mischicka Odesláno Červen 24, 2009 Sdílet Odesláno Červen 24, 2009 Jsou vůbec nějaké :D? Druhý nejlepší motor podle novinářské jury snad ani žádné mít němůže 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kyraso Odesláno Září 27, 2009 Sdílet Odesláno Září 27, 2009 První servis v 15.982 km a na záruku mi v servise vyměnili senzor deště, byl vadný od výroby. Jo jinak mě zajímá, zda-li vždy vrací olej? Dal jsem jim svůj olej a nedali mi ani kapku zpět, tak nějak přestávám věřit, že ten můj tam vůbec nalili 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CorradoVR6 Odesláno Září 27, 2009 Sdílet Odesláno Září 27, 2009 ja ked idem na servisku tak som tam a pozeram sa co s autom setko robia 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Září 27, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 27, 2009 První servis v 15.982 km a na záruku mi v servise vyměnili senzor deště, byl vadný od výroby. Jo jinak mě zajímá, zda-li vždy vrací olej? Dal jsem jim svůj olej a nedali mi ani kapku zpět, tak nějak přestávám věřit, že ten můj tam vůbec nalili Už se na to ptal Zdenda, mě z 5 litrů vždy vrací kolem 3 až 5 dcl, to je po horní rysku, ale jsem vždy u celé prohlídky a hlídám si to. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kyraso Odesláno Září 27, 2009 Sdílet Odesláno Září 27, 2009 Jj vím, říkal, že ti zavolá. Právě jsem to s ním řešil před serviskou, ale tak nějak jsem to nechal a důvěřoval. Jdu tam ještě ve čtvrtek, mám se něčím ohánět nebo je nějak otestovat? Příště už budu chytřejší :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Srpen 26, 2012 Sdílet Odesláno Srpen 26, 2012 V diskusii k 1.4 TSI som spomínal môj problém s 2.0 TSI. Niekedy pri 15tkm som si všimol únik oleja v oblasti elektromagnetického ventila prestavovača vačkového hriadeľa. Problémom bol samotný ventil, bol prasknutý plast, olej unikal cez svorkovnicu aj okolo samotného ventila. Vymenené na záruku - ventil, jeho tesnenie aj tesnenie horného víka rozvodov. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 21, 2012 Sdílet Odesláno Září 21, 2012 Nepozreli by ste tú svorkovnicu na vašom aute niekto? Potreboval by som porovnať, či je suchá. Po najazdení cca 6tisíc km od výmeny prestavovača mám totiž svorkovnicu znova celú od oleja Okolie ventilu je suché, len priamo v konektore pre svorkovnicu je olej... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Září 21, 2012 Sdílet Odesláno Září 21, 2012 Prestavovac na moji 1,8 je suchy a je stejny jako tfsi...a to jsem ho uz mel rozdelanej kuly retezu... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
160R Odesláno Září 23, 2012 Sdílet Odesláno Září 23, 2012 p2p: Dík za info. Samotný prestavovač mám zvonka suchý aj ja, irituje ma len ten olej vnútri v svorkovnici. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Duri Odesláno Září 24, 2012 Sdílet Odesláno Září 24, 2012 Dajme spicha a pozri to sám. Pošli mi mail kedy môžeš. Ďuri 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alchemix Odesláno Listopad 10, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 10, 2013 Má 2.0tsi CCZA rozvodový řemen nebo řetěz? případně jsou s napínací kladkou problémy jako u 1.2tsi 1.4tsi atd.? (Možnost přeskočení při startu) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Listopad 11, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 11, 2013 CCZA má řetěz (konstrukce rozvodů je shodná s 1.8 TSI). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drippera Odesláno Únor 11, 2016 Sdílet Odesláno Únor 11, 2016 Chlapi mám takový dotaz. Kůpil jsem si Svět motorů (5/2016) a tam pší o problémech mojoho TSI. Mám 2.0TSI 147KW (CCZA) rok výroby 2009. Což znamená ještě úzké stírací kroužky a ten blbej šponovák rozvodů. Auto má najeto 75tis. km. Jezdím jen na VERVU100 a olej dělám preventivně 2 x do roka. Mobil1 5W30, samozřejmě po každé s filtrem. Jezdím normálně. Rodinka, občas ho protáhnu, pochopitelně. Už se řešilo... 1. Přenastavovač vačkové hřídele 2.přetočené klapky sání (výměna celého sání) 3.P164E-00 Porucha snímače tlaku oleje ventilu - kontrola čerpadla, sacího koše, rozvodů anakonec oprava asi 6500Kč. A nějaké píčoviny... Zcela vážně se ptám těch, co autům opravdu rozumí (já dělám spíš do motorek). Má smysl jet hned teď do servisu a nechat pro sichr udělat ty rozvody? Kámoš má to samé ale rok 2011 a jemu se to ve 140tis. "potkalo" hned po nastartování a ve 160tis. mu odešlo turbo. Jak to vidíte vy? Rád bych si auto nechal, nevím, za kolik je to vůbec prodejné a co jiného - výrazně lepšího bych za ty love kúpil, že. Děkuji za tipy, rady a doporučení. Martin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Únor 13, 2016 Sdílet Odesláno Únor 13, 2016 To ano. Ale 2.0TSI je naprosto totozny agregat, jen s vetsim zdvihem a silnejsimi ojnicnimi cepy. Poruchy to same.. 2.0TSI má inú hlavu, iný kľukový hriadeľ a iné ložiská, iné ojnice a ložiská, iné piesty a krúžky, iné obidva vačkové hriadele, iné výfukové ventily ale rovnaké sacie ventily, iné turbo.. To je pomerne dosť veľa zásadných dielov. Mimo to zatiaľ som nepočul a ani nikde nečítal o žiadnom 2.0TSI, ktorý by mal problém s enormným žraním oleja ako u 1.8TSI.. čo sa týka rozvodov, treba minimálne pozrieť cez "kukátko" ako na tom napínak reťaze je.. a pokiaľ tam nieje "K" napinák alebo pokiaľ je moc vysunutý, tak radšej preventívne vymeniť aj s reťazou a všetkým čo k tomu patrí,.. je to tikajúca bomba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drippera Odesláno Únor 13, 2016 Sdílet Odesláno Únor 13, 2016 Tak jsem si to myslel. Diky.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Únor 13, 2016 Sdílet Odesláno Únor 13, 2016 ešte by som dodal, že kvitujem, že tankuješ len viacoktánový prémiový benzín ktorý neobsahuje bio sajrajt, síru a má veľmi nízky obsah živíc a pod humusu, ktorý/ktoré vie/vedia v procese spaľovania vytvárať v motore nechutné karbónové a iné úsady.. + u týchto motorov je rovnako veľmi dôležité pre ich kondíciu a zníženie rizika zapekania krúžkov a udržiavania vnútornej čistoty motora, často meniť olej (všetko nad 15tkm intervaly výmien sú absolútny nezmysel..snád s výnimkou, ak niekto s týmto motorom často točí na jeden štart 500km a pod. a za mesiac natočí v pohode aj 5-10tkm) a nejazdiť v nízkych otáčkach, ale radšej to držať nad 2000ot. min čo najčastejšie.. a to aj pri ustálenej pianko jazde v meste po rovine.. A nebáť sa tomu často povymetať pavúky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drippera Odesláno Únor 13, 2016 Sdílet Odesláno Únor 13, 2016 Tak to robím a chladím turbo jako by to byla nafta. Dodrzuji vsetky pokyny. Aj tak nechám urobit tu kontrolu a popripade aj tie rozvody preventivne urobim. Mam nabehane 75tis od fungla.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
orgasmic Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 drippera: já měl na 2.0TSi u OIIRS FL (rv2011) měněný motor kvůli vadě na napínáku. Proto Ti radím vyměnit napínák i rětěz. Napínák prošel někdy v roce 2013/2014 evolucí a v aktuální verzi už by mělo být riziko odstraněno. Prodávat to nemá cenu, jestli nechceš novou OIIIRS. Já prodal 2011 se 160tis za 285tis Kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drippera Odesláno Únor 23, 2016 Sdílet Odesláno Únor 23, 2016 No. A ja koupil 2009 za 350tis! Udelam to radeji hned a snad to bude slapat. To sani uz mam nove, prenastavovac vackove hridele taky. A OIIIrs bych chtel, ale to bych musel prodat ledvinu! A nebo se vzdat motorek a to se mi vazne moc nechce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Květen 23, 2016 Sdílet Odesláno Květen 23, 2016 Po cca 130tkm prvé peripetie s 2.0TSI CCZB 155kW.. -cca 2 týždne do zadu,.. pri svižnejšej akcelerácii z benzín pumpy na dialnici vyskočila check kontrolka motora tzv. "vrtulník".. na chode motora, prejave, výkone som nespozoroval následne žiadne anomálie a zmeny, takto som ešte prešiel cca 200km do cieľa. -po príchode do cieľa som zašiel rovno za svojim mechanikom (autoriz. servis), diagnostika ukázala ak dobre pamätám tuším niečo také ( Intake Manifold Flap Position Sensor), ale to matne lovím v pamäti, niesom si istý či tam bola táto závada v pamäti. -následne odskúšané podtlaky, funkčnosť ventilov.. všetko OK -prvé podozrenie teda padlo na vadný snímač polohy klapiek v saní.. ten sa následne o dva dni aj vymenil. S tým súviselo komplet zmontovať sanie, ktoré sa vyčistilo, vyčistila sa aj škrtiaca klapka, kanály k ventilom a samotné ventily (ale celkovo nebolo to nijako moc zasvinené karbónom, ani pri taktomto nájazde..). Klapky v saní boli OK, bez závad. -po zmontovaní, nastavení všetko OK.. - následne cestou spať na druhý koniec republiky opäť vyskočil "check motora" s tým že prejav, chod motora a výkon bez mnou badateľných zmien.. -takto som jazdil zopár dní s tým, že pri najbližšej ceste začiatkom júna to budem s mechanikom ďalej riešiť, zatiaľ môžem takto jazdiť.. -dnes ale nastala zmena v chovaní motora.. Po cca 10km jazdy pri dobrzďovaní ku križovatke a vyradení do neutrálu, sa začali samé od seba zvyšovať otáčky z voľnobehu k cca 1500ot. a po chvíľke hneď pokles na voľnobeh.. toto sa opakovalo vždy pri každom vyradení do neutrálu.. inak počas jazdy nezaznamenaný žiaden pokles výkonu, cukanie, hlučnosť a pod. neduhy. Následne keď som došiel na parkovisko, otvoril som dvere a pri bežiacom motore som začul mierne akoby syčanie od motora (akoby niedke buď prisávalo vzduch alebo naopak fučalo von..), šlo to niekde z priestoru PCV ventilu a vysokotlakej palivovej pumpy. -vypol som motor, po 15 minutách naštartoval a problém som na počudovanie už nezaznamenal, tzn. ani samovoľné zvyšovanie otáčok z voľnobehu pri vyradení do neutrálu, ani syčanie od motora.. no je to trochu podivné Zatiaľ teda toľko.. v júni to budem ďalej riešiť, dám vedieť, ak sa podarí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Květen 30, 2016 Sdílet Odesláno Květen 30, 2016 Dnes aspoň výpis chýb z pamäte závad.. nech si chlapci lámu hlavu, kým ich nenavštívim v servise.. Ale ak by k tomu mal niekto čo "povedať", tak kľudne.. ja budem len rád :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Červen 1, 2016 Sdílet Odesláno Červen 1, 2016 Dnes mi to nedalo a trochu som sa pozrel na motor s cieľom pokúsiť sa identifikovať zdroj občasného (ale stále častejšieho) syčiaceho zvuku.. zistil som, že vyskakuje páčka-rameno ovládajúca natáčanie klapiek v saní podtlakom a z miesta odkiaľ to povyskočí potom prisáva do sania- vzniká tam zrejme povyskočením nejaká "škára" + samozrejme klapky ostávajú neovládateľné a boh vie v akej polohe alebo čo za galibu tam v takom režime robia a potom to rozhodí celú reguláciu na voľnobehu, kedy tie klapky majú plniť svoj účel kvôli emisiám a pod. Občas sa stane, že to vie vďaka podtlaku v saní samo zaskočiť nazad, resp. nie úplne zaskočiť do polohy v akej to má byť, ale skoro do tej polohy.. ale akonáhle viac pridám plyn a akcelerujem, hneď to vyskočí von a je to opäť v prdeli.. totiž skúsil som tu páčku-rameno ručne zasunúť a vyskúšať ako sa to správa. Po zasunutí člena ovládajúceho klapky sa okamžite vytratili neduhy s chodom motora aj syčiaci zvuk. Riešenie: výmena celého sania-sacích parohov aj s členom ovládajúcim natáčanie klapiek.. nedá sa samotne vymeniť len člen alebo vyskakujúca páčka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zrno Odesláno Červen 13, 2016 Sdílet Odesláno Červen 13, 2016 Takže dnes nahodené komplet nové sanie resp. sacie parohy s už modifikovaným spôsobom ovládania natáčania vírivých klapiek v saní.. modifikovaný diel reflektoval na tento druh závady a je trochu odlišne riešený (uvidíme časom.. hádam to vydrží aspoň toľko čo pôvodný diel). Inak vadné nebolo len to, že páčka ovládania, resp. válček na páčke ovládania vyskakoval von z "kĺbu", ale aj samotné klapky už vôbec nedržali svoju polohu pri zafixovanom ovládaní, ale mali pomerne dost veľkú vôlu.. Po výmene beží motor ako švajčiarske hodinky, mám pocit, že má teraz nielen lepší chod a kultúru, ale citeľne aj vyšší výkon a okamžité reakcie na plyn. Takže koniec príbehu, ďakujem za pozornosť :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MarekS Odesláno Červen 21, 2016 Sdílet Odesláno Červen 21, 2016 Ahojte, chcel by som si kúpiť Octaviu RS s týmto motorom po FL, tj. od roku 2009. Kamarát ma od tohto motoru odrádza, kvôli problémom s reťazou a napinákom, prípadne mi spomínal veľkú spotreba oleja. Prešiel som si aj iné fóra, no väčšina dotazov sa týkala motoru BWA v predFL Octavke. Čítal som aj o 1,8 TSI a tam ľudia písali, že im kvôli tomu menili aj celý motor. Preto by som sa chcel spýtať na váš názor, prípadne odporúčanie? Bola od roku 2011 takisto novšia konštrukcia ako pri 1,8 TSI? Ďakujem za každú radu a pripomienku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
orgasmic Odesláno Červen 26, 2016 Sdílet Odesláno Červen 26, 2016 Ahoj, od rv2011 byla provedena modernizace napínáku. Každopádně tento motor doporučuju. Měl jsem 2.0TFSi, pak 2.0TSi, obě v OIIRS. První bere olej, má vyšší spotřebu a lepší zvuk výfuku. Samozřejmě klasické vady s ventily kolem turba, zdvihátkem čerpadla atd...není to nic drahého. Druhá olej nebere, žere méně a je celkově taková modernější. Stačí vyměnit s rozvody i napínák s řetězem a máš vystaráno. Určitě doporučuju OIIFL s 2.0TSi V ESA by měli mít ještě moji bílou v sedanu. Ve Škodě měnili komplet motor v roce 2014, takže bude jen jezdit...vřele doporučuji ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin410 Odesláno Červenec 1, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 1, 2016 (upraveno) Zdar mám najeto 80 tisíc km a kdy bych měl udělat vyměnu rozvodů i ten napínák s řetězem a na kolik to zhruba vyjde a jaký řemen a napínák tam dát nový?dík Upraveno Červenec 3, 2016 uživatelem martin410 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 2, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 2, 2016 Proč citujes.... necituj dik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
orgasmic Odesláno Červenec 19, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2016 Kromě rozvodové sady potřebuješ tyto díly na výměnu napínáku... rozvodovy retez vackoveho hridele 06D109229Bnapinak retezu 06F109217Asroub N10196303 Objednej třeba na cc autodíly. Co se doby výměny týče, tak záleží nejen na tom, kolik máš najeto, ale také na stáří auta. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
machi Odesláno Září 25, 2017 Sdílet Odesláno Září 25, 2017 Ahoj, může mi prosím někdo říct, kde se dá na O2FL TSI2.0 podívat jak je na tom ten napínák rozvoďáku? D9ky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kessworks Odesláno Říjen 27, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 27, 2017 Ahoj, mám O2 RS po faceliftu (2011), najeto cca 94 000 a mám problém, že při prudším sešlápnutí plynu začne vynechávat plyn, motor vibruje, kontrolka žádná nesvítí. Auto táhne, při rozjezdech žádné škubání, vše funguje při normální jízdě, ale jak jde o prudší sešlápnutí, tak škube a vynechává. Palivový filtr měněn cca před 3 měsíci. Tankuji převážně na Benzině + aditiva. Nikde jsem nenašel odpověď k tomuto problému a i těžko diagnostikovatelné.. neměl někdo stejný problém a vyřešil to? :) Zkusil jsem tam nalít dnes od BG čistič na usazeniny a vstřiky, ale bůhví zda to pomůže. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.