Milaninho Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Oukey diky tak v poho.Nevim kde zjistit pamet c.1 a c.2 sulda..To by mozna bylo taky dobry vedet,kde to je?.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Paměť číslo 1 je krátkodobá a číslo 2 dlouhodobá, no a kde zjistit? V manuálu k autu, pokud ho nemáš nebo máš ale v cizím jazyku tak na netu nebo přímo na stránkách škoda a já ho vlastně taky mám asi upnutej, jen pohledat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Milaninho Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Už jsem nejspíš přišel na to kde je zakopanej pes..Měnili mi baterku a čtu,že po výměně měl týpek problém s tím,že se mu při každým startu vynuluje spotřeba ,to by vše vysvětlovalo,nastartoval jsem a průměrná žádná až když jsem začal jezdit...Kometnoval si to zrovna ty :) http://forum.skodahome.cz/topic/100803-jak-to-nastavit-nulov%C3%A1n%C3%AD-trip-a-pr%C5%AFm%C4%9Brn%C3%A9-spot%C5%99eby/.Teď tedy jak to přenastavit z te 1 na 2... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Ne kolíbkou ale tlačítkem zespodu ale v tom manuálu máš vše popsáno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Milaninho Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Jojo ja už jsem to našel..Až budu v autě zkusím..Díkec. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Robí Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Jo když auto stojí tak jde hodně nahoru :D to jsme takhle jednou spali v autě někde na polní cestě a ráno auto celé zamlžené tak jsem nastartoval, že než se oblíkneme a nasnídáme pěkně se auto vyhřeje a odmlží. Bylo venku asi 9 C ráno. Takže kosa :D Tak jsme se v klidu oblékli a nasnídali a když jsem se rozjel tak spotřeba 50l :D tak jsem se taky nejdříve zhrozil, ale po chvilce jízdy šla hodně dolů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Únor 3, 2015 Sdílet Odesláno Únor 3, 2015 Pred 99kw chipem byvala spotreba cca 5,5 na letnich 17" a 6 v zime na 15" Cca mesic zpet se slo na 99kw a spotreba je ted podle dotankovani necelych 5l, ale to se snazim vzdycky na nadrz najezdit 1000km nez se rozsviti rezerva, tak jezdim s hodne lehkou nohou... Uvidime, jak to bude v lete a jak, az budu vic pospichat :-) Od doby, co mi prestal fungovat tempomat jezdim obecne pomaleji :-) M. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Seda Odesláno Květen 5, 2015 Sdílet Odesláno Květen 5, 2015 já mám základ 77kw a dlouhodobá je 6.3l/100km :)) 50% dálnice a zbytek město či okrsky :) do práce 8km pro dálnici a parking :D takže proto mám vyšší spotřebu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
COBRA Odesláno Červen 4, 2015 Sdílet Odesláno Červen 4, 2015 Tak i ja přdám svoje zkušenosti s tímto motorem , r.v. 2006 DSG , najeto 147 000 km , jezdím hlavně okreska 9 km a město 4 km , spotřeba těch 5,3 - 5,5 , když jedu po dalnici 120 vyleze k těm 6. Dlouhodoba spotřeba 5,6. <br />Zajímavé je že u předchozí octavky kde jsem měl 2,0 103 kw jsem byl se spotřebou ještě níže dlouhodobá byla 5,4 a to jsem jezdil víceméně stejně. Asi na tom že s DSG je vyšší spotřeba něco bude. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 14, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2015 4,3L ked natankujem plnú tak najazdím 1200km do zasvietenia rezervy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To je hezký ale vypovídací hodnotu má dlouhodobá spotřeba. Když jezdím v létě z práce tak jezdím známou trasu s přihodným terénem a za jednu nádrž bych byl cca na 4,0 - 4,2 bez klimi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 4,3L ked natankujem plnú tak najazdím 1200km do zasvietenia rezervy. Trepes!!! A potom od zasvietenia rezervy este dalsich 150km spravis nie? Normalne rano nastartujes, das to mimo mesta, ides konstantnou rychlostou do prace a z prace, nie? To byvas kde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To je priemerna spotreba ked mi zasvieti rezerva tak znova tankujem plnu nádrž.Jazdím aj po meste aj mimo mesta v meste jazdim na štvorke na nejakých 1500ot/min a pri rozbehoch to nevytáčam nad 2000ot/min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To je priemerna spotreba ked mi zasvieti rezerva tak znova tankujem plnu nádrž.Jazdím aj po meste aj mimo mesta v meste jazdim na štvorke na nejakých 1500ot/min a pri rozbehoch to nevytáčam nad 2000ot/min. To znamena, ze jazdis len na spotrebu...Prepac, mne je to az smiesne. Neuskodi obcas aj "prefuknut" ten motor. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To je traktor to môže chodiť na malých otáčkach. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Dominik58: Chudák motor teda, až budeš jednou předjíždět tak se budeš divit až tě hodí do nouze :) Pokud máš DPF tak je to pro něj taky lahůdka, vstřikovače to maj taky rádi a i dvouhmotu to baví. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To je traktor to môže chodiť na malých otáčkach. To je nezmysel. Len cely system zaserkavas a ako pise "šulda" DPF a ostatne diely ti radi podakuju. Potom to co si usetril, tak minies niekolkonasobne. Jazdit v style "podfukovania" len aby sa mi na palubnom pc ukazovali nizke hodnoty, je nezmysel. Nie som si isty, nech ma niekto opravi, ale turbo sa zapina pri 1650 ot? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 DPF tam neni dvojhmota odišla po 180 000 km teraz je tam normálny zotrvačník a turbo je pôvodné má najazdené 216 000km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 DPF tam neni dvojhmota odišla po 180 000 km teraz je tam normálny zotrvačník a turbo je pôvodné má najazdené 216 000km. Tak asi sme to cele zle pochopili. drzime ti palce aby tvoje auto vydrzalo pre dalsie 2 vase generacie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To neni mbčka že to 30 rokov bude existovať. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 sa zapina pri 1650 ot? cca 1800 S tímhle stylem bude zatuhlá regulace a při vyšších otáčkách padne do nouze, normálny asi bude jednohmota, pro tohle auto taky není to pravý ořechový a trysky se budou zanášet ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Akceleruje v pohode ked chcem obiehať neni problém aj na pätke. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Chlapy mají pravdu. Jsi spotřebář a v honitbě za co nejmenší spotřebou si ničíš svoje vozidlo. Pokud takto budeš pokračovat tak to začne EGR-kem bude pokračovat přes turbo pak vstřiky a to nemluvím o té nahrazené dvouhmotě jednohmotou, kdy veškeré vibrace a nárazy půjdou přímo na převodovku. No a co se týká vstřikovačů budou se ti ucpávat, nedostatečně pak rozstřikovat palivo a nakonec se ti může i propálit píst. A toto vše chceš riskovat v honbě za hodnotou menší než 5l/100km???? Ale každý strůjcem svého štěstí. Mimochodem 1200km na nádrž je možné, ale ne že najedeš 1200km a na rezervu máš cca 7,5-8l což je dalších cca 200km. A 1400km na nádrž nedáš tedy za předpokladu že tě 400km neveze odtahovka protože auto z šetřivé jízdy už nejede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SupF50 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Ahoj !taky se oridam a rad bych slysel nazor,ci taky jezdim spatne,nebo je to normalni.jsem cerstvej majitel OII 2.TDI 103kW rv.2005.dotet jsem mel bemzin... Ja jezdim do praze 21km,jedu uplne v pohoemde 50/100km/h a prumer mam 4,2l/100km. Z prace je to uz za 5,2-7l. Najel sem uz 5000km hodobu spotrebu mam 5,6l/100km.jezdim i dalnici.a nemam to ciple.je to vnorme nebo taky nicim motor?dik za odpovede... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Potom ale diesel stráca význam to bude žrať ako benzín a to už rovno môžem kúpiť mpi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Ahoj !taky se oridam a rad bych slysel nazor,ci taky jezdim spatne,nebo je to normalni.jsem cerstvej majitel OII 2.TDI 103kW rv.2005.dotet jsem mel bemzin... Ja jezdim do praze 21km,jedu uplne v pohoemde 50/100km/h a prumer mam 4,2l/100km. Z prace je to uz za 5,2-7l. Najel sem uz 5000km hodobu spotrebu mam 5,6l/100km.jezdim i dalnici.a nemam to ciple.je to vnorme nebo taky nicim motor?dik za odpovede... Hlavne sa uplne netreba fixovat na tu spotrebu a nepodtacat to, to nema zmysel. Potesenie z nizkej spotreby na ukazovateli a dobry pocit moze potom rychlo vystriedat smutok po vymene a pohlad na fakturu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Dominik58: to neni pravda. Vyhoda nafty je v kroutaku a ze muzes jezdit nalozenej, tahnout prives a spotreba zustane normalni. Rozdil neni nijak drastickej, ale pokud se podivas na pomer spotreba vs. kW, tak vitezi nafta. Nejvic se to pozna na delsich cestach. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ricardo1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Potom ale diesel stráca význam to bude žrať ako benzín a to už rovno môžem kúpiť mpi. Ako u koho. Kto jazdi vela, vie o com pisem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
SupF50 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Jj!jednou za tyden dam motoru trocha zabrat... Rano mam asi sopotrebu taku protoze neni provoz a jedu prez tempomat... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dominik58 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 To viem že diesel ma vetší krutiaci moment ale ked tu ludia pišu že tak ako jazdim že to niči ten motor kebyže jazdím na vyšších otáčkach tak to žere v meste 6 litrov tolko žere aj mpi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.