Jump to content

Kamera v autě (černá skříňka)


Recommended Posts

před 2 hodinami, Ol@f napsal:

nekoupil jsem zatim nic, porád řešim tak nějak to napajeni a přijde mi to umistěni dole v kabině na horni hrane displeje jako ko*otina. Jaké je označení toho nového modelu?

https://navitel.cz/cz/devices/dvr/navitel-r67-2k vyhlédl jsem si tohle, ale mám to do dodávky, kde není vystrčenej displej, takže to bude normálně nahoře na skle a kabel pod stropnicí, A sloupek a někam pod palubku a tam to pak nějak vymyslet, aby to šlo na spínání klíčku.

Na těch vystrčenejch tabletech mi to přijde jako blbost, dřív jsem používal telefon v držáku jako kameru, kterej byl normálně na palubce a nebylo to uplně ono.

Link to comment

  

před 6 hodinami, Radas napsal:

Zadní záznam není při jízdě vpřed, aktivní?
Jinak je záznam pěkný čitelný ve dne.

Chtělo by to porovnat se záznamem kamery DOD RC500S pro porovnání od. [mention=472]omicron[/mention]

 

před 3 hodinami, krysarr napsal:

Kdepak, aktivní jsou oba po dobu zapnutyho zapalování. S lehkým zpožděním po vypnutí

Jinak DOD bude jiný kafe, ale taky nestojí litr 🙂

Jojo, DOD RC500S litr nestojí, ale už je to nějaký pátek staré, a stále chodí obstojně.

Jen jsem před časem deaktivoval to nahrávání v nepřítomnosti, je to sice šikovná věc, ale i přesto, že tam je instalovaný ten bazmek na ochranu baterie, tak to občas lágrovalo baterku, zvláště když jsem to nechával občas na nějakou dobu na letišti.

A v poslední době se to občas ráno po delší nečinnosti automaticky nezapne po zapnutí zapalování, a chce to povytáhnout napájení u přední kamery a dát zpět. Potom celý den OK. Ale jak říkám, je to 5 let staré a stále v provozu. Ale asi to bude mít nějakou souvislost se stavem baterie v autě...

Obraz si netroufnu srovnávat, není to sice 4K, ale např. SPZky jsou velmi dobře čitelné.
Tady pro srovnání starší video (přední a zadní kamera stejný čas) z cesty po poloostrově Pelješac v CRO ve večerní době a protisvětle :
 

 


 

Link to comment

No tak obraz vypadá hodně dobře. Škoda, že nám Jarda neukázal zadek, myšleno zadní záběr.

Jinak s kamerou z Aliku bych si vystačil. Dalo by se říct, že vybavenosti je na tom lépe jak Truecam A4 kterou mám již několik let.

Link to comment
před 5 hodinami, krysarr napsal:

Mrkni na treti video, to je zadek 🙂

Zkusim do toho jeste strcit tu rychlejsi kartu, jestli to bude mit nejaky efekt

Obávám se, že rychlejší karta již kvalitu (rozlišení a optiku kamery) moc nezlepší. Pokud video netrpí nějakými výpadky/dropouty, tak vyšší zápisová rychlost již moc nepomůže.

Tak rychlé karty jsou určené zejména pro produkční DSLR (nebo bezrcadlovky) a camcordery, které mají "skutečné" 4K s obrovským data streamem, tím myslím nijak neořezaný, jako u těchto levnějších board kamer. Co u toho udávají za požadavky?  Většinou stačí Class 10...

Link to comment
V 22. 10. 2023 at 22:03, krysarr napsal:

Ted koukam, ze v tom mam V10 kartu, coz na nahravani dvou videi zaroven, z toho jedno 1440p, asi neni uplne idealni. Mam nahodou objednany dve V30, tak to pak hned vyzkousim

A taky na karte akorat neni zadny video pres den, jen pod mrakem nebo vecer

 

Cece koukal jsem na to až ted a teda otázka co sebere YT komprimace, ale 01 - 1440p a jak tam stojíš na té stopce tak bez šance zastavit to video tak aby byla vidět RZ jakéhokoliv auta.

02 - tam ta odbočující octa by se asi dala nějak rozklíčovat jinak nic

Možná jestli by nebylo lepší nastavit menší rozlišeni s větším počtem snímků

Link to comment

Jj, je to jak pises, citelnost RZ neni zadna hitparada, pritom jinak je ten obraz v pohode. Zvlastni je, ze jsou ty znacky kolikrat citelnejsi pri bezicim videu nez kdyz to stopnes.

Zkusim to prenastavit. Uz si nepamatuju, jestli jsem zkousel 🙂

A akorat dorazily SD karty

Link to comment

Bohuzel, nastaveni ta kamera moc nema, jeste je moznost volby 50/60Hz, ale komprese je dana. Zkusim jeste za normalniho svetla, jak bude prilezitost. Ale bude to asi problem SW, pac cip je stejny jako pouzivaji i lepsi kamery. Strcil jsem do toho ted jeste i tu lepsi SD kartu.

Link to comment
  • 1 year later...

No jestli ji poridis, tak jsem zvedav na recenzi, vypada dobre. Pac me odesla zadni kamera, funguje tak 10% casu, takze kdyz to do me malem nakouril borec s dodavkou a nepakovat se mu z cesty, tak jsem ho mel v kufru, tak zaznam samozrejme nemam 😞

Link to comment

Kameru mám namontovanou a uvedenou do provozu. Jen upozorním pokud by si někdo pořizoval tento model do Octavia 2 combi, tak kabel k zadní kameře je nutné tahat stropnicí. Já jsem původně tahal spodkem a to nevyšlo. Takže celé předělat a tahat stropnicí 2,5 hodiny v lejnu. 

Koupil jsem si k tomu ještě

https://m.sunnysoft.cz/z/517PAD-030/azdome-hardware-kit-microusb-sada-pro-napajeni-kamer-v-parkovacim-rezimu.html

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, dá se někde sehnat tato lišta, kde zapadá torpédo?  Díky:)
    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
×
×
  • Create New...