Jump to content

Škoda Octavia 1.8T RS


Recommended Posts

Nech se vyplatit a nech si to sam opravit. Urcite tam jsou veci, ktery se menit nemusi a staci je treba jen vyklepnout popr. nahradit pouzitymi vecmi. Podle me te to jinak vyjde max. na 50tis a zbytek ti zustane. 

Link to post

No teď záleží kolik ti ještě pojišťovna nakonec ve skutečnosti dá. Těch 88t kč asi ne. A jak dlouho vše bude trvat. V této byrokracii bych se ani nedivil, kdyby to byly třeba 3 měsíce nebo víc.

Určitě dal informuj. 

Link to post

88tis by poj.dala pouze v případě opravyv servisu,pokud by se servis do toho vesel,ale nemůžu si říct,tak mi je dejte,beru auto a opravím si sám.

Možnosti - auto půjde do aukce,nejvyšší nabízena částka vyhrává a já budu řeknu že prodám nebo ne.pokud prodám,tak pojišťovna ještě vyzjisti aktuální hodnotu auta před nehodou a rozdíl mi doplatí a auto je pryč. Například 100tis hodnota pred,50tis nabídne kupec po a tím pádem od kupce 50tis a rozdíl od poj.taky 50tis,auto pryč a já mám 100tis na nákup jinýho auta.

Nebo neprodam,což neprodam určitě a tom,kolik kdo nejvíc nabídne,tak tím se jakoby určí zbytková hodnota auta po nehode a následně hodnota před nehodou a rozdíl mi bude vyplacena a auto mi zůstane.napriklad 100tis hodnota před,50tis nabídne kupec po a rozdíl je 50tis,což mi vyplatí a auto zůstane.

Tohle jsou možnosti jak se to může vyvíjet.pujdu tou druhou variantou,protože cena nových dílů,lak a vše ohledně klimy jsem na necelých 50tis když si to budu vše opravovat sám,což není nic složitého vyměnit pár dílů.

Navíc jsem koukal,že plně osazený origo světlo vyjde na 23tis a existuje origo opravná sada,kde je domek,ve kterým jsou čočky,plexi,parabola atd.bez elektriky jakože dráty,startér, jednotka,motorek atd za 5tis.coz bych přecházel že starýho světla,takže se na tom necha ušetřit cca víc jak půlka.jen bych koupil žárovky a motorek,vše ostatní je tam ok.

Link to post

88tis by poj.dala pouze v případě opravyv servisu,pokud by se servis do toho vesel,ale nemůžu si říct,tak mi je dejte,beru auto a opravím si sám.

Možnosti - auto půjde do aukce,nejvyšší nabízena částka vyhrává a já budu řeknu že prodám nebo ne.pokud prodám,tak pojišťovna ještě vyzjisti aktuální hodnotu auta před nehodou a rozdíl mi doplatí a auto je pryč. Například 100tis hodnota pred,50tis nabídne kupec po a tím pádem od kupce 50tis a rozdíl od poj.taky 50tis,auto pryč a já mám 100tis na nákup jinýho auta.

Nebo neprodam,což neprodam určitě a tom,kolik kdo nejvíc nabídne,tak tím se jakoby určí zbytková hodnota auta po nehode a následně hodnota před nehodou a rozdíl mi bude vyplacena a auto mi zůstane.napriklad 100tis hodnota před,50tis nabídne kupec po a rozdíl je 50tis,což mi vyplatí a auto zůstane.

Tohle jsou možnosti jak se to může vyvíjet.pujdu tou druhou variantou,protože cena nových dílů,lak a vše ohledně klimy jsem na necelých 50tis když si to budu vše opravovat sám,což není nic složitého vyměnit pár dílů.

Navíc jsem koukal,že plně osazený origo světlo vyjde na 23tis a existuje origo opravná sada,kde je domek,ve kterým jsou čočky,plexi,parabola atd.bez elektriky jakože dráty,startér, jednotka,motorek atd za 5tis.coz bych přecházel že starýho světla,takže se na tom necha ušetřit cca víc jak půlka.jen bych koupil žárovky a motorek,vše ostatní je tam ok.

No a než se vše vyřeší,tak mi postupně chodí nějaký věci na auto a na vapku - nový ovladač oken,ale ten nemám nafocený a jiná koncovka se zahnutou špičkou na vapku (původní Karcher mi nevyhovuje)+ různý trysky každá s jiným rozptylem.

IMG_20200504_151244.jpg

IMG_20200514_162203.jpg

Link to post

Takže,věc se má takto - auto prošlo aukci a bylo vydraženo za 51.500 Kč tak jak je (zbytková hodnota).

Pojišťovna ověřovala hodnotu před nehodou a vyšlo jim rovných 120.000 Kč za auto.

Mám 1.000 Kč spoluúčast a tak hodnota auta před minus spoluúčast minus hodnota auta po tak je to cca 67.000 Kč mi vyplatí na opravu a auto zůstane.

Díly,lak plus naplnění klimy cca 45.000 mi to vycházelo a zbyde ještě na další drobnosti.

Link to post

Jelikož mám jiný věci na práci,tak já to dal do servisu a že se o nic nemusím starat.takhle teď budu shánět díly,čekat na lakyrnika,vyměňovat poškozený díly a hlavně 2.cervna mi končí STK takže sebou musím hodit a opravdu se mi to opravovat nechce,ale tak lepší jak prodat a shánět za 120tis nějakou jebku kde nevím co tam bylo udělanýho a co je potřeba.tady vím,co mám a proto si auto nechávám. Protože budeme za cca měsíc až dva kupovat pozemek,tak okta semnou asi půjde do hrobu,na další nový mít už nikdy nebudu 

😁

Link to post

No to je to co jsem psal, jsou to jen starosti na víc, i když ve výsledku něco málo vyděláš, tak za ty nervy, starosti a čas to nestojí... Jinak tvé rozhodnutí nechat si auto je správné, do jinýho bys zase vrážel prachy. Já to mám u svého auta úplně stejný. Už několikrát jsem uvažoval o koupi jiného auta, ale jelikož vím co vše jsem měnil a vylepšoval, tak si ho ještě nějaký rok nechám :palec:

Link to post

Přesně tak,starosti navíc i za malinko příjemnou cenu toho,že zbydou nějaký love,ale tak co se dá dělat.na nový nemám a když bych kupoval někdy,tak nový RS bych chtěl,ale barák je pro mě přednější než novější model auta.takze auto že zůstane,jsem věděl hned jak mi řekli,že totalka.jinak tady je novej ovladač oken za cca 250 z Ali. U předchozích aut jsem je tady taky kupoval a fungujou skvele.

IMG_20200519_171638.jpg

IMG_20200519_171651.jpg

Link to post

Uplne s tebou souhlasim, bydleni je prednejsi nez novy auto 👍

Proc ten ovladac menis? Me posledni dobou zacina blbnout (spatny kontakty na predni okna) a tak si rikal, bud ho rozeberu a vycistim (uz jsem ho jednou cistil a pomohlo to) nebo bych z ali koupil novy, ale ja mam z vyroby cerveny podsvit a novy bude urcite zeleny, ze? 

Link to post

Jo a dneska jsem si přivezl nový origo RS nárazník za 4500 Kč takže spokojenost.

Tenhle by podle prodejce měl být zelený.ale nemám teď kde vyzkoušet.me už šly blbě polohy u řidiče,jak je tam jedna a druhá poloha,tak fungovala už jen ta druhá.cisteni jsem zkoušel a nepomohlo.za 250 mě to netrápí,takže snad zelenej bude 😂

Link to post

Takže nárazník,co je na autě (pak nafotim) bude za nějakej drobnej na prodej.je v pohodě,ale popraskala barva a tak jsem si řekl,že za ty prachy,co mi bylo nabízeno koupím novej. Takže kdyby měl někdo zájem,tak ponechám,ale úplně holej,vše co jde použít si nechám.

Link to post

Super, tak to objednam. Videl jsem vcera pri hledani ovladac, u ktereho bylo napsano zeleny podsviceni, ale na jedne fotce od lidi co to zakoupili to svitilo cervene, tak nevim cemu verit 😃

Link to post
před 19 hodinami, Konny napsal:

 

V 21. 5. 2020 at 9:11, Konny napsal:

 

Takže,díly doma a něco málo jsem udělal na autě,abych mohl jezdit.vse jsem bral originál a nový krom masky,za tu cenu nebylo co řešit.vypisu ceny dílů.

Kapota 5500

Světlo 4700

Blatník 2800

Blinkr 490

Moturek do světla 500

Výbojky Philips 2x 800

Držáky na kapotu,co drží masku 2x 90

Maska komplet jak je na foto 1200

Nový rámečky na SPZ za 160 (původně 195 ale byla tam sleva tak jako u ostatních dílů)

Ještě budu kupovat nový znak RS na masku a dozadu na kufr,pak výztuhu nárazníku musím koupit,ta je zatlačena směrem dolů,pak ještě chladič klimy + naplnit a jen lak a hotovo.

Jo a nahozenej novej ovladač oken a funguje skvěle a opravdu je zelenej,takže pecka.

Teď jen nahozeny takhle na rychlo,abych mohl jezdit,udělat STK a pak jde auto na opravu klimy a lak.

IMG_20200522_115956.jpg

IMG_20200522_115948.jpg

IMG_20200522_120028.jpg

IMG_20200522_120002.jpg

IMG_20200522_120009.jpg

IMG_20200522_173651.jpg

IMG_20200522_183306.jpg

IMG_20200522_183346.jpg

IMG_20200522_173523.jpg

IMG_20200522_120057.jpg

Link to post

Otazka chvilky přehodit vnitřek světla a dát to zpět.jen odvoz dílů a auta bylo na dýl no.celej den rozlitanej,ale co se dá dělat.mam z toho radost,protože jsem dost ušetřil a krom klimy a laků si vše udělám sam a o to víc mě to těší.

Jj úplně jsem na ten link zapomněl,tak tady je,ale už zdražil,já ho kupoval za 9 babek a pár drobných.vse je teď dražší na Ali.

https://m.aliexpress.com/item/32887400301.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.32887400301&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=2567amp-bC9oNSuYMFvh1-xi-WvE4g1590168818271&browser_id=6ee046e0e3174a72a2ae5a33a837640a&is_c=Y

Link to post

Dneska jsem si dovezl novou výztuhu nárazníku a logo na masku.jen teda problém - žebrování je na obyč Oktu a co jsem se tak dočetl na netu,pokud je to pravda,tak že RS to má zataveny z výroby na tom žebrování,takže asi budu lepit,což se mi úplně nechce,ale co jinýho zbývá.nebo má někdo nejakej dobrej nápad,jak to tam uchytit?

No a příští týden ve čtvrtek jedu na opravu klimy a výměnu výztuhy,následně hned dám díly na lak a pak se jde skládat. A zase bude jako nová.

IMG_20200525_151530.jpg

IMG_20200525_151759.jpg

Link to post

Myslím že je to přitavený nebo přilepený no, můžu se ti zítra kouknout jak to tam je, ale na šroubky určitě ne. Viděl jsem nějaký aftermarketový šroubovací, ale vypadá to otřesně. Jinak myslím že když to dobře naměříš a použiješ nějaký dvousložkový epoxid na plasty tak dřív z toho auta upadnou dveře než znáček 😄

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...