Jump to content

Škoda Octavia 1.8T RS


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Po 4 letech jsem je opět koupil,jsem s nima spokojenej,takže příprava na nadcházející sezónu.

IMG_20200218_090919.jpg

IMG_20200218_090924.jpg

IMG_20200218_091728.jpg

IMG_20200218_091445.jpg

V 14. 1. 2020 at 14:40, breta napsal:

Co to je, jak se to používá?

Dej odkaz na tuto stránku v AL

https://m.aliexpress.com/item/4000165064144.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.4000165064144&aff_trace_key=fa67447088c84328a668f147a6cd5240-1573751100420-04860-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=1809amp-rMtCZaOn1Gyzo07zBkJcKg1582017509517&browser_id=2d246f16614e4a7193677242d193dd67&is_c=N

Link to post
  • 2 weeks later...

Objednal jsem z Ali rádoby "nášlapy" na prahy kvůli dětem,ale jelikož to měla být "carbon" fólie a na ní napis viz foto,ale prvně se nalepí fólie a pak napis na fólii,tak jsem se na "carbon" fólii vysral a dal jsem jen nápisy.dle me to nevypadá zle....za ty prachy...

 

IMG_20200301_162616.jpg

IMG_20200301_162606.jpg

Link to post
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dnešní cesta do práce. Naštěstí vše půjde z havarijka.

K.O.: Blatník,maska,světlo,blinkr,chladič klimy,výztuha,ostřikovač, nějaký plasty,hadice na ostrik,mřížka v nárazníku,možná i nárazník,ale to se uvidí až to rozdelaji v servisu,pak díky pokroucenymu blatníku jsou odřený i dveře jak se otevřou,tak dřou o blatník.

Super po nedávným celolaku 😀

 

IMG_20200505_110520.jpg

IMG_20200505_055654.jpg

IMG_20200505_055649.jpg

IMG_20200505_054239.jpg

IMG_20200505_054159.jpg

Link to post
před 54 minutami, Konny napsal:

To nasere, ale octa se opravi a bude jezdit dal. Hlavne aby opravu udelali poradne... 

Přesně tak,opraví se a vše bude zase cajk.no snad jo,tady kam to dávám mám celkem dobrý zkušenosti se servisem,tak snad...

před 42 minutami, Majkl_ napsal:

Ještě že se nic nestalo posádce 🙂

Štěstí, že máš havarijko

Jako byla to pecka,ale jinak vše ok.dekuju za starost 😉 tak u nás máme všichni havarijní a tady se aspoň ukázalo,že není k ničemu tak jako loni když jsem měl od krup zničeny celý auto.

Link to post

Mam POV a HAV obojí zvlášť.

Takže to jde normálně z havarijka ze srážky se zvěří. Mám spoluúčast litr takže žádnej stres.jediny,co mám jako připojištění k POV jsou skla.

Hele jel jsem něco mezi 90-100.

Nn pytle jsou celý,to by musela být asi větší rána nebo by se přední část musela víc deformovat.ale jen hádám.

Link to post

Na to, aby vyletely pytle by to musela byt vetsi rana... Nevim, jestli jsou tam nejaky deformacni cidla nebo spousti pytle cidla pretizeni, ale bylo to proste malo, coz je dobre 😉👍

 

Link to post

Souhlasím s tebou....

Jinak teď jsem mluvil se známým,co dělá technika ve škodovce a říkal,že škoda minimálně 70tis.jeste říkal,že se bude měnit chladicova stěna,kovová výztuha narazniku a kapota.naraznik možná taky,ale to že ještě neví,až to rozdelaji.takze masakr...

Link to post

RS má dle tabulek 100k? 😄 tak to se jdu projet někam kde je přednost z prava, tolik mi za to nikdo nedá 😄 😄 (vtip)

Jinak totálka by se docela vyplatila. Tohle si troufám si tvrdit dá opravit do 40, 50, pokud  autorizáku a nebudou se používat výhradně nové díly tam kde to není potřeba

Link to post

To je pravda,protože toto úterý,když jsem jel kolem,tak tam ještě ležela a to i přes to,že je vše hlášeno na PČR a na myslivce.takze minimálně týden tam leží a nikoho to nezajímá.

Jinak auto je hodnoceno jako totální škoda a jde do aukce.minimalni částka na opravu ve škodovce je vyčíslena na 100tis a pojišťovna by dala maximálně 88tis. Takže teď čekám co bude dál.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...