Jump to content

EGR VENTIL


Recommended Posts

  • 1 month later...

Už ne! :(

 

Tak hurá na dílnu. Asi mi nic jiného nezbývá. :wallbash:

Ahoj, chci se zeptat, jak si vyřešil tento problém. Začíná se mě to taky objevovat, cca co 2000km, vždy jsem nechal chybu odepsal a byl klid. Ale je jasný, že to nebudu moc dělat pořád a bude potřeba udělat nějaké řešení. Nevím jestli mám EGR ventil nechat odstranit, bojím se aby to v budoucnu prošlo emisemi. Mám Octávku z 7/2009 a jestli bude dobře sloužit tak si jí chci nechat co nejdéle, protože s autem jsem spokojený.

Link to post
  • 3 weeks later...
Guest HonzaKr

Ahoj,

tak EGR vydrží každému asi trochu jinak.

MR2010, už po záruce

 

Právě jsem auto odvezl na dílnu, doufám, že vydrží déle než původní.

 

 

 

Adresa 01: Motor (J623-CAYC) Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb

Řídící jednotka SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG

Díl: 1,6l R4 CR td H23 5697

Revize: -------- Seriové číslo:

Kódování: 00114014032400080000

Dílna #: WSC 73430 031 00999

ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AG.rod

VCID: 6BD3887182260140E59

 

2 závad nalezeno.

7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce

P0403 00 [096] - -

Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 87606 km

Datum: 2041.14.24

Čas: 10:38:31

 

7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů

P046C 00 [237] - neplatný signál

Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 10

Kilometry: 87513 km

Datum: 2041.14.15

Čas: 08:46:20

 

Readiness: 0000 0000

Link to post

A ako sa spravalo auto, ked ti vyhodilo tuto chybu? Po kolko km ti odisiel EGR? Aby som vedel kedy sa mam na to prichystat :(

Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna :(

Link to post

Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna :(

 

mám stejná problém u 4leté Octávky a 107tis. Km najeto. A řeším co s tím, a hlavně kdo to vyřeší co nejlevněji. Jestli pomůže výměna EGR ventilu, jeho vyblokování a nebo je to jen nějaké čidlo, nebo i něco horšího. Blbé, je že se i na křižovatce když je neutrál auto někdy chvěje,ale diagnostika nic nehlásí :-( a je to náhodný jev, takže se to v případnému opraváři bude blbe identifikovat, teda si myslím já.

Link to post

TOMASEK- Můžeš tam mít uplně něco jiného. Zajed si do škodovky.

tak asi mě to brzo nemine, protože už se to začíná objevovat cca co 200km, takže už nastal čas na řešení. Tak jestli mi tu někdo neporadí něco jiného, tak půjdu asi do škodovky.

Link to post
  • 5 weeks later...

tak asi mě to brzo nemine, protože už se to začíná objevovat cca co 200km, takže už nastal čas na řešení. Tak jestli mi tu někdo neporadí něco jiného, tak půjdu asi do škodovky.

 

AHoj mal som tu istu chybu ako ty pri zatazi mi niekedy hodilo auto do nuzdaku... A raz rano som nastartoval presiel par metrov a zacalo mi blikat zhavenie a napisalo mi zavada motor do servisu a zhaslo auto ... No dal som to pozriet a povedal mi chlapik ze mam nahovno chladic vyfukovych plynov ... Takze je to 8 hodin roboty vymenit to + 150 robota + 350 ten chladic... Takze asi tak pani

Link to post
Guest majky777

AHoj mal som tu istu chybu ako ty pri zatazi mi niekedy hodilo auto do nuzdaku... A raz rano som nastartoval presiel par metrov a zacalo mi blikat zhavenie a napisalo mi zavada motor do servisu a zhaslo auto ... No dal som to pozriet a povedal mi chlapik ze mam nahovno chladic vyfukovych plynov ... Takze je to 8 hodin roboty vymenit to + 150 robota + 350 ten chladic... Takze asi tak pani

 

 

ahojte,ja som mal presne ten problém co vy a zhruba pred 2.tyznamy som menil EGR aj s chladičom vyfukových plynov a dnes mi opat blikalo žhavenie keď som to dal na delphi diagnostiku písalo mi že :prietok vzduchu je pri regenerácii príliš nízky....stretli ste sa už s tým ????

vďaka za odpovede

Link to post

No aby ste vedeli nic mi nehlasi po vymene toho chladica vyf. plynov ale zase teraz v piatok sa mi stalo ze auto na volnobehu trosku kaslalo akokeby islo na 3 valce ... Tak ja uz neviem ale vagina nic nepisala... No co tam este moze byt zle ??? lebo zase potom mi to neurobilo... A da sa nejako vycistit EGR ventil ? naco tam vôbec je ?? popripade cena noveho ???

Link to post
  • 1 month later...

Zaslepoval niekto EGR na tomto motoru? Taktiež mi bliká kontrolka žhavenia a piše chybu spatneho vedenia výfukových plynov. Važne uvažujem o zaslepení, na firemnej octe nám EGR menili 2x behom 100tkm. Odchazajú tam plastové ozubené prevody.

 

 

Link to post
  • 1 month later...

Ahoj,tak kolega v servise mně tu chybku smazal a otestoval EGR. Měl jsem asi 4000km klid a ted znovu. Auto napred začalo cukat a pri rozjezdu chcipat. Chvilku pak zase norm. jezdilo a pak se zase rosvitila kontrolka spalin.v pondělí to budu zase resit a asi EGR vyřadime.

Link to post

Momentálně je lepší ho vypnout. Ale do budoucna to bude problém. Jakmile se změní emisní předpisy, způsob měření, tak vznikne nepředstavitelný problém. Taky bude velká sranda s filtrama DPF. Moc se mi líbí reklamy na odstranění DPF se zárukou. Asi jim nedochází, že na ně může někdo skočit a pěkně to osladit. A když se najde vyscaný majitel takového auta, tak mu zaplatí celý motor. Nový zákoník je prostě príma věc....

 

Vyjedte si s takovým autem např. do zahraničí, do Rakouska, Německa.....vrátíte se s autem na odtahovce a ještě s flastrem. To je už realita, znám několik takových případů....

Link to post

Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna sad.gif

 

Link to post

Dnes jsem to řešil. Tak čeká mě tohle. Musí se na to zespodu. Takže náprava ven. Pak řízení ven. Potom je na řadě filtr pevných částic a až pak jsi u chladiče plynu s reg. ventilem. Vyměníš a skládáš zpátka. Nakonec vyměníš i kosti a uděláš geometrii. Pohoda. Takže vyměna i s prací cca 12000. Hodně štěstí. Kdo tohle vymyslel.....vem tyčku a hned ho jebni po hlavě!!!

 

Momentálně je lepší ho vypnout. Ale do budoucna to bude problém. Jakmile se změní emisní předpisy, způsob měření, tak vznikne nepředstavitelný problém. Taky bude velká sranda s filtrama DPF. Moc se mi líbí reklamy na odstranění DPF se zárukou. Asi jim nedochází, že na ně může někdo skočit a pěkně to osladit. A když se najde vyscaný majitel takového auta, tak mu zaplatí celý motor. Nový zákoník je prostě príma věc....

 

Vyjedte si s takovým autem např. do zahraničí, do Rakouska, Německa.....vrátíte se s autem na odtahovce a ještě s flastrem. To je už realita, znám několik takových případů....

Ty víš jak to vypnou?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...