jajic Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 jajic: jojo, v mem pripade jeste pekne zacal smrdet vyparnik, takze jsem musel na dezinfekci mlhou. (Würth neucinny) ideál je na to ionizér 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Nevím jestli bylo pokaždé nad 5 stupňů, ale mě klima šla v zimě pustit pokaždé - možná proto že je to manuální která nic neřeší a koná :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Červen 16, 2010 Sdílet Odesláno Červen 16, 2010 Me by zajimalo jak tu klimu v zime pustite, kdyz neni zrovna vetsi teplo. Jinak samozrejme kontrolovat, kontrolovat.... V garazi prece 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červen 16, 2010 Sdílet Odesláno Červen 16, 2010 Pokud ji mas vytapenou nebo je fakt teplo, tak ano. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Červen 16, 2010 Sdílet Odesláno Červen 16, 2010 Vytapena neni, ale je to nalepene na barak, takze tam tak 10-12°C je, coz na klimu bohate staci, ale nikdy me to spis v te garazi nenapadne :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin.h Odesláno Červenec 5, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 5, 2010 Tak jsem si přečetl návod a začal trochu laborovat... Když nastartuju a klima je puštěná na manual, tak to chladí skoro okamžitě. Pokud ale nastartuji a hned zapnu automat-climatronik tak to jde až cca za 8-10min. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 6, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 6, 2010 Zřejmě nějaká chyba v regulaci - čidla teploty apod., řekl bych. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Vypada to, ze mi odesel kompresor ke climatroniku v Octavii Combi 4x4 2.0FSI (2005). Dival jsem se, ze tech kompresoru je celkem dost, vedel by nekdo z vas cislo nahradniho dilu pro tento typ? Jsou nejake, ktere by byly lepsi nez ostatni? V servisu mi rekli, ze momentalne jsou tyto kompresory nedostatkove, protoze vyrobce stahl nejakou vadnou serii. Je tomu fakt tak? Nebo jen nejaky vymysl? Diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 na kompresoru je štítek a podle čeho jsi poznal,že je kompresor vadný? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Mělo by to být 1K0 820 859 S, ve Škoda servise 578 € skoda-dily.cz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 To jajic: Ja jen poznal, ze to nefouka studeny vzduch. Ze je spatny kompresor mi rekli v servisu, ale zaroven, ze momentalne nahradni nejsou. To Doli: Diky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Ještě bych zkusil http://maxi-l.cz/nove-dily-skoda/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Na maxi-l.cz nemaji to s tim S na konci, ikdyz na tvem prvnim odkazu je napsano nahradni kody: 1K0820803P a ten na maxi-l.cz je. Je to opravdu zamenitelne? Dik. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Nejsem si jistej, ale zřejmě to lze zaměnit. Zkus tam zavolat, stránky nejsou nijak aktuální. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
drastys Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 zkus mrknout i tady http://www.cc-autodily.cz/kompresor-chlad-...yword=kompresor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 To jajic: Ja jen poznal, ze to nefouka studeny vzduch. Ze je spatny kompresor mi rekli v servisu, ale zaroven, ze momentalne nahradni nejsou. no zkus si to ověřit tu příčinu........třeba se jim jen nechtělo hledat jinak koukni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?...6&start=585 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 zkus mrknout i tady http://www.cc-autodily.cz/kompresor-chlad-...yword=kompresor Tohle je pro TDI motory. Na cc-autodily jsem odkazal v mym prispevku nahore. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
empi Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Diky vsem za odkazy - neco z toho snad vyberu. To jajic: Mas nejaky typ, jak to overit? Sam se v tom nevyznam. Chladiciho media je pry dost. Nekde tady na foru jsem akorat cetl, ze kdyz se netoci velky ventilator, tak to muze byt spatny prave kompresor a mi se netoci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červenec 8, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 8, 2010 Diky vsem za odkazy - neco z toho snad vyberu. To jajic: Mas nejaky typ, jak to overit? Sam se v tom nevyznam. Chladiciho media je pry dost. Nekde tady na foru jsem akorat cetl, ze kdyz se netoci velky ventilator, tak to muze byt spatny prave kompresor a mi se netoci. klima jako taková je celkem jednoduchý systém bylo to na diagnostice? cvakne spojka kompresoru,když zapneš klimu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Atila Odesláno Červenec 9, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2010 Zajeď si do těch Vršovic (Maxi L),já ho tam kupoval před týdnem za 5000,- nový.Už sem měnil kompresor po druhý ( jednou odešel,a teď po bouračce).Tudíž už tam mám třetí od výroby a pokaždé jiné písmeno na konci čísla a je to úplně jedno. Zajeď si tam a oni Ti poradí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 16, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2010 Dnes jsem se vrátil ze servisu s tím, že mě uniká chladivo z climatronicu kolem bílé zátky na kondenzátoru klimatizace - viz. foto. Je to celkem častý problém OII. Podle servisu (a už mi to říkalo i více mechaniků), ten plastovej šroub (zátka) nejde povolit, je to plast zalepený v hliníku. Buď se zničí ten šroub, nebo závit v kondenzátoru. Byly pokusy to i něčím zalepit nebo zatěsnit, ale vždy to při tak velkým tlaku, kterej tam je, selhalo. Jedinou možností opravy zůstává výměna kondenzátoru. A proto se ptám, zda je tu někdo, kdo už to řešil a podařilo se to někomu opravit ? Popřípadě, má někdo možnost sehnat novej kondenzátor klimatizace 1K0 820 411E za rozumnou cenu ? Na cc-autodíly ho mají za 2 629,- (SA 6 500,-) Jak moc náročná ta výměna je ? Dá se to zvládnout doma ? Je třeba sundávat přední nárazník a nebo se ty spodní šrouby dají povolit přes mřížky v nárazníku ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 16, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2010 skoda ze jsi to nerekl na srazu... znam jednoho mechosa co to uz delal a v poho... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 Na srazu jsem to ještě nevěděl resp. věděl jsem že to někde uniká, ale nevěděl jsem kde a jak moc a jelikož jsem byl už na pátek objednanej do servisu, tak jsem to už neřešil. Navíc před rokem jsem doplňoval chladivo a při kontrole těsnosti jsem se zaměřoval hlavně na ten Kondenzátor, a protože byl v pohodě, tak jsem tajně doufal, že to uniká jinde. Každopádně mě ale pošli na toho mechoša kontakt. Já se to sice budu pokoušet dnes řešit, ale kdyby se mě to nepovedlo, tak bych ho navštívil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 Zdravim..zrovna tenhle týden jsem ho nechával měnit, protože mi to unikalo také u té zátky. Zkoušeli jsme jí povolovat, ale bez úspěchů. U novějších OII se dá vyměnit už jenom pouze ten výparník a né celý chladič. Kupoval jsem ten chladič z CC-autodíly, ale mechanik nebyl moc nadšenej. Jelikož byl chladič trošku prohnutý, některé díry na něm nesedí jako u originálu (i když jsem také kupoval údajně originál) a musel ještě koupit oboustranou pěnovou lepenku na přilepení k těm druhým chladičům. Jinak práce je to dost náročná. I s náplní mi to vyšlo na stejnou cenu jako chladič a to jsem to naštěstí neměl u autorizovanýho servisu, to by byla řacha větší. Musíš sundat přesní nárazník, světla, to kovové čelo, vypustit chladič a vandat tu celou konstrukci s chladičema, protože tenhle chladič na klimu se dá povolit pouze ze vnitř. Takže práce opravdu náročná. Přeju hodně štěstí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 (upraveno) RemyZero: dík za info až do teď jsem se to taky pokoušel nějak povolit a všechny možné pokusy zatím končí neúspěchem :) Už jsem taky prostudoval Elsu a díl. příručky a už mě došlo, že v domácích podmínkách ten kondenzátor asi nevyměním a bude lepší sehnat někoho kdo má dílnu a už to zná. Ten kondenzátor z těch CC-Autodílů má právě jiné číslo dílů než mám já a podle Etky už se nevyrábí a tak už jsem s tím počítal, že asi zrovna nejlíp nepadne a bude to zase drbačka (ale zase za tu cenu). Takže jsem rád, že jsi mi moji domněnku potvrdil. Ještě počkám zda mě dá p2p kontakt na toho mechoša jak psal co to už dělal a nakonec mám ještě jeden finální nápad/řešení a pokud nic tak hold budu muset taky měnit Upraveno Červenec 17, 2010 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 Já teda měl stejné číslo chladiče jako jsem objednával a stejně tam nepasoval jak má ... ale hlavně že už to je pohromadě a konečně se nelepim v těhle vedrech na sedačku :) Myslel jsem si, že ta výměna bude prkotina, když je hned jako první od nárazníku, ale konstruktéři nám to zase ztížili, aby sme vytahovali víc peněz z peněženky. A to mi čekají za chvíli rozvody Tak přeju mnoho úspěchů ...měj se 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 A jak si Alessi věděl že Ti to uniká? Přestávalo to chladit? Slábnul účinek? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Červenec 17, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2010 Napřed začal divně chrčet climatronik, podobě jak když chrčí větrák, ale když jsem vypnul klimu, tak ventilátor jen tiše šepotal. Pak vždy po vypnutí zapalování a nebo klimatizace bylo slyšet jak když u staré lednice vypne kompresor a je slyšet stékání chladiva. Což mě v servise řekli, že může v extrémních vedrech dělat klimatizace zcela normálně, že se jedná o vyrovnávání tlaku. Ale tohle znělo opravdu jak doběh a stékání chladiva. Takže už jsem tušil problém a objednal se do servisu na chladící zařízení, že mám podezření na únik chladiva s tím, že to bylo před rokem plněný a v pořádku. A cestou tam už to dokonce i málo chladilo. Na straně řidiče slabě a u spolujezdce to chladilo znatelně líp. No a pak už rutina. Návštěva servisu a první měření tlaku už naznačilo problém neboť tam bylo jen 10 barů (mělo by být asi 18 barů) a při plném výkonu klimatizace měření teploty ukázalo u řidiče cca 24 stupňů a u spolujezdce 16 stupňů. Takže se odsálo chladivo a bylo tam jen 190 gramů místo 525. Potom se to natlakovalo dusíkem jen na 10 barů a rozprašovačem se hned stříkla jarová voda na známé místo kondenzátoru a už bylo vidět jak to krásně utíká a to tam nebyl ani plnej tlak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RemyZero Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 Před tím než mi pestala chladit kilma, tak mi to také chrčelo. KLdyž jsem pustil větráky, tak se to nedalo poslouchat. Až když jsem zmáčknul ECON, tak to přestalo. Toe je prý zapříčenění menším množství chladiva. No a potom to přestalo, protože už tam nebylo asi skoro nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Červenec 18, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2010 právě jsem tu zátku řešil s mechanikem ze škodovky.škodovka o závadě ví,u aut v záruce se to mění smo na záruku.jinak prý u některých se zátka dá dotáhnout-tak čtvrt otáčky.někdy to pomůže,někdy né.Jinak prý na to mají pěnu,kterou na to nastříkají a poznají únik.Barvivem,které se dává do náplně únik u zátky někdy nejde poznat 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.