Gary90 Odesláno Leden 5, 2020 Sdílet Odesláno Leden 5, 2020 V 3. 8. 2019 at 14:54, header009 napsal: Zásadní problém dle mého bude, že jsou světla špatně seřízená, respektive svítí strašně nízko a osvetlují tipuji tak 10 komunikace před vozidlem a to je tedy kurevsky nedostatečný a řekl bych, že i nebezpečný, hlavně tím jak to jsou ledky, tak je tam čára a dál nedopadá ani jeden lumen světelného toku. To není jak u halogenů kde je všude kolem navíc hromada odpadního světla. Měl jsem úplně to samé a to mám 2015 natáčecí bi-xenony. Naštěstí pár otáček inbusem a vše OK, byl jsem i na technický a světla v cajku. Takže to škodovka pěkně ojebává stejně tak jako nový "Matrix světla" u Superba, kde mezi potkávacíma a dálkovýma je vidět pruh kam světlo nesvítí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
seib Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 V 23. 12. 2019 at 11:19, surfman napsal: Mě se taky loupal chrom, když jsem ji koupil na 169000 km. A vyřešil jsem to u DSG jediným trvalým řešením... Prosim ta z akeho modelu je tato hlavica? Bolo treba nieco upravovat kedze tu je poistka zboku a povodna ma zpredu? Dik Odoslané z SM-A705FN pomocou Tapatalku 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 Dovolím si odpovědět, je z Kodiaqa a musí se přehodit manžeta z původní co tam máš. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dodo36 Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 V 4. 1. 2020 at 17:59, RadimCep napsal: Osvětlení nohou mě také zajímá, pokud bys to objednával, rád bych se přidal. https://www.aliexpress.com/item/32854252153.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.22702a361xOyx4&algo_pvid=e3ab15f1-1f72-4d0c-b764-c817fbad417f&algo_expid=e3ab15f1-1f72-4d0c-b764-c817fbad417f-2&btsid=6c11728d-80e0-4e8a-88d9-ad98b9f65181&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 Přesně tyhle jsem dával do OII dopředu i dozadu a kupoval jsem do nich LED žárovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 6, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 (upraveno) No já osvětlení nohou jako takové mám, původně jsem myslel, takže jsem spíš řešil co tam dám za žárovky.. Tam bude obyčejná W5W celosklo že ? A když už Ledku tak nějakou co svítí jenom z jedné strany, protože tam parabola žádná nebude... Asi 6let zpátky jsem kupoval nějaké placky s čipy jenom z jedné strany do OII a světe div se svítí dodnes.. Přesně tyhle to byly, 8x 5050čip, svítilo to dostatečně a fakt suprová životnost. a Do kufrový lampičky do OII to vlezlo úplnně parádně, tady to ale nebude vhodný, chtělo by to něco stmívatelnýho, protože v infotaimentu se dá regulovat jak moc to má svítit.. https://www.dobry-obchod.cz/produkt/95vwt10-8-led-t10-bila-12v-do-vozu-audi-vw/ Upraveno Leden 6, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 Za jízdy to svícení stejně nemá smysl, nastav to na 0 a dej tam LEDky... Jak otevřeš, uvidíš perfektně, jak zavřeš, zhasne to... Stejný typ LED žárovek jsem měl i já, jen z ALI expresu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Leden 6, 2020 Sdílet Odesláno Leden 6, 2020 Měl jsem na mysli také jen žárovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beuticek Odesláno Leden 7, 2020 Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 Já jsem kupoval tyhle: CZK 520.93 | 1 Set For VW Passat B8 Golf 7 Tiguan touran LED foot Light 5GG 947 409 https://a.aliexpress.com/0JnZOHHon Jsou to rovnou ledky. Zatím je nemám namontované (je zima a nemám garáž), ale zkoušel jsem je 9V baterkou a fungují. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 7, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 Hoši hoši, co se to kur** děje, já jsem asi nějakej prokletej. Jak jsem si těsně před Vánocema vyzvedl auto z servisu konečně s tím světlem, tak pár dní na to, na štědrej den cestou ze hřbitova mi cinkla červená kontrolka zkontrolujte hladinu chladící kapaliny, nějak jsem tomu nevěnoval obvzlášť pozornost, dojel jsem domů asi kilometr, otevřel kapotu, hle hladina pod minimem, stále mě to nějak netrápilo, běžná věc dneska už, vzal jsem z garáže origo G13 co se tam válí přesně pro tyhle případy a asi deci jsem tam dolil, možná dvě ale víc ne. Hladina někde mezi, takže pohoda. Nějak jsem to dál nedržel v hlavě, prostě kravina a běžná věc do všech novejch škodovek jsem po nějaký době musel deci dolejt protože už jako nový to má spíš dolní hranici ale co už, na tom není pořád nic divnýho. Ale když se mi ta samá kontrolka rozsvítila dneska, tak to už mi opravdu rozhodilo sandál a nějak mi zamrzl úsměv na tváři. Kam jsem dosáhl to jsem zkontroloval, nikde žádnej únik kapaliny nevidím, nicméně je vidět, že mokro dole na krytu pod motorem a podle barvy je to ta sračka (vzhledem k tomu co ta G13 dělá lidem za problémy je to pro mě sračka) co mi schází... :(. Dneska opět telefonát do servisu, co že vlastně všechno demontují při výměně světla. Dle technika jen nárazník a světlo, celou situaci mu popisuju a říká že je nepravděpodobné, že by to mělo spojitost ale určitě ne nemožné. No mám to v pátek přivézt, prý se na to podívají... Mě už to kur** nebaví, nemám na to náladu, čas ani peníze... Samozřejmě vydělávám, takže o ledvinu nepřijdu, ale že bych je chtěl cpát do vlkohradu, to bych je raději poslal do austrálie koalám 😥 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stringo Odesláno Leden 7, 2020 Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 Nějak mě nenapadá, co by museli dělat, aby ti někde něco udělali s okruhem chladící kapaliny při výměně pitomého světla... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beuticek Odesláno Leden 7, 2020 Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 Není to vodní pumpa? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 7, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 @stringo To mě samozřejmě taky ne, ale tak teoreticky, jde dolů nárazník, v okolí světla tam hadice jsou takže teoretická šance tam je, reálně téměř nulová. @Beuticek To snad ne, však nemám najeto ani 50TKm, nechce se mi věřit tomu, že by byla v háji vodní pumpa. Nemám zkušenost, že by u koncernu tekla, jo že se protáčely vrtulky to ano, ale jinak nic... Mě shodou okolností odešla vodní pumpa teď na medvědovi, jenomže ten má 4,5 roku a přes 300TKm a tam už to chápu, navíc tam ta kapalina tekla tak litr/minuta. Abych pravdu řekl ani nevím, kde vodní pumpa u tohodle motoru je, zkusím kouknout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Leden 7, 2020 Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 Ahoj, O3 RS TSI trpí na netěsnosti vodní pumpy s termostatem, je to jedna skříň, přišroubovaná na přední bloku motoru směrem k chladičům. U nás v práci běžná závada s nájezdem od 50 do 100k... někoho to potká dřív, někoho později. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 7, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 7, 2020 @milos0785 Ahoj, díky za info hned ráno na to kouknu, předpokládám že to tam je vidět, nebo až po natlakování nevybavuješ si ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Leden 8, 2020 Sdílet Odesláno Leden 8, 2020 Já byl před Vánocema na první výměnu oleje (proplach po 5tkm) a když jsem spolužákovi řekl, že si chci auto odkoupit, hned mi řekl, ať si hlídám vodní pumpu a ložiska na kolech. Že u OIII FL odchází dost často.. Takže tu pumpu si nech určitě prověřit a případně vyměnit na kulanci. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Leden 8, 2020 Sdílet Odesláno Leden 8, 2020 Pumpy byly problematické i na dieslových O3 před FL. Byla na to i TPI a měnili je na záruku. Samozřejmě jen těm, kdo si přijel, takže opět taková “tajná” akce od ŠA. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 8, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 8, 2020 Tak jsem na to koukal, sice jenom zrcátkem, protože nemám moc čas, nemám k dispozici zvedák nechce se mi pod tím válet v tomhle počasí, ale fakt to všechno nasvědčuje tomu, že teče vodní pumpa... Je to další nepříjemnost, ale doufám, že když je to takhle provařený problém, tak se k tomu postaví čelem, pumpu vymění a jde se dál.. v erwinu jsem ke svému vin, když jsem na to koukal někde napodzim žádné TPI ohledně vodní pumpy neviděl, nemá náhodou někdo nějaké číslo ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
milos0785 Odesláno Leden 8, 2020 Sdílet Odesláno Leden 8, 2020 Postnu ti sem O3 co jsme dělali. Rozpis dílů a práce.Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 8, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 8, 2020 (upraveno) Ok, děkuji Půjdu do servisu s tím, že opět žádám nějakou kulanci protože se opravdu nejedná o ojedinělou záležitost. Doufám že to nebude atrakce na měsíc jako se světlem.. Upraveno Leden 8, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dzany Gogolak Odesláno Leden 9, 2020 Sdílet Odesláno Leden 9, 2020 Ahoj,koukám jak se s ní trápíš. Místo toho aby dělala radost,tak jenom starosti. Já když jsem O3 si jí koupil tak mi brácha řikal,že se kroutí zadní náprava(vlečná). Prej šetří na materiálu,tak jsem čuměl. Mám najeto 71tk,a pazvuků ve vnitř je dost. A to sní jezdím jenom o víkendech. Canton repro vpředu chrastí,je to horší než v jedničkové octavii. Furt do toho člověk něco sype,ale stejně jí mám rád. Jsem zvědav na OC IV.Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Leden 9, 2020 Sdílet Odesláno Leden 9, 2020 Taky mám těch pazvuků mraky, repráky mi chrastí i ty obyčejné. Najeto 150t km, kupoval jsem teda ojetou. Něco jsem vyřešil svépomocí, něco snad vyřeší výměna repro (ono ty origo stejně stojej za ho*no) a na zbytek kašlu. Stejně to dojezdím do 10let nebo max 250t km a vyměním... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 13, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2020 Takže máme tady infromace ze servisu: Nahlášeny dva problémy. Závada číslo 1: únik chladcí kapaliny do motorového prostoru. Závada číslo 2: Usazeniny v expanzní nárdžce a nevyhovující odstín chladící kapaliny. Zjištění č. 1: Únik chladící kapaliny z oblasti tělesa termostatu+vodního čepradla, nutná výměna. Zjištění č. 2: Degradace chladící kapaliny, nutný výplach systému a použití nové chladící kapaliny. Obě tyto závady podle očekávání jsou známým problémem, proto požadavek na spolúčast výrobce vozidla (kulance). Vyjádření ŠA č. 1: Kulance uznána ve výši 100% z ceny ND a 70% z ceny servisních úkonů. Vyjádření ŠA č. 2: Kulance uznána ve výši 70% z ceny ND a 0% z ceny servisních úkonů. Původně jsem zvažoval možnost odvolání a požadování vyšší spoluúčasti především u bodu č. 2. Nakonec jsem z tohoto řešení uhnul, protože by to bylo složité, táhlo by se to delší dobu a přestože jsem přesvědčen o úspěchu, tak mám pocit, že by to ve finále taková výhra nebyla. Je potřeba vzít v úvahu fakt, že se jedná o vozidlo po záruce a veškerá spolúčast je iniciativa výrobce, nikoliv povinost. Jsou značky které se kulancí vůbec nezabývají. Byť nejsem spkokojený na sto procent je asi na místě poděkovat, za to že se tomu v první příležitosti postavili víceméně čelem. Co se týče pazvuků tak já jsem na ně obvzlášť citlivý a snažím se to řešit, především to střešní okno mne točí do vrtule, ale to nemůže jít do nekonečna. Plánuju se na pazvuky do budoucna zaměřit a řešit to, ale to až v dlouhodobějším horizontu. Jinak hlavy vzhůru jezdím teď občas Teslou za tři oktávky a vrže taky, to je prostě budoucnost 😫 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 15, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2020 Tak dneska auto vyzvednuto ze servisu, provedeno vše co je popsáno o příspěvěk výš. Spoluúčast za celou tuhle srandu byla z mé strany lehce přes 5k. Moje doporučení pro všechny: Občas alespoň letmo mkrněte do nádobky, jak ta chladící kapalina vypadá, je lepší na to přijít dřív, než až když je pozdě. Protože ta G13 je taková sračka, že to svět neviděl. Jasnej úkaz toho, že novější neznamená lepší! Zlatá spolehlivá G12 0 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Leden 15, 2020 Sdílet Odesláno Leden 15, 2020 Na pazvuky jsem citlivej taky a mám jich v autě dost a to nemám panoramu. Na druhou stranu mám jen klasickou zadní nápravu, takže se to občas asi dá čekat, ale určitě chci na jaře tlumit dveře a doufám, že to něčemu pomůže 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 15, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2020 Já si s multilinkem na pazvuky od nápravy nestěžuju, a to že ten obrovskej kufr je řádnej zesilovač. V kombinaci s DCC prostě nemám podvozku co vytknout a oproti OII je to za mne oborovský krok kupředu a na svoji třídu je ten podvozek s multilinkem opravdu slušnej. Odhlučnění je určitě dobrá věc, akorát bych dveře nechal ze začátku dýl a zkusl bych ten zavazadlovej prostor v tvém případě kde si myslím že by to pomohlo těm rázům od kliky. V čem mi přijde ale OIII slabší jsou všeobecně pazvuky spojené s krutem karoserie, přijde mi že vržou gumy ve dveřích. A co mi přijde úplně mizerný je aerodynamika zrcátek, tam při rychlostech nad 200kmh mám pocit že tam mám křídla a né zrcátka.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři
RadimCep Odesláno Leden 15, 2020 Sdílet Odesláno Leden 15, 2020 Naštěstí mi to přes 200kmh nejede 😄 Takže to neřeším. Ale vím co myslíš, připadá mi, že to nastává už při 100kmh+. S tím krutem karoserie si myslím, že máš pravdu, oproti OII je to dost poznat, ale třeba kolega má Passat B8, a tam nějaký pazvuky jsou občas taky... Chtěl jsem začít od dveří, protože mám pocit, že v těch u spolujezdce je nějakej mrtvej reprák, ale je fakt, že kufr by dával mnohem větší smysl. A multilink s DCC bych hrozně chtěl, ale měl jsem tehdy nějakej limit no... Snad příště 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 16, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 16, 2020 to je fuk, prostě od nich jde nepřirozený aerodynamický hluk. Ale zase u kamarádovýho lexusa RX400 HL se při vysoké rychlosti klepou skla, takže taky nic moc. Ale furt si myslím že vržou gumy, plasty a kraviny, prostě né vada konstrukce ale špatně udělaný a spasovaný. Samozřejmě to, že se dneska používají všude tvrdý plasty tomu taky nahrává... Repráky jsou taky kapitola sama o sobě, přijde mi že SS Dynaudio co byl v OII hrál líp oproti Cantonu a obojí porovnávám s Columbusem. Mimochodem ty repráky když je auto vymrzlý tak nic moc, ale když se to trošku ohřeje, tak se to srovná. Však jasný, příště to klapne, jestli nebude vlečka všude 😄 evoluce.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 22, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 22, 2020 A máme tady malé bezvýznamné výročí, pevně doufám, že už mě holka přestane srát😂. Minulý týden jsem na ní už musel hrábnout rukavící, protože byla tak zasviněná, že keramika přestala účinkovat, teď je jak nová 🙂 Mimochodem dneska jsem si dal jízdu s asi tak 5% trakcí na tý ledovce co tu je, kromě toho že to byla pěkná show mám jeden postřeh. Nevím jestli má facelift novou verzi ESP nebo nějakou modernější ale oproti OII a OIII MR2013 ta stabilizace celkem hezky pracuje s nedotáčivostí, takže ikdyž jedu na ledu cihlu samozřejmě uškrceno ASRkem tak místo aby se to hrnulo po čumáku ven, tak to celkem hezky krouží, na tom ledu to bylo absolutně evidentní... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Únor 15, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2020 (upraveno) Někdo tady sdílí zážitky z cest, někdo ze servisu, že jo. Každej máme něco 🤠. Aktuálně auto stojí v servisu od pondělí, snad už je hotový, jen chtěli nechat dovyschnout interiér. A co se tedy stalo? Jedem si v klidu ze Špindlu z nedělní procházky s bráchou po kopcích, sedneme do auta, cesta klídek a pohoda. Asi po 20kilometrech cesty se začalo brutálně potit komplet všechny skla, říkám si možná je to tím, jak jsme přišli z venku, totálně propocený, sice to v nových autech neznám ale budiž. Nevěnoval jsem tomu žádnou velkou pozornost, zapnu ofuk na čelní sklo, žádná změna. Zapnu výhřev, kterej to v pohodě stíhá odpařovat. Po chvíli má známá červená kontrolka s nízkou hladinou chladící kapaliny. Říkám si, asi když měnili tu kapalinu asi 3 týdny a 750km zpět, zůstala někde nějaká bublina, tak se to odvzdušnilo, sice technik říkal že určitě dolívat nebude potřeba byl jsem na to připravenej a v kufru měl G13 a destilku. Zastavím, že tam něco opatrně doleju. K mému překvapení po otevření nádobky kde bylo asi 3cm pod min vyletěla hladina až na max. Tak jsem tu veteš naházel zpátky do kufru s tím, že nějaká haluz. Jelo se dál, v tuhle chvíli se interiér rosil víc a víc, a nebejt vyhřívaného čelního skla, tak se s tím nedá jet, jenom doplním, že celou dobu jsem sledoval co se dalo, ručička teploty se nehla z 90 ani o milimetr, olej studenej tak jak by měl být. Po chvíli jsem zkusil opět plný ofuk čelního skla. V tuhle chvíli mi přišlo, že je v autě mlha a cítím chladící kapalinu. V tu chvíli mi došlo, že je zle. za dalších asi 10km opět kontrolka nízké hladiny. To už jsem byl asi kilometr a půl od baráku, tak jsem s tím dojel domů. Otevřel jsem nádržku, prázdná a už se do ní ani nic nevrátilo. Nechal jsem vystydnout motor a šel to dolejt. No vešlo se tam asi dva litry destilky, olej čistej, jak novej, ani nejmenší náznak nějaké závady, z výfuku žádná pára. Cestou jsme si ještě všimli, že topí jenom levá půlka auta, pravá studená. V pondělí telefon do servisu, už celkem otrávanej. Řekli ať to přivezu, že na dálku nic nepoznají. V servisu jsme se s technikem bavili a dospěli k názoru, že je to s největší pravděpodobností radiátor topení, což jsem si myslel od začátku. Příznaky tomu napovídaly, a navíc jsem četl jak se chovají ucpaný radiátory u diseselů díky tomu zkurvenýmu růžovýmu zázraku. Technik mi řekl, že měnil radiátor dvakrát obě auta přes 150 a obě auta naftový, druhej technik, že si vybavuje jednou a ví že diesel a neví kolik KM. Mistr na dílně druhý den potrvdil, že teče radiátor topení. Pánové v servisu dostali jasný instrukce, ať se obrátí na ŠA, protože mi nikdo nebude tvrdit, že tři týdny po výměně vodní pumpy, proplachu chladícího okruhu, a najetých 850ti kilometrech se jedná o nenadálou závadu. Prioritou je dát auto do kupy, a pak se bude řešit co, jak proč a kdo bude co platit. Podle prvotní informace mistra z dílny to vypadá, že tahle motorizace je jedna z mála kde nemusí ven celá palubka kvůli výměně radiátoru, ale to nemám zatím potvrzený. Takže asi tak, nepředpokládám, že by se někdo z Vás s touhle problematikou setkal a když ano, tak spíš někdo jako @milos0785 který podle všeho pracuje v servisu. Takže asi tak... Upraveno Únor 15, 2020 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.