Přejít na obsah

Vaša a Rolbař


Doporučené příspěvky

Takže keď mám na OII BXE najazdené 310 000 km asi tam nebudem mať tie šály TH... tie už by dávno vyleteli predpokladám...

 

záleží i na stylu jízdy, pokud to jen lechtáš, tak vydrží déle, já jezdím dost brzda plyn.... uvidíme co vytáhnu z o měsíc starší OII s 280t km která je v rodině, ta jezdí na spotřebu....

Odkaz ke komentáři

Jardo - tak si sa konečne dokopal aj k svojim šálkam ako sme sa bavili a ako vidím sa oplatilo ... Je to naozaj tak že niekde sa objavil nejaký pochybný výrobca , kde sa patrne chcelo ušetriť oproti KS a tak to aj dopadlo ...

 

 

Rozvody po 180 na prvom CR a 210 na druhej generácii sú krásna vec, reálne poznám pár áut ktoré jazdia 60tkm ročne a vydržali tento interval , inak hučia kladky a pumpy tečú tak že rozvod musí ísť nový lebo je nasiaknutý a kladky detto ... horšie je že pumpová závada ale zase pre zmenu prehrievacia je aj na OIII TDI motoroch ...

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

já ta mám taky nějakou ochranu na ramenech, to je taky ono?

Prodloužená záruka na 4 roky do 120 000 km v souladu s kupní smlouvou;
Vak na lyže; Odkládací síť pod zadním platem; Sun safe glass; Ochrana podvozku proti kamenům;
Mapové podklady ‐ západní Evropa; 3 ramenný multifunkční kožený volant pro rádio a telefon;
El. ovl., vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka s automat. stmíváním u řidiče a pamětí;
Paket Edition CZ
Odkaz ke komentáři

Tak bohužel i značka KS - KolbenSchmidth podléhá destrukci, dnešní BLS 178 xxx km, MR2008 34/2008 - ověřitelných a na 2. válci z horního ložiska odkápla kompozice, zbytek ložisek, zejména 1. a 4. válec jen běžné opotřebení. kompozice se zachytla i v sacím koši olejového čerpadla

post-302-0-81015800-1439201674_thumb.jpg

post-302-0-02726400-1439201682_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...