Jump to content

Autobaterie - zkušenosti, rady s výběrem


Lancelot

Recommended Posts

Čaute,

ve fabce mi po 6 letech a 100 tis.km odešla (respektive odchází, když se s autem jezdí, tak startuje ok, ale jakmile se trochu vybije, tak už nenastartuje) baterka Banner starting bull. Tak teď vybírám novou.

Má smysl místo současné 44Ah 360A dávat větší?

Uvažuji jestli koupit zase banner nebo zkusit jinou, ale 6 let se mi zdá, že vydržela dost.

Mám vyhlédnutou tuto http://www.autobaterie-pema.cz/autobaterie-banner-starting-bull-12v-55ah-420a-555-19_34531.html

Link to comment

Já když kupuji baterku, tak pouze Wartu a nemám problém. Celou dobu životnosti se o ni nezajímám a vydrží dlouho. Je sice dražší, ale mám klid. Za to mi stojí si třeba o litr připlatit. Vlastně mně ani nezajímalo kolik stojí jiné baterky, jen vím, že je Warta o něco dražší. Naposled jsem kupoval do Volva, kde ale byla nějaká vůbec jiná baterka a i v rámci Warty byla dražší, tuším že stála nějak 3200-3500,- nebo tak nějak. Nevím co tam byl za rozdíl, ale podle specifikace to byla nějaká speciální. Normální do Volva nejde.

A obecně dávám do auta baterky, které jsou na maximu Ah co lze do auta dát.

Link to comment

Já myslím,že je jedno jestli Vartu,Exide nebo Banner.Všechny jsou velice kvalitní.Kdysi sem začínal na Vartách a přes Banner sem skončil u Exide a u všech veliká spokojenost.

Link to comment

Hoši, já nevím mám zkušenost se třemi bateriema banner a všechny jeden velkej průšvih... První dvě jsme jezdili v Transitech v rozmezí asi 13-15 měsíců obě odešly a to takovým způsobem že ráno přijdeš k autu a mrtvo, nabíječka je nabije a druhej den zase prázdný a to i odpojený. Záruku banner samozřejmě neuznal takže akorát k vzteku, třetí baterka jezdila v OII TDI a po dvou a půl roce zase bída musí se občas nabíjet a to auto jezdí denně tak 20+20 km což musí být dostatečný.... Toť moje zkušenost s banner a řekl jsem si že už nikdy.... Moje zkušenosti s Vartou, Akumou, Excide jsou opačný všechny tři výrobce tak nějak používáme a nikdy s žádnou nebyl problém

Link to comment

Nedávno jsem koupil VARTA 60Ah 540A a zatím docela fajn, auto po výměně baterky akorát začalo samo zamykat po 30sec, když nedám klíče do zapalování nebo neotevřu :-) se starou baterkou tohle nedělalo

.. a cenově stejná jako tvoje Banner ( 1600 CZK ), na O1 RS

Edited by Footman
Link to comment

Doma máme tři auta, pokud připočtu auta rodičů, tak jsem na pěti. Takže nějaký vzorek bych měl. Nikdy se mi nepodařila vypozorovat závislost mezi životností a značkou, potažmo cenou baterie. Prostě je to jak kdy, podle stylu ježdění - cca 5 až 7 let - spíš víc, než míň. Takže v posledních letech kupuju to nejlevnější, co se dá koupit v Bauhausu, Obi a spol.

Link to comment
  • 4 years later...

Zdravím, zeptám se , jaký jsou teď autobaterie držáky?

Na Octavii 2 - 1,6MPI (2006) asi umřela po 4,5 letech Varta Silver Dynamic 12V 63Ah 610A 

Auto nešlo otevřít a naměřil jsem 4,36V  po cca týdnu stání :-) Teď oživuju, ale na zimu raději novou.   

Najedu cca 8tis km /rok , spíš pojíždění město a cca 1x měsíčně na víkend souvislá cesta 100km tam a 100km zpět. 

Nabíjím to nabíječkou od Emosu (vnitřnosti jako ty chytrá z Lidlu za 500Kč)

Za typy díky - vetší něž těch 63Ah nechci, škoda se s tím tahat. 

Link to comment
  • 1 year later...

Tak dnes jsem již nenastartoval,

Při otočení klíčku kontrolky i maxidot svítí, ale při otočení do druhé polohy jen cvakalo relátko.

Baterie měla po změření 11,6 V. Byla využívaná v zimním období  občas předehřev Webastem na roztopení vozu + v zimním období coming/leaving home, takže asi již dosloužila a budu muset sehnat druhou.

74Ah baterie, 680A, pravá BANNER Power Bull 278x175x190

A nebo

https://www.autodily-milnicek.cz/cs/katalog/univerzalni-dily/autobaterie-bezne-autobaterie-exide/startovaci-baterie/exide/ea770/6~428/1033677

Pokusím se jí oživit a uvidíme.Dobíjím ji po druhé za celou dobu používání.

841933472_31_10.2020116V.jpg.9ddd1edbc31a919dd12d1e9e0551b45a.jpg

Edited by Radas
Link to comment

V SII 2.0 TDI mám letos 5. rokem Bosch S5 74Ah, zatím drží i přesto, že auto bývá i 14 dní odstavené. Originál z výroby nevydržel ani 3 roky, a to ještě auto je prosto nesmylů jako SaS, či "inteligetní" dobíjení a hodně se jezdilo.

Dnes jsem ji dobil včetně obnovacího režimu. Uvidíme co v zimě.

V Polu mám 5 letou baterku z výroby, zatím startuje ok, ale magické oko ukazuje už asi rok, že je po ní. Taky ještě dobiju a uvidíme jak ji to půjde v zimě.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, byl by jsi ještě schopný někde najít montážní listy a dokumenty k této úpravě ? Mám Superb 2 1,9tdi BXE 2010 a chci taky dělat úpravu na 6 kvalt. Velice bych to uvítal :).
    • Ahoj.Tak dneska jsem se pustil do výměny dílu dle chyby vcds 000833 (G40) ,P0341-000. A při vyndavání starého snímače na magnetu bylo několik špon ocelových drátu. Teďka nevím co dělat mohu normálně dál jezdit? Kde se to tam vzalo nebo odkud nevím? Tak si říkám,že jedině původní majitel něco čistil,protože to vypadá jak vlasy z ocelového kartáče.Možná čistil to sání vířivých klapek kartáčem.Ale jestli to doputovalo až k vačkám.
    • https://www.audiocom.cz/multimedia/bluetooth-handsfree/originalni-handsfree-sady/bluetooth-handsfree-sada-skoda-vw-premium-gsm-ii-160cz
×
×
  • Create New...