Přejít na obsah

Sound in Black


Doporučené příspěvky

Rád bych se tu zeptal nějakého odborníka na repro, trošku jsem koukal jak a co zlepšit s hudbou do mojí OII

 

Kdyby jsi trošku helpnul byl bych rád:-)

 

Viděl bych to asi takhle...

 

Repro: u-dimension

 

asi jenom dopředu, možná to samé i dozadu?

 

zesilovač: u-dimension

 

opravdu nevím, příjde mi to logické...

 

co ty na to?Poradíš...co mi tak někdo psal tak tato značka je docela dobrá, osobně nevím proto se ptám!

Odkaz ke komentáři

Hurikan: abych řekl pravdu tak bych do ozvučení už na 90% nešel.Co bych udělal tak pouze bych vytlumil všechny dveře a dal kvalitní reproduktory.Mám výborné zkušenosti s repr.zn.Focal a Helix.Cenově jsoou opravdu extraliga ale zahrajou Ti pěkně a hlavně co se týče reklamace tak není sebemenší problém.

Když se podíváš tak vzádu je opravdu hifárna která je dost náročná na opravy a servis takže to je můj názor pro Tebe. :D

 

 

 

Libore: neni problém.Štěpan je můj dvorní udržbář laku a když se proto rozhodneš tak Ti to domluvim.Za něj dám ruku do ohně jelikož takových lidiček je opravdu málo-umí a je to jeden z mála lidi kterému svěřim auto.Ozvi se a dáme to dokupy.Nevěřil bys jak se dá krásně opravit celá karosérie až na tu přední kapotu která je dojebaná od kaminku.Bohužel ale tomu nezabrániš.To bys musel mit jedno auto na práci a druhé na zábavu-ideální stav :lol:

Odkaz ke komentáři

Vibrace kol při brzdění mohou mít vždy několik příčin a někdy je potřeba prověřit více komponentů přední nápravy, než se podaří problém odstranit. Samozřejmě jako první se mění brzdové kotouče, které také bývají nejčastější příčinou těchto vibrací, pokud se ovšem závada znovu objeví v krátkém čase po opravě, tak bych se spíše soustředil na hledání problému a k další výměně bych rozhodně přistoupil až po odstranění samotné příčiny. V první řadě je potřeba změřit „házivost“ kotouče, měření se provádí úchylkoměrem s přesností 0,01mm. Každý brzdový kotouč má mírnou nerovnost, která by se měla standardně pohybovat do 0.20mm (měřeno u okraje brzdné plochy po celém obvodě) na jedno otočení kotouče. Za mezní hranici tolerance je považováno 0,40mm, pokud má kotouč větší úchylku tak již citelně „kope“ do pedálu při brzdění a je nutno ho vyměnit. V případě, že je naměřená hodnota v toleranci a vibrace při brzdění se spíše přenášejí do volantu, je nutno hledat příčinu v uložení kola. Kolo je v podstatě přišroubované k náboji ,který je upevněn přes tlumič pérování do podběhu kola a ve spodní části drží náboj rameno. Takže musíme prověřit pevnost těchto spojení - horní uložení tlumiče, spodní čep ramene, silentbloky ramene a čepy řízení. Ve Vašem případě bych si tipnul, že problém bude v zadních silentblocích ramen, které jsou nejslabším článkem na přední nápravě Oktávií a již několikrát jsem podobné vibrace při brzdění odstranil právě výměnou těchto silentbloků. Důležitou součástí diagnostiky tohoto problému je také správně seřízená geometrie kol přední nápravy, přílišná sbíhavost zvyšuje namáhání již uvedených silentbloků a snižuje jejich životnost. Pokud jsou všechny uvedené spojovací body přední nápravy pevné a kotouč je „zkroucený“ více, než je uváděná tolerance, pak je potřeba hledat příčinu v brzdiči nebo v nekvalitním materiálu kotouče. Brzdič může být zarezlý, pak zůstane při povolení brzdy neustále vysunutý a brzdová destička je neustále v kontaktu s kotoučem, což způsobuje jeho přehřátí a následně zvlnění. Setkal jsem se také s tím, že byly vychozené vodící čepy brzdiče a ten se pak při brzdění na kotouči příčil a následně způsobil zvlnění (toto ovšem není příliš častá závada). Předpokládám, že kotouče Vám byly v autorizovaném servisu vyměněny na záruku a tím to servis považuje za vyřešené, ale je ve Vašem zájmu trvat na odstranění příčiny tohoto problému a nespokojit se s pouhou výměnou kotoučů za nové... :) ;)

Odkaz ke komentáři

p2p: díky za postřehy!

Jinak předtím než jsem dával letní pneu tak jsem nechal seřídit geometrii a přední brzdové destičky mi měnil před rokem Jarda.Za chvilku mě čeká servis na 90 tisicích tak uvidíme jestli něco uvidí při zvednutém autě.Zvláštní je že to dělá při brždění z větší rychlosti,nad 100km/h např.na dálnici ;)

Odkaz ke komentáři

Tak dnes jsem se objednal na servis na 90 tisicích i přesto že 500km přetahuju a podle toho technika to dělaji zvlněné kotouče tak jsem zvědavý čím to doopravdy bude :smich: .Nechce se mi vyhazovat rok staré kotouče a stáčení prý vyřeší ten problém na pár měsicu...tak uvidime na co přijdou soudruzi...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...