LadikRS Odesláno Září 29, 2016 Sdílet Odesláno Září 29, 2016 Jakou opravnou sadu myslíte, že je drahá a na víc aut? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Září 29, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 29, 2016 Já mám na mysli tohle. https://dufy.cz/front/tecdoc/product/default/90164?gclid=CjwKEAjw97K_BRCwmNTK26iM-hMSJABrkNtbcAyf0hPAcs4-r-boTqKNQy0iWnI6i0XBfo_g2DlMzRoCDLzw_wcBNěkde jsem četl, že to má být na víc aut, ale nevím, jestli konkrétně tahle.Jo a ještě opět hloupá otázka... Dneska jsem rsku na zvedáku a když jsem otočil pravým kolem, tak se stejně točilo i levé. O1 rs ale nemá svor, ne? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Září 30, 2016 Sdílet Odesláno Září 30, 2016 to je dobra cena.ted by me ale zajimalo,kdyz bych chtel i s valeckem,co to vyjde. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Září 30, 2016 Autor Sdílet Odesláno Září 30, 2016 Na váleček je tuším sada zvlášť. Já nakupuju díly na jednom nejmenovaném obchodě, kde jsou velice příznivé ceny a mají naprosto supr přístup k zákazníkovi. Pokud chceš, tak ti do pm pošlu odkaz a tam už si najdeš všechny potřebné díly. Mají tam skoro všechno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Září 30, 2016 Sdílet Odesláno Září 30, 2016 ok.tak mi hod pak soukromou zpravu ;-) diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 5, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 5, 2016 Tak tu máme první drobnou úpravičku, za kterou vděčím klubákovi surfman. Poslal mi úplně zadarmo ovladač na zrcátka, takže bych mu chtěl ještě jednou veřejně poděkovat. Minulý týden mi dorazila ještě jedna drobnost a v pátek čekám větší baliček, tak se zase pochlubím. Tady je výsledek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
surfman Odesláno Říjen 6, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2016 Nemáš za co pane, než aby to leželo doma, tak ať to dělá užitek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 8, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 8, 2016 Tak v pátek dorazil takový pěkný balíček a zítra by se snad mělo servisovat. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Říjen 9, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 taky jsem dával vše od Mann Filteru.za mě cajk... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 Už do třetího auta dávám jen Mann. Ono když vezmeš nějakýho jinýho zavedenýho výrobce, tak asi taky chybu neuděláš, ale já považuju Mann za úplnou špičku, tak proč ne. :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luk.ass Odesláno Říjen 9, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 tak hlavně plno výrobců je zbytečně předražených už jen kvůli značce.a ohledně kabinovýho filtru považuju za nesmysl dávat tam s aktivním uhlím.jinak Mann je dobrej si taky myslim. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Říjen 9, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 Za mě Mann, Bosch a Hengst. Jinak filtr s aktivním uhlím špatný není. Taky jsem měl tenhle názor a teď jsem ho vyzkoušel a jiný kupovat už nebudu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Říjen 9, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 (upraveno) Za mě jedině mann dávám je všude, vyhrávají všechny testy filtrů, a s aktivním uhlím je dobrá volba :) Chválím olej taky dávám Mobil. Upraveno Říjen 9, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 9, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 9, 2016 Taky jsem koupil s aktivním uhlím a myslím, že je to dobrá volba. Jinak u oleje platí tak nějak to samé jako u filtrů, kup nějakého ze zavedených výrobců (ne castrol :D), dodrž specifikaci a není moc co řešit. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 12, 2016 Chystám se objednat uložení stabíku, nevíte jaký má průměr na rs chlapi? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Říjen 12, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 12, 2016 Díky moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Listopad 28, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Tak aby se neřeklo, že se tu nic neděje, tak podám menší report, bohužel bez foto. Na autě máme už nějaký ten pátek nové rozvody vč. vodní pumpy (contitech), nové filtry a samozřejmě olej. Dále v kufru už asi dva měsíce vozím zadní silentbloky předních ramen z tt, čepy a uložení stabíku. Až se konečně dostanu k tomu to udělat, tak zkontroluju i tyčky stabíku a vše okolo a případně doobjednám. Rozhodl jsem se pořídit si nějakou tu detailerskou výbavičku pro začátek jen na interiér, tak pak dám vědět jak se mi v tomhle ohledu daří. Auto mi zatím dělá jen velkou radost, takže si užívám. Na jaře pravděpodobně přijde řada na LPG, už jsem volal do Strakonic a asi to toho půjdu. A taky koketuju s myšlenkou druhého IC do podběhu, podobně jako to má audi s3. Máte s tím někdo zkušenosti? Měla by to být nejlevnější a nejvíc "plug&play" varianta. A ještě mám v plánu pořídit bixenon světlomety, buď od: svitlip.cz nebo bixenony.cz. A taky pořídit denní svícení. Nejvíc se mi líbí buď kulaté do mřížek, kdy se musí řezat a svařovat a nebo eagle eyes, ale tam bude problém s homologací. Co nevidět dodám nějaký zimní fotky. :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Promiň, ale rvát do RS LPG mi příjde hodně odporný řešení. Chudák motor, nechtěl bych být v jeho kůži. Svému motoru dopřávám jen Vervu 100 a nikdy se to nezmění. Jo a ještě ke světlometům: za mě rozhodně originál xenony, s něma vypadá RS nejlíp. Určitě líp než s obyč halogeny a nedejbože s nějakými tuzerskými vykopávkami. Zbytečně auto zhyzdíš a ztratí svůj punc vyjímečnosti. Stejně tak ztratí na ceně. PS: když jsem kupoval svý RS, hlavní podmínky byly dvě: hlavně ať není čiplé a není v tom LPG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Čip je v pohodě. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 (upraveno) Chip do 150kw je bezproblému, ovšem to LPG je do RS největší ohizd.. Přesně tak do RSa jedině Vervu. :P Intercooler bych volil raději FMIC než mít 2 v podběhu.. Upraveno Listopad 28, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Daniel20 Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 U toho FMIC přece musí byt problém v tlaku a u těch dvou to bude asi taky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Do 1.8T byste LPG dali, ale do RS ne??? Já jakožto zastánce LPG říkám, že i do RS LPG ANO!!! Motoru to nic neudělá a při dobrém seřízení to pojede stejně jako na benzín. Odpůrci plynu jsou jen ti, co tento pohon nezkusili a proč si neužít zábavu a velký výkon za náklady jako jsou u TDI??? Pokud to berete z hlediska, že to auto už nebude čistý RS, tak to ano, ale když to vezmu z druhé stránky, tak většina aut je nějak upravených, takže i v tomto případě je to jedno a naopak jsou lidé, kteří to ocení. Třeba surfman má RS na LPG a jak si libuje a že by tím to auto bylo nějak zprzněný, bych neřekl... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kohyy Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 (upraveno) Jo ale surfman nevyužívá rs tak jako my mladší kluci, jezdí spíš rodinný styl jak ho znám... A libuje si možná že jezdí za 1kč na 1km. A né RS na lpg nepojede stejně jako třeba na vervu 100 :) Jo na fmic je už potřeba větší tlak aby nevznikl příliš velký turbo efekt (díra). Upraveno Listopad 28, 2016 uživatelem Kohyy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Když to vezmeš z této stránky, tak to ano, ale kdo už je "dospělej", tak LPG určitě uvítá, protože je mu jedno jestli má motor na LPG 175 hp nebo na 100 oktan 185 hp (beru to tak, že na 98 oktan má těch 180 hp) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 s RS v LPG jsem jel, dokonce bylo nalazeno na 167kW v plynu a na benzin nebylo ani odbrzdeno, ale podle me to do toho auta nepatri ;) @Konny, chapu, ze se toho nekdo zastava, ja nedam dopustit na CNG, ale u LPG me obtezuji omezeni kde smim a nesmim parkovat a podobne. To je pro me opruz navic a to ja nerad... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Jasně, půlka lidí bude říkat, že plyn do RS nepatří a druhá půlka bude říkat pravý opak ;) . Já jsem třeba dříve byl odpůrcem plynu, ale před 3 roky, kdy benzín stál 38 Kč, tak jsem se o to začal zajímat, až jsem si ho nechal namontovat a teď musím říct, proč jsem to neudělal už dřív... :D S CNG jsem ještě nejel (rozdíl oproti LPG nebude v jízdě podle mě žádný, až na cenu pořízení) a do podzemních garáží taky nejezdím, takže je mi to celkem jedno, ale nejsou pravidla parkování pro CNG a LPG stejný? Přece obojí je plyn, jen každý jiný, ne...? :O 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Listopad 28, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 No CNG se jako plyn chova jinak. U nas to zalezi hodne na oznaceni garazi, bohuzel u nas vymysleji znaceni pitomci, kteri o tom nic nevedi a tim padem jsou pravidla skoro stejna. :( Jinak vyhoda CNG s origo zastavbou je, ze mas dobre umisteny hrdlo ventilu, nemusis mit nalepku na okne a navic mi to prijde pohodlnejsi na tankovani. Sveho casu vim, ze Volvo melo jako bonus obri nadrze na CNG v tech jejich T5 motorech a celkovy dojezd byl pres 1500km na benzin a CNG, coz je super. Ostatne pro me LPG a CNG nema smysl hlavne kvuli nutnosti pekelne casto tankovat, kdyz jsem mel Passata na CNG tedko tak jsem byl minimalne jednou denne u pumpy, nekdy 2x - 3x a to je proste peklo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laetry Odesláno Listopad 28, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 28, 2016 Nejdřív reakce na shikaree... Víš vůbec jak jsou origo xenony u o1 na hovno už z výroby? Víš, že snad každá o1 má po 100k km vypálený paraboly xenonu? Víš co je to přestavba na bixenon? Hádam, že ne. Tak to trochu osvětlím. Přestavba originálních světlometů na bixenon spočívá v tom, že původní xenon je nahrazen moderním (kovovým) bixenonovým projektorem. Rozdíl mezi xenonem a bixenonem si vygoogli. Touto úpravou se několikanásobně (vůči novým xenonům z výroby, vůči těm mým ani nemluvě) zlepší svítivost.... Takže toliko k hyzdění mého auta. Dle mého názoru tu na klubu pár opravdu zhyzděných aut je, ale každému se líbí něco jiného a já vím, že moje auto tak rozhodně nedopadne. Teď k tomu LPG... Naprosto ve všem souhlasím s Konnym.. Když někdo chce jezdit na vervu, tak prosím.. Taky na ní poměrně často jezdím, ale matematika je neúprosná... Jestliže si chci auto nechat aspoň 5 let (a jakože fakt chci) a po roce a půl se mi lpg zaplatí, tak zbylé (minimálně) tři a půl roku jezdím se 40% úsporou. To, že mi tu někdo napíše, že to má negativní vliv na motor a podobný nesmysly, tak o moderních LPG systémech neví vůbec nic. To, že někomu přijde nesmysl dávat do RS lpg, tak to je mi naprosto fuk. Mě se taky hnusí, když má někdo auto snížený tak moc, že dře podvozek asfaltu a když pak k tomu ještě napíše, že to má "vysoký jako koza", tak bych mu nejradši ukopl hlavu, ale ať si každej dělá co chce. Líbí se ti to, tak do toho. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_sulcik_ Odesláno Listopad 29, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2016 Odpůrci plynu jsou jen ti, co tento pohon nezkusili a proč si neužít zábavu a velký výkon za náklady jako jsou u TDI??? Zplynovaný auto jsem vlastnil, dokonce s trošku lepším motorem, než je 1.8t a už bych do toho znova nešel. Člověk musel mit v rezervu v kufru (nebo jezdit jako já na pankáče bez, což je taky na pytel), nemoh do podzemních garáží, atd. Hlavně to podle mě do relativně výkonnějších aut nepatří. V nějaký starší atmosféře dejme tomu, ač osobně, když už něco, tak bych šel do CNG. Negativní vlastnosti to má, né žádný extra velký, ale má. Benzín "maže" a chladí ventily. Přimazávání olejem u LPG tak maximálně maže, ale rozhodně nechladí. A navíc, cpát další olej do spalovacího procesu není úplně košér. Navíc LPG hoří při vyšší telplotě, což víc namáhá komponenty motoru. Netvrdím, že se nějak drasticky sníží životnost motoru, na běžném motoru to člověk nejspíš ani nepozná, ale u motoru, kde se prohání těch kobylek maličko víc, už to podle mě není ideální. :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.