Přejít na obsah

Mercedes E400d 4matic kombi 2019


Doporučené příspěvky

Hoši, díky.
Jinak dnešek jsem pokračoval v seznamování. Postupně se sžíváme. A musím říct, že co tam z té výbavy je, tak je fakt hodně funkční. Třeba takové držení v pruzích se s Fordem nedá srovnat. Na autonomní řízení s adaptivním tempomatem dojedu z Pardubic do Hradce, aniž bych musel "sahat" na volant. Ono je třeba tak co půl minuty do něj drcnout, jinak by se auto po varování samo zastavilo. Ale je to tak funkční, že fakticky to odřídí samo. Dá se aktivovat i převzetí rychlostních limitů a pak to fakt dodržuje a drží na předepsané rychlosti. Předjíždění stačí jen ťuknout do blinkru a samo to předjede. Kdo se mnou jel, tak nechápal. Autonomní parkování, taky masakr. 
A spotřeba vypadá, že bude skvělá. Zatím od novoty mám na všechny ujeté km 6,8. Ale v tom je většina po městě a dost akcelerací. Zatím nejvíc jsem jel jen něco pod 200 a to jen na velmi krátkou dobu, přeci jen to je v záběhu. Jinak třeba přes obec, když si to bublá 50 na 5°, tak spotřeba aktuální tak kolem 3. Když jedu 100 na tempomat, zařadí si tam 9° a cucá tak 4-5 litrů. 
Jak to má síly na rozdávání, o to víc mě baví jezdit piánko, užívám si to s nadhledem. Kdykoliv stačí trošku přimáčknout plyn a změní se v dravce. A na cestě to drží jako přikované. 

Odkaz ke komentáři

Zkoušel jsem mu v autonomním řízení udělat zapeklitou situaci. Jak se zužoval pruh kvůli rekonstrukci, tak jsem mu nedal blinkr a nechal ho jet v pruhu, který končil těma placatejma značkama(červeno - bílé pruhy). Dopadlo to tak, že zastavil. Zkoušel jsem taky přejezd do levého pruhu, včetně blinkru, když už v něm někdo byl zadkem na úrovni mých dveří. Natvrdo tě to auto nepustí. A ta protiakce je kur** razantní. Nedovolí ti najet do jiného auta. Prostě tě přepere, ale nedovolí ti nabourat a ani ohrozit. Maj to soudruzi ze Sindelfingenu tak promakaný, že nechápu. Furt se učím, furt zkouším. 

V úterý, až pojedu pro SPZ a techničáky, tak s nimi budu řešit 3 veci: do 12V zásuvek nejde proud ani při nastartovaném motoru, Remote Parking aplikace nespolupracuje s autem, nastavení sedačky pro komfortní vystupování/nastupování. Jinak všechno super. Už budu mít skoro 500km za sebou. Jen poskakování po Pardubicích a okolí, vlastně prakticky městský provoz a celková průměrná spotřeba od začátku je po dnešku na 6,7. Postupně to klesá. Kochačka na dálky bude za suché z nosu.

Odkaz ke komentáři
Před hodinou, Ol@f napsal:

pěknej kousek ať slouží dobře a dlouho

Díky.

Před hodinou, CvencA napsal:

Tak toto není auto pro gangstery. Ani s tím el. asistentem nemůžou vytlačovat jiný auta za jízdy 😀

To není. Respektive, když by se tohle všechno povypínalo, tak by bylo. Ale já mám všechno aktivní, dělá mi to anděla strážného. Jen jak kamarád poznamenal, tohle je průser, když pak sednu do jiného auta, které to nemá. 

Zkoušel jsem i při parkování na autopilota, jemně jsem přibržďoval a přibližoval se k jinému autu a jak je to už fakt hodně blízko, tak dost razantně auto zabrzdí samo. Vypadá to, že to fakt hlídá všechno. Už jsem i viděl, jak to reaguje na chodce. Když jsem ještě dost daleko a u silnice je chodec, který se tváří, že chce přejít, tak se mi zobrazí značka pozor přechod pro chodce a varování, že je tam chodec. A věřím tomu, kdyby mi tam vlítnul nebo kdybych ho přehlédnul, tak auto začne jednat za mě. Musím přiznat, že obdobné systémy, které mám ve Fordu, tak jsou oproti Mercedesu jen směšná atrapa. A to jsem si myslel ještě do víkendu, že docela fungují. Ne, ve srovnání s MB to má do funkčnosti sakra daleko. 

Odkaz ke komentáři
23 hours ago, TomasB said:

Zkoušel jsem mu v autonomním řízení udělat zapeklitou situaci. Jak se zužoval pruh kvůli rekonstrukci, tak jsem mu nedal blinkr a nechal ho jet v pruhu, který končil těma placatejma značkama(červeno - bílé pruhy). Dopadlo to tak, že zastavil. Zkoušel jsem taky přejezd do levého pruhu, včetně blinkru, když už v něm někdo byl zadkem na úrovni mých dveří. Natvrdo tě to auto nepustí. A ta protiakce je kur** razantní. Nedovolí ti najet do jiného auta. Prostě tě přepere, ale nedovolí ti nabourat a ani ohrozit. Maj to soudruzi ze Sindelfingenu tak promakaný, že nechápu. Furt se učím, furt zkouším. 

V úterý, až pojedu pro SPZ a techničáky, tak s nimi budu řešit 3 veci: do 12V zásuvek nejde proud ani při nastartovaném motoru, Remote Parking aplikace nespolupracuje s autem, nastavení sedačky pro komfortní vystupování/nastupování. Jinak všechno super. Už budu mít skoro 500km za sebou. Jen poskakování po Pardubicích a okolí, vlastně prakticky městský provoz a celková průměrná spotřeba od začátku je po dnešku na 6,7. Postupně to klesá. Kochačka na dálky bude za suché z nosu.

Asi ho trapis hladem... 🙂 Dnesni prejezd mezi traktory a kombajny...

 

17074973-CD38-4A2B-933D-4F33E13C0F95.jpeg

Odkaz ke komentáři

Dneska D11 smer Praha. Jel jsem z HK do Prahy. Foceno za jizdy. Aktivni autonomni rizeni a ACC na 130km/ h. Ta spotreba je neuveritelna. Zhruba od nejakych 90-95 si to radi 9 stupen.

Cestou zpet jsem tankoval. Po natankovani jsem koukal a spotreba nesla pod 10, at jsem delal cokoliv a vic jak 8 stupen to nezaradilo. 9 stupen to zaradilo az nad 150. Prvni co me napadlo, ze spatna nafta a uz jsem videl spatne scenare. Tohle trvalo tak 10-15 minut a ja byl zdesen. Pak to prestalo a vse zase OK. Tak jsem vydedukoval, ze slo asi o regeneraci. Nebo nevim, co to melo znamenat.

20190723_175421.jpg

A tohle mi poslali z toho ABI z Liberce, co mi psal Petr, ze dobrý zkušenost a dobré disky. Cena za disky cca kolem 3500,* za kus po slevě. Na disky sleva 20% a sleva na pneu 40-48%.

Fondmetal FMI03 Ioke Glossy Silver,
8x18 5x112 ET38 66,5
1 ks 3 650,00 20,00% 2 920,00 21% 613,20 3 533,20
Fondmetal FMI03 Ioke Glossy Black,
8x18 5x112 ET38 66,5
1 ks 3 650,00 20,00% 2 920,00 21% 613,20 3 533,20
RIAL M10, 8x17 5x112 ET43 66,5 1 ks 3 550,00 20,00% 2 840,00 21% 596,40 3 436,40
RIAL M10 Metal Grey, 8x17 5x112 ET43
66,5
1 ks 3 650,00 20,00% 2 920,00 21% 613,20 3 533,20
Pirelli Winter SottoZero 3 (*) (MO), 245/45
R18 100V XL Tř. paliva: B, mokra: B,
hluku: 72 dB
1 5 647,00 40,00% 3 388,20 21% 711,52 4 099,72
Goodyear UG Performance G1 , 245/45
R18 100V XL Tř. paliva: C, mokra: B,
hluku: 71 dB
1 ks 5 773,00 40,00% 3 463,80 21% 727,40 4 191,20
Nokian WR D4, 245/45 R18 100V XL Tř.
paliva: B, mokra: A, hluku: 69 dB
1 ks 6 071,00 48,00% 3 156,92 21% 662,95 3 819,87

Odkaz ke komentáři

Jo a ještě, byl jsem dnes pro SPZ u dealera a tak jsem řešil ty 3 problémy. Zásuvky 12V bez proudu vyřešeny hned, obě dvě vypálené pojistky. To bylo bez problému. Špatná pozice sedačky pro komfortní nastupování/vystupování -  koukali na to jak vrány, že se sedačka opravdu nechová, jak by měla. Ve čtvrtek ráno jsem objednaný, prý 1-2 hodiny, že budou kontrolovat a seřizovat nějaké hodnoty motorků sedačky či co. No a nefunkční Remote Parking, tak to si mě přehazují, jako bych měl lepru. 

No a že nebyl proud ve 12v zásuvkách a že sedačka nefunguje jak má, tak to servisáci nadávali, že tohle měli řešit prodejci v rámci předprodejní přípravy, že tohle při standardním postupu museli zjistit. No a prodejci to zase házeli na servis.

Odkaz ke komentáři

A jsme u toho. Jen jestli tohle není ten důvod, proč se ti to auto zdrželo. Čert ví, co s tím bylo a haprovalo jim to. Splácali to, aby se to prodalo a teď to na tebe pomalu bude vylézat.

Takhle před pár let dopadl kámoš s novým Passatem. Zlobilo všechno možný elektrický, furt mu něco zlobilo a po opravdu desítkách reklamací všeho možného se zjistilo, že je špatný nějaký hlavní kabelový svazek, co vede přes celý auto. A v rámci toho všeho sraní, se též zjistilo, že má z výroby nějak křivě odlitý nebo přišroubovaný brzdič. No prostě auto jedna smůla.

Tak snad ty budeš mít klid.

Odkaz ke komentáři

Elektrika, infotaimenty a smartphony nefungují na 100% v žádném autě a je to fuk jestli je to BMW, mergl atd.....

Vzdálený přístupy connected od všech výrobců, zase tragédie.... Auto se ti odemyká 10 sekund za předpokladu že má auto dobrej signál :-D

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
před 11 hodinami, TomasB napsal:

Dneska D11 smer Praha. Jel jsem z HK do Prahy. Foceno za jizdy. Aktivni autonomni rizeni a ACC na 130km/ h. Ta spotreba je neuveritelna.

Zhruba od nejakych 90-95 si to radi 9 stupen.

Pěknej kočár, ať slouží ke spokojenosti 😉 Kolik to v těch cca 100km/h točí na tu 9tku?

Odkaz ke komentáři

Rayx: Musím se podívat. Ale co si tak pamatuju, tak 50km/h jede na 5° a točí cca 1000-1050 RPM. Je to holt šestiválec, tak se jen převaluje.

12V zásuvky se vyřešily, sedačku  nakódují a taky bude klid. Jen teda to parkování mobilem, to bude asi oříšek. Válí se mi tady doma jeden Iphone, ale že bych kvůli tomu sebou tahal extra telefon na parkování, tak to se mi nechce.

Marekczek: otevření auta mobilem vzdáleně je otázka teď hned. Reaguje to rychle, tak appka Mercedes Me.

Odkaz ke komentáři

Asi je někdo něčím přetížil, že by předprodejní servis ... No je ostuda že tohle si neohlídali, asi maj takových zákazníků hodně a neřeší reputaci.

Tohle je jiná liga, šestivál si přede jinak než čtyřhrnky, ale mě by to při 50kmh převalovat jen lehce nad 1000ot. na 5tku nedalo 😜

Bude mě opravdu zajímat, kolik to točí na tu 9tku na bundesce při 100kmh 😉

P.S. - tedy na stránky merglu už jsem se dlouho nedíval, ale to je děsný tam něco dohledat k motorům ... 400d má tedy 250kW, ale jak je na tom krouťák, hodnoty a průběh?

E400d.jpg.13ad67e94b8e6ef2a6826b6361f78925.jpg

695270790_E400d4Matic.jpg.44c61efb9da9f0d9c69acfbda37da0d0.jpg

https://www.mercedes-benz.com/de/mercedes-benz/fahrzeuge/wltp/wltp-verbrauchs-und-emissionswerte/

Odkaz ke komentáři

Stejně je to parkování mobilem spíš kontraproduktivní. Píšeš tu, že zaparuješ u marketu někam dál na samotu (dělám to taky, nejsem líný dojít kus) a stejně to nějakej dement postaví vedle tebe, když je místa okolo hafo. To tak nepochopím.

A umíš si představit, že to pošleš mobilem do úzkého parkovacího místa mezi dvě auta, kde by se ti blbě vystupovalo? To budeš mít od těch dvou okolních aut otlučený jak píšťalku.

Odkaz ke komentáři
před 1 hodinou, raym0n napsal:

Uz jsme to resili jinde, MB proste od jiste dobry predpoklada, ze si pro tohle zajdes osobne, pokud uz mas vazne zajem, chteji si asi vybudovat vztah a vychovat dlouhodobeho zakaznika, ale tim pristupem a nedostatecne otestovanym predanym autem... no, myslenka hezka, provedeni kulha na obe nozky a jedno sedadlo 🙂

Já jim dám vztah 😜 Je to bestie, ještě dohledat, kdy těch 700Nm nastupuje, podle info na webech by to měl mít mezi 1200 až 3000 otáčkami ... Tak on to vlastně ani není kočár, to je koráb s lodním motorem 😜

mergl.jpg.1d5871f6724c616943fd518ba623ecc3.jpg

E kombi

mergl2.jpg.71e57bab1bdc703c7b469415b1ff9139.jpg

Zdroj co není zřejmý naprvní dobrou, pod nabídky a služby ...

Odkaz ke komentáři

@rayx tabulkam never. U me pisou 0-100 za 7,7 a nekolikrat vyzkouseno za 6,9 😄 i kdyz ne podle race logic, ale podle videa.

2 hours ago, raym0n said:

Uz jsme to resili jinde, MB proste od jiste dobry predpoklada, ze si pro tohle zajdes osobne, pokud uz mas vazne zajem, chteji si asi vybudovat vztah a vychovat dlouhodobeho zakaznika, ale tim pristupem a nedostatecne otestovanym predanym autem... no, myslenka hezka, provedeni kulha na obe nozky a jedno sedadlo 🙂

Nebo jim to nikdo v CR nevysvetlil... Me pri predani prodejce privedl k predavacimu technikovi, ktery se mnou prosel vsechny funkcionality, pomohl mi to vysvetlit a nastavit i vcetne citlivosti asistentu podle meho stylu jizdy atp...

Idealne jim tam poslat "kontrolni nakup" 😕

Odkaz ke komentáři

Ryax: jede to jak píchnutá sviňa 😊

To parkování/vyparkování přes telefon je věc, kterou bych právě využil dost často. Mnohdy nemáš volbu kam zaparkovat a tak se do toho a z toho nemusíš soukat se zatačeným pupkem a jak paragraf. Já mám rád otevřít dveře dokořán a pohodlně se usadit nebo vystoupit. Že bych musel lézt do auta jinými dveřmi, to se stane vyjímečně, ale třeba 1x do roka se povede. Ale velmi často je to soukání. Nebo nedávno jsem třeba musel vystupovat do louže, taky na ho*no. Tohle je fakt moc užitečná věc.

Mezonek: mě se zbavil tak, když ta appka nechodila, že až ujedu pár km, tak se to všechno prej ustaví. Že se to spolu učí žít 😉 a že to nějakou chvíli trvá, než vše začne fungovat jak má, přes ty aplikace. No a nejde to doteď a kořen na dovolené. Takový trochu únikový manévr.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...