Jump to content

Škoda Octavia 1.8T RS


Recommended Posts

  • 1 month later...

Tak jsem pořídil nějakých pár věcí jakože tepovač Bissell Spotclean Pro, štětce na lepší mytí kolem znaků, lišt apod, nejvyšší řadu aku vrtačky Parkside Performance k lepšímu dosažení vyčištění čalounění, sedaček apod (mám doma kartáče na vrtacku). 

Další věci jsou na cestě, takže až přijdou, hodim foto. 

 

IMG_20200901_152908.jpg

IMG_20200826_104144.jpg

IMG_20200901_152753.jpg

IMG_20200826_104130.jpg

IMG_20200901_152916.jpg

Link to post

V poslední době beru věci od parkside, a zatím bez problémů, jen u nářadí 4v1 byl problém s vrtací hlavou, ale ten jsem si porěšil sám a jedeme dál

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Link to post

Tahle akucka mi postavila několik pergol ruznych konstrukcí, nemám co vytknout napral jsem s ní i vruty 10x300 do lepeného hranolu ( rapitec bez predvrtani) a dala to, sice už bylo cítit jak se celá kroutí ale to je extrém. Jediné co doporučuju nevybijet baterky do zastavení nářadí, takhle jsem si jednu zničil novou baterku.To Parkside nemá moc dobře vyřešené. V poměru ceny a výkonu těžko najdeš lepší. Zítra jdu pro Aku flexu.

 

 

Link to post

Mám od Parkside hodně věcí a nikdy problém. Takže jsem věděl, že jdu na jistotu. Ale jinak díky za ohlasy a recenze. A je pravda, že za 1999 Kč bych těžko sehnal rovnocenného soupeře v podobě aku vrtačky. A další věc je to, že to má 5 let záruku. 

Link to post
  • 3 weeks later...

Ono na tom napěnovači taky hodně záleží, minulý týden jsem poprvý vyzkoušel foam cannon a udělalo mi to šlehačku že byla na autě vrstva 2cm. Fotky a video jsou u mě v tématu v sekci OIII ať ti to tady neplevelím. Jinak takovéhodle výsledku jsem dosáhl s tou nádobkou přímo na wapce. Problém je v tom, že to hrozně rychle odteče..

Edited by header009
Link to post

 

@Konny

Všeobecně z těch čínských je MJJC je dobrá značka, ten můj musím říct super kvalita, vypadá hodně dobře zpracovaný. Všechno je to z mosazi, frézovaný, sítka z nerezi asi nemám co vytknout.  Je tam i slabší tryska na slabší wapky, já mám 170barů. Dokonce i číňan na ali psal, ať ho zatím používám opatrně, protože se jim asi u dvou stalo, že 170barů wapka rozlomila tu redukci na karcher, že mají ve výrobě novou, dimenzovanou na 250bar, že hned jak bude zadarmo posílá.

Vím že ještě hodně chválí MTM PF22 který není teda čína ale na amazonu a ebayi se dá sehnat taky občas za dobré peníze. Ale tam se musí řešit redukce.

Edited by header009
Link to post
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Čau borci, nemáte někdo zkušenosti s pružinama na RS kombi, aby to bylo měkčí a ne tvrdý jak d*bil.

Plus ještě jedna otázka - nenaklapi mi levej xenon,pojistky ok a když jsem rozdělal světlo a vyzkoušel moturek, tak se ani nehnul. Je ještě něco, na co kouknout, než koupím novej drahej moturek? 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Zdravím, na moji Octavii II. 2004 přestaly fungovat ostrikovače. Myslel jsem, že to bude motorek. Ten ale po připojení k 12V běží bez problému. Elektřina po zmáčknutí páčky k motorku nejde. Dráty co jdou od motorku do jednotky jsem propískal a jsou v pořádku. Už opravdu nevím čím to je. Nemůže být problém v páčce? Když jí zmáčknu tak se normálně rozběhnou stěrače, ale ostřikovač nic. Díky za každou radu 
    • Netuším, žádný auto si nezvedalo otáčky kvůli klime a u 6ti hrnku bych to tuplem nepředpokládal. Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk
    • Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
×
×
  • Create New...