Jump to content

Kabrio s AMG znakem


ketys

Recommended Posts

Presne. Taky jsem si ji schoval 😄

Ja pro zmenu resim EGR na MB. Chci origo a termin dodani nejmin za mesic. Cena 6000+ mimo autorizak, autorizak mozna schrasti driv, ale za nesmysl. Stejny dil za 4x tolik si  z principu nekoupim kdybych tu octu mel vytahnout a odvezt na podvalu na STK 🙂

Link to comment

Tak nabito, dotankovano, projeto, schovano 🙂 to “projeto” jsem před Vánoci potreboval, v práci zaprah do poslední chvíle to vypada, do toho resit vánoční úklid a dárky…aspoň jsem na chvíli vypnul a užíval si zvuk z laufů 🙂

Link to comment
  • 3 weeks later...

Nemám tu vlákno pro Volvo, pac tam neni moc o čem psát, ale včera jsem měl radost, ze me na tech rozblacenych loukách a remizcich nenechalo nikde ve stychu…pravda, dostalo trochu zabrat, ale u me to SUV je proste pro vsestranny využití 🙂 tipl bych si, ze jsem ale jeden z mála… 

jinak jeli jsme pro lončáka, včera se jeden povedl ulovit, tak budeme dělat klobasy 🙂 

IMG_5381.jpeg

Link to comment
V 2. 1. 2024 at 18:50, jar_da napsal:

Jelikož už je to.promlčený, tak bych tady měl druhého z mála 😀, ale já nee 😎

20141129_120337.jpg

Nějak podobně jsem dopaadnul s Kugou cestou naa ryby na teplý Opatovický kanál. Vypnul jsem asistenty a nakonec střídavě vpřed a vzad jsem se vyškrábal ven. To bylo 2017, když jsem měl Kugu novou. Pak jsem ještě takto zapadnul na rozmočeném oranisku. Ale taky jsem se nakonec z toho vyhrabal. Na prvním servisu po 15tkm si mě vzali na dílnu, abych to viděl. Servisák jak sundal kryt motoru, tak na něj vypadla hliněná cihla. Celej prostor mezi krytem motoru a motorem byl vyplněnej bahnem, které se vypálilo v cihlu. Byla to pěkná hromada, jak to po dopadu na zem rozprsklo.

Link to comment
před 6 hodinami, MichalF napsal:

Vyjet se da, ale tady to skoro vypada, ze si lehl na brisko ne ? Tam uz nepomuze nic ... 

Na louce jsem nebyl po břicho, ale na oranisku v kaluži jsem byl až na břicho a taky jsem se z toho dostal. Ale je fakt, že jsem už myslel, že to bude na traktor a přemejšlel, jak z toho auta vůbec vylezu, protože jsem měl pocit, že jakmile stoupnu mimo auto, půjde to i do holin. Proto jsem měl to bahno nacpané i mezi krytem motoru a motorem. Tím vyprošťováním jsem ho tam pod podlahou hezky nalisoval.

U mě forum vypadá furt stejně.

Link to comment

Tomáš určitě jo! :-D 

Jinak nasrala me predpoved pocasi ... hlasi mrazy od nedele, taky snezeni ... tak jsem si to vcera vecer dovezl, ze to pichnu dnes rano na nabijecku ... no nesnezilo pres noc i když nemělo?! Ty předpovědi mě serou, nevychazi to nekdy ani na par hodin dopředu...

Link to comment
  • 2 weeks later...
On 1/5/2024 at 9:41 PM, jirka3 said:

Tak to si bud jistej, ze si na brichu nebyl. Kdyby jo, tak se z toho proste nedostanes….

Presne tak.

 

On 1/5/2024 at 11:09 PM, ketys said:

Tomáš určitě jo! 😄

Jinak nasrala me predpoved pocasi ... hlasi mrazy od nedele, taky snezeni ... tak jsem si to vcera vecer dovezl, ze to pichnu dnes rano na nabijecku ... no nesnezilo pres noc i když nemělo?! Ty předpovědi mě serou, nevychazi to nekdy ani na par hodin dopředu...

Pouzivam Windy a nechapu jak presny ty predpovedi sou. Malokdy se tu u me seknou.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, dá se někde sehnat tato lišta, kde zapadá torpédo?  Díky:)
    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
×
×
  • Create New...