Přejít na obsah

Laetryho černá RS.


Doporučené příspěvky

Já mám na mysli tohle. https://dufy.cz/front/tecdoc/product/default/90164?gclid=CjwKEAjw97K_BRCwmNTK26iM-hMSJABrkNtbcAyf0hPAcs4-r-boTqKNQy0iWnI6i0XBfo_g2DlMzRoCDLzw_wcB
Někde jsem četl, že to má být na víc aut, ale nevím, jestli konkrétně tahle.

Jo a ještě opět hloupá otázka... Dneska jsem rsku na zvedáku a když jsem otočil pravým kolem, tak se stejně točilo i levé. O1 rs ale nemá svor, ne?

Odkaz ke komentáři

Tak tu máme první drobnou úpravičku, za kterou vděčím klubákovi surfman. Poslal mi úplně zadarmo ovladač na zrcátka, takže bych mu chtěl ještě jednou veřejně poděkovat. Minulý týden mi dorazila ještě jedna drobnost a v pátek čekám větší baliček, tak se zase pochlubím. Tady je výsledek.

 

post-31777-0-98317500-1475658696_thumb.jpgpost-31777-0-76372200-1475658761_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak aby se neřeklo, že se tu nic neděje, tak podám menší report, bohužel bez foto. Na autě máme už nějaký ten pátek nové rozvody vč. vodní pumpy (contitech), nové filtry a samozřejmě olej. Dále v kufru už asi dva měsíce vozím zadní silentbloky předních ramen z tt, čepy a uložení stabíku. Až se konečně dostanu k tomu to udělat, tak zkontroluju i tyčky stabíku a vše okolo a případně doobjednám. Rozhodl jsem se pořídit si nějakou tu detailerskou výbavičku pro začátek jen na interiér, tak pak dám vědět jak se mi v tomhle ohledu daří. Auto mi zatím dělá jen velkou radost, takže si užívám. Na jaře pravděpodobně přijde řada na LPG, už jsem volal do Strakonic a asi to toho půjdu. A taky koketuju s myšlenkou druhého IC do podběhu, podobně jako to má audi s3. Máte s tím někdo zkušenosti? Měla by to být nejlevnější a nejvíc "plug&play" varianta. A ještě mám v plánu pořídit bixenon světlomety, buď od: svitlip.cz nebo bixenony.cz. A taky pořídit denní svícení. Nejvíc se mi líbí buď kulaté do mřížek, kdy se musí řezat a svařovat a nebo eagle eyes, ale tam bude problém s homologací. Co nevidět dodám nějaký zimní fotky. :-)

Odkaz ke komentáři

Promiň, ale rvát do RS LPG mi příjde hodně odporný řešení. Chudák motor, nechtěl bych být v jeho kůži. Svému motoru dopřávám jen Vervu 100 a nikdy se to nezmění.

 

Jo a ještě ke světlometům: za mě rozhodně originál xenony, s něma vypadá RS nejlíp. Určitě líp než s obyč halogeny a nedejbože s nějakými tuzerskými vykopávkami.

 

Zbytečně auto zhyzdíš a ztratí svůj punc vyjímečnosti. Stejně tak ztratí na ceně.

 

PS: když jsem kupoval svý RS, hlavní podmínky byly dvě: hlavně ať není čiplé a není v tom LPG

Odkaz ke komentáři

Do 1.8T byste LPG dali, ale do RS ne??? Já jakožto zastánce LPG říkám, že i do RS LPG ANO!!! Motoru to nic neudělá a při dobrém seřízení to pojede stejně jako na benzín. Odpůrci plynu jsou jen ti, co tento pohon nezkusili a proč si neužít zábavu a velký výkon za náklady jako jsou u TDI???

 

Pokud to berete z hlediska, že to auto už nebude čistý RS, tak to ano, ale když to vezmu z druhé stránky, tak většina aut je nějak upravených, takže i v tomto případě je to jedno a naopak jsou lidé, kteří to ocení. Třeba surfman má RS na LPG a jak si libuje a že by tím to auto bylo nějak zprzněný, bych neřekl... :)

Odkaz ke komentáři

Jo ale surfman nevyužívá rs tak jako my mladší kluci, jezdí spíš rodinný styl jak ho znám... A libuje si možná že jezdí za 1kč na 1km.

A né RS na lpg nepojede stejně jako třeba na vervu 100 :)

Jo na fmic je už potřeba větší tlak aby nevznikl příliš velký turbo efekt (díra).

Upraveno uživatelem Kohyy
Odkaz ke komentáři

s RS v LPG jsem jel, dokonce bylo nalazeno na 167kW v plynu a na benzin nebylo ani odbrzdeno, ale podle me to do toho auta nepatri ;)

 

@Konny, chapu, ze se toho nekdo zastava, ja nedam dopustit na CNG, ale u LPG me obtezuji omezeni kde smim a nesmim parkovat a podobne. To je pro me opruz navic a to ja nerad... :)

Odkaz ke komentáři

Jasně, půlka lidí bude říkat, že plyn do RS nepatří a druhá půlka bude říkat pravý opak ;) . Já jsem třeba dříve byl odpůrcem plynu, ale před 3 roky, kdy benzín stál 38 Kč, tak jsem se o to začal zajímat, až jsem si ho nechal namontovat a teď musím říct, proč jsem to neudělal už dřív... :D

 

S CNG jsem ještě nejel (rozdíl oproti LPG nebude v jízdě podle mě žádný, až na cenu pořízení) a do podzemních garáží taky nejezdím, takže je mi to celkem jedno, ale nejsou pravidla parkování pro CNG a LPG stejný? Přece obojí je plyn, jen každý jiný, ne...? :O

Odkaz ke komentáři

No CNG se jako plyn chova jinak. U nas to zalezi hodne na oznaceni garazi, bohuzel u nas vymysleji znaceni pitomci, kteri o tom nic nevedi a tim padem jsou pravidla skoro stejna. :(

 

Jinak vyhoda CNG s origo zastavbou je, ze mas dobre umisteny hrdlo ventilu, nemusis mit nalepku na okne a navic mi to prijde pohodlnejsi na tankovani. Sveho casu vim, ze Volvo melo jako bonus obri nadrze na CNG v tech jejich T5 motorech a celkovy dojezd byl pres 1500km na benzin a CNG, coz je super.

Ostatne pro me LPG a CNG nema smysl hlavne kvuli nutnosti pekelne casto tankovat, kdyz jsem mel Passata na CNG tedko tak jsem byl minimalne jednou denne u pumpy, nekdy 2x - 3x a to je proste peklo...

Odkaz ke komentáři

Nejdřív reakce na shikaree... Víš vůbec jak jsou origo xenony u o1 na hovno už z výroby? Víš, že snad každá o1 má po 100k km vypálený paraboly xenonu? Víš co je to přestavba na bixenon? Hádam, že ne. Tak to trochu osvětlím. Přestavba originálních světlometů na bixenon spočívá v tom, že původní xenon je nahrazen moderním (kovovým) bixenonovým projektorem. Rozdíl mezi xenonem a bixenonem si vygoogli. Touto úpravou se několikanásobně (vůči novým xenonům z výroby, vůči těm mým ani nemluvě) zlepší svítivost.... Takže toliko k hyzdění mého auta. Dle mého názoru tu na klubu pár opravdu zhyzděných aut je, ale každému se líbí něco jiného a já vím, že moje auto tak rozhodně nedopadne. Teď k tomu LPG... Naprosto ve všem souhlasím s Konnym.. Když někdo chce jezdit na vervu, tak prosím.. Taky na ní poměrně často jezdím, ale matematika je neúprosná... Jestliže si chci auto nechat aspoň 5 let (a jakože fakt chci) a po roce a půl se mi lpg zaplatí, tak zbylé (minimálně) tři a půl roku jezdím se 40% úsporou. To, že mi tu někdo napíše, že to má negativní vliv na motor a podobný nesmysly, tak o moderních LPG systémech neví vůbec nic. To, že někomu přijde nesmysl dávat do RS lpg, tak to je mi naprosto fuk. Mě se taky hnusí, když má někdo auto snížený tak moc, že dře podvozek asfaltu a když pak k tomu ještě napíše, že to má "vysoký jako koza", tak bych mu nejradši ukopl hlavu, ale ať si každej dělá co chce. Líbí se ti to, tak do toho.

Odkaz ke komentáři

Odpůrci plynu jsou jen ti, co tento pohon nezkusili a proč si neužít zábavu a velký výkon za náklady jako jsou u TDI???

 

 

Zplynovaný auto jsem vlastnil, dokonce s trošku lepším motorem, než je 1.8t a už bych do toho znova nešel. Člověk musel mit v rezervu v kufru (nebo jezdit jako já na pankáče bez, což je taky na pytel), nemoh do podzemních garáží, atd. Hlavně to podle mě do relativně výkonnějších aut nepatří. V nějaký starší atmosféře dejme tomu, ač osobně, když už něco, tak bych šel do CNG.

 

Negativní vlastnosti to má, né žádný extra velký, ale má. Benzín "maže" a chladí ventily. Přimazávání olejem u LPG tak maximálně maže, ale rozhodně nechladí. A navíc, cpát další olej do spalovacího procesu není úplně košér. Navíc LPG hoří při vyšší telplotě, což víc namáhá komponenty motoru. Netvrdím, že se nějak drasticky sníží životnost motoru, na běžném motoru to člověk nejspíš ani nepozná, ale u motoru, kde se prohání těch kobylek maličko víc, už to podle mě není ideální. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...