Lancelot 143 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Čaute, ve fabce mi po 6 letech a 100 tis.km odešla (respektive odchází, když se s autem jezdí, tak startuje ok, ale jakmile se trochu vybije, tak už nenastartuje) baterka Banner starting bull. Tak teď vybírám novou. Má smysl místo současné 44Ah 360A dávat větší? Uvažuji jestli koupit zase banner nebo zkusit jinou, ale 6 let se mi zdá, že vydržela dost. Mám vyhlédnutou tuto http://www.autobaterie-pema.cz/autobaterie-banner-starting-bull-12v-55ah-420a-555-19_34531.html 0 Quote Link to post
Hydraulik 8 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 mně byla doporučena Exide, řada premium, a zatím spokojenost :) 0 Quote Link to post
TomasB 374 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Já když kupuji baterku, tak pouze Wartu a nemám problém. Celou dobu životnosti se o ni nezajímám a vydrží dlouho. Je sice dražší, ale mám klid. Za to mi stojí si třeba o litr připlatit. Vlastně mně ani nezajímalo kolik stojí jiné baterky, jen vím, že je Warta o něco dražší. Naposled jsem kupoval do Volva, kde ale byla nějaká vůbec jiná baterka a i v rámci Warty byla dražší, tuším že stála nějak 3200-3500,- nebo tak nějak. Nevím co tam byl za rozdíl, ale podle specifikace to byla nějaká speciální. Normální do Volva nejde. A obecně dávám do auta baterky, které jsou na maximu Ah co lze do auta dát. 0 Quote Link to post
Lancelot 143 Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 Předchozí Varta vydržela něco přes 7 let, takže v tomto je to skoro stejně jako Banner. Spíš bych řekl, že to bude o štěstí na dobrý kus a že jinak to bude jedno jakou značku. 0 Quote Link to post
Guest Atila Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Já myslím,že je jedno jestli Vartu,Exide nebo Banner.Všechny jsou velice kvalitní.Kdysi sem začínal na Vartách a přes Banner sem skončil u Exide a u všech veliká spokojenost. 0 Quote Link to post
header009 394 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Hoši, já nevím mám zkušenost se třemi bateriema banner a všechny jeden velkej průšvih... První dvě jsme jezdili v Transitech v rozmezí asi 13-15 měsíců obě odešly a to takovým způsobem že ráno přijdeš k autu a mrtvo, nabíječka je nabije a druhej den zase prázdný a to i odpojený. Záruku banner samozřejmě neuznal takže akorát k vzteku, třetí baterka jezdila v OII TDI a po dvou a půl roce zase bída musí se občas nabíjet a to auto jezdí denně tak 20+20 km což musí být dostatečný.... Toť moje zkušenost s banner a řekl jsem si že už nikdy.... Moje zkušenosti s Vartou, Akumou, Excide jsou opačný všechny tři výrobce tak nějak používáme a nikdy s žádnou nebyl problém 0 Quote Link to post
Guest Atila Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 No já myslím,že 20 km je málo.Aby se dobíjela chce to tak 50km.Taky sem jezdil podobný krátký trasy (15 tam a 15 zpátky) a v zimě sem byl v háji. 0 Quote Link to post
header009 394 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 no já jezdím tak 10+10 a uplně v pohodě celou zimu tady u nás a to topím sedačkama atd :) 0 Quote Link to post
Morgaine 21 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Já jsem měla první Varta silver, ale měla vadný článek. I podruhé jsem si koupila tu samou a ta se zdá ok, Mám ji asi dva roky. V druhé OI mám Exide a tváří se ok, přežila loňskou zimu bez úhony, i když se s ní tak často nejezdí. Uvidíme letošní zimu. 0 Quote Link to post
Footman 0 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 (edited) Nedávno jsem koupil VARTA 60Ah 540A a zatím docela fajn, auto po výměně baterky akorát začalo samo zamykat po 30sec, když nedám klíče do zapalování nebo neotevřu :-) se starou baterkou tohle nedělalo .. a cenově stejná jako tvoje Banner ( 1600 CZK ), na O1 RS Edited October 27, 2014 by Footman 0 Quote Link to post
horky99 0 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 To nebude baterkou,ale nejspíš špatný mikrospinac ve dveřích v zámku. A to zamceni když neotevres dveře je podle mě normální. 0 Quote Link to post
witt 1 Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Doma máme tři auta, pokud připočtu auta rodičů, tak jsem na pěti. Takže nějaký vzorek bych měl. Nikdy se mi nepodařila vypozorovat závislost mezi životností a značkou, potažmo cenou baterie. Prostě je to jak kdy, podle stylu ježdění - cca 5 až 7 let - spíš víc, než míň. Takže v posledních letech kupuju to nejlevnější, co se dá koupit v Bauhausu, Obi a spol. 0 Quote Link to post
NutFlush 0 Posted September 23, 2019 Share Posted September 23, 2019 Zdravím, zeptám se , jaký jsou teď autobaterie držáky? Na Octavii 2 - 1,6MPI (2006) asi umřela po 4,5 letech Varta Silver Dynamic 12V 63Ah 610A Auto nešlo otevřít a naměřil jsem 4,36V po cca týdnu stání :-) Teď oživuju, ale na zimu raději novou. Najedu cca 8tis km /rok , spíš pojíždění město a cca 1x měsíčně na víkend souvislá cesta 100km tam a 100km zpět. Nabíjím to nabíječkou od Emosu (vnitřnosti jako ty chytrá z Lidlu za 500Kč) Za typy díky - vetší něž těch 63Ah nechci, škoda se s tím tahat. 0 Quote Link to post
TomasB 374 Posted September 23, 2019 Share Posted September 23, 2019 Dobre ted myslim vychazi Baner kvalitou a i cena myslim dobra. Nedavno se to tady resilo. 0 Quote Link to post
krysarr 487 Posted September 23, 2019 Share Posted September 23, 2019 Mam v jednom aute Exide (prvni vydrzela 8 let) a max spokojenost. V octe jsem mel ted 7 let Vartu, tu modrou radu a naprosto v pohode. Na baterky prdim a dobijim zcela vyjimecne kdyz si jednou za pet let vzpomenu. A koupil jsem ji na jare znova 🙂 0 Quote Link to post
Radas 195 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 (edited) Tak dnes jsem již nenastartoval, Při otočení klíčku kontrolky i maxidot svítí, ale při otočení do druhé polohy jen cvakalo relátko. Baterie měla po změření 11,6 V. Byla využívaná v zimním období občas předehřev Webastem na roztopení vozu + v zimním období coming/leaving home, takže asi již dosloužila a budu muset sehnat druhou. 74Ah baterie, 680A, pravá BANNER Power Bull 278x175x190 A nebo https://www.autodily-milnicek.cz/cs/katalog/univerzalni-dily/autobaterie-bezne-autobaterie-exide/startovaci-baterie/exide/ea770/6~428/1033677 Pokusím se jí oživit a uvidíme.Dobíjím ji po druhé za celou dobu používání. Edited October 31, 2020 by Radas 0 Quote Link to post
header009 394 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Za mě Exide. Banner i Varta mě několikrát zklamaly, tak teď kupuju víceméně Exide 0 Quote Link to post
Radas 195 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 Rád si nechám poradit, Původní baterie sice bude nabitá, ale nevěřím v její výdrž přes zimu s pocitem, že mě někde nechá ve štychu. Vezmu tu Exide a uvidíme jak se projeví. 0 Quote Link to post
Lancelot 143 Posted October 31, 2020 Author Share Posted October 31, 2020 V SII 2.0 TDI mám letos 5. rokem Bosch S5 74Ah, zatím drží i přesto, že auto bývá i 14 dní odstavené. Originál z výroby nevydržel ani 3 roky, a to ještě auto je prosto nesmylů jako SaS, či "inteligetní" dobíjení a hodně se jezdilo. Dnes jsem ji dobil včetně obnovacího režimu. Uvidíme co v zimě. V Polu mám 5 letou baterku z výroby, zatím startuje ok, ale magické oko ukazuje už asi rok, že je po ní. Taky ještě dobiju a uvidíme jak ji to půjde v zimě. 0 Quote Link to post
Radas 195 Posted November 4, 2020 Share Posted November 4, 2020 Dnes jsem provedl výměnu baterie a změřil odběr proudu,Musel jsem vytáhnout pojístku od rádia neboť při měření se rádio zapne a odběr je velký. S odpojeným rádiem jsem na horní hranici 0 Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.