Přejít na obsah

Moje slečna v černém....


najmis

Doporučené příspěvky

Dnešní den byl docela náročnej..vstával jsem asi po 6h spánku v 6:15 abych v klidu vyrazil v 7h a vrátil jsem se kolem 8h...Okolnosti za který nikdo nemuže(tech. problémy s brzdou)posunuli čas a tak jsem odjížděl až před 17h samo dnes byla brzda funkční.. :) zdržením byla taky jednotka,která musela ven protože spadl přenos a pak už se s námi nechtěla bavit.To ale vlastně nebyl problém. :P

Musím říct že jsem naprosto spokojenej s přístupem,jednáním a prostě vším..brzdu jsem pořád očumoval..je to pěknej stroječek.. :)

No a výkon....158PS/377nm to byla 1. a finální varianta.Nechtěl jsem to moc šponovat protože to FRS IC na to nemá :)

post-539-1281731292_thumb.jpg

post-539-1281731322_thumb.jpg

post-539-1281731334_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Máro za fotky díky..pomohly v tom že jsem aspon věděl jak to v tom místě vypadá u orig. RS měl jsem strach že se mě tam nevejde to těleso filtru oleje.. :D

Boj s hadicema pokračuje...Sice drží že nevylítávaj ale koleno co jde od klapky do té plastové trubky co jde kolem rozvodu dolu ke světlu..tak v místě spoje profukuje..Když sem viděl jak pochoduje motor při zátěži tak soudím že se moc kroutí a ty podělaný bajonety to neudrží,hadice se lehnce nakroutí a už to neudrží tlak a fouká.Vymontil jsem reakční vzpěru a zadní část slinetbloku v tom ALU těle jsem vyplnil lepidlem na skla.. :lool: tak sem zvědavej...pak už jen silentblok převodovky..při přestavbě sem koukal že už má ty packy taky trochu natažený. :)

Odkaz ke komentáři

No místa tam je asi jako u každý Fábky...takovýhle překopávky dělat nebudu a není na to pak ani čas abych měl auto rozebraný na hadry a týden jen upraoval stěnu a kdo ví co ještě.Na 99% pujdu asi do celohliníku jako má kibi ten je téměř bez uprav a učinost má prej super.

už jsem udělal 1. krok-objednal 1m alu trubky,pak mít v ruce IC a bude se vyměřovat a pak řešit nákup nebo výrobu kolen..uvidím co mě řekne jeden pán co dělá soukromě s ALU..mám mu pak dát rozkreslený části a udělá mě rozpočet.

Odkaz ke komentáři

čau klucí....Petře gratuluju, že jsi to tam konečně nacpal a k pěkným koníkům :lool:

 

ten IC co mám já ti bude bohatě stačit i na větší koně, jediný co je nutný říznout je lehce výztuha, ale opravdu jen lehce...jak jsem ti poslal nějaký ty materiály, tak druhý řešení je lepší, tím že vývod směrem k EGRu je lépe kryt a necpe se tolik k nárazníku...jediná nevýhoda je, že tam jsou myslím 2 kolena navíc = větší finance :palec:

 

celý se to dá spatlat cca za 8.000,- a to z celkem kvalitních komponentů :)

 

PS: 1.) nezapomeň nějaký ten spoj udělat s pužnou spojkou, ať má vedení nějakou tu vůli (ono se to nezdá, ale motor sebou dost háže a když to tam nedáš, může se stát, že se to časem bude uvolňovat)

2.) trubky na konci nech vybrat na soustruhu, nebo jednoduše v několika místech vyhni, je to opravdu důležité, aby to tlak nevytrhl

3.) po smontování to lehce projeď, nedávej tomu ceres...ať se to ale prohřeje...pak každou sponu "za tepla" pořádně dotáhni, teplem ten silikon pracuje - stahuje se a ty spony ještě dost dotáhneš ;)

 

kdyby byl třeba rada stačí napsat

 

držím palce ať se zadaří, kurňa už ani nejde znát že nemáš RSku :)

Odkaz ke komentáři

kibi:Díky za veškerý info jak na mailu tak tady a ve vlákně o přestavbě... :palec: S tím pružným spojem se počítá,psal jsem tomu týpkovi na DP ohledně těch spon,ale ještě se neozval.Jinak dnes objednáno IC,1m ALU trubky je někde na cestě tak asi koupím pár kolen novoduru a zkusím to tak nějak poskládat abych nekupoval zbytečně díly,který nepotřebuju..jsou to celkem dardy za kousky hadic,trubek.. :lool: Jinak sem si ještě všiml že na těch fotkách(e-mail) má to IC našikmo ku výztuze..něco tam vadí nebo jen "dohonil" uhly napojení.. :palec:

Přestavbička se povedla a taky že jsem si oddechnul,když se to začlo hejbat... ;) Ted jsem spokojenej výkonu na 17" je dost.. :) až to hodím na zimní 15" tak nevím no..to bude mazec.. :o

 

Máro koukal jsem na to taky neboj.Hezky udělaný na míru,kvalitní komponenty,profi práce... :) Když už sem vyměnil motor tak tohle musím dát doma taky...Chápu že ty to nemáš kde dělat tak je to jasná volba.Kolik tam pak budeš mít PSíku...? ;)

Odkaz ke komentáři

Z opojení přestavbou motoru a výkonem sem zapoměl čumět na tahometr a prošvihl 200Tkm :palec: Dneska odpoledne proběhla očista introše,zevnějšku + tuhej vosk... :loool: Fotky kdyžtak zítra..

 

Udajně máme poslední letní víkend tenhle rok tak kdo je poblíž hor at vyrazí.. :lool:

post-539-1282331506_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

To jsem rád že se má dobře... :)

No před pár dny sem našel při očumování podvozku jeden Cuprablok načatej...tak pulka pruměru je kolem střebu stažená dovnitr--směrem k čumáku..Absoloutně nechápu jak se mu to stalo... :lol: na jaře byly 100% o.k. vím že jsem na ně čuměl jak se maj.. :)

post-539-1282917014_thumb.jpg

post-539-1282917028_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...