Přejít na obsah

hadice za skrtici klapkou


Doporučené příspěvky

nojo máš pravdu neni tam :) nebo ji taky nevidim :palec:

 

Zdar chlapi, tak predface ju nema mel bys to met Marto napojeny do hrdla na nalivani oleje ne? Jinak je to odvetrani od klikovky u toho naseho typu mel sem ten husi krk taky ruplej tak jsem ho vyrezal a spojil hadici z chladici soustavy zatim asi rok ok zitra bych sem hodil foto snad si vzpomenu ;)

Odkaz ke komentáři
Konny, máš docela dost prostoru v motoru =D

Já jak tam mam to LPG, tak není šance se tam ani za boha hnout, hadic a hadic :)

 

Tak prostoru je tam dost, ale někdy je ho tam stejně málo a s tím LPG to tam fakt musí být dost natěsno :palec:

 

Zdar chlapi, tak predface ju nema mel bys to met Marto napojeny do hrdla na nalivani oleje ne? Jinak je to odvetrani od klikovky u toho naseho typu mel sem ten husi krk taky ruplej tak jsem ho vyrezal a spojil hadici z chladici soustavy zatim asi rok ok zitra bych sem hodil foto snad si vzpomenu ;)

 

Ahoj, byl jsem se včera schválně podívat a tu hadici tam opravdu nemám, mám jen to vyústění z nalévacího otvoru na olej, na který se nasazuje ta trubka. Klidně dej fotky jak to máš udělaný (i když já jsem to viděl, ale pro ostatní), ale neříkal jsi, že budeš časem taky kupovat novou hadici? Já jsem rád že mám novou, moc takovým opravám nevěřím (mě ten díl co praská, nakonec upadl celej, tak to tam mám provizorně chycený izolačkou, tak proto jsem tak kvaltoval s nákupem nové hadice). Co se týká toho flusání oleje přímo do škrtící klapky, tak to je opravdu na dvě věci, když jsem sundal tu trubku, tak to tam bylo celý i s klapkou dost od oleje, tak doufám, že s novou hadicí se to zlepší a vyřeší se i můj problém se strátou oleje ;)

Odkaz ke komentáři

Marto nemels nahodou v motoru vic oleje -nad rysku?? myslim pred tou ztratou a dolitim pokud je ho tam vic jak ma byt tak to prave tady tim odvetranim muze nasavat skrtici klapka do sani to by vysvetlilo ten olej tam :rolleyes:

 

Tak dnes jsem vyfotil tu mou nadstavenou hadici zadny tlak tam neni tak jsem ani nepouzil ac pasky zatim ok :palec:

post-2299-1286657072_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ano, měl jsem asi 0,5 cm nad rysku (vím je to moc, ale v servisu mi tam toho oleje tolik nalili), chtěl jsem to před časem odsát, ale když to tam bylo tak dlouho a nic to neudělalo, tak jsem to s tím chtěl dojezdit, ale možný je, že motoru se to přestalo líbit a sám si ten olej upravil :rolleyes: . Jinak dneska jsem s kamošem dal novej olej (nalili jsme ho mezi rysky) a namontovali jsme tu novou hadici co jde do klapky, tak snad to bude všechno v pořádku :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak drzim palce prave co vim tak by to nemelo prekrocit vrchni risku ja vzdycky naleju asi o ctyri deci min nez ma byt projedu a az se uplne zalije i filtr oleje tak necham v garazi na rovine do druheho dne a pak pomali doliju mezi risky. Tak si poznac km a sleduj ale snad to bude dobry davas 10W-40 jak ja nebo 5W-40? pred koupi jsem tam mel long life a olej 0W-30 a ja jsem si to zmenil na 10W-40 a zatim ok. :rolleyes:

Upraveno uživatelem MiR
Odkaz ke komentáři

Díky, s kamošem (automechanikem) jsme to udělali, že jsme tam nalili cca 4 litry, pak jsme nechali chvili nastartovanej motor, aby se právě zalil filtr, pak jsme chvilu poškali až se ten olej usadí a dolili mezi rysky. Jinak dávám 5W-40, motor má natočených 196 000 km a doteď žádný olej nežral, až teď, ale snad to bylo způsobeno tím, že to bylo přelitý a že i nadále žádný olej žrát nebude :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Ty svíčky mi měnil dlouholetý automechanik, ale v tu dobu tam nastoupil nějakej mladej pomocník (asi od něho z rodiny), tak jestli to nedělal právě on, protože s tím mechanikem jsem doposud (a ani nikdo ze známých) neměl problém

 

je to mozny a ted po utazeni a vymene oleje neni to trochu poznat na vykonu? :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

jo, ze skodovky, objednaval mi to tenhle klucina , kupoval jsem ted odnej dily , jeste ze jsem si tu trubku nekupil ze skoda-dily.cz, tam je za 1350kc a skodovka ji prodava za 800kc. Kdyz tak zkus napsat tomu borcovy, je to celkem solidni klucina a dily objednava ze skodovky

 

Jiří Lacina ved. prodeje ŠODaP

AUTOCENTRUM MERCIA a.s.

Dašická 1228

Chrudim 537 01

tel.: 469626131

 

2076

trasa 36

blok E

skupina 07

pořadí 08

www.mercia.cz

777626109

 

mail: jiri.lacina2@mercia.cz

Odkaz ke komentáři
Jakože přímo ve škodovce za 800? V pondělí zavolám do servisu pro trubku, tak doufám, že mají tu novou "nepraskající" ... :palec:

 

Mě to kamarád taky kupoval ve Škodovce a opravdu ta trubka stála 800,- a už tam ten husí krk není, ale je tam gumová trubka, která nepraská (myslím jsem tu dával i fotku) :palec:

Odkaz ke komentáři

TAK ČISTÝ MOTOR SE JEN TAK NEVIDÍ ;)

 

UŽ SES NĚKDY ZAJÍMAL O TU VĚCIČKU CO JE PO PRAVÉ STRANĚ OD OLEJOVÉ MĚRKY A VEDE Z NÍ HADICE DO FILTR BOXU ??

BYLO MI ŘEČENO ŽE JE TO ELEKTRO DMYCHADLO , KTERÉ PŘIHÁNÍ VZDUCH DO FILTR BOXU. NEMÁŠ PONĚTÍ K ČEMU TO SLOUŽÍ ?

 

KOUKAL JSEM UŽ NA PÁR PŘEDFACE OKTULÍ A TY TAM TU VĚCIČKU NEMAJÍ , POUŽIL JSEM TVÉ FOTO :D

post-643-1288630766_thumb.jpg

Upraveno uživatelem RAZTY
Odkaz ke komentáři

Tak toto by mělo být čerpadlo sekundárního vzduchu, teoreticky pokud se nepletu je to předehřev vzduchu do sání od bloku motoru, u staré Ibizy, co jsem měl, byl jen husí krk píchnutej do sacího hrdla před filtr a to na stálo, tzn i v horku to nasávalo sálavé teplo od motoru, teď už si to hlídá asi ŘJ motoru ...

 

Tak trubku jsem za 950,- dnes objednal, že prý zítra bude, tak uvidim, jestli bude mít ten krk postaru ... jestli nebude mít gumu, tak volám do Chrudimi, mám do 15 Km z Pardubic a ještě ušetřím, (min. jednou týdně tam jezdim), dík za kontakt, Mercii znám ...

Odkaz ke komentáři

- ten motorek je čerpadlo sekundárního vzduchu

- pracuje tek, že při studeném startu vhání čerstvý vzduch do výfuku, aby procentuelně snížil obsah škodlivin

(je to na hlavu postavené ale je to tak, škodlivin je furt stejně jen tím že se do výfuku vžene více vzduchu procentuelně je to lepší ...)

- tou hadicí co jde z filtrboxu saje vzduch, a tou druhou ho vhání do kombi ventilu, ten vedle EGRu

Odkaz ke komentáři

Zajímavá teorie, asi máš pravdu, jen mi přišlo víc logické proudění obráceně, protože si neumim představit, kam by to jinam vzduch posílalo, jestliže do výfuku, pak mi přijde kontraproduktivní, aby EGR zase valil už zředěné spaliny do sání ... ten výfuk musí být jak cedník - lambda, sběrné potrubí EGRu a ještě toto tam ...

Odkaz ke komentáři
- ten motorek je čerpadlo sekundárního vzduchu

- pracuje tek, že při studeném startu vhání čerstvý vzduch do výfuku, aby procentuelně snížil obsah škodlivin

(je to na hlavu postavené ale je to tak, škodlivin je furt stejně jen tím že se do výfuku vžene více vzduchu procentuelně je to lepší ...)

- tou hadicí co jde z filtrboxu saje vzduch, a tou druhou ho vhání do kombi ventilu, ten vedle EGRu

DÍKY ZA VYSVĚTLENÍ :) STÁLE MI VRTALO HLAVOU NA CO TO TAM JE A K ČEMU TO SLOUŽÍ. TAK ŽE TO TAM JE VLASTNĚ K NIČEMU

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...