Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

Jsem dneska koukal jak rychle se Kuki ohřeje na 90°C. Schválně jsem nezapnul předem nezávislé topení, auto od včerejška vychladnuté, venku 4°C a po 5km byl motor na 90°C. To čumím a nechce se mi věřit. Přemýšlím, jestli to je tím vyhříváním co mám v menu zaškrtnuto nebo co to jako je. Nevím o jaké vyhřívání jde, ale něco tam v menu je ještě mimo to nezávislé topení. To asi bude nějaké elektrické přihřívání. Každopádně jsem čuměl.

Odkaz ke komentáři

Samo, že voda a ještě to je plus mínus, protože voda nad 70 je už zobrazována jako ohrata a tedy ručička na ideálu, tedy 90. Skutečnost je jiná. Teplota vody je údaj tak trochu mimo, teplota oleje je pro provoz auta to nejdůležitější. Navíc se u aut s nezavislim topením toto spouští automaticky, pokud je zima a pomáhá ohřát vodu, myslím nezavisle na on-off nastavení. Bohužel od ty doby co se auta vyrábějí pro "uzivatele", tak zmizelo zobrazování teploty oleje, když se dělali auta "pro ridice", tak tento údaj nechyběl v menu palubaku.

Odkaz ke komentáři

Jardo, když jede nezávislé topení, tak to je napsáno na palubovce a ještě svítí kontrolka. Navíc to hučí docela zřetelně, to podle mně fakt nejede. Já podezírám nějaký jiný vyhřívání a v menu fakt je ještě nějaký předehřev. Nemám tucha co to přesně je, ale už z fabriky to bylo defaultně nastaveno jako zapnuto.


Plus jsem si všimnul, že za jízdy na volnoběh, když ještě není auto zcela vyhřáté, tak je vyšší spotřeba, namísto méně než litr, tak chodí okolo 1,5 litru. To podle mně dobíjí baterku. Toho jsem si včera všimnul, když jsem si před odjezdem z ryb pustil bufík, který je fakt perfektní, když promrzlej sednu do tepla. Plus jsem měl puštěný výhřev sedačky a volantu(taky super na prokřehlé ruce).

Odkaz ke komentáři

To sice ano, ale PTC nemá žádnou spojitost s ohřevem vody v oběhu. Tuším, že PTC ohřívá vzduch proudící do kabiny přes svoji elektrickou topnou spirálu.


Jardo, když jede nezávislé topení, tak to je napsáno na palubovce a ještě svítí kontrolka. Navíc to hučí docela zřetelně, to podle mně fakt nejede.

 

podle mě kontrolka svítí pouze při manuálním zapnutí, případně zapnutí dálkou nebo programem, pokud jede po nastartování, tak bez signalizace ...., navíc při chodu motoru a jízdě to hučení až tak slyšet uvnitř auta není, zkus to nastartovat až bude venku zima a auto studené a pak počkej chvíli venku vedle auta a uvidíš ....

 

takto to má koncern, předpokládám, že to bude stejný

Odkaz ke komentáři

No uvidíme, teprve zkoumám, jak to vlastně funguje. Co mně sere, tak i když nastavím více než 30 minut na ovladači, tak se to přesně po 30 minutách vypne. Jenže jak pak poklesne teplota, tak se to zase znovu samo spustí a pokračuje. Uvidíme, jak se to bude chovat fakt v mrazu, vypadá, že když to za těch 30 minut dosáhne určité teploty, tak nepokračuje dál, po ochladnutí zase dohřeje.

 

Jinak jsem byl dneska na myčku jen sundat wapkou bahno a našel jsem hrůzostračný ťukanec na řidičových dveřích. Holt už nějakej pičus do toho jebnul dveřmi. Je to zase na podklad a je to hodně vidět na té barvě. To už je třetí.

Dneska se mi poštěstilo "uváznout". Jel jsem po rozbahněné louce, vyhrabal jsem asi 10cm hluboké rejhy a jak jsem jel jen tak skoro na volnoběh velmi pomalu, tak jsem musel zastavit a pak to chtělo opravdu tomu "zatopit" a jen po centimetrech to lezlo vpřed. Tak jsem se na to vysral, couvnul o dva metry a rozjel jsem to rychleji. Nečeka jsem, že by se tohle mohlo stát na louce, když bahnem jedu jako po másle. Kámoš mně pak pěkně vysíral, když prej "řidičská chyba". On má Yetiho 4x4, asi 2měsíce funglovku a když viděl kam jedu, tak prej tam nemám jezdit, nebo tam zůstaneme. Projeli jsme jako prd. No a pak posraná obyčejná prochcaná louka a trochu to "drhlo". Je fakt, že kdybych nejel pomaleji jak krokem, že by asi problém nebyl. No jo, sbírám zkušenosti.

Odkaz ke komentáři

A dnešní cesta na Brozany. Trochu se mi do toho nechtělo, protože jsem to včera byl večer opláchnout. Překvapivě, i Yeťák to dal :jelen:

 


Krysarr: Kdyby jsi si myslel, že ten co za mnou jede v Yeťákovi je tvůj bývalý kolega, tak si myslíš správně. Zatím neprozradím, kde je, ale jak z videa můžeš odtušit, tak dostal Yetiho 4x4 2,0TDI. A jak jinak než na operák. Asi vzali v potaz, že Marťas jezdí na ryby a že Hnůjdaj je na hovno :D .

Odkaz ke komentáři

Nevidíš toho chechtajícího se smajla? To bylo rejpnutí. Jo Yety to dal. Jen mám pocit, že má nižší podvozek, což může být dost omezení. Já si tady jen některé dobírám. Však koukni, na jednom z videí to i zazní, že má konečně pořádný auto a ne korejskou mrdku.

Jak jel za mnou a já se zastavil před tím bahnem a nechtělo se mi znovu umazat auto, když jsem večer před tím ho opláchnul, pak jsem se do toho dal a Marťas když pak viděl do čeho jsem vjel, tak měl z toho strach. Ale projel v pohodě.


Taky dobrej je výkřik Marťse, když jsem sjížděl na pole a on za zatáčkou uviděl, kam chci jet :jelen:

Odkaz ke komentáři

Těch 194mm je při tom největším zatížení, jinak je to i více jak 21cm.


Býval jsem Škoda maniak nebo obecně koncernový maniak, ale od doby co jsem sednul do Fordu, tak se to nějak změnilo a koncernové auta se mi nějak víc a víc vzdalují. Jak vzhledově, tak svojí politikou. Volvo má na hovno dealera a servis, tak to je mrtvý. A nic jiného mně tak nějak nenapadá a už vůbec ne z těch co tady mají okolo servis.


A Karoq je oproti Kuze menší, Yeti vůbec je jak malej bráška.

Odkaz ke komentáři

Jenže bohužel je většina těchto US aut (obecně)jen pozlátko, nahoře huj a vespod fuj a to doslova. Nemluvím ze své zkušenosti, ale ze zkušenosti kamaráda, který jich několik vyzkoušel, pokud to byla ojetina, akceptoval, pak si koupil nové a po šesti letech a 150tis. se toho zbavoval, protože bylo vše před rozpadnutím a rezavé a to je sakra pedant na údržbu. Honza

Odkaz ke komentáři

Hoši, já jsem lama. Už vím, proč jsem minule vytuhnul na té rozbahněné louce! Věděl jsem, že při prokluzu mi to přibržďuje, ale nedocvaklo mi, že bych to měl vypnou. Dneska jsem zůstal viset v asi 30cm bahna a vody, už jsem to měl až na podvozku. Traktorem rozježděné zorané pole. Pak mně osvítilo a konečně jsem hledal, kde se to vypíná. V menu jsem to vypnul a zase jsem se vyhrabal z toho bordelu. Ale už jsem to viděl černě a i jen ta představa, že do těch sraček budu muset vylézt, tak se mi ježily chlupy, protože v tom se snad ani nedá chodit a kdo ví, jestli bych to neměl až v holinkách. A hlavně vím, že bahno si holiny přicucne a fakt se v tom nedá moc chodit. Auto je zase zajebané jak prase, ale dneska jsem se na to vyprdnul, protože zítra jedu zas. Dneska jsem si baknul candáta 62cm, už je nafiletovanej a část naložená v citronu, soli, česneku a kmínu. Nechám to chvíli proležet a půjde to na pánev na máslo.


Honza: je to možné, těm Dodgům a Chevroletům bych taky moc nevěřil kvalitativně. Mimochodem, není na F650 potřeba řidičák na náklaďák?

Odkaz ke komentáři

Tady to mám už ošahaný, tak se nebojím přidat na rychlosti. Občas zajímavej "drift" :) Na okraji toho pole, na levo, tak tam jsem se v tom potrápil včera. Ale jen proto, že jsem si blbec nevypnul protiprokluz... Teď už ho vypínám, jakmile jedi do terénu.

 


A tady to zapadnutí v tom největším hegeši, co na tom poli je. Rozrajtováno od traktoru a bahno s vodou až po podlahu. Asi bych to i projel, jen bych nesměl mít zaplej protiprokluz. V čase 4:47 je vidět, jak jsem zastavil a jal se hledat, kde to vypnout :) Nj, žádný učený z nebe nespadl. U předokolky jsem to kromě dryftování na sněhu a ledu nepotřeboval, tak mi to furt nějak nesepínalo.

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Já si dnes lámal cestou z a do Prahy, proč nefunguje dešťový senzor, místo toho stírá v jeho páčky poloze pořád. Až doma jsem zjistil, že to manželka deaktivovala v menu. A já myslel, že tam je na senzoru nějaký bordel, vystříkal jsem pomalu celou bandasku kapaliny. Doma jí říkám, že měla v menu deaktivovaný dešťový senzor. A ona mi povídá, že prej jsem jí to říkal, ať to deaktivuje. No jo, ale já myslel deaktivovat posunutím páčky do polohy vypnuto a ne zcela ho vypnout v menu. :wallbash: Už jsem si říkal, že s tím teda budu muset do servisu na reklamaci...

Odkaz ke komentáři

Kluci, mi telefon normálně funguje, vše jak má, ale manželce nejde vytáčet hovor. Hovory normálně přijímá, když vytočí volaného z telefonu, tak jí hovor taky proběhne normálně, ale jakmile použije hlasové vytáčení nějaké osoby nebo i když najde a zadá volání na navigaci, tak dlouho nic a pak to napíše na navigaci "Lenovo chyba"(nebo tak něco v tomto duchu a konec. Že by měl telefon nějaký komunikační problém?

BTW, to hlasové vytáčení je špica.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...