Jump to content

Škoda Octavia 1.8T RS


Recommended Posts

  • 1 month later...

Tak jsem pořídil nějakých pár věcí jakože tepovač Bissell Spotclean Pro, štětce na lepší mytí kolem znaků, lišt apod, nejvyšší řadu aku vrtačky Parkside Performance k lepšímu dosažení vyčištění čalounění, sedaček apod (mám doma kartáče na vrtacku). 

Další věci jsou na cestě, takže až přijdou, hodim foto. 

 

IMG_20200901_152908.jpg

IMG_20200826_104144.jpg

IMG_20200901_152753.jpg

IMG_20200826_104130.jpg

IMG_20200901_152916.jpg

Link to post

V poslední době beru věci od parkside, a zatím bez problémů, jen u nářadí 4v1 byl problém s vrtací hlavou, ale ten jsem si porěšil sám a jedeme dál

Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk

Link to post

Tahle akucka mi postavila několik pergol ruznych konstrukcí, nemám co vytknout napral jsem s ní i vruty 10x300 do lepeného hranolu ( rapitec bez predvrtani) a dala to, sice už bylo cítit jak se celá kroutí ale to je extrém. Jediné co doporučuju nevybijet baterky do zastavení nářadí, takhle jsem si jednu zničil novou baterku.To Parkside nemá moc dobře vyřešené. V poměru ceny a výkonu těžko najdeš lepší. Zítra jdu pro Aku flexu.

 

 

Link to post

Mám od Parkside hodně věcí a nikdy problém. Takže jsem věděl, že jdu na jistotu. Ale jinak díky za ohlasy a recenze. A je pravda, že za 1999 Kč bych těžko sehnal rovnocenného soupeře v podobě aku vrtačky. A další věc je to, že to má 5 let záruku. 

Link to post
  • 3 weeks later...

Ono na tom napěnovači taky hodně záleží, minulý týden jsem poprvý vyzkoušel foam cannon a udělalo mi to šlehačku že byla na autě vrstva 2cm. Fotky a video jsou u mě v tématu v sekci OIII ať ti to tady neplevelím. Jinak takovéhodle výsledku jsem dosáhl s tou nádobkou přímo na wapce. Problém je v tom, že to hrozně rychle odteče..

Edited by header009
Link to post

 

@Konny

Všeobecně z těch čínských je MJJC je dobrá značka, ten můj musím říct super kvalita, vypadá hodně dobře zpracovaný. Všechno je to z mosazi, frézovaný, sítka z nerezi asi nemám co vytknout.  Je tam i slabší tryska na slabší wapky, já mám 170barů. Dokonce i číňan na ali psal, ať ho zatím používám opatrně, protože se jim asi u dvou stalo, že 170barů wapka rozlomila tu redukci na karcher, že mají ve výrobě novou, dimenzovanou na 250bar, že hned jak bude zadarmo posílá.

Vím že ještě hodně chválí MTM PF22 který není teda čína ale na amazonu a ebayi se dá sehnat taky občas za dobré peníze. Ale tam se musí řešit redukce.

Edited by header009
Link to post
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Čau borci, nemáte někdo zkušenosti s pružinama na RS kombi, aby to bylo měkčí a ne tvrdý jak d*bil.

Plus ještě jedna otázka - nenaklapi mi levej xenon,pojistky ok a když jsem rozdělal světlo a vyzkoušel moturek, tak se ani nehnul. Je ještě něco, na co kouknout, než koupím novej drahej moturek? 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto 
    • Oprava max hodnoty pro testování start/stop....byla tam jedna nula navíc...
    • Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje hrubší volnoběh. Čidla většinou neodchází tak, že to nenastartuje, navíc většinou problém hlásí VAG nebo se dají vypozorovat špatné hodnoty přes VAG. Závady bych nenazval, že to na ně vyloženě trpí, jen jsou to už přes 20 let staré motory. S podtlaky jsem problém nikdy neměl a ani jsem v okolí s tím nikoho nezažil. Odvětrání je jiná pohádka, ale 1.8T produkuje docela dost toho svinstva, co odvětárním prochází (je to mimo jiné směs oleje a paliva) a to je celkem agresivní, takže to ty hadice a ventily časem poškodí.
×
×
  • Create New...