Přejít na obsah

Čepy řízení...

Doporučené příspěvky

• o 5 měsíců později...

Nechci zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Před 2 roky jsem dělal komplet GO přední nápravy a dával jsem i nové origo. řídící tyčky s čepama TRW a nyní když jsem byl na STK, tak jsem byl technikem upozorněn, že má levý čep komplet prasklou manžetu a na pravém čepu je manžeta značně steřelá, takže brzo taky praskne.

Dost mě překvapilo, že předchozí čepy vydržely 14 let (originály od výroby) a nyní po 2 letech je opět originální díl KO :( . Čepy budu muset tedy vyměnit, ale teď co použít...? Upřednostňuji kvalitu, takže mě napadlo, že bych pořídil čepy od Lemforder, mám totiž od této značky plné SB a jsem max. spokojenej (jsou pořád jako nové) :palec:

Co vy na to? Máte s touto značkou u čepů nějaké zkušenosti? :)

http://www.cc-autodily.cz/hlava-ridici-tyce-leva-3

http://www.cc-autodily.cz/hlava-ridici-tyce-4

Odkaz ke komentáři

Díly nakupuju vždy jen na cc-autodíly a nemyslím si, že by Jelda prodával padělky... Navíc krabice, ve kterých byly ty řídící tyčky s čepama byly origo TRW, tak nevím..., ale co jsem se dočetl na internetu, tak TRW asi už nebude tak kvalitní, protože třeba s čepama od TRW má více lidí problémy (jako že brzy odešly) :(

Odkaz ke komentáři

Jako možný to je, ale i kdyby to nebyl padělek a byl to originál TRW, tak je možné, že jako většina jiných dílů od jiných renovovaných výrobců, bude výroba pravděpodobně probíhat v Číně... :(

Před cca 14 dny jsem měnil filtry v octě a dával jsem i nový palivový filtr, který jsem koupil originál Škoda a jaké překvapení na mě čekalo, když jsem na těle filtru našel Made in China, takže i originální škodovácké díly se vyrábí v číně :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Aj taka znacka ako LEMFORDER ma vyrobny zavod v cine. Ale aj na SLOVENSKU.

aJ FIRMA bosch ma vyrobny zavod v cine. Preto je obcas na filtroch BOSCH obcas made in china a nie germany. :palec: :palec: