Přejít na obsah

Kuki, Ford Kuga AWD, Titanium TOP Edition 2,0TDCi Copper Style


TomasB

Doporučené příspěvky

Doma mi to funguje odkudkoliv, není třeba být u okna. Může to být i z chodby, u mně jsi byl, tak to tu znáš. Ale záleží taky kde je auto zaparkovaný. Z Eberspacheru mi odpověděli, že reálně by měl být dosah 300-400 a že abych se dohodnul s jejich servisem na kontrole. Tak nenvím teda. To zase budu muset někdy zajet do Cerekvice...


Teď jsem udělal nějaké měření na mapách a u té vody mi to vzalo na vzdálenost asi 120m za deště. šel jsem po lesní cestě, po obou stranách les, ale auto v přímém směru předemnou. Vzdušnou čarou z místa, kde jsem chytal nejdéle a vzdálenost byla jen přes vodní hladinu, tak to bylo 460m a tam to prostě nevzalo. Výškově rozdíl auto a místo lovu rozdíl 3-4m. Před autem mi stálo pár stromků.

Odkaz ke komentáři

Super zpráva. Z kanclu si to manželka nespustí, ovladač se nespojí, kancelář je přesně na druhou stranu oproti parkovišti. Když ale vyleze z kanclu a jde na druhou stranu budovy a povyleze do 4.patra(jedno patro), tak se ovladač spojí s autem!!!! :) A spojí se i přes to, že v cestě jsou budovy. Hodně asi udělá ta výška 4.patra.

Odkaz ke komentáři

Jardo, mám takovej pocit, že to vycházelo na stejno. Možná +/- nějaká tisícovka, ale v zásadě stejná cena. Jen je tam nějaká ta SIM, tak jsem preferoval ovladač, mimo jiné je mi to i sympatičtější. Jen mně nenapadlo, že až 1000m znamená reálně třeba 200m. To fakt ne. Chápal bych 800m, chápal bych i polovinu, tedy 500m, ale ne na úrovni 20%. To mi příjde jako nefér praktika. Při tom fakt o nic nejde, jen bych se třeba rozhodl jinak, ale pořád bych to topení koupil s nějakou formou ovládání na dálku.


Nevím, jestli jsem to tady psal, ale mluvil jsem s nimi a není to prý asi OK, jestli to je jak popisuji. Mám dojet na přeměření a nebo asi za 2 týdny by měli jet do Přelouče, tak by to omrkli tam. Už jsem mluvil s jejich servisákem.

Odkaz ke komentáři

Tohle u mně nehrozí, jednak Sherlog a druhak GAP. Takže bez čipu ať si to klidně kdo chce otevře, odjede, ale daleko to nebude. A pro to 1% případů mám ještě GAP.

 

Jinak jsem zjistil, že jsem kus vemena. Ten ovladač k topení mi dneska fungoval i na těch 460m co chytám nejdál od auta(nejvzdálenější místo kde se dá chytat). Jenom to chce trošku myslet a nedržet při tom karbonový prut v druhé ruce... :facka: Když jsem ho položil na zem a odešel 2-3m od něj, tak ejhle! Ono to funguje! To mně totiž dneska osvítilo, že jestli ten karbonový prut náhodou ten signál nevyzobe. A fakt že jo.


No a taky jsem zjistil, že s tím ovladačem to lze spustit při jakékoliv teplotě, nejen pod 15°C jak je originálně nastaveno Fordem z výroby. Takže chrochtám blahem.

Odkaz ke komentáři

Dneska jsem vytáhnul Kuki na ryby k teplému kanálu v Optaovicích. Je to super!!! Bahnem jsem si jel na téměř volnoběžné otáčky na jedničku, aniž by si nějaké kolo prohrabovalo. I takové věci jako jednorázový cca 0,5 převis z jedné rozbahněné polní cesty na druhou vůbec "neregistrovala" a ani si nehrábla. Přitom to bylo vyloženě rozmočené bahno. Cestou tam jsem sjížděl val asi 2-2,5m vysoký, to převýšení je na cca 5m délky. Sjížděl jsem to mírně našikmo a měl jsem strach, abych dole nenabral nárazníkem zeminu. To se nestalo. Cestou zpátky, jak jsem furt jel na jedničku a minimální otáčky, tak mi to v momentě, kdy jsem byl předními koly na hraně vrcholu chcíplo. Chtělo to trošku přidat. Tak jsem to nastartoval a čekal jsem, že bude asi problém a budu muset sjet dolů a zopakovat manévr. Ale ono ne, bez hrabání se to normálně na tom prochcaném povrchu rozjeo jako by nic. Kamarád co jel se mnou, tak jen čuměl, že čekal, že budeme muset nejdřív sjet dolů, protože se to určitě nemá šanci rozjet z dané pozice. Každopádně klasický osobák by byl bez šance už jen díky světlé výšce. S klasickým osobákem bych ani na vteřinu neuvažoval, že bych se do toho pouštěl, aniž bych u toho neočesal auto. Tady je ta terénní vlna z pole na louku a polní cestu https://en.mapy.cz/s/26KBx

 

Odkaz ke komentáři

Tome, jak je na tom Kuga ve čtyřkolce s podvozkem?

 

Máme k testování Kugu 4x2 a ten podvozek je teda strašně měkce naladěný a řízení totálně bez zpětný vazby - do města super, protože nemáš téměř žádný odpor, ale na silnici s větším množstvím zatáček to je fakt na nic. Jinak jsem z toho auta byl docela příjemně překvapený - pokud teda pominu ten interiér, na který si nemůžu zvyknout :wacko:

 

Motor tam je nějaký benzínový EcoBoost se 150PS a tahá to fakt zajímavě. Jen chod spojky je takový zvláštní - bez pořádného záběru...

Odkaz ke komentáři

ti nejdou vypnout senzory? aby ti to nepípalo neustále v kuse?

Nevím, tím jsem se nikdy nezabýval. Asi ano, ale mi to nevadí. Raději ať pípají, než někde něco pak trefit. Já to eventuálně vypnu, pak na to zapomenu, že jsem to vypnul a budu na to spoléhat a průser je na světě.

Tome, jak je na tom Kuga ve čtyřkolce s podvozkem?

 

Máme k testování Kugu 4x2 a ten podvozek je teda strašně měkce naladěný a řízení totálně bez zpětný vazby - do města super, protože nemáš téměř žádný odpor, ale na silnici s větším množstvím zatáček to je fakt na nic. Jinak jsem z toho auta byl docela příjemně překvapený - pokud teda pominu ten interiér, na který si nemůžu zvyknout :wacko:

 

Motor tam je nějaký benzínový EcoBoost se 150PS a tahá to fakt zajímavě. Jen chod spojky je takový zvláštní - bez pořádného záběru...

Honzo, já jsem s podvozkem spokojen, nechá si líbit i drsné projíždění zatáčkami, kde už bych se bez otestování dávno bál, že se převrátí. Já jsem s tím velmi spokojený. Zaráží mně, že ti 1,5EB 150hp příjde jako živé auto. Já v tom měl jasno hned, že tuhle motorizaci ne, protože to je udýchaný. Hlavně jakýkoliv trošičku kopeček a vymalováno. To ten 2,0TDCi prostě jede a nějaký kopeček ho nerozhodí. Oba motory jedou na rovince do 100km/h srovnatelně, ale nad 100km/h jasně TDCi vítězí a totéž jakýkoliv kopeček. A hlavně 1,5EB je jen předokolka nebo musíš vzít automat, aby jsi mohl mít čtyřkolku, takže na hovno.

Odkaz ke komentáři

Jsem s ní fakt moc spokojený a je to radost řídit. A když si vezmu, jak v podobném terému jsem měl vždycky předokolku zaházenou bahnem, tak Kuga zůstává relativně čistá. Žádné bahno poházené po bocích, zrcátkách a v extrému až na kapotě, střeše a podobně. To co jsem jel včera pomaličku a bez zaváhání, to bych musel předokolkou jet rozjetý, abych některé pasáže projel bez zastavení. To co včera bych sice s předokolkou projel taky, ale už bych musel přemýšlet a určité pasáže jet pod plynem a rozjetý. Tu vlnu bych ani s předokolkou nezkoušel vyjet, jel bych to jinudy. Ono se dá jet po rovince, ale tam je cesta zarostlá ostružinami a podobným kentusem a tam bych třeba Mondeo či jiné dobře vypadající auto nebral, protože to znamená poškrábání boků auta. Ono těch možných variant cest tam je víc ke stejnému cíli. Já jsem zvolil včera netradiční, přes terénní vlnu. Tam zjevně ostatní nejezdí.Podle mně to berou dál po poli, kde pak už dle leteckých snímků není převýšení. Na tom videu co jsem sem dal, tak tam i kamarád říká v momentě, kdy jsem zůstal stát pod vrcholem, že to snad vyjede všechno. To byla jeho spontánní reakce.


Tak svoji roli taky určitě dělá nízko položený krouťák u nafty.. holt u benzinu si musí člověk podřadit, aby to jelo. Kolik hp má vlastně to tvoje TDCi?

taky 150hp, to je stejný. Ale ten EB prostě někde na 100km/h ztrácí dech. Včera jsem Kuki poprvé prohnal mezi HK a Pce někde k maximu, tachometrově jsem tam měl na chvíli cca 195. Už se blížíme 4000km, tak jsem si řekl, že ji na chvíli protáhnu, že už je na čase. Předtím jsem víc jak 160 ještě s ní nejel.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Kuki na rybách, tentokrát jsem se vydal na kanálek. Cesta tam vede taková, že Mondeem jsem se tam odvážil jen za sucha. Teď sice dlouho nepršelo, ale přeci jen nějaké bahýnko bylo. Přijel jsem se zajebanými podběhy, na parkovišti před barákem odpadávaly z podběhů kusy bahna, ale kastle bez bahna. To Mondeo by bylo bahnem zmalovaný jak kraslice. A to bych ho v některých pasážích musel rozjet a nezastavovat, abych náhodou bezůstal viset. Sice nic, z čeho bych se nedostal, ale bahno je pak i na střeše. Kuga jen maximálně "tancuje", ale hrabání žádné a vůbec se nemusím vzrušovat a stačí jet normálně, jako kdyby žádné bahno nebylo. U jednoho videa, tak hluboká kaluž, tak tu jsem si projel jen pro radost a u druhého videa, než jsem vjel na to pole, tak jsem si nejprve otestoval, jestli se nebudu bořit, abych případně nezůstal viset na břiše.

 

 

 


Nevím co to dělá, ale někde mi něco drnčí přímo v kameře nebo držáku, je to na nerovnostech slyšet. Za jízdy nic neslyším a když kouknu na nahrávku, tak je slyšet drnčení.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...