TomášT Odesláno Červen 6, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červen 6, 2010 ne ne s 1.8 20V to nemá nic společného. Pochází ze stejné rodiny jako 1,6 55Kw a 2,0 85Kw. Litinový blok, dlouhozdvih,... AGN? mno málem jsem ji taky měl. Nad 4000ot. to jde pěkně-AEE se nechytá. Dole je to mrtvola - zato AEE tahoun. Spotřeba odpovídá těm 92Kw...průtokáč, ale AEE si taky umí sežrat svoje při agresivní jízdě. Celkově vzato by se mi líbila do Octy spíš ta 1.8 8V. Tah od spodu, delší převody, a určo i nižší spotřeba. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Červen 6, 2010 Sdílet Odesláno Červen 6, 2010 Aha no tak to ten 8V mohol byť zaujímavý no, škoda. Tak to AGN od spodu nič moc? Ale ten 2.0 85kW by mohol mať aj ten spodok živší nie? Kedysi si na SH spomínal že sa chová podobne ako AEE ale ten vyšší výkon tam proste je cítiť, hlavne v kopcoch. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červen 21, 2010 Autor Sdílet Odesláno Červen 21, 2010 Tak jsem se byl včera mrknout na tu kamarádovou novou červenou Okťuli AEE :D Rovnou jsem mu pomohl s registrací tady na fórum. Bude mít nick "kostelicek". Jen trochu opláchneme motor a vyčistíme ho a pak bude mít svoje vlákno :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Červen 21, 2010 Sdílet Odesláno Červen 21, 2010 Aha no tak to ten 8V mohol byť zaujímavý no, škoda. Tak to AGN od spodu nič moc? Ale ten 2.0 85kW by mohol mať aj ten spodok živší nie? Kedysi si na SH spomínal že sa chová podobne ako AEE ale ten vyšší výkon tam proste je cítiť, hlavne v kopcoch. JJ...od spodu jede krásně...a kopce mu nedělají žádný problém :D žádné podřazování atd 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Červen 25, 2010 Sdílet Odesláno Červen 25, 2010 No tak to by sa mi pacilo. Mam rad AEE a na bezne jazdenie mi bohate staci ale rad si zajdem aj do kopcov. Problem je ze u nas sa tieto 2.0 moc lahko nehaladaju, teda take zachovalejšie . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Srpen 24, 2010 Autor Sdílet Odesláno Srpen 24, 2010 Tak okťa byla s námi na prodlouženém víkendu - má zase v nohách dalších 640Km ve čtyřech lidech a plném kufru. V těch kopcích jsem si na to vadnutí někdy vzpomenul, ale rozhodl jsem se jen tak nevzdávat. Nejel jsem na spotřebu, ale protože to bylo v podvečer, tak jsem se občas trochu svezl. Abych vymetl pavouky z výfuku, bral jsem ji často pěkně pod krkem-hezky až nad 5000ot. V obcích striktně 50 no a mimo když to šlo tak 110, aj sem tam 130. Co jsem potřeboval předjet na to jsem si hezky počkal a pak šel s oroštovanou trojkou na věc Kousek cesty jsem zdatně zdrhal Corse(držela se potvůrka statečně-v kopcích jsem ji ale vždycky poodjel), dokonce za mnou jel dobrých 20Km Mercedes ML(či co to je-takovej ten velkej qasi terénní) koníky na to mě předjet měl a tolik rovinek kde by si na to troufl snad i HTPčkař s vlekem cementu, ale držel se trpělivě...od zavedení mýtného je teda všude kamiónů jako sraček-i tam kde dlouhé léta nebyl ani jediný...jednoho jsme potkali ve struze...nj urvaná krajnice je sviňa. Spotřeba - hmmm. Úsporná jízda to nebyla ani náhodou-uměl bych to i víc želvičkovitě. Tak jsem to po dotankování propočítal a vyšlo mi to na 7,2l/100 - což souhlasilo i s PP. Nicméně uštvat ji se mi nepodařilo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
johnxx Odesláno Říjen 30, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 30, 2010 Tak kdyz jedu sam nebo ve 2 tak to jde, ale jak mam plne auto, nebo vozik za autem tak uz nic moc, jinak jezdim po Vysocine asi za 10l/100km , jinak delsi trasy umim kolem 7,5 , ale hodne zalezi jestli vic z kopce nebo do kopce. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Únor 24, 2011 Autor Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 tak jsem dneska nenastartoval AEE. Baterka s ním prostě neotočila. Naštěstí vozím startovací kabely a tak mě pomohla přítelkyně s "pažoutem". Vydupal jsem proto oktě opět teplou garáž :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
k.mirda Odesláno Únor 24, 2011 Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 Občas to chce během zima dát baterku na nabíječku. V autě se doplna baterie nikdy nenabije. Já ji nabíjím během zimy klidně i 3x, předchozí Varta Silver 55Ah vydržela 8let a nikdy se nestalo že by nenatočila. Jinak výrobci baterií udávají životnost cca 4000 startů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Únor 24, 2011 Autor Sdílet Odesláno Únor 24, 2011 Jasně. Už jsem ji nabíjel letos 2x. Ale při couračkách se moc nedobije no. Už je na nabíječce. Snad to přežije 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Únor 25, 2011 Sdílet Odesláno Únor 25, 2011 To mne po cca 4 rokoch teraz odisla ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HanyZ Odesláno Únor 25, 2011 Sdílet Odesláno Únor 25, 2011 já mám už 2 roky co mám auto + 7 měsíců před koupí baterku 44 Ah NO NAME - zatím drží a v -20°C tuto zimu škytlo auto na první pokus.. no jsem zvědav, jak dlouho přežije :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
iguka Odesláno Únor 28, 2011 Sdílet Odesláno Únor 28, 2011 jsem na tom stejně jako ty s typem baterky a kapacitou, ale je tam kolem 5 let a i když je minus 20, tak no problem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Březen 11, 2011 Sdílet Odesláno Březen 11, 2011 Tak hosi dnes som bol s octou na STK a EK :lool: ! Pianko, octa to o5 zvladla na vybornu :) :smich: ! Najazd: 130tis, rv 2000, zatial menene: kable, sviecky, palec rozdelovaca, termostat, motorcek centralu 5tych dveri, + samozrejme olej a filtre a to je koniec. Na 11 rocne auto to celkom ide? ci? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Březen 12, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 12, 2011 No to si piš. U Renaulta je to výpis za první rok po koupi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
HanyZ Odesláno Březen 14, 2011 Sdílet Odesláno Březen 14, 2011 Tak to je super :) Mě čeká technická koncem měsíce, cca kolem 25tého po návratu do ČR. Tak snad to taky bude ok :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Březen 14, 2011 Sdílet Odesláno Březen 14, 2011 jj, mam z nej radost ! TomasT: je to ako si napisal ! Aj dnes isiel kamarat do servisu - zle tesnenie pod hlavou - Peugeot 307 s neskutočnym najazdom 30tis ! Inak je tam pravidelne - elektronika, zadna naprava a tak. Mno a ja si spokojne jazdim na svojej 11 rocnej, pre niekoho spatnej a neakceptovatelnej octavii :) ! Je to asi fakt kram - ani kazit sa to nechce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Březen 15, 2011 Autor Sdílet Odesláno Březen 15, 2011 Já vždycky říkám, že až mě ta má něčím nas..e, tak poletí - zatím však zdatně vzdoruje zubu času :) Když to sepíšu do puntíku tak: rozvodový řemen a kladka, svíčky(čili klasické servisní úkony, které potřebuje každý motor), palec rozdělovače, víčko,kabely, zapalovací trafo(toto vše preventivně-bez nutné příčiny či nepojízdnosti). Olej a filtr 2x, no a pak už jen ty stahovačky zadních oken. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Giancarlo Odesláno Březen 15, 2011 Sdílet Odesláno Březen 15, 2011 takze to je skoro to iste ako u mna ! Ked ju budes chciet poslat do sveta tak daj vediet :) ! To tvoje stresne okno ma drazdi :D ! Kamarat to ma na golfe IV a nejak sa mi to zapacilo 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červen 5, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červen 5, 2011 Pokořena hranice 90 000Km :) Akorát jsem to nestihl zvěčnit přesně, tak foto dělat nebudu. V tuto chvíli už tam je 90 046Km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Červenec 21, 2011 Autor Sdílet Odesláno Červenec 21, 2011 Demontáž startéru pro vyčíštění a promazání. Už je suchej jak poušť. 11 let na něj nikdo nesáhnul. Kudla maňa tam je teda přístup A to ještě AEE nemá motorový prostor tak zarovnaný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Září 19, 2011 Autor Sdílet Odesláno Září 19, 2011 (upraveno) V sobotu jsem měl s AEE dobrou příhodu. Jelikož jsem "požil" a následně se dozvěděl o plánovaném krátkém výletu, nezbylo než svěřit Oktu do rukou kamarádovi. Nutno podotknout, že auto viděl poprvé a tak opravdu nevěděl co je pod kapotou a já mu to neprozradil. Tak jsme tedy vyjeli... Více méně to lechtal spíš v hodně nízkých otáčkách. Byl majitelem dieselového Seatu Cordoba (1,9 TDI 66kW?) a jezdí s kamionem. Takže je zvyklý spíš na naftu. Potom co jsme dojeli tak říkám. Jak se mu s tím jelo? A on povídá "hele v pohodě-po dlouhé době jsem si zase zařídil poctivého atmosferického diesela" !!!! Já povídám "ale to je benzínová jednašestka"! A on říká "no zarazilo mě že je to nějaké tiché(na diesela), ale zblbnul mě ten tah od nízkých otáček, ochota v nich pracovat a i to zpřevodování" Závěrem jsem mu otevřel kapotu, aby mě věřil. Kouknul a povídá "no jo fakt-jednašestka z Feldy" Upraveno Září 19, 2011 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 14, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2012 Tak AEEčko bylo poprvé na dálnici. Teda úplně poprvé ne. Kdysi jen po krátkých nezpoplatněných úsecích se samozřejmě projelo...Rosice - Brno a tak. Nicméně jsem teď podpořil ekonomiku naší "milé" země a koupil roční dálniční známku. První cesta byla Vel.Mez.- Olomouc. Ono to dokonce nepotřebovalo ani stoupací pruh pro pomalá vozidla Spotřeba ve dvou lidech 7,0 :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Leden 15, 2012 Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 Mi neříkej, že tvoje AEEčko byla dálniční panna? Pokud jsi jel tuto trasu jen do Holomóca, pak 7,0l věřím, je to z kopce a teď po větru. Jinak dálnice spíš tak za 7,5l. A vůbec nejhorší spotřeba je, když jedu v zimě na zimních gumách proti větru po betonový dálnici 50 km do Prahy (tudíž furt do kopce). To bych nejradší PPC vyhodil z okna! Jsem rád, když jedu za 8,0l. Ještě že zpáteční cesta za 7,0l to naředí a výsledek je 7,5l. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 15, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2012 Jo byla. Za ty 4 roky jsem dálniční známku neměl a ani tu měsíční jsem nekupoval. Nicméně teď bud na opavsko jezdit minimálně rok a půl 1x měsíčne a tak jsem si řekl, že se to docela hodí. Jo 7,0l je dáno profilem trasy, dva lidi v autě a vítr v zádech. Navíc mezi 3:30 a 5:30 je dálnice celkem prázdná, takže i to má svůj blahodárný podíl. Zpátky se jelo mimo dálnici. Přes Rýmařov, Šumperk, Zábřeh, Mohelnici, Svitavy, č.Horu a celkový průměr za obě cesty jsem vypočítal na 7,27 B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Březen 3, 2012 Sdílet Odesláno Březen 3, 2012 Tak dnes jsem se pokusil změřit zrychlení mého AEE-čka. Pokud program Ulysee Speedometer v Samsungu Galaxy Mini funguje korektně, pak naměřené zrychlení z 0 na 100 je 14,42 s. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Březen 22, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 22, 2012 tak to odpovídá údajům výrobce... Jinak moje AEEčko si zdá se dálnici oblíbilo...tentokrát ve třech a se spotřebou 7l při rychlosti do 140 km/h tachometrových..no dobrá z Vyškova je do Olomouce jen 100Km/h...šmejdi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
oktan Odesláno Březen 22, 2012 Sdílet Odesláno Březen 22, 2012 mám také 1,6 55kw a chci se letos vydat na dovolenou do Chorvatska,nějakých 1200km tam 1200km zpátky.Má najeto 50 000km,je v dobré kondici tak uvidíme. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Březen 22, 2012 Sdílet Odesláno Březen 22, 2012 Vůbec se neobávej. Cesta absolvována už 3x, já jezdím až na Pelješac, takže nějakých 1200km a 15 hodin jízdy (vč.bezpečnostního cca hodinového spánku v noci) a vždy to zvládla na 1s *. Spotřeba taky dobrá, do 7,0l/100 se vejdu v pohodě a to je to skoro 90% po dálnicích, v autě 3 dospělí+jedno dítě+bagáž. Vloni jsem už měl upravené sání chladného vzduchu a musím říct, že v těch 40tkách to fungovalo velice dobře, motor jakoby ožil proti minulým letům, kdy v poledne byl jak líná polozdechlá herka.... . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.