Přejít na obsah

Sound in Black


Doporučené příspěvky

prijit ti to muze jak chce samozrejme, zase na druhou stranu to uz si muzes zapinat svetla do tunelu taky sam, jednou to ma byt pomocnik tak by mohl bejt taky trochu inteligentni nebo nastavitelnej. Nedivil bych se kdyby to audi pripadne VW slo. Kazdopadne kdyz bych to vzal z druheho uhlu pohledu a jeste vyhnaneho do extremu ze xenonova vybojka v autorizaku nestoji zrovna korunu, podle navodu bys ji sam nemel menit a tim jak je udelanej mechanismus uchyceni svetel bys mohl rovnou i nechat seridit svetla pac je tam znovu nedas stejne tak bych skoro rekl ze ma smysl se tim zaobirat. By me zajimalo jak poznam ze mam vysvicene vybojky ale to je zase jina diskuse ze jo.

S těmi všemi argumenty máš samozřejmě pravdu a každý, kdo je normální, si tohle nechá udělat jinde, než ve škodovce a to včetně nákupu výbojek. Ale jak říká můj kamarád, když chceš mít pěknou opičku, musíš mít na banány. Jinými slovy jsou tu obyč halogeny s H4 nebo co v nich je, kterou si koupíš za kilo na každé pumpě a vyměníš ve stínu pod fíky přímo u té pumpy.

 

No ale otázkou je, v čem je problém. Já za sebe jsem si taky nikdy nevšiml, že by se nějak často přepínaly světla z denního na klasický svícení v důsledku stromů atd. Maximálně při vjezdu do tunelu, tam je to jasný. Ale jinak bych dal ruku do ohně za to, že se neděje. Rozhodně ne několikrát během jedné cesty :rolleyes:

Já taky ne. Jediná situace, kdy to automatické zapínání bylo nevhodné byla jízda po okruhu v Paříži, kde byl kratší tunel snad každých 500 m.

 

Ted jsem to chtěl napsat že taky kolikrát vidím vyjiždět dražší auta z tunelů kde se to automaticky přepne z xenonů na denní svícení :lol:

 

Hele a kolik si myslíte že vydrží ta xenonová výbojka? Já jsem někde četl že až několik tisic hodin ale jde o to jak to svítí po třech letech neboli po určitém počtu hodin(tisic a vic) a zajimalo by mě porovnání mezi novou výbojkou a třeba třiletou jestli to bude poznat lidskym okem?

Tunel je bez debaty Romane, tak to přece má být. Šlo tu o ty aleje a stromy. Regulace citlivosti by tu být mohla, ale přijde mi to jako to, jestli tripling má blikat 3x nebo jen 2x, prt. 3x je zbytečně moc.

 

Koukni schválně někdy na výbojku na nějaké nové OII a na své - kdysi mi kámoš ukazoval na OI jak je zčernalá, ale měl jí roky.

Odkaz ke komentáři
Koukni schválně někdy na výbojku na nějaké nové OII a na své - kdysi mi kámoš ukazoval na OI jak je zčernalá, ale měl jí roky.

ja som videl cez týždeň nový Superb mohol mať tak maximálne rok a jednu výbojku mal totálne vysvietenú, takže to môže závisieť či chodíš po rozbitých cestách a pod. tie tiež nepridávajú "žiarovkám" na životnosti, mohla mať výrobnú vadu...

Odkaz ke komentáři
No jestli by to bylo 2x tak v poho, ale tobe to blikalo o dost vic... Odhad cca 6x na malem useku

Tak toho jsem si nevšiml, ale je to možný. Ono se někdy stane, že je špinavé okno a nebo někde v místě světelného senzoru trefíš hmyz a už je ta citlivost úplně někde jinde. Ale běžně mě to tak nedělá. To musela být náhoda. Včera v podvečer jsem jel trasu Bíteš, Křižanov, Pikárec, Radešín, Bohdalec a zpět a neprobliklo to ani jednou. A to jsou tam samé aleje, lesy a vzrostlé košaté stromy kolem cesty (mischicka to tady určitě zná). Ale v podstatě si myslím, že je to úplně jedno. Je to práce toho světelnýho asistenta, aby přepnul světla když to uzná za vhodný. A pokud se někdy splete, tak je mě to jedno. Důležitej je ten komfort, že se o světla nemusím starat. A o tom to je ... Řešit citlivost a nebo jestli to někdy problikne je zbytečné hledání chyb tam kde není třeba. Víc mě štve jak se čím dál častěji setkávám s rozsáhlejší korozí u některých OII :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Tak toho jsem si nevšiml, ale je to možný. Ono se někdy stane, že je špinavé okno a nebo někde v místě světelného senzoru trefíš hmyz a už je ta citlivost úplně někde jinde. Ale běžně mě to tak nedělá. To musela být náhoda. Včera v podvečer jsem jel trasu Bíteš, Křižanov, Pikárec, Radešín, Bohdalec a zpět a neprobliklo to ani jednou. A to jsou tam samé aleje, lesy a vzrostlé košaté stromy kolem cesty (mischicka to tady určitě zná). Ale v podstatě si myslím, že je to úplně jedno. Je to práce toho světelnýho asistenta, aby přepnul světla když to uzná za vhodný. A pokud se někdy splete, tak je mě to jedno. Důležitej je ten komfort, že se o světla nemusím starat. A o tom to je ... Řešit citlivost a nebo jestli to někdy problikne je zbytečné hledání chyb tam kde není třeba. Víc mě štve jak se čím dál častěji setkávám s rozsáhlejší korozí u některých OII :palec:

Znám a popsal jsi to přesně - když se světelný asistent splete a zapne světla, nejde o žádnou tragédii. A u mě už vůbec ne, jezdím na xena, takže jde jen o zbytek osvětlení :-)

 

Nebudem Romanovi zasirat topic.... Je to jeho funkce a tim padem neni co resit... Xena maji takovou zalohu technickeho zivota ze to urco nema cenu resit... Mne to jenom zarazilo... ze to Alesovi blikalo... :palec:

Aspoň mu nabývají příspěvky :-D Ale pokud chce, smažu to, resp. asi zítra přesunu do topicu o light asisstentu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak jsem si dnes udělal velkou radost.Původně jsem si myslel že to necham na přiští sezonu ale byla mi udělaná taková cenovka která se nedala odmitnout.Už mám najeto sto kilometru a dobry :lol: Celkově skutřik má najeto 1500km,r.v 2009,odblokovaný na rychlost cca 65-70km.Akorát na tom vypadám jako zajic v "Nu pogodi" :lool:

post-81-1313855441_thumb.jpg

post-81-1313855449_thumb.jpg

post-81-1313855459_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

:palec:

 

Štěpane: včera jsem to vzal Tempem jen ty místa které nešli normálně a super výsledek :)

 

Jardo: zatím přes sezonu tak jak vidíš na obrázku a na zimu to strčím do zahradního domečku vzádu a budu jen jednou měsičně nabíjet vyndaný akumulátor :)

Přistavovat bohužel nebo bohudik neni kam ;)

 

Gerrik: akorát mě sere že mě nezdraví "velky" motorky :palec: :palec: :smich:

post-81-1313910530_thumb.jpg

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři
:palec:

 

Štěpane: včera jsem to vzal Tempem jen ty místa které nešli normálně a super výsledek :)

 

Jardo: zatím přes sezonu tak jak vidíš na obrázku a na zimu to strčím do zahradního domečku vzádu a budu jen jednou měsičně nabíjet vyndaný akumulátor ;)

Přistavovat bohužel nebo bohudik neni kam ;)

 

Gerrik: akorát mě sere že mě nezdraví "velky" motorky :palec: :palec: :smich:

 

ale máš kam přistavovat, přeci dozadu za garáž :) , ti to Martin v rámci dobrých vztahů zmákne,

co se divíš, že tě nezdraví, v jejich očích to není motorka :) , taky neblikáš na HTP :)

Odkaz ke komentáři

:palec: :palec: já vím,to jsem napsal ze srandy ale je pravda že na mě dnes mávali dvě menší motorky...sranda :smich:

 

Hochu,Martin ted má jiny starosti...já jsem s nim realizoval po dobu 15 let u energetiky jen jednu akci...děkuju NECHCI :)

 

Zitra evidenční kontrola,tak aspon že mi zustanou hradecky značky :)

 

 

Lanci: dojezd ještě nevím,mám ji od včerejška ale když jsem byl poprvé včera tankovat tak mi pumpař povídá "za kolik? za tisic???" :palec:

Podle toho co píšou kucí tak to má nádrž na 6,5 litrů a jezdí to cca za 2 litry na sto takže to vůbec neni špatny.Každopádně jsem rád že jsem ji pořídil-do města IDEÁL.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
×
×
  • Vytvořit...