něco povedlo, kromě aktualizace map na poslední verzi tedy V13 - 2019 tak si mi podařilo rozchodit funci kterou mají až FL, google earth a online dopravní situaci, street view se na předFL zatím zdá neřešitelné ale třeba se chlapci v rusku pochlapí.

 

 

20190907_203237.jpg

20190907_203213.jpg

20190907_203305.jpg

Link to post

Tlačítko pro odpálení má pod plynovym pedalem a navadeni přes navi, ale mimo reálný čas, protože je vždy o 20% minut rychlejší než google 😂😂

Edited by jar_da
Link to post



Moc pekne! Uz tam chybi jen tlacitko pro odpalovani raket a navadeni v realnem case.... Airbus ma slusny resto mode....


Cece to tlačítko tam má turek už z výroby jakoz to nejdražší model značky, takže tohle máme splněno. f45892978d28a7cd8fb0ad6f63837c47.jpg
Link to post
  • 8 months later...

tak airbus prošel první většíi závadou / opravou - tempo kterým jsem musel doplnovat chladici kapalinu se zvysovalo až tak že jsem to dal rychle do servisu, při jízdě do servisu to došlo až tak daleko, že po zastavení tam uz byla vlhka řemenice na čele motoru a od ni špinavá hadice vzduchu na pravé straně motoru. Po demontáži se zjistilo ze prostor mezi V motoru bylo plný vody a odtud to teklo na řemenici. Jako příčína nakonec bylo identifikováno prasklém těsnění pod hlavou a přes nej to tlakovalo tak, ze to výměníkem voda olej šlo ven do prostoru mezi V. Při demontáži sání se zjistilo ze sací ventily jsou vlhké ne suché a zakarbonované jak by se dalo očekávat, takze šlo ještě turbo na kontrolu a rovnou repas protože byla zjištěna vůle a únik.

Po návratu z opravy to padalo do nouzáku - nedosažen plnící tlak, takze špatně nastavené turbo, teď uz ho mám zpět. Nepada to a delal jsem dnes nejake testy pomoci merenych hodnot v vcds, graf níže, težko s mými znalostmi říct jestli ten rozestup mezi požadovaným a skutečným tlakem nez se sejdou je v norme nebo by mel byt menší a trvat kratší dobu. Pocitově to nejede vyrazne lip ani hur nez predtim.

 

3 v manuálu od 1500rpm do kopce, graf obsahuje jen hodnty kde byl plyn 100%

turek_vykon_20200513.JPG

Link to post
  • Ol@f locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...