MILAN FROLKA Odesláno Srpen 25, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2017 Prosim o vase zkusenosti jak se chova auto po prehrati....zda jezdi stejne , lip,hur...a co spotreba ? Minuly tyden prisel dopis na svolavacku tak nevim zda jit ci ne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 25, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2017 Jezdí to stejně, spotřeba vyšší, častěji to regeneruje, EGR se skoro neuzavírá. EGR dřív chcípne... mnohem dřív. DPF těžko říct taky to asi schytá dřív když se častěji vypaluje. Údajně jsou úpravy i na přípravě paliva. Nevím co je na tom pravdy, ale jestli nutí čerpadlo tlačit tlaky větší než na které bylo určeno a vstřiky častěji kmitat tak to asi taky nebude hitparáda. Vyser se na to :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
montycko Odesláno Srpen 25, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2017 Ospravedlňujem sa adminovi za vytvorenie nového vlákna predtým Nazdar všetci chcem sa opýtať či aj na CZ/SK ja tiež podobný problém ako tu u nás na ostrove!?irl/Uk Majitelia 08-09 Octavii dostali listy od Škoda dealera na update softvéru ABS MODULU pretože sa prehrieva Chcel som Vám to len oznámiť alebo sa informovať či je to tiež tak Pre ľudí ktorý nedostali list tak si to môžu pozrieť aj na stránke škoda http://master.skoda-.../recall-actions Tu je ta stránka Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Smith10 Odesláno Srpen 26, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 26, 2017 Včera jsem si ten dopis vyzvedl na poště....no mají tam vyloženě napsáno že to nemá vliv na výkon, emise CO2, spotřebu,....? ^_^ Ale moc jim nevěřim.... :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dzey Odesláno Srpen 26, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 26, 2017 Taky jsem dostal dopis ze škodovky na svolávačku, ale není to povinnost nechat si upravit motor. U mé 1,6 TDI to není jen o softwaru. Po konzultaci s odborníky motor upravit nenechám. Jsou to kecy, te zo nebude mít vliv. Spotřeba vyšší, EGR trpí a DPF víc regeneruje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fanynek Odesláno Srpen 27, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2017 taky mi před 14 dny došel dopis po brouzdaní na netu a zkušenostech majitelu z německa na svolavací akci nejedu dokud to nebude povinné zatím není tak na to dlabu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MILAN FROLKA Odesláno Srpen 27, 2017 Autor Sdílet Odesláno Srpen 27, 2017 díky za odpovědi ,prej příští týden má vyjít ve světě motorů recenze této opravy pro 1.6 , tak počkáme prečtem a uvidíme Milan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Srpen 27, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 27, 2017 (upraveno) Ak vyjde clanok, tak ho niekto nahodte pls aj sem :) Upraveno Srpen 27, 2017 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
fanynek Odesláno Srpen 28, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 28, 2017 nepřemyšlel někdo z vas nad tím že by si udělal kopii softweru zajel na přehratí do skodovky a opět si nahral zpět puvodní soft? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 29, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 29, 2017 Na to si kopii dělat nemusíš, lidi o chiptuningu ti to nahrají zpět i bez zálohy... Ale proč by jsi to dělal ? Můžeš to odmítnout.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Madvlk Odesláno Srpen 30, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2017 Také jsem tento dopis obdržela , přehrát nic nenechám tedy né dobrovolně , horší bude pokud mi na autě odejde třeba EGR mám najeto 113 tis , tak to mohu i očekávat a pak mi tam automaticky nahrají ten novej ... a nic s tím neudělám . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vlastik.n Odesláno Srpen 30, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2017 Taky jsem to zavrhl po konzultaci se servisákem a zjištění, že v Německu to Policie odmítla absolvovat s Passaty, ačkoli to tam mají povinné. Poldové požádali stát o výjimku. Jinak názor servisáka stejný - uštve to EGR, častěji pálený DPF a to samo o sobě je balík za opravy. Raději uvažuji o homologovaném čipování na 92 kw (z původních 77kw). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 30, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 30, 2017 Homologované čipování ? To je mi teda novinka zase :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tulák Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Taky na to dlabu. V norsku to testovali, a byl jak nizsi kroutici moment, tak i vyssi spotreba. Musi se pak motor vice vytacet... je prdim. :-D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Září 11, 2017 Sdílet Odesláno Září 11, 2017 Ak vyjde clanok, tak ho niekto nahodte pls aj sem :) Tady to je: Test OII 1.6 TDI CR - 23R6 Servisní opatření pro dieselové motory EA189.pdf 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petanecek Odesláno Září 11, 2017 Sdílet Odesláno Září 11, 2017 Jestliže jsem to správně pochopil, ale musím si to ještě ověřit, tak mě bude čekat povinně upgrade. Jelikož nyní mám čip a budou mě přehrávat, tak jsem na to zvědavý. Pak budu moci poreferovati. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MILAN FROLKA Odesláno Září 13, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Tak co hoši po přečtení článku ve SM jdete na tu svolávačku nebo ne ? Já nevím , nemám poslední 2 prohlídky v autoriz. servisu tak by se na moje auto případná záruka kdyby to nebylo dobré nevstahovala ...Milan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Září 13, 2017 Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Jistě že mě ten článek nedonutí, je zcela evidentně zaplacený od koncernu. Dokud neudělá článek s autem co má na vstřikách aspon 150 tisíc tak můžou zapomenout. Navíc jak poznamenal zkušený chiptunář. Ten zvýšený výkon je jen s pedálem na podlaze při zatížení. Při běžné jízdě se motor chová hůř hlavně při podřazení je prý problém chtít okamžitý výkon. Vidím to tak že systém nestíhá tlakovat soustavu ani s novým vstřikovačema natož se vstřikovačema po 150K km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vlastik.n Odesláno Září 13, 2017 Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Homologované čipování ? To je mi teda novinka zase :-D ...ano, do 20% zvýšení výkonu to jde zapsat do TP jako oficiální úpravu. Schváleno MDČR. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lukyno1p1 Odesláno Září 13, 2017 Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Já jsem byl z 1.6 tdi cr měl jsem najeto cca 130xxx km autem jsem jezdil denní denně sam a vše v pohodě.auto jezdilo normálně a spotřeba šla malinko dolů.a to jsem z autem jezdil každý den 150-200 km....takže byl čas vsimnuti že by něco bylo špatně.nikto z vás tam nejde ale od klávesnice to umí posoudit každý ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MILAN FROLKA Odesláno Září 13, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Diky Lukyno1 konecne nazor od nekoho kdo ma upravu za sebou.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lukyno1p1 Odesláno Září 13, 2017 Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Já se jenom bavím na tom jak se každý dohaduje...chce tam zajít a je to...a pak posudzovat, mne to zlepšilo spotřebu a vše zůstalo stejne i regenerace atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MILAN FROLKA Odesláno Září 13, 2017 Autor Sdílet Odesláno Září 13, 2017 To vis nas napada i to aby to nebylo jak v tom vtipu Susede mam nemocneho kona jak mels ty...cos mu daval Acilpirin Za dva dni... susede sak me ten kun chcipl Sak me taky.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lukyno1p1 Odesláno Září 13, 2017 Sdílet Odesláno Září 13, 2017 Jo jasný:) chapu ja se nikoho neptal a skusil sem to...jezdil jsem každý den do německa a tam jsou na to nějak nachylnejsi takže tak.Ale jak jsem psal vše ok.žádná změna až na nižší spotřebu.byt tebou nebál bych se 0 Citovat Odkaz ke komentáři
primergy Odesláno Září 18, 2017 Sdílet Odesláno Září 18, 2017 Ok, ale ty jsi jezdil, nebo evidentně jezdíš především dálky. Já se s tim pohybuju ze 70% ve městě a denně najedu do 20km. Takže se obávám, že logicky bude auto častěji regenerovat, regenerace budou nedokončené a DPF se odporoučí mnohem dřív. O EGR ventilu ani nemluvě. Jsem skeptik a nechci se hrabat do něčeho, co zatim funguje. Nemám momentálně s jízdním projevem před úpravou problém (když pominu nedostatek výkonu a turbodíru - za to ale 1.6 nemůže). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ace002 Odesláno Říjen 6, 2017 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2017 Rád bych se taky podělil o zkušenosti. V servisu mi úpravu udělali prakticky bez jakéhokoli schválení, takže jsem ani neměl na výběr. Výsledek - během 5km odešel EGR ventil a auto tedy opět 7dní v servise (naštěstí bezplatná oprava). Od té doby (pár dní zpět) bez dalších chyb. Jen se úplně změnil styl jízdy. Z dieselu touto změnu více méně udělali benziňák - musí se vytáčet a zátah začíná až od nějakých 2100 otáček a táhle až k nějakým 4500. Výkon mi přijde výrazně vyšší, než byl dřív. Bude tedy trvat, než si změním styl jízdy z předchozího stavu (otáčky kolem 1600 s výkonem motoru a stačilo lechtat plyn) na stav "když chceš výkon, musíš to vytočit". Spotřeba z původní kombinované 4.5 je na 5.5 Kdybych tedy měl možnost, nechal bych si to celé vrátit, ale tato možnost již bohužel neexistuje 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Saimon Odesláno Listopad 18, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2017 Mám čerstvě po přehrání. Ještě jsem toho moc nenalítal, ale mám pocit jako by to lépe jelo od spodu a malinko vyšší spotřeba. Mám Octu přivezenou z Bulharska, je možné, že tam byl nahraný odlišný SW než jaký se používá u nás ? Ještě jsem to neměl možnost pořádně protáhnout, ale už tak mi přijde průběh krouťáku jiný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Listopad 19, 2017 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2017 Vrátit umím... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.