Jump to content

Škoda Octavia 1.8T RS


Recommended Posts

Moc děkuji. Live jsem to ještě neviděl,ale jistě to bude pecka.no cenu přesnou ještě neznám,ale podle lakyrnika 48tis pro něj za opravu a za lak a cca 10-12tis karosarovi,kterej vše rozdělal,poté zase složí a slicuje.

Link to post

Měl bych dvě otázky na zkušenější - jakej zadní znak mám objednat,aby byl ten novej a pasoval mi na Oktu a druhá otázka,zkoušel někdo objednávat z Ali ovladač oken u řidiče?všude jsem nasel jen na VW s červeným podsvitem a nikde se zeleným.mel jsem v Passatu z Ali ovladač a fungoval skvěle,tak bych do něj šel znova.

Link to post

Hoj

O1 má oba znaky 80mm. Ale znaky z Ali se začnou za rok loupat.. Zkoušel jsem 2 sady u sebe a 1 sadu u sestry na autě a zatím se všechny loupaly.
Co se ovladače na okna tak já jsem koupil z ali a přehodil na origo jen čudlíky..

Odesláno z mého FRD-L19 pomocí Tapatalk

Link to post
před 14 hodinami, Martin_TDi napsal:

Vzadu pasuje znak o průměru 80mm pokud mě paměť neklame 🙂

Jinak správný výběr filtrů i oleje.

Díky,něco z.dat musím,ten co z.byl měl špatný zakřivení.

Sice je to Longlife,ale buď po roce nebo po 12tis km vždy měním a filtry jsou jasná volba,nic jinýho nechci.ale dekuju...

Před hodinou, Toodyo napsal:

Hoj

O1 má oba znaky 80mm. Ale znaky z Ali se začnou za rok loupat.. Zkoušel jsem 2 sady u sebe a 1 sadu u sestry na autě a zatím se všechny loupaly.
Co se ovladače na okna tak já jsem koupil z ali a přehodil na origo jen čudlíky..

Odesláno z mého FRD-L19 pomocí Tapatalk
 

Znaky z Ali nechci,jen ovladače oken.a nemáš někde odkaz jakej jsi kupoval?nemůžu najít ovladač na 4 okna se zeleným podsvitem.

Link to post

Jj moc děkuju,už jsem ho objednal,jiná volba není no.chci to mít vše pěkný,tak si musím připlatit no.mam objednaný nový origo přední blinkry,pak novej rámeček na SPZ a přední obě krajní mřížky do nárazníku.jeste asi časem nový listy na dveře,zadní nápis na kufr a torpédo u stěračů by chtělo vymenit,ale vše už postupně.mozna nechám kufr bez nápisu,uvidíme no.

Link to post

Super, octe ten znak bude sluset. Ja jsem jeste u zadniho udelal to, ze jsem ho rozlousknul a nalakoval jsem pozadi do barvy auta, takze na zadnim kufru jde videt jen ten chrom ramecek a ten okridleny sip 👍👍

Ted mi to ale doslo, ze ty mas cernou octu.

To vis, po ranu mi to jeste nemysli... 😀😀

Link to post

Jj přesně tak,bude tam pěkně sedět než ten předchozí.mel jsem ten předtím taky origo,ale na jinej model s jiným zakřivením,takže nic moc no,tohle už bude ok jak má být.

Jinak dneska bych si měl auto přebírat,ale zatím žádný info,tak snad to stihne karosar doskladat,v nejhorším případě prej zítra.tak už se nemůžu dočkat,jsem měsíc a půl bez auta.

Link to post

Nový znak ještě nemám,snad až zítra má dorazit a auto už je z laku doma,takže už nic v současný době lakovat asi nebudu,takže to nechám být už no.jeste poskládat na auto pár věcí,plus vyčistit vnitrek,je hodně zaprášenej a pak hodím nějaký fotky.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...